PDA

View Full Version : Alistair Overeem zal weer vechten in de UFC.



StrikeforceRoy
31-08-2013, 14:58
Alistair Overeem gaat niet ontslagen worden. Dit bevestigde Dana White aan Ariel Helwani met een subtiele "Yeah, he'll be back,".

Ook Uriah Hall mag zijn opwachting nog eens maken.

"Uriah Hall has been blowing me up," the UFC president said. "He wants to fight again, and he said, 'I promise you my next fight will be different than every other fight you've seen me in.'

The Bulldog
31-08-2013, 15:12
Ben benieuwd tegen wie dan.

e-type
31-08-2013, 15:17
http://www.mmafighting.com/2013/8/29/4673800/dana-white-on-ufc-164-struve-overeem-hall-edgar-more


nice!

Nosferatu187
31-08-2013, 15:17
Alistair Overreem vs Bob Sapp

inc
31-08-2013, 15:25
verliezer van mir barnett zou wel een goede optie kunnen zijn

Pahlavan
31-08-2013, 15:32
Misschien roy nelson of stipe miocic. Of idd verliezer van mir/barnett

mario the count
31-08-2013, 16:37
wel nice dat hij toch weer een kans krijgt. Hij moet toch echt weer ubereem worden wil hij weer gaan domineren.

Minotauro
31-08-2013, 16:48
wel nice dat hij toch weer een kans krijgt. Hij moet toch echt weer ubereem worden wil hij weer gaan domineren.
Breng die jongen nou niet aan de doping!

breahule
31-08-2013, 17:30
Great news!! alleen nou de conditie bijwerken en daardoor zijn movement verbeteren

PinPoint
31-08-2013, 17:33
Kan niet wachten...ahum...

Westpaw
31-08-2013, 18:15
Ik hoop van harte dat hij zich kan revancheren maar ik ben bang dat hij steeds meer op zijn broer gaat lijken in de octagon/ring, heel snel uitgeblust.

Minotauro
31-08-2013, 18:30
Oftewel. Ubereem zonder doping is een echte Overeem

bladetrinity
31-08-2013, 18:40
Overeem had in zijn lhw dagen ook vaak last van een goed begin (zie partijen tegen shogun, lidell, arona ect). Toen die hw werd dachten veel mensen waaronder ik dat zijn conditie beter zou worden zonder steeds te moeten cutten.

Als hij iets kleiner zou worden met een betere conditie denk ik dat hij nog steeds mee kan draaien. Dat die dan wat minder power heeft is geen drama. Beide verlies partijen had die power genoeg, conditie speelde veel meer.

Kemal
31-08-2013, 18:50
hij zal deze toch moeten winnen, anders is het echt exit ben ik bang..

jantje11
31-08-2013, 19:39
Big Nog als volgende partij.

kooivechter
31-08-2013, 19:42
Overeem had in zijn lhw dagen ook vaak last van een goed begin (zie partijen tegen shogun, lidell, arona ect). Toen die hw werd dachten veel mensen waaronder ik dat zijn conditie beter zou worden zonder steeds te moeten cutten.

Als hij iets kleiner zou worden met een betere conditie denk ik dat hij nog steeds mee kan draaien. Dat die dan wat minder power heeft is geen drama. Beide verlies partijen had die power genoeg, conditie speelde veel meer.

dat was vroeger bij lhw niet anders in Pride. Toen zeiden ze ook de eerste 3/4 minuten is Overeem de allerbeste vechter van de wereld. Daarna is de tank leeg. Ik denk ook niet dat je dat kunt trainen. Bas Rutten zei ook een Cain valesquez heeft een ontzettende uithoudingsvermogen van nature. Overeem zal over de volle 5 rondes nooit van zo'n kerel kunnen winnen.
Het heeft mij altijd verbaasd toen hij de HWGP won genoeg in de gastank had, en 3 partijen zonder conditioneel moe te worden te vechten. Bij zijn mma partijen heb ik dat niet terug gezien.

mario the count
31-08-2013, 20:13
Overeem had in zijn lhw dagen ook vaak last van een goed begin (zie partijen tegen shogun, lidell, arona ect). Toen die hw werd dachten veel mensen waaronder ik dat zijn conditie beter zou worden zonder steeds te moeten cutten.

Als hij iets kleiner zou worden met een betere conditie denk ik dat hij nog steeds mee kan draaien. Dat die dan wat minder power heeft is geen drama. Beide verlies partijen had die power genoeg, conditie speelde veel meer.

dat is wel zo.

spacebox
31-08-2013, 20:15
Dat is mooi nieuws!!!!!


Conditie inderdaad daar zal het van afhangen.

Wanneer zal dit plaatsvinden???

WAR ALI

Wheelie
31-08-2013, 20:46
Laatste kans in de UFC en winnaar Mir vs Barnett lijkt mij ook wel wat.

blackadder
31-08-2013, 20:58
Hij zal toch ook zelf wel weten dat z'n conditie niet de beste is lijkt mij? Waarop traint ie dan?

Mauro
31-08-2013, 21:47
Hij zal toch ook zelf wel weten dat z'n conditie niet de beste is lijkt mij? Waarop traint ie dan?
Daar snap ik dus ook geen reet van.
Wellicht mijn onwetendheid, maar ik dacht ik dacht altijd dat dingen als uithoudingsvermogen juist te trainen zijn...
hierboven lees ik ergens ik dat je dat 'van nature' hebt.....schiet mij maar lek.

blackadder
31-08-2013, 21:51
Je zou toch denken dat gezien zijn gameplan conditie een van de dingen is waar die extra aandacht aan heeft besteed tijdens de voorbereiding.

Silat
31-08-2013, 22:27
Als hij dat wint, blijf ik die keer daarna weer wakker. ;-)

Jabdealer
31-08-2013, 22:49
Als hij dat wint, blijf ik die keer daarna weer wakker. ;-)

Haha my thoughts exactly. Twee keer om 4 uur snachts vol verbijstering en ongeloof naar mijn computerscherm staan staren is wel genoeg.

donalexandro
01-09-2013, 16:33
Tegen Hunt in Australie ;)

donalexandro
01-09-2013, 16:35
December als t goed is

Harrie Nak
01-09-2013, 16:46
Misschien nog keer tegen Duffee, alleen dan zonder paardenvlees? Maar het zal Mir of Nelson wel worden.

donalexandro
01-09-2013, 16:50
Het word Hunt ;) is al zo goed als zeker

mario the count
01-09-2013, 17:27
hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!

Turboknecht
01-09-2013, 17:37
Ik moet het nog maar eens zien. Straks tikt Hunt hem op z'n kop, dan gaat hij direct plat, zo zomaar kunnen. Overeem zal Hunt niet al te gauw KO krijgen, misschien submitten, maar als dat mislukt is z'n gastank alweer leeg.

K1power
01-09-2013, 18:01
hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!

Wat een bullshit weer. Ik schat Hunt heel wat gevaarlijker in dan een jongen als Travis Browne die al teveel was voor Alistair. Bovendien zie ik Overeem niet capabel om zo'n zware slachtpartij met iemand te leveren als Hunt met JDS had. De eerste partij tussen Hunt en Overeem is 5 jaar geleden en naar mijn mening te verwaarlozen als je naar recente prestaties van beiden kijkt.

Als Hunt met ook maar een half rake hoek doorkomt is het hele feestje voorbij voor Overeem.

blackadder
01-09-2013, 18:05
hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!
Ik denk eerder dat Hunt hem helemaal lens slaat.

jantje11
01-09-2013, 18:16
Een frontkick van Travis Browne of een poeier van Mark Hunt is een behoorlijk groot verschil. En hij zakte bij die frontkick al in elkaar.
En als Overeem zn tank leeg raakt dan wordt het voor Hunt alsmaar makkelijker om Overeem goed te raken.

blackadder
01-09-2013, 18:19
Een frontkick van Travis Browne of een poeier van Mark Hunt is een behoorlijk groot verschil.
Inderdaad. Hij kon die simpele frontkicks al niet blokken of omleiden. Dus hoe zou dat dan gaan tegen Mark Hunt die ook op hoog niveau heeft gekickbokst? Helemaal niet. Hunt slacht m af.

mario the count
01-09-2013, 18:51
Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.

Biiyen
01-09-2013, 18:56
hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!

Rare opmerking... Hunt is idd een rampzalige tegenstander op dit moment. 1 tik van Hunt en Ali gaat naar dromenland.

Wiseguy
01-09-2013, 19:05
Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.

Dat was Sefo

Jabdealer
01-09-2013, 19:08
Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.

om heel eerlijk te zijn.. Overeem heeft niet "zomaar" een losing streak. Het is de spectaculaire manier waarop hij "uit het niets" verliest na een winning streak van 5 jaar. In de cage zag hij er de laatste twee gevechten gewoon zó slecht uit, dat ik niet geloof dat hij wie dan ook uit de HW divisie nu wel even zal dubbelvouwen en inpakken.

ik zie Overeem altijd als een winnaar en niet als een broodvechter die meedoet om het meedoen, om het vullen van cards. zou het jammer vinden als het die kant opgaat en Overeem met die positie genoegen moet nemen.

blackadder
01-09-2013, 19:20
Het lijkt wel alsof die alleen maar achteruit is gegaan.

mario the count
01-09-2013, 19:29
Dat was Sefo

hahaha goddamn sorry mannen. Laten we het steken op de zware medicatie waar ik momenteel aan zit:lol:

inc
01-09-2013, 20:20
Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...

Budokan
01-09-2013, 20:40
Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...

Zat net een stuk te lezen op MMAFighting over AO. Heeft hij verloren doordat hij niet aan de dope zat of gewoon omdat hij niet intelligent vocht. Dope zou een voordeel in het begin van de partij zijn maar een nadeel vanaf halverwege de 2e ronde. Je bent gewoon te zwaar. In beide partijen was hij eerst dominant maar sloeg zichzelf leeg, vooral tegen Browne. Je vecht niet tegen een bokszak dus blijf denken. 3kwart van de mokerslagen missen doel en Browne was gewoon een stuk efficiënter. Bigfoot en Browne zeiden achteraf dat ze beiden verwachtten dat AO snel leeg zou zijn. Volgens mij is de conclusie dat AO echt wel heel wat kan maar hij moet wel een gameplan hebben in plaats van een potje rammen. Hij moet slimmer vechten.

superstucie
01-09-2013, 22:02
Alistair Overreem vs Bob Sapp lekker afezaagd weer!!

superstucie
01-09-2013, 22:05
lekker afgezaagd weer!!

jantje11
01-09-2013, 22:42
Zat net een stuk te lezen op MMAFighting over AO. Heeft hij verloren doordat hij niet aan de dope zat of gewoon omdat hij niet intelligent vocht. Dope zou een voordeel in het begin van de partij zijn maar een nadeel vanaf halverwege de 2e ronde. Je bent gewoon te zwaar. In beide partijen was hij eerst dominant maar sloeg zichzelf leeg, vooral tegen Browne. Je vecht niet tegen een bokszak dus blijf denken. 3kwart van de mokerslagen missen doel en Browne was gewoon een stuk efficiënter. Bigfoot en Browne zeiden achteraf dat ze beiden verwachtten dat AO snel leeg zou zijn. Volgens mij is de conclusie dat AO echt wel heel wat kan maar hij moet wel een gameplan hebben in plaats van een potje rammen. Hij moet slimmer vechten.

Slimmer vechten ? Lijkt me dat die na 5 jaar ongeslagen te zijn geweest, alle titels heeft gepakt behalve bij de ufc toch ook wel zover na kan denken dat die zn eigen niet leeg moet rammen met nutteloze stoten op de dekking van Browne.
Hij kent zijn eigen lichaam het beste en weet zelf ook wel dat die snel leeg is. Ja dat het de eerste 2 minuten een beest is dat weten we allemaal wel en dat die dan iedereen kan verslaan. Maar stel jezelf eens voor als tegenstander van Alistair dan wacht je ook tot zijn gastank leeg is als je weet dat je daarmee de partij kan winnen.

We hopen allemaal dat die er boven op komt. Maar realistisch zijn is niet meteen Overeem de grond in stampen.
We hebben het hier wel over de Ufc waar de beste vechters van de wereld rondlopen.
En als we dan alles is realistisch op een rijtje zetten weten we allemaal dat die ufc belt er niet meer komt omdat de oplossing om Alistair te verslaan voor iedereen daar nu open en bloot ligt.

king
01-09-2013, 23:07
Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...

Ja, hij moet meer hardlopen. Dan komt het goed... ;)

Ulis-E
01-09-2013, 23:44
Iedereen zoekt t lichamelijk maar zo'n kerel traint toch keihard en heeft jaren ervaring met trainen en pieken... Is het niet gewoon een psychologisch iets?

Pahlavan
02-09-2013, 00:30
Iedereen zoekt t lichamelijk maar zo'n kerel traint toch keihard en heeft jaren ervaring met trainen en pieken... Is het niet gewoon een psychologisch iets?

Nee, het zijn de ped's. kom op mensen, doe je ogen eens open... Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?! Ongeacht of je een alistair fan bent of niet.
Ik heb het al vaker gezegd, als lhw was alistair een zeer matige vechter die het tegen bijna alle toppers moest afleggen... Vervolgens verandert hij ineens in superman en is over night een beest.... Vervolgens wordt hij betrapt op abnormaal hoge t/e ratio en sindsdien is hij opeens niet meer hetzelfde. Toeval? Yeah right blijf dat maar geloven.

Ik geloof best dat het psychologisch ook zwaar moet zijn als je jarenlang extreem hoge t/e ratio hebt en dan opeens drastisch daarin zakt. Je lichaam presteert opeens niet meer zo geweldig als je gewend bent etc.

Bovendien is alistair altijd een type vechter geweest die het goed doet wanneer hij aan het uitdelen is maar zodra hij moet incasseren gaat het fout. Noem aub één partij waarin alistair aan de verliezende kant was en het om wist te draaien. Tegen spong kreeg die een paar rake stoten waarna hij de partij toch wist te winnen maar meer dan dat kan ik zo niet bedenken.

Turboknecht
02-09-2013, 00:49
Inderdaad, het zijn de ped's. Zonder TRT verwacht ik er niet teveel meer van.

Nosferatu187
02-09-2013, 00:51
yup

SpelPlan
02-09-2013, 00:52
Ik moest toch wel even een klein traantje wegpinken toen Big Ben na z´n winst gisteren om Travis Browne vroeg. Zegt een boel over de pikorde op dit moment.

Hunt is momenteel echt geen goede matchup voor Overeem. HIj zal toch bang voor die KO gaan vechten en als Hunt eenmaal in z´n ritme komt ben ik bang dat hij Overeem op dit moment gewoon pakt. Overeem heeft eigenlijk een can nodig waar hij wat zelfvertrouwen op kan doen.

Misschien is Mir wel een goeie. Zou ook sense maken qua contention. Mir heeft weinig schade opgelopen bij de partij tegen Barnett. Kan Overeem gewoon door met z´n kamp en zsm weer die octagon in.

Budokan
02-09-2013, 01:06
Slimmer vechten ? Lijkt me dat die na 5 jaar ongeslagen te zijn geweest, alle titels heeft gepakt behalve bij de ufc toch ook wel zover na kan denken dat die zn eigen niet leeg moet rammen met nutteloze stoten op de dekking van Browne.
Hij kent zijn eigen lichaam het beste en weet zelf ook wel dat die snel leeg is. Ja dat het de eerste 2 minuten een beest is dat weten we allemaal wel en dat die dan iedereen kan verslaan. Maar stel jezelf eens voor als tegenstander van Alistair dan wacht je ook tot zijn gastank leeg is als je weet dat je daarmee de partij kan winnen.

We hopen allemaal dat die er boven op komt. Maar realistisch zijn is niet meteen Overeem de grond in stampen.
We hebben het hier wel over de Ufc waar de beste vechters van de wereld rondlopen.
En als we dan alles is realistisch op een rijtje zetten weten we allemaal dat die ufc belt er niet meer komt omdat de oplossing om Alistair te verslaan voor iedereen daar nu open en bloot ligt.

Denk dat hij buiten de ufc meer de kans had om peds te gebruiken en hierom er mee weg kwam om zo te vechten. Lukt nu niet meer tegen de allerbesten dus of slimmer vechten of naar Bellator of Japan.

kooivechter
02-09-2013, 01:19
Wat een bullshit weer. Ik schat Hunt heel wat gevaarlijker in dan een jongen als Travis Browne die al teveel was voor Alistair. Bovendien zie ik Overeem niet capabel om zo'n zware slachtpartij met iemand te leveren als Hunt met JDS had. De eerste partij tussen Hunt en Overeem is 5 jaar geleden en naar mijn mening te verwaarlozen als je naar recente prestaties van beiden kijkt.

Als Hunt met ook maar een half rake hoek doorkomt is het hele feestje voorbij voor Overeem.

dit echt wel hele grote flauwekul. Een Browne die zo goed als voor de titel gaat. De enige die Brwone denk ik kan stoppen zijn Valezquez of Dos Santos. Daarnaast is Hunt een zeer beperkte mma vechter. Overeem zal snel met hem klaar zijn, zonder al teveel risico te lopen, of door conditie verliezen.

pronk
02-09-2013, 01:20
Overeem heeft al eerder van Hunt gewonnen , maar goed dat was Overeem 2.0.

Nosferatu187
02-09-2013, 01:21
overeem met zijn magische toverdrank.

jantje11
02-09-2013, 01:39
Ik geef hem tegen mir zelfs weinig kans.
En waarom.. Zowel travis browne als frank mir zitten bij greg jackson.

En tsja Browne heeft hem al verslagen dus waarschijnlijk zal Mir met een briljant gameplan komen.
Mark hunt is veel te riskant, net zoals Nelson.

Barnett ook te gevaarlijk op dit moment.
Mischien Noquiera of miocic

mario the count
02-09-2013, 09:08
Hunt gaat hij het idd niet tegen redden ben ik bang ( haalde hunt en sefo door elkaar) , of hij moet aan de TRT gaan.

Aan de andere kant die eerste paar minuten domineert hij altijd zo zwaar, dat als hij zich niet leegslaat op iemand zijn dekking maar beter naar gaten zoekt hij voor iedereen een risico is.

Mir vind ik helemaal niks meer, kan me niet voorstellen dat overeem niet van Mir wint. Of hij moet weer helemaal gassed out zijn na 2 min.

Chane
02-09-2013, 10:39
Hunt al zeker?
Cool dat Overeem nog niet gecut is in ieder geval, maar Hunt gaat bijna niet neer.
Die blijft wel staan de eerste paar minuten. Daarna hoeft maar 1 stoot van Hunt raak te zijn en het is einde UFC voor Ali.

K1power
02-09-2013, 10:59
dit echt wel hele grote flauwekul. Een Browne die zo goed als voor de titel gaat. De enige die Brwone denk ik kan stoppen zijn Valezquez of Dos Santos. Daarnaast is Hunt een zeer beperkte mma vechter. Overeem zal snel met hem klaar zijn, zonder al teveel risico te lopen, of door conditie verliezen.

Op dit moment laat Hunt niets van Alistair over.

Mochten ze tegen elkaar uitkomen zullen we dat ook gaan zien.

Nelisje
02-09-2013, 11:43
Hunt is gewoon 1 brok graniet.. en is intussen ook al redelijk goed in zijn takedown defence..alle vechters die goed kunnen incasseren zijn slechte match ups voor Overeem.. het is een kwestie van 1 ronde overleven en hem daarna pakken.

Mir zou een logische matchup zijn vanuit UFC standpunt, de winnaar mag blijven en de verliezer is werkeloos. Of Overeem het wint... ik betwijfel het.. Dat Mir verliest van dos Santos, Cormier en Barnett zegt vrij weinig, want dat zijn alle 3 top 5 vechters.

e-type
02-09-2013, 11:50
Hunt is gewoon 1 brok graniet.. en is intussen ook al redelijk goed in zijn takedown defence..alle vechters die goed kunnen incasseren zijn slechte match ups voor Overeem.. het is een kwestie van 1 ronde overleven en hem daarna pakken.

Mir zou een logische matchup zijn vanuit UFC standpunt, de winnaar mag blijven en de verliezer is werkeloos. Of Overeem het wint... ik betwijfel het.. Dat Mir verliest van dos Santos, Cormier en Barnett zegt vrij weinig, want dat zijn alle 3 top 5 vechters.

Als het om overleven in de UFC gaat zie ik Overeem liever tegen Mir, zeker gezien z'n optreden afgelopen weekend. Hunt is keihard en krijg je niet zo maar neer met als gevolg dat Overeem de tweede ronde weer doodmoe en slordig wordt.

mario the count
02-09-2013, 11:55
Mocht hij wel tegen Hunt uitkomen, neem ik aan dat zijn team ook wel snapt dat hij het tegen Hunt van zijn knieen en trappen op de lever en milt moet hebben. Hunt is kleiner en zijn kop is harder dan zijn lijf. Of hij moet hem in een guillotine kunnen krijgen, die heb ik ook al even niet gezien bij Ali.

Turboknecht
02-09-2013, 12:03
Mij maakt het eerlijk gezegd niet heel veel uit of Overeem nou wint of verliest. Natuurlijk is het leuk om een NL'se vechter het goed te zien doen in de UFC, maar heel veel sympathie heb ik niet meer voor Overeem. Vorig jaar ging die hele fantastische HWcard naar z'n grootje doordat hij gepakt werd. Daarna komt hij terug en vecht hij als een zoutzak, omdat hij van de roids af is. In eerste instantie nog hartstikke arrogant ook.

Verliest hij nu weer en staat hij er weer als een zak aardappelen bij op een gegeven moment in de partij, dan kan ik er niet om treuren dat hij dan gecut wordt. Wint hij overtuigend, dan is dat wel tof, maar de HW title zit er toch niet meer in. Ik vraag me eerlijk gezegd af of die er on roids wel in had gezeten. JDS en Velasquez zijn snelle jongens, waar Overeem altijd wat log, wat statisch is.

Anyway, de manier waarop het allemaal gegaan is is dermate teleurstellend geweest dat ik er niet meer voor kan warm lopen. Hierboven werd gezegd dat het slap was dat mensen hem na twee verliespartijen afschrijven, maar het zijn niet enkel twee verliespartijen, er is meer gebeurd. Hunt gun ik het daarom eigenlijk ook meer dan Overeem. Die werkt gewoon hard, is een echte knokker die heel mooi terug gekomen is uit een diep dal in zijn carrière. Hij verdient het echt.

jantje11
02-09-2013, 14:30
Alistair gaat gewoon tegen een iets mindere naam met heavyhands vechten , en waarom... ondat ik dat de ufc hem daarmee een laatste test zal willen geven
Als die dan al KO geslagen wordt dan is het einde verhaal.

Alistair is op dit moment geen velasquez, Jds , cormier, werdum , barnett...browne niveau.

Sadix
02-09-2013, 14:34
in tegendeel tot veel mensen hier, Alistair kan nog wel degelijk HW champ worden.

Hij heeft elke partij voor 90% gewonnen en dat laatste 10% deed hem de das om. VVoor het zelfde geld was Brown op die knie neer gegaan, had hij Silva KO geslagen. Dan ging hij nu wachten op de winnaar van JDS vs cain. in het geval van Alistair kan alles nog.

Pansier
02-09-2013, 14:58
in tegendeel tot veel mensen hier, Alistair kan nog wel degelijk HW champ worden.

Hij heeft elke partij voor 90% gewonnen en dat laatste 10% deed hem de das om. VVoor het zelfde geld was Brown op die knie neer gegaan, had hij Silva KO geslagen. Dan ging hij nu wachten op de winnaar van JDS vs cain. in het geval van Alistair kan alles nog.

Het probleem is dat de zwakke punten van Alistair, Cardio en Chin, nu algemeen bekend zijn. Ik geef hem nog wel een kans, maar deze is wel klein. Ik hoop het beste voor Alistair though!

Pahlavan
02-09-2013, 15:14
in tegendeel tot veel mensen hier, Alistair kan nog wel degelijk HW champ worden.

Hij heeft elke partij voor 90% gewonnen en dat laatste 10% deed hem de das om. VVoor het zelfde geld was Brown op die knie neer gegaan, had hij Silva KO geslagen. Dan ging hij nu wachten op de winnaar van JDS vs cain. in het geval van Alistair kan alles nog.

met alle respect Sadix maar dat is een hoop als als als. ALS chael sonnen niet op het laatste moment werd gesubmit was hij MW kampioen, ALS anderson zijn handen hoog hield ging hij niet KO en ga zo maar door. Met 90% en met bijna win je geen partijen. Het feit is dat alistair voor 14 minuten en 50 seconden kan domineren maar zodra hij moet incasseren is het afgelopen. Zoals ik al eerder heb gezegd, noem een partij van alistair waarin hij flink moest incasseren om uiteindelijk wel te winnen.
Persoonlijk zie ik hem zeker geen HW kampioen worden. Zelfs niet als hij aan de TRT gaat. En zonder TRT... tja, ik heb mijn mening daar al vaker over gegeven dus dat zal ik niet weer doen.

pronk
02-09-2013, 17:38
in tegendeel tot veel mensen hier, Alistair kan nog wel degelijk HW champ worden.

Hij heeft elke partij voor 90% gewonnen en dat laatste 10% deed hem de das om. VVoor het zelfde geld was Brown op die knie neer gegaan, had hij Silva KO geslagen. Dan ging hij nu wachten op de winnaar van JDS vs cain. in het geval van Alistair kan alles nog.

Kort weg het Overeem syndroom.

cornelus
02-09-2013, 18:31
Het probleem is dat de zwakke punten van Alistair, Cardio en Chin, nu algemeen bekend zijn. Ik geef hem nog wel een kans, maar deze is wel klein. Ik hoop het beste voor Alistair though!

Ik vraag me af of dat werkelijk zijn zwakke punten zijn. Volgens mij is het puur een mentale kwestie.. Er zijn duidelijk een aantal subtiele psychische valkuiltjes waar Overeem in terecht kan komen als hij de partij niet direct of snel genoeg naar zijn zin weet te beslechten. Dan loopt hij langzaam (of direct?) leeg en verdwijnt zijn power. Het is net alsof hij niet tegen zijn eigen verwachtingen weet op te boksen.

Zelf geloof ik echt dat hij ergens steeds onbewust die keuze weer maakt om 't op te geven.
Daarom.. de echte getalenteerden (die echte ninja's) moeten altijd twee keer zo hard werken en twee keer zo goed opletten.

osu

Nelisje
02-09-2013, 19:46
Het probleem is niet alleen zijn cardio en zijn kin.. Zijn probleem is dat hij ook een hoop kracht kwijt is, de tikken die hij uitgedeeld heeft tegen bigfoot en browne waren in zijn top dagen zo hard dat hij er bijna iedereen ko mee kon slaan, dat is overduidelijk niet meer het geval. Er zal mentaal ook wel iets niet lekker zitten, maar dat is twijfel aan zijn kwaliteiten omdat het niet lukte zoals in zijn Ubereem tijd.. Maar dat is een twijfel die nog niet erg genoeg is om hem tegen Browne parten te spelen. En anders is hij mentaal zo zwak dat hij sowieso niet in de ufc thuis hoort..

Nosferatu187
02-09-2013, 20:00
mentaal word je ook inderdaad een wrak wanneer na jarenlang gebruiken opeens zomaar stopt.

Pahlavan
02-09-2013, 20:22
mentaal word je ook inderdaad een wrak wanneer na jarenlang gebruiken opeens zomaar stopt.

x2

Dana white deed in een interview waarin hij toegaf dat hij in zijn jonge jaren een tijdje aan the juice zat een leuke uitspraak waarmee hij beschreef hoe je voelt wanneer je gebruikt en hoe je voelt wanneer je opeens stopt:

"You go from feeling like superman to feeling like lois lane.."

Nosferatu187
02-09-2013, 20:39
x2

Dana white deed in een interview waarin hij toegaf dat hij in zijn jonge jaren een tijdje aan the juice zat een leuke uitspraak waarmee hij beschreef hoe je voelt wanneer je gebruikt en hoe je voelt wanneer je opeens stopt:

"You go from feeling like superman to feeling like lois lane.."

ja er zijn zelfs mensen (die niet nakuren) maar die dan in een gigantische depressie terecht komen.

Budokan
02-09-2013, 21:24
Het probleem is niet alleen zijn cardio en zijn kin.. Zijn probleem is dat hij ook een hoop kracht kwijt is, de tikken die hij uitgedeeld heeft tegen bigfoot en browne waren in zijn top dagen zo hard dat hij er bijna iedereen ko mee kon slaan, dat is overduidelijk niet meer het geval. Er zal mentaal ook wel iets niet lekker zitten, maar dat is twijfel aan zijn kwaliteiten omdat het niet lukte zoals in zijn Ubereem tijd.. Maar dat is een twijfel die nog niet erg genoeg is om hem tegen Browne parten te spelen. En anders is hij mentaal zo zwak dat hij sowieso niet in de ufc thuis hoort..
Kracht is volgens mij geen issue. Browne zei na de partij dat hij nog nooit zulke harde knieën had gekregen. Daar zit een hoop kracht achter. Ook zijn slagen lijken erg hard, hij raakt alleen zo weinig relevants

SpelPlan
02-09-2013, 23:04
in tegendeel tot veel mensen hier, Alistair kan nog wel degelijk HW champ worden.

Hij heeft elke partij voor 90% gewonnen en dat laatste 10% deed hem de das om. VVoor het zelfde geld was Brown op die knie neer gegaan, had hij Silva KO geslagen. Dan ging hij nu wachten op de winnaar van JDS vs cain. in het geval van Alistair kan alles nog.

Ik zou het graag willen. Dat vooropgesteld.

Maar ik denk dat Overeem nu zeker 3 winst partijen van een title fight afzit. En alhoewel ik hem in elk afzonderlijk gevecht tegen wie dan ook een redelijke tot zeer goede kans geef om te winnen zie ik hem geen 4 winst partijen achter elkaar zetten.

Daarvoor is het nu te duidelijk waar z'n zwakte ligt.

Beetje als een Nederlandse voetbalclub in de Champions League. Een finale kunnen we misschien nog wel een keer winnen. Maar alle tegenstanders van de 8e finale tot en met de finale pakken zeker niet.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg!

Nelisje
02-09-2013, 23:16
Kracht is volgens mij geen issue. Browne zei na de partij dat hij nog nooit zulke harde knieën had gekregen. Daar zit een hoop kracht achter. Ook zijn slagen lijken erg hard, hij raakt alleen zo weinig relevants

Toch heb ik daar mijn vraagtekens bij.. zijn knieen zijn natuurlijk ook zijn grootste wapen. Maar ik denk dat Overeem serieus veel kracht kwijt is geraakt sinds hij zonder testosteron, en dat is net het verschil om iemand in de eerste ronde ko slaan of net niet.

Turboknecht
02-09-2013, 23:46
Toch heb ik daar mijn vraagtekens bij.. zijn knieen zijn natuurlijk ook zijn grootste wapen. Maar ik denk dat Overeem serieus veel kracht kwijt is geraakt sinds hij zonder testosteron, en dat is net het verschil om iemand in de eerste ronde ko slaan of net niet.

Dat denk ik ook. Hoe hij zijn tegenstanders de ring door slingerde als Ubereem was om bang van te worden. Rogers smeet hij zo de hoek in, Lesnar werkte hij alle kanten op waar hij hem heen wilde. Dat is nu toch echt wel anders. Hij lijkt eveneens trager te zijn geworden.

Ik ben benieuwd waar hij nu gaat trainen. Als hij bij Mike's blijft dan zal het wel weer vooral om de KO gaan. Zou hij zijn subs nog goed op orde hebben? En kan Overeem überhaupt nog wat presteren op de grond, aangezien hij zo snel door z'n benzine heen is?

tieless
02-09-2013, 23:48
Alistair moet naar Glory komen! einde oefening!

Budokan
03-09-2013, 00:24
Alistair moet naar Glory komen! einde oefening!

Want daar kan hij met al die top mma vechters trainen?

tieless
03-09-2013, 00:40
gwoon terug komen naar kickboxen samen met badr hari

Mastajc
03-09-2013, 02:43
Ben benieuwd tegen Hunt, een k-1 partij in de kooi! Ach ja 2 k-1 winnaars tegen elkaar laten staan, snap de matchmaker op zich wel.

pronk
03-09-2013, 05:05
Volgens mij is de conclusie dat AO echt wel heel wat kan maar hij moet wel een gameplan hebben in plaats van een potje rammen. Hij moet slimmer vechten.

Wat ik idd altijd een probleem heb gevonden bij Overeem behalve wat men zegt kin&cardio , is het gebrek aan itelligentie in het spel.

mario the count
03-09-2013, 12:52
gwoon terug komen naar kickboxen samen met badr hari

Laat ze gewoon blijven waar ze thuis horen, dat is voor de ene in de UFC en de andere in de bak.

Worf
03-09-2013, 14:49
Nee, het zijn de ped's. kom op mensen, doe je ogen eens open... Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?! Ongeacht of je een alistair fan bent of niet.
Ik heb het al vaker gezegd, als lhw was alistair een zeer matige vechter die het tegen bijna alle toppers moest afleggen... Vervolgens verandert hij ineens in superman en is over night een beest.... Vervolgens wordt hij betrapt op abnormaal hoge t/e ratio en sindsdien is hij opeens niet meer hetzelfde. Toeval? Yeah right blijf dat maar geloven.

Ik geloof best dat het psychologisch ook zwaar moet zijn als je jarenlang extreem hoge t/e ratio hebt en dan opeens drastisch daarin zakt. Je lichaam presteert opeens niet meer zo geweldig als je gewend bent etc.

Bovendien is alistair altijd een type vechter geweest die het goed doet wanneer hij aan het uitdelen is maar zodra hij moet incasseren gaat het fout. Noem aub één partij waarin alistair aan de verliezende kant was en het om wist te draaien. Tegen spong kreeg die een paar rake stoten waarna hij de partij toch wist te winnen maar meer dan dat kan ik zo niet bedenken.

Ik ben echt een groot, zeer groot fan van van Allistar. Als allistar vecht dan zit ik vol spanning achter mn scherm mee te schreeuwen. Maar buitenom dat ben ik het 100% eens met deze post. Waarom iedereen op zn tenen getrapt als Allistar word beschuldigd van AAS gebruik.. Het is gewoon zo, net als meer dan 50% van alle MMA vechters. Wat denk je van een Wanderlei Silva, Couture, Coleman, Barnett etc etc.. Dat zei op een broodje kaas gingen?

my2cents
03-09-2013, 15:44
Huidige overeem kan van iedereen winnen.....mits hij de klus binnen 2 minuten kan klaren..

Na 2 minuten verliest ie van zo goed als alle HW's en wss ook van nog wat LHW's ;)

FREE MURRAY
03-09-2013, 19:08
Alister heeft zulke gevaarlijke knietjes die moet hij echt nog vaker gebruiken, die zijn niet te verdedigen. Het is wel een feit dat hij weinig op zn kin kan hebben en dat is echt niet te trainen. Hij moet gewoon slimmer gaan vechten, geen risico meer nemen want daardoor verliest hij zijn laatste partijen. En hij moet een manier vinden om zijn conditie op pijl te krijgen dat kan ook zonder drugs. Verder zie ik hem wel winnen van Mark Hunt, die kan zijn knietjes niet verdedigen. En als Mark eenmaal op de grond ligt dan is het over en uit vooral met een gemotiveerde Alister.

Djoggo
03-09-2013, 19:38
http://www.youtube.com/watch?v=9VM91-bWMKA

Beetje aan de late kant maar toch leuk om nog te zien:lol:

Djoggo
03-09-2013, 19:38
http://www.youtube.com/watch?v=cLQtAFMA9sc

Ik herken mezelf wel hierin terug na het terug kijken van die wedstrijd :hugegrin:

Djoggo
03-09-2013, 19:39
http://www.youtube.com/watch?v=hID6Ai_hw6Y

Ook een hele leuke alleen off-topic

Naj85
03-09-2013, 22:18
lol die hitler shit blijft altijd grappig

Nelisje
03-09-2013, 23:29
Alister heeft zulke gevaarlijke knietjes die moet hij echt nog vaker gebruiken, die zijn niet te verdedigen. Het is wel een feit dat hij weinig op zn kin kan hebben en dat is echt niet te trainen. Hij moet gewoon slimmer gaan vechten, geen risico meer nemen want daardoor verliest hij zijn laatste partijen. En hij moet een manier vinden om zijn conditie op pijl te krijgen dat kan ook zonder drugs. Verder zie ik hem wel winnen van Mark Hunt, die kan zijn knietjes niet verdedigen. En als Mark eenmaal op de grond ligt dan is het over en uit vooral met een gemotiveerde Alister.

Nadeel is dat een knietje niet heel snel een ko wordt, tenzij hij vol op de lever zit. Als je er genoeg krijgt trek je het misschien niet meer, maar ik denk dat Overeem zijn gastank niet groot genoeg is om op dat punt te komen..Niet op het hoogste niveau tenminste.

En als ik heel eerlijk moet zijn gun ik het Hunt veel meer, en hij heeft ook de wapens om van Overeem te winnen. Hunt deelt er altijd wel eentje uit tegen Overeem, en zoals Hunt uitdeelt moet Overeem geluk hebben wil hij niet gaan slapen.

Asura
04-09-2013, 01:31
lol die hitler shit blijft altijd grappig

Adolf hing altijd graag de lolbroek uit

blackadder
04-09-2013, 01:40
http://www.youtube.com/watch?v=d9pPivyQQx8

FREE MURRAY
04-09-2013, 02:10
Nadeel is dat een knietje niet heel snel een ko wordt, tenzij hij vol op de lever zit. Als je er genoeg krijgt trek je het misschien niet meer, maar ik denk dat Overeem zijn gastank niet groot genoeg is om op dat punt te komen..Niet op het hoogste niveau tenminste.

En als ik heel eerlijk moet zijn gun ik het Hunt veel meer, en hij heeft ook de wapens om van Overeem te winnen. Hunt deelt er altijd wel eentje uit tegen Overeem, en zoals Hunt uitdeelt moet Overeem geluk hebben wil hij niet gaan slapen.

Nou ik heb Overeem vaak zien winnen met 1 simpel knietje. Hij heeft echt de beste knie die er is nog beter Murat Direcksi of een Remy Bonjasky. Hij heeft dat echt als wapen en kan er iemand echt mee verwonden. Plus knietjes geven kost je minder kracht dan stoten uitdelen wat Alister totaal niet goed in is en hij daar door zijn gas tank verbruikt.

jantje11
04-09-2013, 02:39
Hoe je het ook wend of keert met zo,n kin + cardio word je gewoon geen champ in de huidige Ufc hw divisie.
Zijn knieen zijn hard ja maar denk je nou echt dat een JDS of een Velasquez zn eigen daardoor laten vangen. No way.

Mischien kan papa mike nog iets voor hem betekenen dat die weer richting ubereem gaat want de huidige Overeem begint langzaam op het punt te komen dat die gecut gaat worden door de UFC.

FREE MURRAY
04-09-2013, 14:10
Hoe je het ook wend of keert met zo,n kin + cardio word je gewoon geen champ in de huidige Ufc hw divisie.
Zijn knieen zijn hard ja maar denk je nou echt dat een JDS of een Velasquez zn eigen daardoor laten vangen. No way.

Mischien kan papa mike nog iets voor hem betekenen dat die weer richting ubereem gaat want de huidige Overeem begint langzaam op het punt te komen dat die gecut gaat worden door de UFC.

Papa Mike is niet meer in dienst bij Mikes gym sinds hij beschuldigd is van handel in doping. Verder zijn knietjes makkelijk te plaatsen en kost je dat minder power. Ze zijn ook niet te verdedegen ook niet door Cain of JDS. Zelfs de grote Browne, Silva en Lesnar waren kansloos tegen zijn knietjes. Een JDS of een Cain is alleen makkelijker als target aangezien ze kleiner zijn en knietjes harder aankomen.

Asura
04-09-2013, 14:14
@Murray
Dat laatste klopt echt niet, je zal veel minder goed geplaatste knietjes tegen JDS en Cain zien dan tegen Browne, Silva en Brock

mario the count
04-09-2013, 14:18
Papa Mike is niet meer in dienst bij Mikes gym sinds hij beschuldigd is van handel in doping. Verder zijn knietjes makkelijk te plaatsen en kost je dat minder power. Ze zijn ook niet te verdedegen ook niet door Cain of JDS. Zelfs de grote Browne, Silva en Lesnar waren kansloos tegen zijn knietjes. Een JDS of een Cain is alleen makkelijker als target aangezien ze kleiner zijn en knietjes harder aankomen.

Makkelijker? Die gasten zijn alles behalve statisch, en zeker tegen een overeem.

Asura
04-09-2013, 14:22
http://www.youtube.com/watch?v=d9pPivyQQx8

Het zal altijd een mysterie blijven hoe zo'n vrolijke boel uiteindelijk finaal misging.

blackadder
04-09-2013, 14:47
Het zal altijd een mysterie blijven hoe zo'n vrolijke boel uiteindelijk finaal misging.
Het schijnt dat met name Roosevelt jaloers was op zijn dancemoves.

http://www.youtube.com/watch?v=N1yvU6NkRzE

Boutsen83
04-09-2013, 15:08
Overeem vs Soa Palelei?

FREE MURRAY
04-09-2013, 15:16
@Murray
Dat laatste klopt echt niet, je zal veel minder goed geplaatste knietjes tegen JDS en Cain zien dan tegen Browne, Silva en Brock

Ja dat klopt maar als een JDS of een Cain geraakt worden door een knietje is t snel over omdat ze kleiner zijn komt zo een knie nog harder aan.

jantje11
04-09-2013, 15:55
Ja dat klopt maar als een JDS of een Cain geraakt worden door een knietje is t snel over omdat ze kleiner zijn komt zo een knie nog harder aan.

Een stoot van JDS op Cees zn kin en dan is het ook over die komt wa harder aan als Browne zn frontkick.

rollermanskunk
04-09-2013, 16:04
Volgens Frontrow Brian vecht Overeem tegen Frank Mir als co-main event tijdens UFC on Fox in december.

Turboknecht
04-09-2013, 16:30
Volgens Frontrow Brian vecht Overeem tegen Frank Mir als co-main event tijdens UFC on Fox in december.

Dat gokt hij waarschijnlijk ook alleen maar. Die gast heeft er toch een paar keer hard naast gezeten, niet te zuinig.

SpelPlan
04-09-2013, 16:38
Een stoot van JDS op Cees zn kin en dan is het ook over die komt wa harder aan als Browne zn frontkick.

Ik hoop dat hij gelijk heeft. Mir zie ik als een goede rebound tegenstander voor Overeem.

e-type
04-09-2013, 17:06
Ik hoop dat hij gelijk heeft. Mir zie ik als een goede rebound tegenstander voor Overeem.

yep, zou mooi zijn inderdaad. Als Alistair net zo overrompelend te werk gaat als Barnett, wat ie kan, dan is ie hopelijk klaar voordat ie weer moet tanken...

mario the count
04-09-2013, 17:35
yep, zou mooi zijn inderdaad. Als Alistair net zo overrompelend te werk gaat als Barnett, wat ie kan, dan is ie hopelijk klaar voordat ie weer moet tanken...

Jep, Mir moet hij zeker kunnen hebben. Als hij die partij ook nog zou verliezen dan weet ik het niet meer. Hij moet nu gewoon winnen dmv een brute KO.

Conor McGregor
04-09-2013, 17:47
Hij zou Mir moeten en kunnen hebben. Maar ik ben bang dat het een snelle take down voor Mir word en hij overeem op de grond submit.

breahule
04-09-2013, 17:54
Mir zie eigenlijk vrij weinig (geen) takedowns maken.
Hij vecht wel graag vanaf zijn rug;)

my2cents
04-09-2013, 18:33
tja... hij heeft 2 minuten de tijd. Mir is wat dat betreft niet de moeilijkste tegenstander denk ik, maar AO heeft dit zeker niet 1-2-3 gewonnen.

rollermanskunk
04-09-2013, 18:53
Dat gokt hij waarschijnlijk ook alleen maar. Die gast heeft er toch een paar keer hard naast gezeten, niet te zuinig.

Yep, Dana heeft hem een tijdje eruit geflikkert (FRB had een backstage-pass oid) omdat die iets teveel inside info prijs gaf op twitter. Ik weet niet of die nu nog betrouwbaar is. Overeem vs Mir lijkt me een logische matchup (the loser will be cut?)

jantje11
04-09-2013, 21:15
Persoonlijk vindt ik dat ze allebei niet gecut moeten worden als ze verliezen.

Mir kan de aankomende generatie het nog altijd erg moeilijk maken.
Hij komt voor de top gewoon te kort maar ook al verliest die 3 a 4 partijen achter elkaar vind ik nog niet dat die zomaar gecut moet worden. Hij verliest nu 3 partijen achter elkaar tegen niet de minste namen. Van jds cormier en barnett. 2 daarvan horen in de top 3 thuis.

Zelfde geldt voor overeem. Zijn volgende partij tegen wie dan ook zal uitwijzen hoe die ervoor staat en of er nog een kans zal zijn om ooit voor de belt te gaan.

Maar allebei deze heren brengen spanning in een partij en kunnen zeer zeker tegen iedereen voor een verassing zorgen.

Nelisje
04-09-2013, 23:32
Ik denk dat Mir hierna nog wel een kans krijgt, omdat hij van 3 top 5 gasten verloren heeft, dan kun je 90% van de heavyweights ontslaan. Overeem zal of zwaar in moeten leveren financieel of werkeloos zijn als hij nog een keer verliest. De UFC geeft geen fuck om die paar nederlanders die voor Overeem zijn en Overeem is al helemaal niet Dana's lieveling, en ik zeg het niet vaak van Dana.. maar in dit geval terecht.

jeffrey1978
06-09-2013, 17:28
http://www.bloodyelbow.com/2013/9/5/4699884/mma-news-frank-mir-vs-alistair-overeem-ufc-167

Naj85
08-09-2013, 12:36
Het schijnt dat met name Roosevelt jaloers was op zijn dancemoves.

http://www.youtube.com/watch?v=N1yvU6NkRzE
Heel t kutfilmpje afgekeken ook nog..

OT: alistair moet mir wel kunnen hebben, als hij wat meer op zijn gastank let. En wat doen aan zijn verdediging

kooivechter
08-09-2013, 13:02
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

LeeMurray
08-09-2013, 13:36
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.
Waar baseer je dit op?

jantje11
08-09-2013, 14:02
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

Ja Alistair ga lekker naar greg jackson waar onder andere Travis Browne en Frank Mir trainen.

Volgens mij volg jij het hele ufc gebeuren niet eens anders had je niet zo,n stom antwoord gegeven.

Bromios
08-09-2013, 15:37
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

Hahaha. naar de Blackzillians. Daar loopt hij al knuppel. Al 2 jaar.

Mauro
08-09-2013, 21:55
......ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.
...christus.
Beter je kruipt weer terug onder je steen kooiknuppel.

blackadder
08-09-2013, 22:29
:lol:

R.D.N
08-09-2013, 22:35
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

Meschien moet jij Alistair maar gaan trainen.

jantje11
08-09-2013, 22:35
Ieder circus heeft zn clown. Dus bij deze ook mixfight.

micha
08-09-2013, 22:57
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.


:lol::lol::lol::hugegrin:

mario the count
08-09-2013, 23:11
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

NOT SURE IF SERIOUS :rolleyes:

Ger Maan
09-09-2013, 20:58
Vanavond om 20.45 uur zal Alistair te gast zijn in The MMA Hour.
Tijdens de uitzending zal de komende partij van TheReem tegen Frank Mir op de agenda staan evenals zijn recente verlies tegen Travis Browne.

LINK (http://www.mmafighting.com/2013/9/9/4708918/the-mma-hour-with-alistair-overeem-rashad-evans-johny-hendricks)

K-1sunstarr
09-09-2013, 22:18
Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN.

Ralphie89
09-09-2013, 22:26
Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN.
Je bedoelt Mike Passenier i.p.v. papa Mike neem ik aan?

kinghassan
09-09-2013, 22:45
dit gaat frank mir winnen

Sato
09-09-2013, 22:53
dit gaat frank mir winnen

Goed onderbouwde casus, sterke argumentatie en zinderend slot. Man man man.

OT: Hopen dat zijn gastank het houdt.

Virtus
09-09-2013, 22:59
Ik vind Frank Mir eerlijk gezegd best een gevaarlijke tegenstander voor Overeem. Als het naar de grond gaat, is Overeem gezien. Als Overeem het staande kan houden, dan zou hij Mir snel knock-out moeten slaan. Ik denk dan even terug toen Big Nog Mir bijna knock-out sloeg.

rollermanskunk
09-09-2013, 22:59
Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN.

=cut?

Diz
10-09-2013, 00:05
Ik vind Frank Mir eerlijk gezegd best een gevaarlijke tegenstander voor Overeem. Als het naar de grond gaat, is Overeem gezien. Als Overeem het staande kan houden, dan zou hij Mir snel knock-out moeten slaan. Ik denk dan even terug toen Big Nog Mir bijna knock-out sloeg.

Mir is inderdaad als hij aangeslagen is nog steeds erg gevaarlijk op de grond, zijn zombie-jitsu is niet te onderschatten...
Maar vergeet ook niet dat ook Mir gewoon een KO in z'n handen heeft, kijk maar naar de eerdere partij tegen Big Nog...

breahule
10-09-2013, 00:20
Mir is inderdaad als hij aangeslagen is nog steeds erg gevaarlijk op de grond, zijn zombie-jitsu is niet te onderschatten...
Maar vergeet ook niet dat ook Mir gewoon een KO in z'n handen heeft, kijk maar naar de eerdere partij tegen Big Nog...
En zijn knie ook niet te vergeten (zie CroCop fight) en dat na 3 rondes clinche

pronk
10-09-2013, 04:05
Al wint ali dit , ik zie hem niet meer voor de titel vechten en helemaal niet de titel pakken.

spacebox
10-09-2013, 06:05
Laat hij maar eens die ipad winnen dat zou geweldig zijn!!!!!!!!!

kooivechter
10-09-2013, 23:17
Ja Alistair ga lekker naar greg jackson waar onder andere Travis Browne en Frank Mir trainen.

Volgens mij volg jij het hele ufc gebeuren niet eens anders had je niet zo,n stom antwoord gegeven.

Hoi Jantje Beton of spuit 11, begrijpend lezen schijnt voor sommige forumleden erg lastig te zijn. Ben je nog bezig met woordjes lezen op de basisschool. Laatste is sarcastisch met een grappige ondertoon bedoeld. Heb wel is een UFC gevolgd en tuurlijk moet Overeem trainen in een goede mama trainingskamp in Amerika ipv te kickboksen bij papa Mike.

mario the count
10-09-2013, 23:27
Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!

Willem033
10-09-2013, 23:31
Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!

Ik quote m nog ff.
Just in case.

Willem033
10-09-2013, 23:34
Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.

Juist als je denkt dat het niet erger kan.

blackadder
10-09-2013, 23:36
Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!
Mike Passenier is dus niet pappa Mike. Gewoon even voor de duidelijkheid.

Ulis-E
10-09-2013, 23:40
eh, mike passenier is papa?

jantje11
10-09-2013, 23:51
Hoi Jantje Beton of spuit 11, begrijpend lezen schijnt voor sommige forumleden erg lastig te zijn. Ben je nog bezig met woordjes lezen op de basisschool. Laatste is sarcastisch met een grappige ondertoon bedoeld. Heb wel is een UFC gevolgd en tuurlijk moet Overeem trainen in een goede mama trainingskamp in Amerika ipv te kickboksen bij papa Mike.

Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike :D.

Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.

Sato
11-09-2013, 12:39
Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike :D.

Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.

Kinders: Het is naast iemand zitten in plaats van langs iemand zitten, maar dat geheel terzijde.

OT: Rammen kan Overeem wel, dat is absoluut het probleem niet. Het incasseren daarentegen.... Het probleem zit hem niet in zijn offense, hij kan aardig mee op de grond en zijn stand-up is gewoon goed. Maar hoe train je op incasseringsvermogen (hiermee bedoel ik dekking niet mee).

YoMarK
11-09-2013, 16:59
Maar hoe train je op incasseringsvermogen (hiermee bedoel ik dekking niet mee).
Nou, dat is natuurlijk een lastig verhaal, maar met een goede dekking wordt je dus niet geraakt door een frontkick als die van Travis Browne(in ieder geval niet als dat de 3e/4e keer is dat ie hem uitprobeert).

Maar ik vind dat z'n dekking en z'n kin niet eens het probleem. Z'n dekking is eigenlijk, als Alistair fris is, gewoon afdoende. Het gaat bergafwaarts met Alistair als ie moe is. Dan lijkt alles 2-3 niveau's slechter ineens......

Nu hebben alle vechters dat natuurlijk tot op zekere hoogte(reactievermogen gaat achteruit, etc..), maar bij Alistair is het gewoon schokkend. Conditie trainen dus.....

jantje11
11-09-2013, 17:12
Nou, dat is natuurlijk een lastig verhaal, maar met een goede dekking wordt je dus niet geraakt door een frontkick als die van Travis Browne(in ieder geval niet als dat de 3e/4e keer is dat ie hem uitprobeert).

Maar ik vind dat z'n dekking en z'n kin niet eens het probleem. Z'n dekking is eigenlijk, als Alistair fris is, gewoon afdoende. Het gaat bergafwaarts met Alistair als ie moe is. Dan lijkt alles 2-3 niveau's slechter ineens......

Nu hebben alle vechters dat natuurlijk tot op zekere hoogte(reactievermogen gaat achteruit, etc..), maar bij Alistair is het gewoon schokkend. Conditie trainen dus.....

Helemaal mee eens.
Alistair kan iedereen pakken als het maar in de eerste ronde gebeurt.
Tegen Browne was een goed voorbeeld, hij sloeg zn eigen leeg en dan gaat de dekking omlaag en is die extreem kwetsbaar.

Zoals ik al zeg Overeem kan van iedereen winnen, maar helaas ook van iedereen verliezen want na een minuut of 3 is die simpelweg als een vis op het droge.

Nosferatu187
11-09-2013, 17:40
overeem is ondertussen oud aan het worden, dus hij kan het vergeten, laatst klaagde hij al dat de partijen elkaar te snel opvolgen, wat natuurlijk logisch is als je niet aan de ped's zit.

kooivechter
11-09-2013, 23:45
Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike :D.

Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.

Hoi spuitje 11, waarschijnlijk nog een keer blijven zitten op de LOM school tegenwoordig BSO. Alles goed uitleggen bij jou om verwarring te voorkomen. Weer neem je het te letterlijk, het lukt je echt niet. Maar maakt niet uit, jij mag ook posten en je opgedane kennis van MMA is echt indrukwekkend hoor.

Je vertelt allemaal details die totaal overbodig zijn en waarvan ik het allemaal wel weet. De blackzillians heeft hij getraind, ik noem dat als voorbeeld, omdat het een goede trainingskamp is. Net zoals een aantal andere grote MMA sportscholen in Amerika.Ik weet dat hij bij de Blackzilians vandaan komt, maar ik weet ook dat hij de laatste periode voornamelijk afzonderlijk met zijn eigen team daar trainde. Hij naar mijn mening het beste aan kan sluiten bij een sterk Amerikaans trainingskamp, daar zijn focus opleggen en niet weer terug naar een gerenommeerde kickboksschool. Daar valt naar mijn mening veel meer winst te behalen voor het allround gevecht in dit stadium van zijn carrière, dan weer terug te gaan naar Nl.

Maar goed, ik wil het wel 100 keer uitleggen. Ik heb een engelen geduld met jou janneman.

Groetjes aan de kinderjuf en vergeet morgen niet je appeltje mee te nemen.

jantje11
12-09-2013, 00:02
De details waar jij nu mee komt daar werd op pagina 1 al over gesproken en inmiddels zitten we op 6 en jij vindt ze nog steeds niet overbodig ?

Daarnaast moet je de reacties van andere forumleden is lezen na jou nogal interessante post met erg veel nieuws erin uhuumm.
Want dat je maar weinig kaas hebt gegeten van het hele ufc gebeuren is wel duidelijk anders had je niet met een post gekomen dat Overeem maar naar Jackson moet wetende dat Mir daar al enige tijd traint.

Ook was al bekend dat Overeem gewoon zijn standup traint bij Mike passenier en dat er bij de Blackzilians getraind wordt op het complete spelletje.

Willem033
12-09-2013, 00:09
Wel grappig dat die een ander spuit 11 noemt.
Dat dan weer wel.
Hij moet inderdaad maar eens kijken hoevaak hij geqoute is.
Dikke lol om die post.

Bromios
12-09-2013, 09:52
Hoi spuitje 11, waarschijnlijk nog een keer blijven zitten op de LOM school tegenwoordig BSO.

BSO is de BuitenSchoolseOpvang. Heeft niks met de LOM school te maken. Als je bijdehand wilt doen om goed te maken dat je domme dingen schrijft doe het dan wel goed. Lutser.

Tony
12-09-2013, 10:13
Kappen jongens en blijf ontopic aub.. Heb geen zin om dadelijk met de bezem door dit topic te moeten gaan.

Bromios
12-09-2013, 10:16
Ok ; on-topic dan. Iedereen heeft het over de beperkte cardio van Overeem. Maar hij draait toch in zijn trainingen ook met gemak rondjes van 5 minuten ? Of heb ik dat mis ?

Natuurlijk staat hij te hijgen als hij er net 2 minuten ground en pound uit heeft gegooid maar dat zou toch binnen een half minuutje weer hersteld moeten zijn ?

blade
12-09-2013, 10:48
Ok ; on-topic dan. Iedereen heeft het over de beperkte cardio van Overeem. Maar hij draait toch in zijn trainingen ook met gemak rondjes van 5 minuten ? Of heb ik dat mis ?

Natuurlijk staat hij te hijgen als hij er net 2 minuten ground en pound uit heeft gegooid maar dat zou toch binnen een half minuutje weer hersteld moeten zijn ?


dat zou je wel denken ja maar mijn gevoel is dat die toch niet helemaal los gaat op trainingen.hij heeft het al jaren ook wel gemakkelijk gehad vaak in de eerste ronde winnen enzo.ik denk dat hij zich toch niet 100% inzet ervoor maar goed tis daar mooi weer lekkere wijven het goede leven dat sluipt er gewoon in als je Spong ziet die heeft daar zijn gezin zitten een echte thuis basis dan benader je het toch net iets anders.Overeem heeft gewoon een schop onder zijn klotte nodig om het zo maar te zeggen

univers1l
12-09-2013, 11:32
gaat deze pot wel door tussen Mir en Overeem? aangezien Overeem voor 60 dagen is geschorst door de commissie? vanwege de KO tegen Browne?

e-type
12-09-2013, 11:41
zit toch 3 maanden tussen? Da's 90 dagen.

univers1l
12-09-2013, 11:42
begrijp ik, maar hij mag 45 dagen geen contact hebben met trainen volgens mij. dus korte voorbereiding, denk ik dan.
en het is al over 2 maanden. 17 nov.

e-type
12-09-2013, 11:46
begrijp ik, maar hij mag 45 dagen geen contact hebben met trainen volgens mij. dus korte voorbereiding, denk ik dan.

ah, check...nja, daar zeg je wat...

sterrenkijker
12-09-2013, 12:22
Naief als ik ben, denk ik dat AO hier wel overna heeft gedacht. Hij kan natuurlijk conditioneel de nodige arbeid verrichten..

Turboknecht
12-09-2013, 13:51
dat zou je wel denken ja maar mijn gevoel is dat die toch niet helemaal los gaat op trainingen.hij heeft het al jaren ook wel gemakkelijk gehad vaak in de eerste ronde winnen enzo.ik denk dat hij zich toch niet 100% inzet ervoor maar goed tis daar mooi weer lekkere wijven het goede leven dat sluipt er gewoon in als je Spong ziet die heeft daar zijn gezin zitten een echte thuis basis dan benader je het toch net iets anders.Overeem heeft gewoon een schop onder zijn klotte nodig om het zo maar te zeggen

Ik denk ook dat hij wat meer gepushed moet worden. Ik vraag me wel af of het vuur en het zelfvertrouwen er nog in zit. Hij wilde nu eerst lekker op vakantie gaan, en later pas vechten. Eerst wilde hij graag vaak vechten. Hij zegt de titel nog steeds te willen, maar tegelijkertijd ziet hij in dat die nu best ver buiten zijn bereik ligt. Het zou me niet verbazen als hij er gewoon mee nokt op een gegeven moment, misschien na Mir al.

blade
12-09-2013, 13:58
Ik denk ook dat hij wat meer gepushed moet worden. Ik vraag me wel af of het vuur en het zelfvertrouwen er nog in zit. Hij wilde nu eerst lekker op vakantie gaan, en later pas vechten. Eerst wilde hij graag vaak vechten. Hij zegt de titel nog steeds te willen, maar tegelijkertijd ziet hij in dat die nu best ver buiten zijn bereik ligt. Het zou me niet verbazen als hij er gewoon mee nokt op een gegeven moment, misschien na Mir al.


als die zou verliezen van Mir zal die mischien stoppen bij de UFC of ze gooien hem eruit maar stoppen zal die wel niet doen .denk dat die dan bij een andere organisatie zal gaan vechten want er valt nog wel geld te verdienen met die naam

donalexandro
12-09-2013, 14:27
ah, check...nja, daar zeg je wat...

Hij zit al in z'n wedstrijdvoorbereiding, traint 2 keer per dag.

Chane
12-09-2013, 14:28
Als Overeem verliest, zien we hem weer terug als Ubereem ;)

cornelus
12-09-2013, 14:58
Als Overeem verliest, zien we hem weer terug als Ubereem ;)

ik denk eerder als Game Overeem :lol:

blackadder
12-09-2013, 15:16
Hij kan natuurlijk conditioneel de nodige arbeid verrichten..
:hugegrin:
Dat betwijfelen dus de meeste posters hier.

univers1l
12-09-2013, 15:41
Hij zit al in z'n wedstrijdvoorbereiding, traint 2 keer per dag.

dat was hij inderdaad al, maar deze uitspraak vd commissie is recent van een paar dagen, denk dus dat hij moet stoppen met trainen of niet?

jantje11
12-09-2013, 17:09
Zat net nog de partij terug te kijken tegen brett rogers. Hij woog toen 253 pounds.

Of die aan de shit zat kan me ff niks schelen maar als die Overeem nu is de octagon in zou komen was het een heel ander verhaal.

YoMarK
12-09-2013, 18:41
Zat net nog de partij terug te kijken tegen brett rogers. Hij woog toen 253 pounds.

Of die aan de shit zat kan me ff niks schelen maar als die Overeem nu is de octagon in zou komen was het een heel ander verhaal.
Ik hoop nog meer op de Overeem die tegen Paul Buentello vocht. Niet al te groot, toch sterk, en met een goede conditie...

Edit: Voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=2mxpXYNxrFs
Natuurlijk is Buentello geen topper, maar die had ook helemaal niets in te brengen.

carlo1
12-09-2013, 22:00
ik denk eerder als Game Overeem :lol:

dit is volgens mij wel de beste bijnaam/grap die ik de afgelopen periode voorbij heb zien komen op mixfight.

donalexandro
12-09-2013, 22:53
dat was hij inderdaad al, maar deze uitspraak vd commissie is recent van een paar dagen, denk dus dat hij moet stoppen met trainen of niet?

Ik had het genoegen om hem gisteren te spreken en hij kwam net vanuit z'n ochtend training.

spacebox
13-09-2013, 23:41
dit is volgens mij wel de beste bijnaam/grap die ik de afgelopen periode voorbij heb zien komen op mixfight.

Mee eens x2

The Company
13-09-2013, 23:45
Overeem gaat Mir slopen.

Ralphie89
14-09-2013, 12:49
Overeem gaat Mir slopen.
Dat dacht ik eerst ook, maar begin nu toch te twijfelen..
https://twitter.com/Alistairovereem/status/378626396295139328 :lol:

blackadder
14-09-2013, 17:15
Dat dacht ik eerst ook, maar begin nu toch te twijfelen..
https://twitter.com/Alistairovereem/status/378626396295139328 :lol:
:lol:

cornelus
14-09-2013, 20:05
Dat dacht ik eerst ook, maar begin nu toch te twijfelen..
https://twitter.com/Alistairovereem/status/378626396295139328 :lol:
Haha, Ali wants to play..

kooivechter
17-09-2013, 00:21
BSO is de BuitenSchoolseOpvang. Heeft niks met de LOM school te maken. Als je bijdehand wilt doen om goed te maken dat je domme dingen schrijft doe het dan wel goed. Lutser.

bedankt helder licht, zal mijn posts door jou laten nakijken

kooivechter
17-09-2013, 00:22
De details waar jij nu mee komt daar werd op pagina 1 al over gesproken en inmiddels zitten we op 6 en jij vindt ze nog steeds niet overbodig ?

Daarnaast moet je de reacties van andere forumleden is lezen na jou nogal interessante post met erg veel nieuws erin uhuumm.
Want dat je maar weinig kaas hebt gegeten van het hele ufc gebeuren is wel duidelijk anders had je niet met een post gekomen dat Overeem maar naar Jackson moet wetende dat Mir daar al enige tijd traint.

Ook was al bekend dat Overeem gewoon zijn standup traint bij Mike passenier en dat er bij de Blackzilians getraind wordt op het complete spelletje.

Je blijft maar intelligente aannames maken, knap hoor. Dat Mir al lang bij Jackson traint is mij duidelijk na z,n laatste partijen gezien te hebben. Zoals ik volg vanaf ‘93 elke ufc . Wederom niet letterlijk nemen en is de inhoud gaan lezen, zie vorige post. Daarnaast kun je je aansluiten in een trainingskamp met andere goede Ufc (hw) vechters. Maar goed een post over Overeem brengt wel wat te weeg, grappig en zegt genoeg.

Overeem is nog steeds 1 van de meest talentvolle vechters en is de eerste 3 minuten de beste vechter van de wereld. Er wordt heel erg veel geconcentreerd op het staande werk en hij voornamelijk voor de ko moet gaan. Terwijl hij een van de beste worstelaars is en dat wat meer kan combineren. Zijn sparringspartners in het MMA dienen nu meer als sparringsvlees. Daardoor wordt in trainingen denk ik niet genoeg onder druk gezet. Op die manier kan hij beter zijn cardio testen. Zijn zwakke kin zit voornamelijk in het feit dat hij conditioneel vermoeid in een partij begin te raken. Bij bijv. american kb academy is die onderlinge concurrentie groter en zwaarder.

Hoop dat de ufc belt er nog is voor hem inzit, maar ben bang van niet. Zitten gewoon teveel goede vechters in de ufc.

blade
17-09-2013, 08:54
Je blijft maar intelligente aannames maken, knap hoor. Dat Mir al lang bij Jackson traint is mij duidelijk na z,n laatste partijen gezien te hebben. Zoals ik volg vanaf ‘93 elke ufc . Wederom niet letterlijk nemen en is de inhoud gaan lezen, zie vorige post. Daarnaast kun je je aansluiten in een trainingskamp met andere goede Ufc (hw) vechters. Maar goed een post over Overeem brengt wel wat te weeg, grappig en zegt genoeg.

Overeem is nog steeds 1 van de meest talentvolle vechters en is de eerste 3 minuten de beste vechter van de wereld. Er wordt heel erg veel geconcentreerd op het staande werk en hij voornamelijk voor de ko moet gaan. Terwijl hij een van de beste worstelaars is en dat wat meer kan combineren. Zijn sparringspartners in het MMA dienen nu meer als sparringsvlees. Daardoor wordt in trainingen denk ik niet genoeg onder druk gezet. Op die manier kan hij beter zijn cardio testen. Zijn zwakke kin zit voornamelijk in het feit dat hij conditioneel vermoeid in een partij begin te raken. Bij bijv. american kb academy is die onderlinge concurrentie groter en zwaarder.

Hoop dat de ufc belt er nog is voor hem inzit, maar ben bang van niet. Zitten gewoon teveel goede vechters in de ufc.

dus wat je wil zeggen is dat die het niveau niet aan kan:lol:maar goed daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben

BC1983
18-09-2013, 07:18
Komt allemaal goed met alistair dat weet ik zeker, ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 vechter is geweest die overeem domineerde, eerste minuten van de partij sloopt ie iedereen op wereld, mijn inziens liggen zijn verliespartijen aan onderschatting,
beetje pech en tegen Browne had ie het gewoon slim af moeten maken ipv zich leef stoten op de dekking van Browne.

Doeeffenormaaljoh
18-09-2013, 15:28
Arrogantie komt ten val..
Altijd nederig blijven..

Wie had ooit gedacht dat hij op deze manier elke keer zou verliezen tegen deze tegenstanders?

Nederig jongen , nederig!

rollermanskunk
18-09-2013, 16:55
Komt allemaal goed met alistair dat weet ik zeker, ik kan me niet herinneren dat er 1 vechter is geweest die overeem domineerde, eerste minuten van de partij sloopt ie iedereen op wereld, mijn inziens liggen zijn verliespartijen aan onderschatting,
beetje pech en tegen Browne had ie het gewoon slim af moeten maken ipv zich leef stoten op de dekking van Browne.

Onderschatting, focus, uithoudingsvermogen en misschien toch wel een gebrek aan een bepaalde "medische verzorging"

Mir moet die kunnen hebben maar daarna wordt het een lastige zaak denk ik.

rollermanskunk
19-09-2013, 22:00
Do or die voor Overeem en Mir volgens Dana:


Overeem-Mir is "definitely" do-or-die for them.

Turboknecht
19-09-2013, 23:50
Do or die voor Overeem en Mir volgens Dana:

Mooi, dat wordt vuurwerk!

Willem033
20-09-2013, 00:15
Mooi, nu kan hij laten zien hoe graag hij dit wil.
Hoop op een leuke partij met een winst voor Alistair.

donalexandro
20-09-2013, 00:46
gaat dit keer goed komen!

cornelus
27-09-2013, 23:10
dit is volgens mij wel de beste bijnaam/grap die ik de afgelopen periode voorbij heb zien komen op mixfight.
tijd voor wat reps dan :) lol

Klassikl
28-09-2013, 04:26
Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.

mario the count
28-09-2013, 09:47
Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.
Ik denk dat hij meerdere opties heeft, en dat Legend financieel wel de beste is. Er zijn genoeg organisaties die hem wel willen contracteren maar die kunnen hem niet betalen wat bv Legend hem kan betalen ben ik bang. Misschien Glory, ik zou Ali best wel weer in Glory willen zien knokken. Laten we hopen dat hij Mir sloopt en vanaf daar weer een winning streak opbouwt.

remco pardoel
28-09-2013, 11:19
Win voor Overeem en dan aan de bak voor een title shot!!

Jabdealer
28-09-2013, 11:39
Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.

Overeem heeft laatst in MMA Hour bij Helwani gezegd dat kickboxen absoluut geen optie meer is...

http://www.mmafighting.com/2013/9/9/4708918/the-mma-hour-with-alistair-overeem-rashad-evans-johny-hendricks

rollermanskunk
28-09-2013, 22:39
Win voor Overeem en dan aan de bak voor een title shot!!

Dat denk ik niet. Overeem staat nu te laag in de rankings. Overeem staat 8e en Mir 7e. Bij een winst op Mir zal die niet al teveel plekken stijgen. Ik denk hoogstens 1 plek. Ik verwacht dat Overeem minimaal nog 2 gevechten moeten winnen na de partij tegen Mir om een title shot te kunnen krijgen.

jantje11
28-09-2013, 23:00
Dat denk ik niet. Overeem staat nu te laag in de rankings. Overeem staat 8e en Mir 7e. Bij een winst op Mir zal die niet al teveel plekken stijgen. Ik denk hoogstens 1 plek. Ik verwacht dat Overeem minimaal nog 2 gevechten moeten winnen na de partij tegen Mir om een title shot te kunnen krijgen.

Idd dat denk ik ook,
En ik denk dat de winnaar van Barnett vs Browne een titleshot krijgt tegen de winnaar van Velasquez vs Jds

Klassikl
30-09-2013, 16:30
Overeem heeft laatst in MMA Hour bij Helwani gezegd dat kickboxen absoluut geen optie meer is...

http://www.mmafighting.com/2013/9/9/4708918/the-mma-hour-with-alistair-overeem-rashad-evans-johny-hendricks

Oke. Dan blijven er niet veel opties open. Beste optie blijft natuurlijk Mirr helemaal lens slaan.

rollermanskunk
04-10-2013, 02:41
Overeem vs. Mir moved to UFC 169 with Jones vs. Teixeira as main event

Jon Jones’ next UFC light heavyweight title defense is now official — UFC 169 vs. Glover Teixeira on Super Bowl weekend in Newark, N.J.

And here’s an added surprise for that Feb. 1, 2014, card at the Prudential Center, Newsday has learned: Alistair Overeem vs. Frank Mir will be on that same night.The two heavyweights were originally scheduled to fight in November at UFC 167. But according to UFC officials, the promotion and representatives from the Nevada State Athletic Commission chose to provide more time for Mir following his Aug. 31 knockout loss to Josh Barnett.More on Newsday:*MMA 20 questions"While there was no indication whatsoever that Mir wouldn’t be fully, medically cleared in time to compete on November 16th, UFC officials and Nevada Commission representatives believed that a short postponement would allow both athletes more time to train for the bout," the UFC said in a statement to Newsday.Overeem was once on track to be the next big heavyweight star in the UFC. Now, he’s one loss away from being cut from the roster.After coming over from Strikeforce, Overeem decimated former champ Brock Lesnar in the first round in December 2011. Overeem (36-13) then was suspended nine months by the Nevada State Athletic Commission for elevated levels of testosterone in 2012 and was knocked out in both of his fights this year (by Antonio Silva and Travis Browne).Mir (16-8), a former UFC champion, has lost his last three fights. UFC president Dana White said two weeks ago that this bout is “definitely” a must-win for each fighter if they want to remain in the world’s largest MMA promotion.Verbal agreements are in place for Jones and Teixeira to meet on the eve of the Super Bowl.Jones set a UFC record with his sixth consecutive light heavyweight title defense last month when he won a unanimous decision over Alexander Gustafsson. That was the first time MMA observers saw Jones struggle against an opponent. That was the first time Jones, a 2005 New York State wrestling champion, had been taken down in a fight. That was the first time that an opponent had a legitimate claim for an immediate rematch against Jones.But it is Teixeira (22-2), winner of five straight in the UFC and 20 in a row overall, who will get the next opportunity to stop Jones. While Jones (19-1) does have one loss on his record, it was by disqualification for an illegal elbow landing on a grounded Matt Hamill.The UFC typically holds its Super Bowl weekend show in Las Vegas, but since broadcast partner Fox will air the NFL’s premier showcase event, executives wanted both events in the same area. MetLife Stadium hosts Super Bowl XLVIII on Feb. 2, the first time the NFL has held the game outdoors in a cold-weather city. Tickets for UFC 169 will go on sale to the public on Oct. 25.Jones first won the title with a complete destruction of Mauricio “Shogun” Rua in Newark on March 19, 2011. He returned to the Prudential Center last April and stopped Chael Sonnen in the first round.What will happen to the Overeem-Mir slot on the UFC 167 pay-per-view, headlined by welterweight champion Georges St-Pierre vs. Johny Hendricks, has yet to be determined. It is possible a prelim bout could be elevated to the main card and another bout be added to the undercard. Another possibility is that a new fight bout could be put together to fill the pay-per-view slot left vacated by Mir vs. Overeem

Nosferatu187
04-10-2013, 02:42
titelshot? denk je dat hij überhaupt zijn volgende gevecht gaat winnen dan?

blackadder
04-10-2013, 03:27
Oke. Dan blijven er niet veel opties open. Beste optie blijft natuurlijk Mirr helemaal lens slaan.
Tenzij Mir Overeem KO slaat.

Turboknecht
04-10-2013, 09:48
Nou, vijf maanden om voor te bereiden. Ze vechten wel vaak zeg.

cornelus
04-10-2013, 09:58
Pffffffffffffffff weg momentum.

Johannes de Sloper
04-10-2013, 10:20
Grappig dat er nog steeds mensen zijn die Overeem en title shot in 1 zin zetten.
Oh.
Nou deed ik het zelf ook. :D

mario the count
04-10-2013, 10:26
Sip dat het langer duurt voordat we Overeem weer bezig kunnen zien, mooi voor hem dat hij meer voorbereidingstijd heeft.

blackadder
04-10-2013, 10:38
Nou, vijf maanden om voor te bereiden. Ze vechten wel vaak zeg.
Is toch algemeen bekend dat ze bij de UFC nauwelijks vechten.

mario the count
04-10-2013, 10:46
Is toch algemeen bekend dat ze bij de UFC nauwelijks vechten.
Niet alleen bij de UFC, hoe vaak zie je de gasten van glory vechten?

Turboknecht
04-10-2013, 17:20
Is toch algemeen bekend dat ze bij de UFC nauwelijks vechten.

Mwah, hangt er een beetje vanaf. Soms treden ze juist erg snel en vaak weer aan. Maar het komt voor ja.

rollermanskunk
04-10-2013, 21:21
Is toch algemeen bekend dat ze bij de UFC nauwelijks vechten

Ze zijn met handen en voeten gebonden aan de regels van de State Athletic Commissions. Het is vrij normaal in Amerika dat vechters maandenlang geen medical clearance krijgen. Helemaal niet na een ko. Ze zijn gewoon supervoorzichtig

Moet je in Thailand mee aankomen waar ze bijna om de paar weken lopen te knokken...

SpelPlan
05-10-2013, 00:26
Alhoewel het kut is dat het zo lang duurt denk ik niet dat Overeem een andere tegenstander voor die tijd moet accepteren. Daarvoor is Mir een te goed matchup voor hem.

Ik denk dat hij met bijvoorbeeld Hunt, Big Country en zelfs Stipe Miocic op dit moment een te grote kans heeft dat ze hem de UFC uit slaan.

Turboknecht
05-10-2013, 10:48
Maar als dat gebeurt dan heeft hij toch gewoon niets in de UFC te zoeken?

K-1sunstarr
05-10-2013, 18:29
Om poten te kunnen breken bij de UFC!
Moet je een goede Camp hebben, en heel veel goede training partners is van essentieel belang en uiteraard een goede ground game defense. Anders red je het sowieso niet bij de UFC.
Misschien een TIP voor Ali om bij Bob Schreiber te proberen, als hij bijv. in Nederland is.

RedDawn
05-10-2013, 20:14
Om poten te kunnen breken bij de UFC!
Moet je een goede Camp hebben, en heel veel goede training partners is van essentieel belang en uiteraard een goede ground game defense. Anders red je het sowieso niet bij de UFC.
Misschien een TIP voor Ali om bij Bob Schreiber te proberen, als hij bijv. in Nederland is.

Ik denk dat Overeem meteen Schreiber gaat bellen nadat hij jouw berichtje heeft gelezen.

blackadder
05-10-2013, 20:59
Misschien moet ie maar eens bij de Blackzillians gaan kijken. :p

leks
05-10-2013, 21:53
Is Overeem er nog op ingegaan hoezo hij zo snel op was tegen Browne, dat zou ik nu voor de verandering toch weleens willen horen uit zijn mond. Zolang hij daar niks, tenminste niks zinnigs over te zeggen heeft, vind ik het zinloos om allerlei verwachtingen te kweken en onrealistisch.

Toch is de pot tegen Mir wel interessant die is ook mentaal de sterkste niet.

Turboknecht
05-10-2013, 21:55
Mir wint hij waarschijnlijk wel. Daarna loopt het vast ergens spaak als hij doorgaat zoals hij de laatste twee partijen bezig was. Dan wordt ie gecut. Zonder paardenvlees loopt de motor blijkbaar niet bij Overeem.