PDA

View Full Version : Sponsor gezocht richting Olympische spelen! Help a forum brother out ;)



Ryu
28-08-2013, 20:45
Hallo allemaal,

Het is alweer lang geleden dat ik iets op dit forum heb gepost, maar ik lees hem nog steeds regelmatig. Ik zit er al vanaf het shoto.com tijdperk bij, dus ik kan wel zeggen dat ik tot de old school members behoor ;) Dit is volgens mij nog steeds het grootste vechtsportforum van Nederland en vandaar hier ook mijn verzoek.
Ik beoefen al 17 jaar taekwondo en heb nu meer dan ooit sponsors nodig om mijn ultieme doel te behalen, de Olympische spelen in Rio 2016.Om mijn niveau te blijven ontwikkelen moet ik namelijk veel grote internationale wedstrijden draaien in het buitenland. Dit is alleen erg moeilijk te betalen en helaas is het niet zo als bij MMA dat er prijzen geld te verdienen valt.
De bond ondersteund wel wat in de onkosten(zoals bij EK’s en WK’s) maar er als je 6 of 7 keer per jaar een groot toernooi of trainingskamp wil draaien dan hakt dit er behoorlijk in. Ik zal het verhaal niet te lang maken, maar wil vragen of iemand bedrijven kent of wellicht mensen zelf geinteresseerd zijn om mij te sponsoren en me direct te helpen om mijn Olympisch doel te behalen.

Uiteraard kan ik ook veel terug doen voor het bedrijf of persoon die mij wil sponsoren. Ik heb dit allemaal vermeld op www.jeroenwanrooij.nl onder het kopje ‘’sponsors’’ (http://www.jeroenwanrooij.nl/sponsors)
Ik heb ook nog een sponsorbrief, dus als jullie E-mail adressen hebben waar ik die heen zou kunnen sturen zou dat ook meer dan welkom zijn.

Onlangs was ik nog te zien in het programma ‘’bureausport’’ met de Jakhalzen van de wereld draait door. Dan hebben jullie in ieder geval een beeld om wie het gaat. Onderstaand de link vanaf minuut 18.
Je ziet Bruce lee, Louis Pardoel (vader van UFC pionier Remco) en mezelf voorij komen in deze video. Mocht je nog niet overtuigd zijn dan kan ik melden dat jullie held Chuck Norris er ook nog in voorkomt ;) Enjoy

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361936

Mochten jullie dus een bedrijf kennen of wie weet ben je het zelf, neem dan s.v.p. contact met mij op via www.jeroenwanrooij.nl/contact
Alvast bedankt voor eventuele hulp in deze missie, en alle ideeën zijn welkom.

Met sportieve groet,

Jeroen (Ryu) Wanrooij

micha
28-08-2013, 20:51
geluk man ik hoop dat je een sponsor vind om je droom waar te maken

Ryu
28-08-2013, 21:29
Thanks, mocht je ook suggesties hebben, hoor ik het wel ;)