PDA

View Full Version : Hari vs Ignashov, Legend 2 Moscow 8 november *Spoilers*



Pages : [1] 2 3

rollermanskunk
30-08-2013, 15:28
Badr Hari terug in de ring

Badr Hari keer op 9 november terug in de ring. De kickbokser maakt zijn rentree in Moskou tijdens het 'Legend’ Gala'. In mei vocht de Nederlandse Marokkaan ook al in de Russische hoofdstad. Toen ging hij verrassend knock-out.


Hari laat tegenover Shownieuws weten dat hij het in Moskou op gaat nemen tegen Alexey Ignashov, een Russische kickbokser.
Zabit Samedov
In mei nam Hari het op tegen Zabit Samedov. Al in de tweede ronde ging hij na een klap op zijn kin knock-out. Ook in de eerste ronde was de Amsterdammer toen al de mindere. Die ronde ging naar Samedov nadat Hari al 'acht tellen' kreeg na enkele raken klappen van de Rus. Het was de eerste overwinning van de 28-jarige Samedov op Hari. In het verleden was de Amsterdammer in een onderling duel twee keer de beste van de twee.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/21852336/__Badr_Hari_terug_in_de_ring__.html

blackadder
30-08-2013, 15:34
Maar wanneer moet Bob Sapp weer???

Leventdepevent
30-08-2013, 15:40
Maar wanneer moet Bob Sapp weer???
misschien wel tegen de winnaar van deze partij, Bob doet alleen nog maar mee als het om een titel gevecht gaat

Tony Galento
30-08-2013, 15:47
een alcoholist tegen een randdebiel, nu maar hopen dat rtl niet zo stom is om het uit te zenden.

Mauro
30-08-2013, 15:47
Sapp tegen Ignashov dus...
DAMN wat kijk ik daar naar uit!!

rollermanskunk
30-08-2013, 15:47
Maar wanneer moet Bob Sapp weer???

Volgens mij mag die clown met de vallende ziekte ook weer opdraven in Moskou. Volgens z'n twitter heeft die in ieder geval een partij in november maar dat kan natuurlijk ook een optreden zijn bij een kinderpartijtje als Clown Bobby

Kemal
30-08-2013, 15:53
nou ben benieuwd dan... Mag ie weleens flink aan de bak

e-type
30-08-2013, 16:46
Volgens mij mag die clown met de vallende ziekte ook weer opdraven in Moskou. Volgens z'n twitter heeft die in ieder geval een partij in november maar dat kan natuurlijk ook een optreden zijn bij een kinderpartijtje als Clown Bobby


(Had je laatst toch gelijk met die tweet van die 'fake' Hari twitter account...)

Te gek trouwens dat we de aankondigingen van Badr's gevechten via Shownieuws als eerste te horen krijgen...

Leventdepevent
30-08-2013, 16:50
een alcoholist tegen een randdebiel, nu maar hopen dat rtl niet zo stom is om het uit te zenden.
vast wel, ik weet iig nou al wie het dan gaat presenteren :lol:

willy123
30-08-2013, 17:03
Nietszeggende partij, toch hoop ik op een nieuwe aflevering painful moments:

http://www.youtube.com/watch?v=TJqJi43VAsg

Nosferatu187
30-08-2013, 17:17
een alcoholist tegen een randdebiel, nu maar hopen dat rtl niet zo stom is om het uit te zenden.

serieus? ik hoop juist wel dat ze het gaan uitzenden.

simtekf1
30-08-2013, 17:22
Ik hoop dat Ignashov hem zo'n pak rammel geeft, maar helaas zal dat wel niet gebeuren.

tidelot
30-08-2013, 17:40
maar afwachten of het wel doorgaat, badr moet in oktober voorkomen.
grote kans dat ie moet bakken.
andere kant : kijk je er naar uit , komt ie weer ongetraind de ring in om effe te cashen.

offtopic: in november speelt barcelona in de arena tegen ajax
messi in neymar zien schitteren lijkt me leuker om naar uit te kijken

Tony Galento
30-08-2013, 17:59
serieus? ik hoop juist wel dat ze het gaan uitzenden.

slechte reclame voor de sport.

Nosferatu187
30-08-2013, 18:00
valt wel mee, slechter kan het niet worden.

ArjanV
30-08-2013, 18:14
Ignashov...ooit eens een geweldig talent en beoogd toekomstig K1 winnaar maar het nooit waar kunnen maken,net als Hari dus! Maar wat moeten we ons nu nog van Ignashov voorstellen qua niveau? Een opgewarmd lijk dat voor 2 flessen Vodka nog eens in de ring stapt? De "beste vechter van de wereld" zet overgens wel niet meer zo hoog in qua tegenstanders tegenwoordig...

king
30-08-2013, 18:30
Laatste keer dat ze vochten (in 2010) was Hari in topvorm en kon Ignashov aardig weerstand bieden.

Ik hoop in ieder geval op Ignashov!

ArjanV
30-08-2013, 18:52
Je bent ongetwijfeld niet de enige!

fightlove
30-08-2013, 18:59
Ik hoop dat Alex hem sloopt.Ben Hari meer dan zat.

blackadder
30-08-2013, 19:07
Ik hoop dat Alex hem sloopt.Ben Hari meer dan zat.
Zou wel vet zijn als Iggy ineens topfit en superscherp is en Badr nog steeds op hetzelfde niveau als tegen Zabit.

Proximo
30-08-2013, 19:16
Zou wel vet zijn als Iggy ineens topfit en superscherp is en Badr nog steeds op hetzelfde niveau als tegen Zabit.

Twee afgezakte supertalenten tegen elkaar. toch een mooie partij!

mario the count
30-08-2013, 19:35
leuk 2 weggooiers tegen elkaar, waarbij iggy alleen zich eigen ermee lastig valt en een respectvolle vent is naar de buitenwereld. weet nie hoever iggy nu naar de klote is maar in hun laatste partij was badr in zn prime en iggy al geen schim van wie hij was. ik hoop zoiezo iggy en denk ook dst het iggy wordt aangezien hun laatste partij en dat badr nu ook in beroerde vorm verkeerd. dit kan gelijk de genadeklap voor badr worden, als hij weer een slecht resultaat boekt heeft hij helemaal geen meerwaarde meer voor glory.

rollermanskunk
30-08-2013, 19:40
(Had je laatst toch gelijk met die tweet van die 'fake' Hari twitter account...)

Te gek trouwens dat we de aankondigingen van Badr's gevechten via Shownieuws als eerste te horen krijgen...
Yep, ik wist trouwens niet dat Ignashov z'n tegenstander zou worden maar wel dat Badr weer in Moskou zou vechten eind oktober/begin november. Badr's fake twitter-account is denk ik toch van iemand uit zijn directe omgeving...
Overigens melden Russische media dat de datum van de Legend-event 31 oktober zou zijn en niet 9 november dus misschien heeft Shownieuws (Evert Santegoeds) verkeerde info.

tidelot
30-08-2013, 20:06
ze houden allebei van een slokje, kunnen ze na het gevecht het uitgaansleven van Moskou onveilig maken

Richelieu
30-08-2013, 21:02
Yep, ik wist trouwens niet dat Ignashov z'n tegenstander zou worden maar wel dat Badr weer in Moskou zou vechten eind oktober/begin november. Badr's fake twitter-account is denk ik toch van iemand uit zijn directe omgeving...
Overigens melden Russische media dat de datum van de Legend-event 31 oktober zou zijn en niet 9 november dus misschien heeft Shownieuws (Evert Santegoeds) verkeerde info.

Evert Santegoeds: de man die alles zou oplossen, ;)

MaTo
30-08-2013, 21:03
Badr,Sapp en Ignashov best of the best

Sadix
30-08-2013, 22:30
Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.

blackadder
30-08-2013, 22:38
Bob Sapp kan men iig nog respecteren.

Richelieu
30-08-2013, 22:44
Bob Sapp kan men iig nog respecteren.

Over respect gesproken.....


http://www.youtube.com/watch?v=LOyF0nyXEYE&list=FLBqah0qHXRKqiof5TBJ6omg&index=3

Willm
30-08-2013, 22:52
Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.
Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.

RedDawn
30-08-2013, 22:54
Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.

Oh jee, er komt weer een huilie huilie verhaal aan over racisme!

Jabdealer
30-08-2013, 22:58
Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.

Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.

Peter0711
30-08-2013, 23:03
Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.

Is dat zo? Hoost,Aerts,Bonjasky hebben ook wel 's een paar keer verloren achter elkaar,maar daar blijft iedereen trouw fan van. Zo zijn er nog talloze voorbeelden.

Hoe verklaar je dat dan?

Peter0711
30-08-2013, 23:08
Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer.

Wat hij eigenhandig verneukt heeft aan de reputatie van Kickboksen in Nederland is ook een bijzaak? Weer een paar stappen achteruit door 1 man,dat kan ik inderdaad niet los laten als ik die persoon telkens weer de ring in zie stappen. Ik en vele andere niet. Puur om die reden ben ik klaar met die man. Genoeg kansen gehad.

rollermanskunk
30-08-2013, 23:33
Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.

ik denk eerder omdat die eerst "gepakt" werd bij die dopingtest en daarna 2 keer verloor en Overeem duidelijk "deroid" was.

Back on topic.

De site van Legend bevestigt de datum van 9 november dus Evertje had gelijk.

Bron: http://legendashow.com/news/2013/badr-hari-protiv-alekseya-ignashova-na-turnire-legenda-v-noyabre

Nosferatu187
30-08-2013, 23:35
http://farm9.staticflickr.com/8273/8894194551_85194c2e12.jpg

Jabdealer
30-08-2013, 23:39
Wat hij eigenhandig verneukt heeft aan de reputatie van Kickboksen in Nederland is ook een bijzaak? Weer een paar stappen achteruit door 1 man,dat kan ik inderdaad niet los laten als ik die persoon telkens weer de ring in zie stappen. Ik en vele andere niet. Puur om die reden ben ik klaar met die man. Genoeg kansen gehad.

Dat begrijp ik ook. Maar ik hoop dat over een paar weken/maanden... Als iedereen hier heel verontwaardigd heeft gemeld watvoor verschrikkelijk beest en psychopaat Badr wel niet is... dat het weer over de sport kan gaan. Want er zijn nog heel veel mensen niet klaar mee ;)

Btw is dit nu de officiele Twitter? https://twitter.com/Badr1984Hari

Nosferatu187
30-08-2013, 23:46
is een fake account.

Rverm
30-08-2013, 23:47
Over respect gesproken.....


http://www.youtube.com/watch?v=LOyF0nyXEYE&list=FLBqah0qHXRKqiof5TBJ6omg&index=3
Over stemmingmakerij gesproken door een moderator...

cornelus
31-08-2013, 00:21
Wat een jonge en gretige Badr nog daar zeg... Met André Mannaart


http://youtu.be/b98wKho1bKc

(okay hij gaat zwaar neer, maar het is toch een hele andere Badr)

Soulbringer320
31-08-2013, 05:00
http://www.youtube.com/watch?v=P8badu54qLo
Ik weet repost, maar krijg toch weer kippenvel tijdens het kijken.....

mario the count
31-08-2013, 09:32
[QUOTE=Jabdealer;1230183]Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.[/QUOTE
Het is gewoon een opstapeling van feiten. Buiten de ring zet hij de sport in een slecht daglicht, binnen de ring is hij ook al meerdere keren over de scheef gegaan. Daarnaast alles nog slopen na zijn verliespartij tegen karaev en peter graham aanvallen buiten de ring. Toen badr nog technisch vocht keek ik ook graag naar zijn partijen ook al zag ik hem liever verliezen dan winnen ( vanwege zijn karakter). Ook roept hij altijd dat hij de beste is maar maakt het niet waar, met als dieptepunt dat hij laatst riep dat iedereen bang was dat hij weer terugkwam om vervolgens gedeclasseerd te worden door Samedov ( die ik eigenlijk niet eens een subtopper durf te noemen). Verder slaat hij vrouwen in elkaar en mannen die hun eigen niet veel beter kunnen verdedigen dan vrouwen, en doet dat vaak ook niet eens alleen. Zodra iemand met een beetje status in de onderwereld hem op zn plek zet dan is dat stoere gedrag nergens te vinden.

Nelisje
31-08-2013, 15:41
Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.

blackadder
31-08-2013, 16:06
Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus.
Witrus.

rollermanskunk
31-08-2013, 16:07
Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.

De laatste partij van Ignashov tegen Knyzlis was redelijk te noemen maar ook niet echt super. Z'n 1 na laatste partij was weer matig (verlies op punten tegen Hron)


https://www.youtube.com/watch?v=u7H_morDOJk&feature=youtube_gdata_player

Nosferatu187
31-08-2013, 16:10
[QUOTE=Jabdealer;1230183]Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.[/QUOTE
Het is gewoon een opstapeling van feiten. Buiten de ring zet hij de sport in een slecht daglicht, binnen de ring is hij ook al meerdere keren over de scheef gegaan. Daarnaast alles nog slopen na zijn verliespartij tegen karaev en peter graham aanvallen buiten de ring. Toen badr nog technisch vocht keek ik ook graag naar zijn partijen ook al zag ik hem liever verliezen dan winnen ( vanwege zijn karakter). Ook roept hij altijd dat hij de beste is maar maakt het niet waar, met als dieptepunt dat hij laatst riep dat iedereen bang was dat hij weer terugkwam om vervolgens gedeclasseerd te worden door Samedov ( die ik eigenlijk niet eens een subtopper durf te noemen). Verder slaat hij vrouwen in elkaar en mannen die hun eigen niet veel beter kunnen verdedigen dan vrouwen, en doet dat vaak ook niet eens alleen. Zodra iemand met een beetje status in de onderwereld hem op zn plek zet dan is dat stoere gedrag nergens te vinden.

100% waarheid.

simtekf1
31-08-2013, 18:04
http://www.youtube.com/watch?v=P8badu54qLo
Ik weet repost, maar krijg toch weer kippenvel tijdens het kijken.....

Wow, hele dikke highlight.
Ik mis de K-1 zo, en alle oude K-1 vechters.. zucht :(

e-type
31-08-2013, 21:59
Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.


Samedov is gewoon ontzettend taai en hij ging niet neer. Een Badr in slechte doen krijgt dan last van z'n conditie, gaat slordig vechten en wordt pissig omdat het niet gaat zoals ie wil. Dan is het zelfs voor Samedov mogelijk om 'm KO te slaan.
Ignashov moet de eerste (twee) rondes redelijk tot goed doorkomen en Badr een paar goeie traanogen geven, dan zie ik 'm zeker winnen.

cornelus
31-08-2013, 22:21
Dat Ignashov filmpje is inderdaad de moeite waard om even te zien..

carlsberg
31-08-2013, 23:52
Traint Badr nog steeds bij Mike?

Richelieu
01-09-2013, 00:25
Over stemmingmakerij gesproken door een moderator...

Dat zal best allemaal, maar laat Hari eerst maar eens een periode uit de problemen blijven. Zoals een goed sportman betaamt: kei- en keihard trainen en Ignashov verslaan als hij in Rusland kan vechten.

e-type
01-09-2013, 00:32
Traint Badr nog steeds bij Mike?


ziet er wel naar uit: twitter (https://twitter.com/mikepassenier/status/373091983054893056/photo/1)

https://pbs.twimg.com/media/BS19LooIcAAkv9t.jpg

Richelieu
01-09-2013, 00:40
Traint Badr nog steeds bij Mike?

Begreep dat hij ter voorbereiding voor zijn aanstaande partij eveneens bij Sitan Gym in Marokko zal gaan trainen.

Nelisje
01-09-2013, 01:36
Samedov is gewoon ontzettend taai en hij ging niet neer. Een Badr in slechte doen krijgt dan last van z'n conditie, gaat slordig vechten en wordt pissig omdat het niet gaat zoals ie wil. Dan is het zelfs voor Samedov mogelijk om 'm KO te slaan.
Ignashov moet de eerste (twee) rondes redelijk tot goed doorkomen en Badr een paar goeie traanogen geven, dan zie ik 'm zeker winnen.
Ignashov is waarschijnlijk net zo taai als Semedov..tenzij het allemaal stukken minder is.. Hij heeft in 2010 3 ronden met Badr in topvorm overleefd en toch ook wel een paar goeie tikken gehad.. de Badr van nu deelt volgens mij niet meer zo hard uit... en hij kan ook niet zo goed incasseren..

FREE MURRAY
03-09-2013, 19:18
Ignashov is waarschijnlijk net zo taai als Semedov..tenzij het allemaal stukken minder is.. Hij heeft in 2010 3 ronden met Badr in topvorm overleefd en toch ook wel een paar goeie tikken gehad.. de Badr van nu deelt volgens mij niet meer zo hard uit... en hij kan ook niet zo goed incasseren..

Ignashov kan veel hebben op zn kin maar kan niet uitdelen. Een beetje wat Gerges heeft. Badr zal goed voorbereid voor de dag komen want hij mag niet nog een x afgaan. En verder is t geen schande om van Zabit te verliezen is gewoon een hele goede vechter. Zie Zabit graag bij Glory vechten en Badr ook. Ben benieuwd wanneer dat plaats gaat vinden.

blackadder
03-09-2013, 19:31
En verder is t geen schande om van Zabit te verliezen is gewoon een hele goede vechter.
Juist...

K1power
03-09-2013, 19:50
Ignashov kan veel hebben op zn kin maar kan niet uitdelen.


http://www.youtube.com/watch?v=nXGifiYXTR0

Mag dan wel een tijdje geleden zijn maar Ignashov is nog steeds een killer met een KO in al zijn ledematen. Zelfs in z'n standby modus moet je voor hem op je hoede zijn.

mario the count
03-09-2013, 19:50
Zabit is misschien net een subtopper als je naar de wereldtop kijkt.

R.D.N
03-09-2013, 20:16
Ignashov was mijn favoriet vroeger,kan wel is een leuke partij worden op dit moment Badr vs Ignashov

Willm
03-09-2013, 21:29
Was ook mijn favoriet, eigenlijk is Ignashov de reden voor mij geweest om met kickboksen te beginnen. Vond het geweldig om hem te zien vechten met zijn laidback mentaliteit. Jammer dat het daarna bergafwaarts is gegaan.

FREE MURRAY
03-09-2013, 23:21
Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.

blackadder
03-09-2013, 23:28
Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen.
Het is bijna teveel eer.

Nosferatu187
03-09-2013, 23:28
Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.

ik dacht het niet.

Nelisje
03-09-2013, 23:35
http://www.youtube.com/watch?v=nXGifiYXTR0

Mag dan wel een tijdje geleden zijn maar Ignashov is nog steeds een killer met een KO in al zijn ledematen. Zelfs in z'n standby modus moet je voor hem op je hoede zijn.

Is dat nou commentaar van Bas Boon? Het lijkt alsof zijn engels toen een stuk beter was ;)

En Zabit zie ik echt niet winnen van Spong of Ghita.. Bonjasky oogde zijn laatste 2 wedstrijden niet zo scherp, dus daar geef ik hem nog wel een kansje tegen..

FREE MURRAY
03-09-2013, 23:39
Ik vind hem wel een topper is flink vooruit gegaan en dat is niet omdat ie Badr neer heeft gekregen. Ignashov heeft al jaren niemand KO geslagen dus dat is niks.

mario the count
03-09-2013, 23:39
Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.

Op het moment durf ik niet veel te zeggen over het niveau van remy, pas dik 10 kilo afgevallen en ik heb het gevoel dat hij klaar is met partijen draaien, het hoeft allemaal niet meer voor hem. Maar zabit van spong of ghita winnen, dat moet wel een heel erge lucky punch zijn want vergeleken met spong en ghita is zabit een C-klasser. Hij heeft karakter, dat moet ik hem meegeven maar hij komt zeker te kort tegen de top. Ik zie hem ook geen kans maken tegen een rico verhoeven, die zou ik momenteel bovenaan de subtop plaatsen.

mario the count
03-09-2013, 23:44
Ik vind hem wel een topper is flink vooruit gegaan en dat is niet omdat ie Badr neer heeft gekregen. Ignashov heeft al jaren niemand KO geslagen dus dat is niks.
Hij heeft dit jaar van een Hari verloren die helemaal uit vorm was, van een pool gewonnen die niemand kent en van een badr gewonnen die in zijn slechtste vorm ooit was. Als hij een topper is zit onze sport in een diep dal.

blackadder
03-09-2013, 23:46
van een pool gewonnen die niemand kent
Ik ken m wel. ;)

mario the count
03-09-2013, 23:48
Ik ken m wel. ;)

Hij kent hem weer wel :twak:

FREE MURRAY
03-09-2013, 23:59
Je kan wel zeggen dat Badr uit vorm was maar een Badr uit vorm wint van elke subtopper. Ik denk dat het meer lag dat Zabit zo goed was. En Zabit c klasse vinden dan heb je er geen verstand van. Als je A klasse vecht in de heavyweight divisie dan zijn er geen pannekoeken. Ook die Pool die niemand kent kan van iedereen winnen. Kijk naar Spong eerste ronde tijdens Glory toernooi ging bijna nokkie.

blackadder
04-09-2013, 00:34
En Zabit c klasse vinden dan heb je er geen verstand van.
Idd. Hij is minstens beginnend B.


Als je A klasse vecht in de heavyweight divisie dan zijn er geen pannekoeken.
Precies. Zo zie je maar Bob Sapp is wel degelijk een topper.


Ook die Pool die niemand kent kan van iedereen winnen.
Ook zo een topper. Begon net als The BEAST met nul kickboks partijen meteen in de A. Absoluut geen pannekoek!!!
Bleef zelfs tegen Alexandru Lungu staan die ook in de A klasse vecht!!!

http://www.youtube.com/watch?v=8HDQqpXuKoI

Nosferatu187
04-09-2013, 00:49
sorry hoor maar Alexandru Lungu is echt een baviaan.

FREE MURRAY
04-09-2013, 01:27
Als je zo redeneert dan heeft Hoost 2 x verloren van onze topper Bob Sapp. Je kraamt onzin uit en je moet Zabit maar volgen. Hij wint zijn partijen bruut en je gaat veel van m horen.

K1power
04-09-2013, 09:34
Ik zelf vind Zabit ook een topper. Het is niet zo dat ie kwaliteit als vechter tekort komt maar gewoon 10cm en 10kg. Het is in principe gewoon een LHW die tegen reuzen vecht, maar dat maakt zijn overwinningen indrukwekkender. En dan heb ik het niet over die Pool die hij in 10 seconden KO trapt, want die kun je wel zo makkelijk erbij halen om op zijn prestaties af te doen, maar hij heeft hem toch ook gewoon met gemak verslagen of niet?


Laten we niet vergeten dat hij ook bekendere en vooral sterkere vechters als Sergei Lascenko, Rodney Glunder, Raul Catinas, Igor Jurkovic, Ray Sefo en Pat Barry heeft verslagen.


Als zijn profiel op wikipedia enigszins accuraat is dan is Zabit 88-11-1 met 35 KO's en is hij zelf slechts 2x KO gegaan. Dat vind ik persoonlijk toch wel indrukwekkend voor een kleine zwaargewicht die echt niet alleen tegen pannenkoeken staat.


Ik geef hem momenteel weinig kans tegen een Saki of Ghita, maar als dat de graadmeter is om jezelf een topper te mogen noemen dan blijven er erg weinig toppers over. Er staan genoeg vechters in de huidige top 10 waar ik hem wel een kans tegen geef.


Maar om even terug te komen op het eigenlijke onderwerp Hari VS Ignashov; Dat Ignashov een tijdje niemand KO geslagen heeft is voor mij geen reden om te denken dat hij het niet meer kan. Hij vecht voornamelijk tegen jongens die niet voluit durven te gaan tegen hem en de huidige Ignashov op autopiloot neemt er tegen dat soort vechters genoegen mee om genoeg puntjes te scoren voor een overwinning. Ik denk zodra iemand op hem gaat jagen we een andere Ignashov gaan zien en hoewel dat niet automatisch hoeft te betekenen dat ie dan ook wint, wil ik zeker niet uitsluiten dat hij Badr KO kan slaan.

mario the count
04-09-2013, 10:11
Iedereen mag uiteraard vinden van Samedov wat hij wilt, en het is leuk dat die jongen internationaal ook wat aanhangers heeft ( dat gun ik hem zelfs, omdat ondanks ik hem een matige vechter vind, het wel een respectvolle gast is die daarnaast niet zomaar opgeeft).

Ik zie hem echter liever niet gecontracteerd worden door glory want hij houd zich niet staande tegen de meeste heavyweights daar. Ik zou liever een Karaev terug zien komen op zijn oude niveau, maar dat zijn maar dromen.

FREE MURRAY
04-09-2013, 14:04
Zabit Samedov kan van iedereen winnen op Gokhan Saki na. Als Zimmerman of een Bonjasky zijn winning streak had vd laatste partijen dan vonden jullie hen wel top. Ik denk dat de meeste hier Badr haters zijn en jullie hebben liever dat hij zijn laatste partij heeft verloren van een pannekoek dan van een topper. Jullie kunnen straks niet meer ontkennen als Zabit iedereen ko slaat.

Chane
04-09-2013, 14:08
Je kan beter van een topper verliezen dan van n pannekoek ;)

Tykill
04-09-2013, 14:44
Hopelijk gaat Hari zwaar KO.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:19
Hopelijk slaat Hari die Rus KO zoals hij Schilt, Overeem, Aerts en Estelle neer kreeg.

Tony Galento
04-09-2013, 15:19
Zabit Samedov kan van iedereen winnen op Gokhan Saki na. Als Zimmerman of een Bonjasky zijn winning streak had vd laatste partijen dan vonden jullie hen wel top. Ik denk dat de meeste hier Badr haters zijn en jullie hebben liever dat hij zijn laatste partij heeft verloren van een pannekoek dan van een topper. Jullie kunnen straks niet meer ontkennen als Zabit iedereen ko slaat.

badr heeft laatst wel van everink gewonnen. fanboy.

Tony Galento
04-09-2013, 15:22
Hopelijk slaat Hari die Rus KO zoals hij Schilt, Overeem, Aerts en Estelle neer kreeg.

estelle had al heel wat partijtjes achter de rug.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:22
badr heeft laatst wel van everink gewonnen. fanboy.

En ook van Ruud Gillit bitchboy!!

blackadder
04-09-2013, 15:23
Hopelijk gaat Hari zwaar KO.
Als hij niet eerst de cel ingaat. Wat beter zou zijn.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:24
estelle had al heel wat partijtjes achter de rug.

Ja dat klopt veel ervaring. Hollandse normen en waarden.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:25
Als hij niet eerst de cel ingaat.

In NL ga je niet de cel in maar krijg je een kamer met tv en playstation met de nieuwste spellen.

blackadder
04-09-2013, 15:28
In NL ga je niet de cel in maar krijg je een kamer met tv en playstation met de nieuwste spellen.
Prima. Hopelijk wordt ie dan voor een hele tijd naar zijn kamer gestuurd. Zijn we er in elk geval van af.

Tony Galento
04-09-2013, 15:34
Ja dat klopt veel ervaring. Hollandse normen en waarden.

badr houdt daar blijkbaar wel van, jouw held.

ieder z'n meug, jij hebt blijkbaar liever een pinguïn met een dikke hol en een vitamine b tekort die de keuken niet uitkomt.

Tony Galento
04-09-2013, 15:34
En ook van Ruud Gillit bitchboy!!


ruud was 'm voor. het nadweilen was voor jouw held.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:35
Prima. Hopelijk wordt ie dan voor een hele tijd naar zijn kamer gestuurd. Zijn we er in elk geval van af.

Gaat niet gebeuren jongen hier in NL dat hebben je voorouders voor hem geregeld.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:37
badr houdt daar blijkbaar wel van, jouw held.

ieder z'n meug, jij hebt blijkbaar liever een pinguïn met een dikke hol en een vitamine b tekort die de keuken niet uitkomt.

Ieder gezonde jongen maakt gebruik als er wat te gebruiken valt en waarschijnlijk veegt ie zn kruis af na de daad met de NLse vlag.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:40
ruud was 'm voor. het nadweilen was voor jouw held.

Hahah heerlijk toch en daarna kan Ruud weer dweilen.

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:41
En Badr is geen held maar een baas. Badr kast bruur.

blackadder
04-09-2013, 15:42
En Badr is geen held maar een baas. Badr kast bruur.
Ziek is wat ie is. En wie hem vereerd heeft duidelijk ook meer dan een schroefje loszitten.

Tony Galento
04-09-2013, 16:11
En Badr is geen held maar een baas. Badr kast bruur.

je kan strakjes tenminste je nick veranderen in FREE BADR.

die arme MURRAY komt voorlopig toch niet los.

Mauro
04-09-2013, 16:12
ieder z'n meug, jij hebt blijkbaar liever een pinguïn met een dikke hol en een vitamine b tekort die de keuken niet uitkomt.

LMFAO!

mario the count
04-09-2013, 16:32
Zabit Samedov kan van iedereen winnen op Gokhan Saki na. Als Zimmerman of een Bonjasky zijn winning streak had vd laatste partijen dan vonden jullie hen wel top. Ik denk dat de meeste hier Badr haters zijn en jullie hebben liever dat hij zijn laatste partij heeft verloren van een pannekoek dan van een topper. Jullie kunnen straks niet meer ontkennen als Zabit iedereen ko slaat.
Ik denk dat jij verliefd bent op badr en het niet trekt dat hij verloren heeft van een subtopper.

mario the count
04-09-2013, 16:34
Ieder gezonde jongen maakt gebruik als er wat te gebruiken valt en waarschijnlijk veegt ie zn kruis af na de daad met de NLse vlag.

haha zielig manneke. Als iemand hier zo had gesproken over de marrokaanse vlag dan was het weer eens een racist.

Turboknecht
04-09-2013, 16:35
haha zielig manneke. Als iemand hier zo had gesproken over de marrokaanse vlag dan was het weer eens een racist.

Yup, beetje jammer weer.

mario the count
04-09-2013, 16:37
En Badr is geen held maar een baas. Badr kast bruur.

Echt een flinke baas, zeker wanneer hij straks weer het slachtoffer uithangt in de rechtbank. Maar ik zie alles vanuit een ander perspectief dan een straatschoffie. Bij straatschoffies ben je een held als je zo lomp mogelijk alles kapot maakt wat zowel jou als een ander lief is.

FREE MURRAY
04-09-2013, 16:49
Noem mij Badr fan prima ik vnd het gewoon prachtig dat hij zo in jullie koppen speelt prachtig. Ik ben een straatschoffie en jij een tokki toch? Are you tokking to me. En jullie kaasjes verheerlijken Holleeeder en vinden het normaal als Alister doping gebruikt. Verklaren Gerges onschuldig als het gaat om killootjes drugs. Balrak s hier niet ter sprake gekomen. Jullie zijn vechtsport liefhebbers waar zware criminelen het voor t zeggen hebben. Jullie ontkennen indirect criminaliteit te promoten. Wij straatschoffies ontkennen dat niet. Hypocriet zijn jullie en ben zkr geen racist heb zelf zo een heerlijke Nlse paspoort.

e-type
04-09-2013, 16:59
Noem mij Badr fan prima ik vnd het gewoon prachtig dat hij zo in jullie koppen speelt.

man, we lachen ons inmiddels dood hoe hij z'n carriere verkloot heeft. Maar eigenlijk is iedereen een beetje gefrustreerd omdat het zo'n grote had kunnen zijn. Iets wat we 'm ongetwijfeld allemaal gunde. Vroeger.
Nu herinneren we 'm alleen nog maar als malloot die ooit leuk kon knallen in de ring. Maar zelfs Bob Sapp heeft Hoost 2x overwonnen en daar hebben we het ook niet meer over als het over Sapp gaat. Zo vergaat het ook met Hari, eigenlijk heel sneu dat we via Shownieuws moeten vernemen dat ie weer een nieuw gevecht heeft.

Hij had zo groot kunnen zijn, dat moet jou toch ook een beetje pijn doen? Of is dit inderdaad gewoon normaal gedrag wat je altijd maar moet verdedigen? Als je maar een paar miljoen op de bank hebt of zo? 'k Ben serieus benieuwd.

mario the count
04-09-2013, 17:05
Noem mij Badr fan prima ik vnd het gewoon prachtig dat hij zo in jullie koppen speelt prachtig. Ik ben een straatschoffie en jij een tokki toch? Are you tokking to me. En jullie kaasjes verheerlijken Holleeeder en vinden het normaal als Alister doping gebruikt. Verklaren Gerges onschuldig als het gaat om killootjes drugs. Balrak s hier niet ter sprake gekomen. Jullie zijn vechtsport liefhebbers waar zware criminelen het voor t zeggen hebben. Jullie ontkennen indirect criminaliteit te promoten. Wij straatschoffies ontkennen dat niet. Hypocriet zijn jullie en ben zkr geen racist heb zelf zo een heerlijke Nlse paspoort.

haha je spreekt je in 1 reactie meer tegen dan mark rutte in een jaar.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:07
man, we lachen ons inmiddels dood hoe hij z'n carriere verkloot heeft. Maar eigenlijk is iedereen een beetje gefrustreerd omdat het zo'n grote had kunnen zijn. Iets wat we 'm ongetwijfeld allemaal gunde. Vroeger.
Nu herinneren we 'm alleen nog maar als malloot die ooit leuk kon knallen in de ring. Maar zelfs Bob Sapp heeft Hoost 2x overwonnen en daar hebben we het ook niet meer over als het over Sapp gaat. Zo vergaat het ook met Hari, eigenlijk heel sneu dat we via Shownieuws moeten vernemen dat ie weer een nieuw gevecht heeft.

Hij had zo groot kunnen zijn, dat moet jou toch ook een beetje pijn doen? Of is dit inderdaad gewoon normaal gedrag wat je altijd maar moet verdedigen? Als je maar een paar miljoen op de bank hebt of zo? 'k Ben serieus benieuwd.

Ben je gefrustreerd? Snap niet dat iemand gefrustreerd kan raken om iemand die zijn eigen keuzes maakt. Badr vergelijken met Bob Sapp laat me niet lachen man. Badr heeft het op sportief gebied hardstikkd goed gedaan. Dat jij hem afrekent op iets waar je geen mallen moer mee te maken hebt is omdat jij de menigte volgt. Hij is niet de eerste die iemand in elkasr heeft lopen rammen en als hij daarvoor vervolgd wordt prima verdiend maar wij oordelen op basis van prestaties in de ring. Verder gaan we niet hypocriet doen want deze hele vechtsport is crimineel punt.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:10
haha je spreekt je in 1 reactie meer tegen dan mark rutte in een jaar.

Jij kan je zelf moeilijk tegen spreken als je niks te vertellen hebt. Jij bent net Geertje Wilders. Zegt ook nooit iets nuttigs.

mario the count
04-09-2013, 17:11
Ben je gefrustreerd? Snap niet dat iemand gefrustreerd kan raken om iemand die zijn eigen keuzes maakt. Badr vergelijken met Bob Sapp laat me niet lachen man. Badr heeft het op sportief gebied hardstikkd goed gedaan. Dat jij hem afrekent op iets waar je geen mallen moer mee te maken hebt is omdat jij de menigte volgt. Hij is niet de eerste die iemand in elkasr heeft lopen rammen en als hij daarvoor vervolgd wordt prima verdiend maar wij oordelen op basis van prestaties in de ring. Verder gaan we niet hypocriet doen want deze hele vechtsport is crimineel punt.
Ja want in de ring presteert hij goed:rolleyes: K1 finale verpest, een mooi event in de arena verpest en de naam van de sport nog verder door het slijk gehaald. Maar verkondig jij maar lekker dat jij hem beoordeelt op zijn prestaties in de ring, raar dat jij hem nog zo verheerlijkt dan.

mario the count
04-09-2013, 17:15
Jij kan je zelf moeilijk tegen spreken als je niks te vertellen hebt. Jij bent net Geertje Wilders. Zegt ook nooit iets nuttigs.



Ja ik ben net geertje wilders idd, vooral omdat ik geen racisistische opmerkingen maak en jij juist wel. Denk jij wel eens na voordat je iets zegt/typt?
Of laat je je gedachten net zo snel vliegen als je scheten? Kan het me voorstellen dat het moeilijk is voor je om te veel informatie vast te houden.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:21
Ja want in de ring presteert hij goed:rolleyes: K1 finale verpest, een mooi event in de arena verpest en de naam van de sport nog verder door het slijk gehaald. Maar verkondig jij maar lekker dat jij hem beoordeelt op zijn prestaties in de ring, raar dat jij hem nog zo verheerlijkt dan.

Ja eigenlijk kunnen we m dan in een hokje plaatsen met Mike Tyson, Zinedine Zidane, Maradonna en C. Ronaldo. Als we jouw mogen geloven dan kun je het verleden niet vergeten en iemand een nieuwe kans geven. Jij bent wel mister perfect want in jouw beroep als je werk hebt dan heb jij nooit een bad day at the office.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:24
Ja ik ben net geertje wilders idd, vooral omdat ik geen racisistische opmerkingen maak en jij juist wel. Denk jij wel eens na voordat je iets zegt/typt?
Of laat je je gedachten net zo snel vliegen als je scheten? Kan het me voorstellen dat het moeilijk is voor je om te veel informatie vast te houden.

Nou bij deze ben geen racist en heb idd gezegd dat Badr zijn kruis af veegt met de Nlse vlag en een vlag zegt niks we zijn allemaal wereld brugers. Gedraag je ernaar en jullie mogen vanavond allemaal jullie reet vegen als je het zelfstandig wel kan want dat is nog maar de vraag met de Marokaanse vlag. Stop met denken in hokjes dude.

mario the count
04-09-2013, 17:30
Ja eigenlijk kunnen we m dan in een hokje plaatsen met Mike Tyson, Zinedine Zidane, Maradonna en C. Ronaldo. Als we jouw mogen geloven dan kun je het verleden niet vergeten en iemand een nieuwe kans geven. Jij bent wel mister perfect want in jouw beroep als je werk hebt dan heb jij nooit een bad day at the office. De vergelijking slaat nergens op, badr is een recidivist. Er zijn meerdere sporters die een keer over de scheef gegaan zijn maar bij onze vrolijke vriend houd het niet op. En als iemand anders in de sport zo vaak over de scheef gaat als badr dan hoef ik van die persoon niks meer te hebben. Ik hoef een Balrak ook niet meer in de ring te zien, al is zijn gedrag in de ring het tegenovergestelde van Badr zijn gedrag.

mario the count
04-09-2013, 17:33
Nou bij deze ben geen racist en heb idd gezegd dat Badr zijn kruis af veegt met de Nlse vlag en een vlag zegt niks we zijn allemaal wereld brugers. Gedraag je ernaar en jullie mogen vanavond allemaal jullie reet vegen als je het zelfstandig wel kan want dat is nog maar de vraag met de Marokaanse vlag. Stop met denken in hokjes dude.

Mensen kaaskoppen noemen? Het boeit mij niet, en de meeste andere nederlanders ook niet waarschijnlijk maar het is racistisch. Dus ga mij dan niet met een wilders vergelijken als je zelf meer in de buurt komt.

Verder gebruiken wij hier gewoon W.C. papier om onze hol af te vegen, hoe ze dat bij jou thuis doen weet ik niet en boeit me eigenlijk niet.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:50
De vergelijking slaat nergens op, badr is een recidivist. Er zijn meerdere sporters die een keer over de scheef gegaan zijn maar bij onze vrolijke vriend houd het niet op. En als iemand anders in de sport zo vaak over de scheef gaat als badr dan hoef ik van die persoon niks meer te hebben. Ik hoef een Balrak ook niet meer in de ring te zien, al is zijn gedrag in de ring het tegenovergestelde van Badr zijn gedrag.

Sorry wist niet dat ik te maken had met de CEO K1 of CEO Glory want dat maakt het een ander verhaal. Jij hebt daar helemaal niets over te vertellen wanneer ga je dat snappen.

FREE MURRAY
04-09-2013, 17:51
Mensen kaaskoppen noemen? Het boeit mij niet, en de meeste andere nederlanders ook niet waarschijnlijk maar het is racistisch. Dus ga mij dan niet met een wilders vergelijken als je zelf meer in de buurt komt.

Verder gebruiken wij hier gewoon W.C. papier om onze hol af te vegen, hoe ze dat bij jou thuis doen weet ik niet en boeit me eigenlijk niet.

Oke mooie ding man.

mario the count
04-09-2013, 18:17
Sorry wist niet dat ik te maken had met de CEO K1 of CEO Glory want dat maakt het een ander verhaal. Jij hebt daar helemaal niets over te vertellen wanneer ga je dat snappen.

Waaruit blijkt dat ik denk dat ik iets te vertellen heb in hun organisaties dan?
Ik mag mijn mening geven, daar hoef ik geen hoge pief bij glory voor te zijn.

Sadix
04-09-2013, 19:07
Damn, vanochtend deze pagina gelezen, alles was leuk en aardig. Kom ik net terug van me werk, zie ik wat er daarna is gebeurt en enige dat ik kan zeggen is dit filmpje hier onder.


http://www.youtube.com/watch?v=FONN-0uoTHI

Nelisje
04-09-2013, 19:49
1 troll en iedereen vliegt erop.. gewoon negeren, komt toch geen zinnig woord uit.

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Willm
04-09-2013, 20:32
Hahaahah goed topic weer. Een ding is duidelijk: Hari verkoopt als een malle en blijft de gemoederen flink bezig houden. Dit matige gala zal wel weer overal live te volgen zijn, inclusief rtl7.

rollermanskunk
04-09-2013, 22:54
Back on topic.

Update fightcard:

- Paul Daley vs Alexander Yakovlev
- Alexander Emelianenko vs Mirco 'Cro Cop' Filipovic
- Badr Hari vs Alexey Ignashov
- Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
- Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
- Andrei Stoica vs Agron Preteni

Kemal
04-09-2013, 23:06
Dames, alles leuk en aardig maar houdt het ontopic graag! Ik heb vandaag al een shitload aan users gebanned en daar kunnen er gerust nog meer bij ;)

OSU!

Ontopic:

Wheelie
07-09-2013, 20:40
Wat een beer die Alex

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/1235944_506877392737702_556411280_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/1173788_506877262737715_1711381205_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1174717_556086434457426_1548946031_n.png

Kemal
07-09-2013, 20:50
hahah lokale patriarch! wat een beer idd letterlijk en figuurlijk

rollermanskunk
07-09-2013, 21:06
Filmpje staredown Crocop vs Alex.

https://www.youtube.com/watch?v=hmjx7My6i0E&feature=youtube_gdata_player

Sato
07-09-2013, 21:44
Hahaha zie die twee samen, beetje lachen onderling. Ben benieuwd naar de partij.

rollermanskunk
08-09-2013, 12:58
Update fightcard:

- Zhuravlev vs. Parparyan
- Samedov vs Manhoef

Rest van de fightcard:

- Paul Daley vs Alexander Yakovlev
- Alexander Emelianenko vs Mirco Cro Cop
- Badr Hari vs Alexey Ignashov
- Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
- Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
- Andrei Stoica vs Agron Preteni

LeeMurray
08-09-2013, 13:34
Update fightcard:

- Zhuravlev vs. Parparyan
- Samedov vs Manhoef

Rest van de fightcard:

- Paul Daley vs Alexander Yakovlev
- Alexander Emelianenko vs Mirco Cro Cop
- Badr Hari vs Alexey Ignashov
- Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
- Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
- Andrei Stoica vs Agron Preteni
De card begint gestalte te krijgen IMO.

Nelisje
08-09-2013, 14:45
Het zegt niet alles.. maar Alex lijkt zo wat minder popie jopie.. als hij zich wat serieuzer op MMA richt zou hij zonder al te veel problemen van Cro Cop moeten winnen.

yuko
08-09-2013, 16:00
Het zegt niet alles.. maar Alex lijkt zo wat minder popie jopie.. als hij zich wat serieuzer op MMA richt zou hij zonder al te veel problemen van Cro Cop moeten winnen.

Zie je die dikke plofkop niet?

rollermanskunk
08-09-2013, 16:09
Zie je die dikke plofkop niet?


Alex kon vanwege een knie-blessure de afgelopen 6 weken niet trainen.

Overigens wel goed nieuws dat Melvin Manhoef weer gaat kickboksen tegen Samedov. Lijkt me een leuke partij.

Nosferatu187
08-09-2013, 16:22
word dit weer uitgezonden op rtl7?

FREE MURRAY
08-09-2013, 17:40
Alex kon vanwege een knie-blessure de afgelopen 6 weken niet trainen.

Overigens wel goed nieuws dat Melvin Manhoef weer gaat kickboksen tegen Samedov. Lijkt me een leuke partij.

Makkie voor Zabit Samedov.

Willem033
08-09-2013, 18:01
Samedov gaat zwaar KO.

RedDawn
08-09-2013, 18:47
Samedov gaat zwaar KO.

En toen ging je wekker. ;)

Willem033
09-09-2013, 00:04
En toen ging je wekker. ;)

Mark my words

FREE MURRAY
09-09-2013, 00:51
Jij bent niet wijs als je denkt dat Melvin gaat winnen. Melvin heeft zn tijd gehad moet stoppen met vechten. Vroeger ging hij altijd in de aanval meteen nu kan hij weinig meer hebben of gaat ie liggen. En daarnaast heeft ie een tegenstander die flink gegroeid is en zware klappen uitdeelt en kan incasseren.

Nosferatu187
09-09-2013, 01:23
melvin heeft zeker zijn tijd gehad, he's too old.

Willem033
09-09-2013, 10:26
grappig dat mensen Melvin afschrijven.
hoe goed je ook kan incasseren. een stoot van melvin ga je van slapen.

FREE MURRAY
09-09-2013, 11:01
grappig dat mensen Melvin afschrijven.
hoe goed je ook kan incasseren. een stoot van melvin ga je van slapen.

Een goede stoot van Melvin al jaren niet gezien. En zo goed stoot hij niet meer als voorheen. Met alle respect voor Melvin hoe ouder je wordt hoe minder het allemaal wordt. De wil is er wel maar je ziet aan Melvin dat het er niet in zit. En ik heef m groot gelijk cashen die handel en weg wezen.

Nelisje
09-09-2013, 11:45
Melvin kan nog wel flink uitdelen (menig vechter gaat nog liggen als een stoot van hem er vol op zit).. nadeel is dat hij zelf niet meer zo goed kan incasseren. Denk dat hij tegen Samedov een probleem heeft, dat is net een match-up die hem niet ligt.

Willm
09-09-2013, 14:54
Mevlin gaat dit helaas niet redden. Samedov heeft een kin van beton en laat dit nou precies hetgeen zijn wat ontbreekt bij Melvin.

R.D.N
09-09-2013, 17:47
Vrees het ook voor Melvin.

rollermanskunk
09-09-2013, 20:04
Event poster:

https://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1238854_541272779277426_796493010_n.jpg

Peter0711
09-09-2013, 22:49
Of Ignashov nou wint of verliest,ik hoop dat ie in ieder geval met Kick Ass Violin opkomt. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=Z5j3CORfxmw

Godverdomme wat een tijd was dat!!!!!!!!

R.D.N
09-09-2013, 23:33
Of Ignashov nou wint of verliest,ik hoop dat ie in ieder geval met Kick Ass Violin opkomt. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=Z5j3CORfxmw

Godverdomme wat een tijd was dat!!!!!!!!

Super was dat altijd ja.

my2cents
10-09-2013, 01:06
Filmpje staredown Crocop vs Alex.

https://www.youtube.com/watch?v=hmjx7My6i0E&feature=youtube_gdata_player

Ben ik de enige die Crocop hier een beetje op Gullit vind lijken?

tieless
10-09-2013, 02:20
Is dit de laatste wedstrijd die badr hari moet vechten onder de K-1 vlag? hij had toch een contract van 3 wedstijden zo iets?

hypergiant
10-09-2013, 02:36
Ben ik de enige die Crocop hier een beetje op Gullit vind lijken?

Ze hebben dezelfde tandarts.

Nosferatu187
10-09-2013, 02:47
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/420171_10151301059730946_2014788248_n.jpg

mario the count
10-09-2013, 10:38
Of Ignashov nou wint of verliest,ik hoop dat ie in ieder geval met Kick Ass Violin opkomt. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=Z5j3CORfxmw

Godverdomme wat een tijd was dat!!!!!!!!

Ja man idd, had dat nummer zelfs in de auto destijds.

mario the count
10-09-2013, 10:40
Ben ik de enige die Crocop hier een beetje op Gullit vind lijken?

Estelle Gullit?

Diz
10-09-2013, 11:15
Ben ik de enige die Crocop hier een beetje op Gullit vind lijken?

Hij is inderdaad flink onder de zonnebank geweest ja... ;)

rollermanskunk
10-09-2013, 13:09
Is dit de laatste wedstrijd die badr hari moet vechten onder de K-1 vlag? hij had toch een contract van 3 wedstijden zo iets?

Dit is geen K-1 maar een Russische MMA/kickboks-promotie genaamd "Legend Fighting Show".

Badr had officieel nog wel een contract met K-1 Global voor nog 1 gevecht maar K-1 heeft op dit moment niet het budget om een zwaargewicht event op te zetten. Badr is gewoon te duur voor K-1. Ik heb zelfs gehoord dat de samenwerking al officieel is stopgezet.

e-type
10-09-2013, 13:25
Event poster:

https://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1238854_541272779277426_796493010_n.jpg

wat een copy/paste actie van hun vorige event...zelfs de foto's van Hari en Emelianenko...
http://i47.fastpic.ru/big/2013/0526/75/7717da7937e47057dd89119053df4075.jpg
https://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1238854_541272779277426_796493010_n.jpg

hypergiant
10-09-2013, 20:09
Schijnt dat Hari een rol in GTA V gaat krijgen..

https://pbs.twimg.com/media/BSb8VAEIcAAx2nt.jpg:large

Kemal
10-09-2013, 20:11
wuahahaha prachtig! reps!

Mauro
10-09-2013, 20:12
Tggggg, altijd maar dat gedemoniseer van Badr.
makkelijk hoor

mario the count
10-09-2013, 22:08
Schijnt dat Hari een rol in GTA V gaat krijgen..

https://pbs.twimg.com/media/BSb8VAEIcAAx2nt.jpg:large

:lol:

Soulbringer320
11-09-2013, 01:37
Schijnt dat Hari een rol in GTA V gaat krijgen..

https://pbs.twimg.com/media/BSb8VAEIcAAx2nt.jpg:large
Zeker geen app voor om dit te doen....?

rollermanskunk
11-09-2013, 22:26
Overigens zal het gevecht van Melvin Manhoef tegen Zabit Samedov de halve finale zijn van een 4-mans toernooi, Sahak Parparyan vs Pavel Zhuravlev is de andere halve finale.

Heel origineel zo'n 4-mans toernooi...

blackadder
11-09-2013, 22:51
Heel origineel zo'n 4-mans toernooi...
Nou...

mario the count
11-09-2013, 22:55
Overigens zal het gevecht van Melvin Manhoef tegen Zabit Samedov de halve finale zijn van een 4-mans toernooi, Sahak Parparyan vs Pavel Zhuravlev is de andere halve finale.

Heel origineel zo'n 4-mans toernooi...

De finale op het volgende event dat ze organiseren, of op dezelfde avond?

rollermanskunk
12-09-2013, 13:09
De finale op het volgende event dat ze organiseren, of op dezelfde avond?

Dezelfde avond. Bij de vorige Legend deden ze dat ook al in de LW toernooi (winnaar Askerov)

RedDawn
12-09-2013, 13:31
Heel origineel zo'n 4-mans toernooi...

Jezus, wat kan jij zeuren zeg. Wees blij dat die gekke Rus zo'n geweldig line-up neerzet.

rollermanskunk
12-09-2013, 14:10
[QUOTE=RedDawn;12327 wat kan jij zeuren zeg.[/QUOTE]

Ja klopt dat zegt m'n vrouw ook altijd? ;)

mario the count
12-09-2013, 19:40
Dezelfde avond. Bij de vorige Legend deden ze dat ook al in de LW toernooi (winnaar Askerov)

OK ben benieuwd.

WIM_de _Echte
12-09-2013, 22:48
Heel origineel zo'n 4-mans toernooi...

Een 7 mans toernooi is ook al niet origineel.

rollermanskunk
24-09-2013, 15:16
De geruchten worden steeds sterker dat mocht Alistair Overeem gecut gaan worden bij de UFC (bij een verlies tegen Frank Mir) hij een contract zal tekenen bij de Legend-organisatie en mogelijk zal gaan vechten bij de derde Legend event in 2014. Overeem zal in ieder geval bij Legend 2 Moscow aanwezig zijn en ook een seminar geven in Moskou.

Bron: http://legendashow.com/news/2013/alistar-overim-posetit-rossiyu

blackadder
24-09-2013, 16:35
Wordt ie nog dit jaar gecut?

Turboknecht
24-09-2013, 17:05
Nou, die heeft er vertrouwen in zeg, als dat waar is. Laatst bij Helwani zei Overeem nog dat hij absoluut niet van plan was weer te gaan kickboksen. Of zou hij daar dan MMA gaan draaien en cans in elkaar gaan timmeren strak van de steroïden?

rollermanskunk
24-09-2013, 17:16
Nou, die heeft er vertrouwen in zeg, als dat waar is. Laatst bij Helwani zei Overeem nog dat hij absoluut niet van plan was weer te gaan kickboksen. Of zou hij daar dan MMA gaan draaien en cans in elkaar gaan timmeren strak van de steroïden?

Tja, Legend lijkt steeds meer een opvangtehuis voor uitgerangeerde MMA-sterren (Crocop, Alexy, Sapp etc.) te worden die in hun nadagen nog willen cashen. Het Russische geld is schijnbaar erg goed (waar het geld vandaan komt is vooralsnog erg vaag)

Nosferatu187
24-09-2013, 17:21
lijkt me niet zo moeilijk te raden waar het vandaan komt.

rollermanskunk
24-09-2013, 17:23
lijkt me niet zo moeilijk te raden waar het vandaan komt.

Vertel...

Wiseguy
24-09-2013, 17:30
Olie

rollermanskunk
24-09-2013, 17:35
Olie

Dat dacht ik eerst ook maar het is toch wat anders.

blackadder
24-09-2013, 17:51
Dat dacht ik eerst ook maar het is toch wat anders.
Vodka?

MaTo
25-09-2013, 00:18
Kunst?

https://www.youtube.com/watch?v=SqO00Aw3ymY

adenane
26-09-2013, 12:41
http://i1132.photobucket.com/albums/m572/StaredownNL/LEGEND-FIGHTERS-STAREDOWN_zps661fce9d.jpg?t=1380188409

Trailer:


http://youtu.be/MYBW03qcPxY

Misschien kan iemand topic-titel aanpassen, het is 8 november geworden ivm LIVE uitzendingen op televisie.

Willem033
26-09-2013, 20:55
Weet iemand hoe Ignashov er momenteel voor
staat? Is hij een beetje in vorm?
Ik denk namelijk dat als.Badr in dezelfde vorm is als in zijn laatste partij, hij flink KO gaat als Iggy een beetje in vorm is.

blackadder
26-09-2013, 20:57
Iggy is altijd wel een 'beetje' in vorm. :p

rollermanskunk
26-09-2013, 21:19
Weet iemand hoe Ignashov er momenteel voor
staat? Is hij een beetje in vorm?
Ik denk namelijk dat als.Badr in dezelfde vorm is als in zijn laatste partij, hij flink KO gaat als Iggy een beetje in vorm is.

Z'n laatste partij was redelijk maar niet zoals we hem kennen van vroeger.

Oordeel zelf:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7YCe0irkBEk

Willem033
26-09-2013, 21:35
Z'n laatste partij was redelijk maar niet zoals we hem kennen van vroeger.

Oordeel zelf:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7YCe0irkBEk

Thnx, ga zo even kijken!!

Willm
26-09-2013, 23:18
Ignashov gaat Badr zwaar slopen. Heeft een kin van staal, wat we van Badr niet kunnen zeggen de laatste tijd. Plus dat Badr waarschijnlijk weer 0,0 aan zijn trainingen gaat doen. Al is Ignashow ook niet de persoon die 100% traint, maar ik hoop echt dat deze legende een mooie overwinning krijgt.

blackadder
26-09-2013, 23:28
WAR Iggy!!! Schop z'n kop eraf tovarish.

RedDawn
26-09-2013, 23:30
Schandalig dat zo'n ongeïnspireerde en futloze Ignashov nog partijen krijgt.

Anderson
26-09-2013, 23:38
Tja het is een Rus dus zo raar is het niet,

Tykill
27-09-2013, 09:37
Schandalig dat zo'n ongeïnspireerde en futloze Ignashov nog partijen krijgt.

Deze futloze Iggy wint wel van een futloze Badr.

Heet Badr zijn steroïden nu nog wel? Is toch in beslag genomen? Hij zal onderhand wel een nieuwe lading hebben.

rollermanskunk
20-10-2013, 01:33
http://liverkick.com/images/dw/2013/01/melvin-manhoef-staredown.jpg

A personal message from Melvin Manhoef:




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3D5NdAD5Cfc

Willem033
20-10-2013, 02:31
Ik zaghenm bij Adenane al.
Altijd mooi om Melvin te zien vechten.
Gaaat altijd voor de kill.

Soulbringer320
20-10-2013, 04:36
Schandalig dat zo'n ongeïnspireerde en futloze Ignashov nog partijen krijgt.
Hoezo, Bob Sapp krijgt ze ook nog steeds....

blackadder
20-10-2013, 05:07
Hoezo, Bob Sapp krijgt ze ook nog steeds....
Maar Bob Sapp is ook een topvechter.

remcel
20-10-2013, 16:26
Lijkt wel een slow motion fight, niet te hopen voor Badr dat hij dat tempo niet aan kan!

tidelot
23-10-2013, 18:29
http://www.at5.nl/imgcache/d/d4089bd24884e1afbd16940fcaf7ac1f.jpg112
Zaak-Badr Hari volgend jaar pas hervat
Woensdag 23 oktober 2013 16:18
Het duurt nog drie maanden voordat de zaak tegen kickbokser Badr Hari verder gaat. Dat laat het Openbaar Ministerie weten aan AT5.
Op 22 januari wordt de eis verwacht in de zaak. Voor de zekerheid is ook 23 januari ingeruimd. Het Openbaar Ministerie laat weten dat het onderzoek van de Rijksrecherche nog niet is afgerond.
Twee weken geleden begon de inhoudelijke behandeling van de zaak, maar die werd toen stilgelegd. Het strafdossier is namelijk uitgelekt naar verschillende media en de Rijksrecherche onderzoekt nu hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Badr Hari staat terecht voor in totaal zeven mishandelingen, waaronder die van zakenman Koen Everink

http://www.at5.nl/artikelen/113498/zaak-badr-hari-volgend-jaar-pas-hervat

rollermanskunk
24-10-2013, 00:43
Alex Emelianenko has beaten up a cafe visitor

MOSCOW, Oct. 23 - RIA Novosti . Mixed martial fighter Aleksander Emelianenko have beaten a man during a fight in a cafe in the south of Moscow, told RIA Novosti source in the law enforcement bodies of the capital .
Biography of Alexander Emelianenko >>>
" Emelianenko had dinner tonight at the cafe in the south of Moscow , he had a conflict with the company, which has grown into a fight. As a result, Emelianenko have beaten one of the men who suffered hospitalizes ambulance now ," - said the source .

At the scene left investigative team , the question of a criminal case.
Career Emelianenko Jr. in our photo album >>>
The press service of the Moscow cupola MIA RIA Novosti confirmed the fight in the cafe located on East Street . " As a result of the fight hurt a man, now he is hospitalized ," - said the spokesman , without specifying the identity of the participants of the conflict.

In GUMVD noted that currently working at the scene , police officers who find out the circumstances of the incident .
Interview with Alexander Emelianenko : Elder Elijah blessed to return to the sport >>>
Aleksander Emelianenko - one of the most famous Russian fighters of mixed style , the younger brother of one of the best MMA- fighters in the world Fedor Emelianenko. Unlike his brother , Alexander found himself repeatedly implicated in various scandals. So, in March of this year, Emelianenko Jr. was fined 700 rubles for a drunken brawl aboard Moscow - Barnaul in December 2012 . Furthermore, the UK has verified the information on the alleged rape of a perfect soldier .

Soulbringer320
24-10-2013, 04:30
Maar Bob Sapp is ook een topvechter.

http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/02/It-Doesnt-Make-Sense-Meme.jpg

tieless
24-10-2013, 16:10
Hoe is de conditie van Badr Hari momenteel? iemand inside info?

Richelieu
24-10-2013, 22:13
Seminar van Badr Hari in Moskou;


http://www.youtube.com/watch?v=uiXdDB5MNXg&feature=youtu.be

Turboknecht
24-10-2013, 22:28
Die Passenier krijgt nog eens een hartaanval. Ze zouden hem eens in de ring moeten zetten, tegen Akebono ofzo.

willy123
24-10-2013, 23:36
Badrtje begint al aardig kaal te worden...

rollermanskunk
25-10-2013, 00:01
Het doorgaan van Legend 2 is nu uiterst twijfelachtig. Alex is gearresteerd en de main event Crocop vs Alex is nu onzeker.


Moscow . October 24. INTERFAX.RU - Fighter mixed martial Aleksander Emelianenko detained by police , "Interfax " a source in law enforcement. Detectives found and arrested the younger Emelianenko on suspicion of involvement in a brawl in Moscow south of Moscow.

In the press service of the Interior Ministry in Moscow, " Interfax" confirmed the detention of a suspect in a fight, refusing to name his name.

" The staff of the Southern District Department of Internal Affairs detained yesterday's party wanted the conflict in the cafe on East Street , which allegedly caused injuries to one of the visitors to places ," - said the press service , adding that the man will be taken to the police station for questioning .

On the eve of the cafe on East Street was a fight with Emelianenko , the younger brother of multiple world champion and Russian sambo Fedor Emelianenko. After the incident, one of the participants of fight was hospitalized. The police decide whether to institute criminal proceedings.


http://www.youtube.com/watch?v=l6Bp1qJBXMg#t=31

blackadder
25-10-2013, 00:23
Badrtje begint al aardig kaal te worden...
Hater!!! ;)

willy123
25-10-2013, 00:29
Hater!!! ;)

Ik haat niet, maar maak me wel een beetje zorgen, hij ziet er zo ongezond uit in dat filmpje, en wordt ook nog kaal. Zielig.

#teamBADGUY
25-10-2013, 00:42
Ik haat niet, maar maak me wel een beetje zorgen, hij ziet er zo ongezond uit in dat filmpje, en wordt ook nog kaal. Zielig.

Ja dat hebben sommige mannen als ze ouder worden ..

als hij kapot gespierd was dan zou je horen : anabolen
als hij aangekomen was dan zou je horen : hij traint niet en gaat alleen maar uit
nu ziet hij er gewoon uit ... En dan ziet hij er slecht uit en kaal pfffff

als je een hekel aan badr hebt ok ,
binnekort krijgt hij ze straff als hij dat verdient .

tot die tijd laten we het op zijn Ring prestaties houden .

niet dat hij nog wat kan winnen bij zijn tegenstanders (forumleden)

ongeacht of hij volgende week de sterren van de hemel vecht , haters zullen blijven haten die haatte al voor de incidenten .

ik hoop op een leuk gala en dat de beste vechters winnen !

willy123
25-10-2013, 00:48
Voor een badguy ben je wel een crybaby zeg...

Nosferatu187
25-10-2013, 01:25
http://letstalkfighting.com/wp-content/uploads/2013/01/badr-hari.png

rollermanskunk
25-10-2013, 13:48
Het gevecht Alexander Emelianenko vs Crocop gaat niet door. Alex is gisteren gearresteerd nav een flinke vechtpartij in een kroeg. Voor Crocop wordt nu een nieuwe tegenstander gezocht.

The Company
25-10-2013, 14:13
Ja dat hebben sommige mannen als ze ouder worden ..

als hij kapot gespierd was dan zou je horen : anabolen
als hij aangekomen was dan zou je horen : hij traint niet en gaat alleen maar uit
nu ziet hij er gewoon uit ... En dan ziet hij er slecht uit en kaal pfffff

als je een hekel aan badr hebt ok ,
binnekort krijgt hij ze straff als hij dat verdient .

tot die tijd laten we het op zijn Ring prestaties houden .

niet dat hij nog wat kan winnen bij zijn tegenstanders (forumleden)

ongeacht of hij volgende week de sterren van de hemel vecht , haters zullen blijven haten die haatte al voor de incidenten .

ik hoop op een leuk gala en dat de beste vechters winnen !

Van te veel annabolen kan je toch ook kaal worden?

Nosferatu187
25-10-2013, 14:34
als je zelf aanleg hebt wel, dan gaat het alleen maar nog sneller.

blackadder
25-10-2013, 14:45
Zijn er geen roids voor haargroei? Op het hoofd bedoel ik en niet de rest van het lichaam.

Nosferatu187
25-10-2013, 14:56
nope, je word kaal en je krijgt haar op plekken waar jij dat niet wilt hebben, o ja en de bijwerkingen zijn voor altijd spieren en gewichtstoename die gaan weer weg als je stopt met gebruiken.

blackadder
25-10-2013, 14:56
nope, je word kaal en je krijgt haar op plekken dat jij dat niet wilt hebben.
Nou ja. Als je het kan betalen heb je in elk geval genoeg haar voor een transplantatie.

Nosferatu187
25-10-2013, 15:21
zo gebeurd tegenwoordig, kijk maar naar die micheal van barbie heeft weer een volle bos haar.

blackadder
25-10-2013, 15:26
zo gebeurd tegenwoordig, kijk maar naar die micheal van barbie heeft weer een volle bos haar.
Wie? Maar die slikt dus roids om genoeg haar te kweken voor een transplantatie?

#teamBADGUY
25-10-2013, 16:00
Voor een badguy ben je wel een crybaby zeg...

haha echt heh

#teamBADGUY
25-10-2013, 16:02
Van te veel annabolen kan je toch ook kaal worden?
Oehhh das waar , die zat

de Stiep
25-10-2013, 16:46
nope, je word kaal en je krijgt haar op plekken waar jij dat niet wilt hebben, o ja en de bijwerkingen zijn voor altijd spieren en gewichtstoename die gaan weer weg als je stopt met gebruiken.

Tja, kaal als een kikker, haar op plekken waar ik het echt niet wil hebben (neusgaten b.v.), Ik ben vreselijk afgevallen en heb spieren als minikipfileetjes. Ik slik niks, sterker heb niet eens geld voor anabolen. En nu ??

Nosferatu187
25-10-2013, 17:49
als jij bewust een poging aan het doen bent om achterlijk over te komen, dan is het bij deze gelukt.

Willem033
25-10-2013, 18:01
zo gebeurd tegenwoordig, kijk maar naar die micheal van barbie heeft weer een volle bos haar.

Wat dacht je van Wesley Sneijder.
Als die geen haartransplantatie had gehad dan had die nu hetzelfde model als joop ubeda gehad.

Nosferatu187
25-10-2013, 20:59
Wat dacht je van Wesley Sneijder.
Als die geen haartransplantatie had gehad dan had die nu hetzelfde model als joop ubeda gehad.

gerard joling :D

Willem033
25-10-2013, 23:26
Vroeger was er een haartransplantatie expert hier toch?
Hairobservator?

#teamBADGUY
25-10-2013, 23:31
Vroeger was er een haartransplantatie expert hier toch?
Hairobservator?


The hair wisperer

blackadder
26-10-2013, 00:35
Vroeger was er een haartransplantatie expert hier toch?
Hairobservator?
Die is, meerdere keren, gebanned. Hij wou Aerts 12 x per jaar laten vechten of zo.

Willem033
26-10-2013, 01:21
Die is, meerdere keren, gebanned. Hij wou Aerts 12 x per jaar laten vechten of zo.

Haha serieus.
hij w a s toch leko fan?

blackadder
26-10-2013, 01:25
Haha serieus.
hij w a s toch leko fan?
Dat ook. De BlitzKO. Dat was zn tweede nr 1.

Willem033
26-10-2013, 10:32
Hahahah die ja. Wat een figuur was dat.

Bumaye
26-10-2013, 13:44
http://img.tapatalk.com/d/13/10/26/eteqe3y5.jpg

http://img.tapatalk.com/d/13/10/26/amudepu4.jpg

Wiseguy
26-10-2013, 14:15
Leuk om die twee samen te zien trainen.

rollermanskunk
26-10-2013, 14:21
Hari is goed in shape. Ik verwacht dat die redelijk makelijk van Ignashov gaat winnen. Ben benieuwd of Hari vs Ignashov de main event wordt nu het gevecht Crocop vs Alex E. niet doorgaat. Er wordt nog gezocht voor een tegenstander voor Crocop maar dat wordt nog lastig.

Willm
26-10-2013, 15:49
Waarom Hari niet tegen Crocop, lijkt me veel interessanter dan tegen Ignashov. Mooie pics met Overeem.

mario the count
26-10-2013, 19:33
Hari is goed in shape. Ik verwacht dat die redelijk makelijk van Ignashov gaat winnen. Ben benieuwd of Hari vs Ignashov de main event wordt nu het gevecht Crocop vs Alex E. niet doorgaat. Er wordt nog gezocht voor een tegenstander voor Crocop maar dat wordt nog lastig.

Dat weet ik zo net nog niet. Laatste partij tussen die 2 was hari in topvorm en toen vond ik iggy het niet eens zo slecht doen.

tidelot
26-10-2013, 19:51
http://m.at5.nl/artikelen/113677/badr-hari-geeft-wereldkampioen-alistair-overeem-pak-slaag

Wiseguy
26-10-2013, 19:54
lol @ beenklem

Turboknecht
26-10-2013, 21:19
http://www.toutpetits.com/vm/components/com_virtuemart/shop_image/product/triangel_49c366c9ea785.jpg

S.B.
26-10-2013, 22:03
Mijn god wat lopen er weer voor stagiaires rond bij at5

#teamBADGUY
27-10-2013, 20:05
Mijn god wat lopen er weer voor stagiaires rond bij at5

Haha ja toch een klem met het been lol

Nosferatu187
28-10-2013, 16:09
he's a bad boy.

willy123
28-10-2013, 17:41
Zou wel komisch zijn wanneer Hari zichzelf disqualificeert door Iggy in een triangle te pakken.

Nosferatu187
28-10-2013, 19:01
hij pakt hem in een triangle en daarna schopt hij hem tegen zijn hoofd.

tieless
29-10-2013, 16:29
hij pakt hem in een triangle en daarna schopt hij hem tegen zijn hoofd.

Mensen zeiden dat Overeem Badr zou vouwen in een MMA gevecht nou die zitten er toch wel naast he!

Badr is a BAD ASS!:lol:

tidelot
29-10-2013, 16:59
badr geeft in een interview met russia today aan dat hij binnen 2 of 3 jaar gaat stoppen.

Erkempo
29-10-2013, 17:01
En dat hij de zoeizo op ko zal gaan winnnen

http://arabic.rt.com/news/631872-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D9%8A_%D8%A8% D8%AF%D8%B1_%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%8A_%D9%81%D9%8A_ %D9%84%D9%82%D8%A7%D8%A1_%D8%AE%D8%A7%D8%B5_%D9%85 %D8%B9_RT/

Nosferatu187
29-10-2013, 17:05
badr geeft in een interview met russia today aan dat hij binnen 2 of 3 jaar gaat stoppen.

waar dan? link film

hakkelaar
29-10-2013, 17:39
waar dan? link film

Interview is in het Arabisch.

willy123
29-10-2013, 17:48
Is zijn Arabisch net zo belabberd als zijn Nederlands en Engels?

Nosferatu187
29-10-2013, 17:54
nou nou zijn nederlands is toch niet zo slecht, overdrijf niet.

Jabdealer
29-10-2013, 18:02
Vergeleken met de gemiddelde vechtsporter zou je Hari zelfs welbespraakt kunnen noemen.

Ik vind die foto's met alistair op de frontpage echt tof trouwens!

http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads/2013/10/1379359_616266561745729_1569411548_n.jpg

Nosferatu187
29-10-2013, 18:13
zijn beentjes zijn opeens behaard?

tidelot
29-10-2013, 18:17
zijn beentjes zijn opeens behaard?

damn verman jezelf een beetje

Nosferatu187
29-10-2013, 18:22
damn verman jezelf een beetje

lol

willy123
29-10-2013, 20:17
nou nou zijn nederlands is toch niet zo slecht, overdrijf niet.

Haha, ik zit maar wat te trollen hoor. Ik versta hem inderdaad een stuk beter dan scheids Ubeda..en Peter Aerts helaas, die is niet meer te verstaan..

Ralphie89
29-10-2013, 20:19
Hier nog meer foto's:
https://www.facebook.com/ben.pontier/media_set?set=a.10201681081841936.1073741911.10264 46245&type=1
https://www.facebook.com/ben.pontier/media_set?set=a.10201699895152257.1073741912.10264 46245&type=1

e-type
29-10-2013, 20:40
https://pbs.twimg.com/media/BXiDUNGIYAAIJV-.jpg:large

MoCCino
30-10-2013, 00:39
En dat hij de zoeizo op ko zal gaan winnnen

http://arabic.rt.com/news/631872-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D9%8A_%D8%A8% D8%AF%D8%B1_%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%8A_%D9%81%D9%8A_ %D9%84%D9%82%D8%A7%D8%A1_%D8%AE%D8%A7%D8%B5_%D9%85 %D8%B9_RT/

Kort samengevat:

Dit is zijn laatste contractuele gevecht. Hij zei dat er op dit moment 2 grote promotors zijn. Glory en Legend. Maar dat z'n hart meer bij Legend ligt. Zijn laatste gevecht tegen Samedov verliep niet goed dit omdat hij privé problemen had/heeft. Over de 2-1 tegen Samedov acht hij het niet noodzakelijk om nog eens tegen hem te vechten. Ondanks z'n laatste verlies tegen hem. Hij zei dat hij daar mee kan leven en je niet bezig kan blijven met 1 tegenstander. Over Ignashov zei hij dat hij al eerder tegen hem heeft gevochten. Dat Iggy geen onbekende voor hem en dat hij vooral scherp en geconcentreerd moet blijven. Hij zei ook dat het moeilijk is om geconcentreerd te blijven aangezien hij vaker tegen Iggy heeft gevochten. Hij voelt zich mentaal beter dan toen tegen Samedov. Hij beloofde een overwinning op K.O in de 1ste ronde hooguit de 2de. Over het gevecht van Manhoef zei hij dat als ze beide alles geven het een knaller kan worden en zelfs fight of the night na zijn gevecht natuurlijk met een knipoog. Over 2 a 3 jaar denkt hij te stoppen en wil daarna extra aandacht schenken aan z'n dochter en haar zien opgroeien.