PDA

View Full Version : K-1 World MAX 2013 Final 16 in Mallorca LIVE STREAM



K1power
07-09-2013, 09:39
http://i41.tinypic.com/17dahy.png

Kemal
07-09-2013, 19:20
SOUWERPOWER!

reat
07-09-2013, 20:03
Andy Souwer's Preparation video, one week before the fight.

Facebook ReATSports (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

rollermanskunk
07-09-2013, 20:52
De K-1 Max Final 16 stream zal volgende week gratis te zien zijn op de website van Epicentre (er staat nu nog $19,99 maar dat is nog niet geupdate) :
https://www.epicentre.tv/eventdetail/tabid/111/id/54/Default.aspx

daanII
07-09-2013, 21:46
Schandalig dat de K-1 Max kampioen van vorig jaar er niet bij staat. Groenhart bedoel ik.

K1power
07-09-2013, 21:57
Hij is anders toch echt uit vrije wil overgestapt naar Glory.

daanII
07-09-2013, 21:59
Hij is anders toch echt uit vrije wil overgestapt naar Glory.

Vrije wil? En nog geld tegoed van Kim-1?

daanII
07-09-2013, 22:02
Of is die 150.000 inmiddels betaald?

K1power
07-09-2013, 22:02
Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.

daanII
07-09-2013, 22:05
Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

Thanks. Ik kan niet wachten om de juiste uitleg te horen. Gewoon om het te geloven.

Nosferatu187
07-09-2013, 22:18
Vrije wil? En nog geld tegoed van Kim-1?

geld kon hij van tevoren al gissen dat hij dit toch niet ging krijgen.

daanII
07-09-2013, 22:23
geld kon hij van tevoren al gissen dat hij dit toch niet ging krijgen.

Nee, die jongen traint vanaf zijn zestiende dag en nacht. In de hoop dat er eens succes is. Een soort koekhappen dus. Triest.
Het wordt tijd dat promotors/organisaties eens "normaal" met mensen om gaan.
Ik kan mij hier echt kwaad om maken.

rollermanskunk
07-09-2013, 23:15
Murthel en Kim hadden in het eerste kwartaal van dit jaar een betalingsovereenkomst geregeld. Kim betaalde steeds netjes in termijnen maar precies op het moment dat Buakaw werd gecontracteerd stopte men opeens met betalen. Het openstaande bedrag is nu 150.000 dollar. Ik heb navraag gedaan bij de K-1 organisatie waarom men gestopt is met betalen als reden gaf men op dat Murthel vlak na het behalen van de K-1 titel in Athene was overgestapt naar Glory en dat men (=Kim) zich beledigd voelde hoe het management van Murthel met K-1 Global heeft gecommuniceerd over het openstaande bedrag dit zou nogal on-respectvol zijn gegaan.

Dan vraag ik me toch af waarom men dan in het begin van het jaar een betalingsregeling treft terwijl men wist dat Murthel al was overgestapt naar Glory? Does not make sense.

Al weer de zoveelste betalings issue bij K-1 wat weer een belachelijke situatie is.

Ik verwacht dat Murthel met gerechtelijke stappen zijn geld gaat opeisen (misschien komend weekend al?)

Willem033
07-09-2013, 23:22
Murthel en Kim hadden in het eerste kwartaal van dit jaar een betalingsovereenkomst geregeld. Kim betaalde steeds netjes in termijnen maar precies op het moment dat Buakaw werd gecontracteerd stopte men opeens met betalen. Het openstaande bedrag is nu 150.000 dollar. Ik heb navraag gedaan bij de K-1 organisatie waarom men gestopt is met betalen als reden gaf men op dat Murthel vlak na het behalen van de K-1 titel in Athene was overgestapt naar Glory en dat men (=Kim) zich beledigd voelde hoe het management van Murthel met K-1 Global heeft gecommuniceerd over het openstaande bedrag dit zou nogal on-respectvol zijn gegaan.

Dan vraag ik me toch af waarom men dan in het begin van het jaar een betalingsregeling treft terwijl men wist dat Murthel al was overgestapt naar Glory? Does not make sense.

Al weer de zoveelste betalings issue bij K-1 wat weer een belachelijke situatie is.

Ik verwacht dat Murthel met gerechtelijke stappen zijn geld gaat opeisen (misschien komend weekend al?)

Ik hoop het niet voor de vechters, maar het zou wel mooi zijn voor de Kim dat alles in de soep loopt, is gewoon een ordinaire oplichter.

Kemal
07-09-2013, 23:31
Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?

Willem033
07-09-2013, 23:34
Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?

Ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar.
Je hoort altijd over betalingsproblemen bij K1, maar toch vechten er nog steeds een aantal (top) vechters jaar in jaar uit.

daanII
07-09-2013, 23:42
Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?

Als je het lef hebt om een K-1 kampioen van het vorig jaar niet uit te nodigen en af te betalen, dan interesseert het mij ook niet of hij Souwer of van Opstal heeft betaald.

Kemal
07-09-2013, 23:56
Als je het lef hebt om een K-1 kampioen van het vorig jaar niet uit te nodigen en af te betalen, dan interesseert het mij ook niet of hij Souwer of van Opstal heeft betaald.

Nou mij wel. Ik vraag me echt af waarom vechters kiezen voor een organisatie als K1, die te boek staat als slechte of niet betaler. Waarschijnlijk zal dit vooraf contractueel uitbetaald worden, anders kan ik me geen reden bedenken om voor deze organisatie uit te komen.

Nosferatu187
08-09-2013, 00:19
ik hoop echt voor ze dat ze van tevoren worden betaald ja.

appelsap
08-09-2013, 09:34
Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.

Een kant van het verhaal nu gehoord. Dit is je kans......

Jeru
08-09-2013, 09:41
Nou mij wel. Ik vraag me echt af waarom vechters kiezen voor een organisatie als K1, die te boek staat als slechte of niet betaler. Waarschijnlijk zal dit vooraf contractueel uitbetaald worden, anders kan ik me geen reden bedenken om voor deze organisatie uit te komen.


ik hoop echt voor ze dat ze van tevoren worden betaald ja.

Dat lijkt me bij een losse wedstrijd wel mogelijk, maar bij een GP vrij lastig. Gaan ze eerst die 3 ton storten en als je niet wint het weer terugvorderen? :lol:

sportfan
08-09-2013, 10:17
Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.

Hoe bedoel je? Murthel Groenhart was al Glory vechter toen hij aan het K1 toernooi meedeed. Dus moet gewoon betaald worden.

Ook nummer 2 (het andere grote openstaande bedrag) Artur Kyshenko heeft nog een vordering (gehele bedrag van 100.000$).

Wat is er voor anderen te kiezen om te geloven? Mr. Kim is een oplichter en de deelnemers van deze K1 Max is nog naïever dan die van afgelopen december.

Atila
08-09-2013, 15:40
Dat lijkt me bij een losse wedstrijd wel mogelijk, maar bij een GP vrij lastig. Gaan ze eerst die 3 ton storten en als je niet wint het weer terugvorderen? :lol:

Wellicht storten ze het naar een escrow-rekening, in beheer van een notaris of iets soortgelijks? Een derden-rekening noemen ze dat hier, geloof ik. Om elke vechter alvast $300k vooruit te betalen, lijkt me iets teveel van het goede.

Anderson
08-09-2013, 16:53
Het is natuurlijk wel zo dat vele vechters bijna niet aan de bak komen omdat it's Showtime niet meer bestaat zo dat ze bijna wel moeten aankloppen bij de k1. De k1 betaald dan alleen de gage prijs en de vechters moeten maar hopen of ze ook hun prijs geld krijgen voor het winnen van de halve finale of finale.

sportfan
10-09-2013, 12:57
Als Buakaw niet van te voren betaald wordt vecht deze ook niet. Maar het bevreemdt me nog steeds dat K1 Power een opmerking maakt zonder deze te motiveren waarom de K1 Murthel Groenhart (en/of Artur kyshenko) niet zou hoeven betalen.

Sommigen hebben deze vechters naief genoemd toen zij meededen aan de vorige K1 Max maar dit is nog krankzinniger. Ik hoorde ook al dat er geen zwaargewicht toernooien/kwalificaties meer komen/gepland staan.

Minotauro
10-09-2013, 13:51
Het barst daar van de Garcias, Munoz's, Suarez's en Guerreros

Minotauro
10-09-2013, 13:51
en Lopez uiteraard!

sportfan
10-09-2013, 16:01
En is Street Culture nog steeds betrokken bij de organisatie of een andere co-promotor?

rollermanskunk
10-09-2013, 16:33
En is Street Culture nog steeds betrokken bij de organisatie of een andere co-promotor?

Street Culture is co-promotor. Heel "betrouwbaar".

sportfan
10-09-2013, 17:01
Street Culture is co-promotor. Heel "betrouwbaar".

Ja die hebben elkaar wel gevonden.

rollermanskunk
10-09-2013, 20:36
Zambidis heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Hij zal niet deelnemen aan het toernooi. Dat is een flinke tegenslag voor K-1.


Mike Zambidis has pulled out of the K-1 World MAX 2013 Final 16. I won't lie, this was shaky from the start here, in part due to Zambo's management being the promoters from last year's tournament in Greece and some of the fallout from that. If you have been curious as to why everything like fighters and matches were announced so late, it was in part because Zambidis changed his mind just a few weeks away from the tournament and negotiated to get into the tournament again. Then there was talk of him not wanting to fight in the tournament anymore and being unhappy with drawing Elam Ngor. His pulling out is a disappointment, but it seems like getting Zambidis on board was too much of a hassle for K-1 at this point, anyway.
Replacing Zambidis will be Ismat Aghazade from the country of Azerbaijan.

Kemal
10-09-2013, 20:37
Zambidis heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Hij zal niet deelnemen aan het toernooi. Dat is een flinke tegenslag voor K-1.

Owwjee toch geen blessure? Of zijn het weer de alom bekende problemen vanuit de K1 hoek?

rollermanskunk
10-09-2013, 20:40
Owwjee toch geen blessure? Of zijn het weer de alom bekende problemen vanuit de K1 hoek?


Nee, niet echt de schuld van K-1 maar meer omdat Zambidis zelf niet wist wat die nu wilde: of deelnemen aan het toernooi of een superfight. Blijkbaar geen zelfvertrouwen oid.

Kemal
10-09-2013, 20:45
Nee, niet echt de schuld van K-1 maar meer omdat Zambidis zelf niet wist wat die nu wilde: of deelnemen aan het toernooi of een superfight. Blijkbaar geen zelfvertrouwen oid.

tjonge, sorry dat ik het zeg maar wat een lapswanz, een paar dagen voor dit evenement terugtrekken. Lekker ook voor je tegenstander. Gelukkig hebben ze een vervanger geregeld.

Nosferatu187
10-09-2013, 22:26
zambidis heeft de vorige week ook al gevochten.

blackadder
10-09-2013, 22:43
Zambidis heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Hij zal niet deelnemen aan het toernooi. Dat is een flinke tegenslag voor K-1.
Wat belangrijker is de stream is nu gratis met dank aan Thai Airways.
http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2645:a-few-k-1-updates-zambo-out-stream-is-now-free&catid=36:k-1

Nosferatu187
10-09-2013, 22:46
hoe laat begint het dan?

rollermanskunk
10-09-2013, 22:52
Wat belangrijker is de stream is nu gratis met dank aan Thai Airways.
http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2645:a-few-k-1-updates-zambo-out-stream-is-now-free&catid=36:k-1

Dat stond al op de vorige pagina. Ik vind het toernooi persoonlijk niet zo interessant. Met Buakaw en Souwer heb je weliswaar nog 2 mooie namen maar ik heb m'n grote twijfels of het met de organisatie allemaal goed gaat aflopen.

daanII
10-09-2013, 23:01
Hoe bedoel je? Murthel Groenhart was al Glory vechter toen hij aan het K1 toernooi meedeed. Dus moet gewoon betaald worden.


Ook nummer 2 (het andere grote openstaande bedrag) Artur Kyshenko heeft nog een vordering (gehele bedrag van 100.000$).

Wat is er voor anderen te kiezen om te geloven? Mr. Kim is een oplichter en de deelnemers van deze K1 Max is nog naïever dan die van afgelopen december.

x2


Als Buakaw niet van te voren betaald wordt vecht deze ook niet. Maar het bevreemdt me nog steeds dat K1 Power een opmerking maakt zonder deze te motiveren waarom de K1 Murthel Groenhart (en/of Artur kyshenko) niet zou hoeven betalen.

Sommigen hebben deze vechters naief genoemd toen zij meededen aan de vorige K1 Max maar dit is nog krankzinniger. Ik hoorde ook al dat er geen zwaargewicht toernooien/kwalificaties meer komen/gepland staan.

x2


Street Culture is co-promotor. Heel "betrouwbaar".

x2


Dat stond al op de vorige pagina. Ik vind het toernooi persoonlijk niet zo interessant. Met Buakaw en Souwer heb je weliswaar nog 2 mooie namen maar ik heb m'n grote twijfels of het met de organisatie allemaal goed gaat aflopen.

x2

daanII
10-09-2013, 23:03
Zambidis heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Hij zal niet deelnemen aan het toernooi. Dat is een flinke tegenslag voor K-1.

jep


Owwjee toch geen blessure? Of zijn het weer de alom bekende problemen vanuit de K1 hoek?

Ja.

sportfan
13-09-2013, 10:06
K1 Power? Zou toch graag een reactie willen hebben? Klopt het dat de K1 recentelijk aan een 'andere' Mr. Kim is verkocht? En ik wil de topic hoog houden zodat iedereen weet wat voor oplichters het zijn.

Buakaw zal nu wel vechten aangezien Thai Airways sponsor is geworden. Dat laten ze niet gebeuren natuurlijk.

rollermanskunk
13-09-2013, 11:27
K1 Power? Zou toch graag een reactie willen hebben? Klopt het dat de K1 recentelijk aan een 'andere' Mr. Kim is verkocht? En ik wil de topic hoog houden zodat iedereen weet wat voor oplichters het zijn.

Buakaw zal nu wel vechten aangezien Thai Airways sponsor is geworden. Dat laten ze niet gebeuren natuurlijk.

De huidige eigenaar is Mike Kim uit Zuid Korea. Hij heeft de K-1 rechten al een jaar of 2 geleden overgenomen van Barbizon.

tarantula
13-09-2013, 21:04
K1 Power? Zou toch graag een reactie willen hebben? Klopt het dat de K1 recentelijk aan een 'andere' Mr. Kim is verkocht? En ik wil de topic hoog houden zodat iedereen weet wat voor oplichters het zijn.

Buakaw zal nu wel vechten aangezien Thai Airways sponsor is geworden. Dat laten ze niet gebeuren natuurlijk.

Er zijn zoveel vechters die tegen k1 hebben getuigd dat ze niet betalen groenhart is topje van de iceberg, normal gesproken hadden souwer en buakaw zware tegenstand met kraus masato kyschenko chahid noem maar op nu is t een trieste toernooi.

K1 is gewoon kapot, sinds de val van de werkelijke k1 is t geen k1 meer en door de val destijds ik geloof 2009 ofzo zijn heel wat partijen misgelopen veel heavyweights hebben elkaar nooit ontmoet in de ring en gezien de leeftijd van sommige kon dat toen nog wel maar nu is t daar te laat voor, de GP was gewoon zo een grote event dat vechters elkaar bijna niet konden mislopen plus het was echt een soort wk van het kickboksen.

bijvoorbeeld hari vs lebanner misgelopen is nu ook niet meer aantrekkelijk gezien flop van hari en leeftijd lebanner, spong vs zimmerman misgelopen nog steeds aan t wachten en tja zimmerman van toen was een stijgende lijn nu een dalende.
ghita vs hari ook misgelopen was er een GP of de oude superfightsysteem was deze er zeker van gekomen.
karaev vs spong misgelopen nog steeds aan t wachten, hari vs bonjasky 3 ook niks van gekomen saki vs bonjasky 2 etc etc vul maar in ieder naar zijn smaak. Glory doet het niet slecht maar ik snap niet dat ze en niet de GPsysteem hebben overgenomen en weinig superfights zoals bij k1 zoveel namen die elkaar niet hebben getroffen voor sommige is het nog niet te laat, make it happen zeg ik.

rollermanskunk
14-09-2013, 12:03
Foto's van de weigh-ins: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.613587578693687.1073741831.416367631749017&type=1

anoniem gg
14-09-2013, 12:38
Nou mij wel. Ik vraag me echt af waarom vechters kiezen voor een organisatie als K1, die te boek staat als slechte of niet betaler. Waarschijnlijk zal dit vooraf contractueel uitbetaald worden, anders kan ik me geen reden bedenken om voor deze organisatie uit te komen.

Om eenvoudigere tegenstanders te krijgen, Buakaw had een hele lijst vechters tegen wie hij niet wilde vechten als hij zou tekenen bij Glory, hij vocht in Thai fight in Thailand exclusief tegen pannenkoeken. Een hoofdprijs kan je niet van te voren uitbetaald krijgen, elke vechter en manager die nu nog zaken doet met Kim is naïef en blind. Hoeveel K-1 evenementen zijn er eigenlijk geweest nadat Kim aan het roer staat bij de K-1? In de USA ging het mis met de promotor en de CEO en in Romania was het niet veel anders om nog maar te zwijgen over de productie van die paar evenementen die er al waren.

rollermanskunk
14-09-2013, 13:49
Om eenvoudigere tegenstanders te krijgen, Buakaw had een hele lijst vechters tegen wie hij niet wilde vechten als hij zou tekenen bij Glory, hij vocht in Thai fight in Thailand exclusief tegen pannenkoeken. Een hoofdprijs kan je niet van te voren uitbetaald krijgen, elke vechter en manager die nu nog zaken doet met Kim is naïef en blind. Hoeveel K-1 evenementen zijn er eigenlijk geweest nadat Kim aan het roer staat bij de K-1? In de USA ging het mis met de promotor en de CEO en in Romania was het niet veel anders om nog maar te zwijgen over de productie van die paar evenementen die er al waren.

Buakaw had trouwens zelfs tegen die pannenkoeken nog moeite...

Wat ik heb begrepen is dat die paar "K-1 evenementen" die er dit jaar zijn geweest eigenlijk geen K-1 evenementen zijn. Kim verkoopt zijn K-1 stickertje voor 25.000/50.000 dollar per evenement om het als een zgn. officieel "gelicenseerd" K-1 toernooi te laten heten. K-1 bemoeit zich dan totaal niet met zo'n evenement. Pure armoede dus. Feitelijk zijn er maar 2 echte K-1 evenementen dit jaar: Zagreb en Mallorca. In Zagreb werd Kim trouwens zelf opgelicht door die Kroaten. Het zal mij niet verbazen als die halve gare van Street Culture ook met de poet er vandoor gaat.

De problemen die er zijn geweest met de co-promotors hadden te maken met Kim's zakelijke onvermogen en kortzichtigheid. Hij is er nu wel achter gekomen dat de kickbokswereld niet hetzelfde is als de computer-gaming wereld. K-1 blijft een krakkemikkige organisatie geleid door een koppige Koreaan die samenwerkt met onbetrouwbare partners/co-promotors.

RedDawn
14-09-2013, 14:40
Buakaw had trouwens zelfs tegen die pannenkoeken nog moeite...

Wat ik heb begrepen is dat die paar "K-1 evenementen" die er dit jaar zijn geweest eigenlijk geen K-1 evenementen zijn. Kim verkoopt zijn K-1 stickertje voor 25.000/50.000 dollar per evenement om het als een zgn. officieel "gelicenseerd" K-1 toernooi te laten heten. K-1 bemoeit zich dan totaal niet met zo'n evenement. Pure armoede dus. Feitelijk zijn er maar 2 echte K-1 evenementen dit jaar: Zagreb en Mallorca. In Zagreb werd Kim trouwens zelf opgelicht door die Kroaten. Het zal mij niet verbazen als die halve gare van Street Culture ook met de poet er vandoor gaat.

De problemen die er zijn geweest met de co-promotors hadden te maken met Kim's zakelijke onvermogen en kortzichtigheid. Hij is er nu wel achter gekomen dat de kickbokswereld niet hetzelfde is als de computer-gaming wereld. K-1 blijft een krakkemikkige organisatie geleid door een koppige Koreaan die samenwerkt met onbetrouwbare partners/co-promotors.

Een beetje zoals GG voordat ze werden overgenomen door Pierre Andurand?

rollermanskunk
14-09-2013, 15:12
Een beetje zoals GG voordat ze werden overgenomen door Pierre Andurand?

Geen idee, volgens mij verkocht GG geen stickertjes.

Zonder gekheid, als ik de verhalen moet geloven vanuit Mallorca is er wel degelijk grote belangstelling voor het evenement vanavond. Ca. 6000 kaarten zijn er al verkocht in de voorverkoop en er kunnen ongeveer 8000 man in de Palma Arena dus het zal wel aardig vol zitten.

anoniem gg
14-09-2013, 15:55
Een beetje zoals GG voordat ze werden overgenomen door Pierre Andurand?

GG was een team en die GG trademarks heb ik inderdaad aan Pierre Andurand verkocht

Ook het bedrijf Ultimate Glory die evenementen organiseerde is aan Pierre verkocht. Ultimate Glory organiseerde 14 x succesvol evenementen. Het laatste evenement in Moscow hebben een aantal partijen zich niet aan hun afspraak gehouden, Full Tilt kreeg FBI inval en hoofdsponsor Raw State ging ook failliet. Het heeft toen even geduurd maar uiteindelijk heeft het management het voor elkaar gekregen iedereen te betalen inclusief de twee hoofdprijzen van 150.000 dollar aan Siyar en Saki ( hoeveel organisatoren ken jij in deze industrie die dat soort hoofdprijzen uit betalen en zoveel goed werk verrichten voor de sport?), goed geregeld dus, iets wat je van Kim en FEG?K-1 niet kan zeggen, zit nog steeds op geld te wachten.

Ook zijn de openstaande bedragen betaald wat er van de K-1 nog openstond zelfs aan vechters die niet bij GG onder contract stonden en dat allemaal door de werkzaamheden van het management.

Dus wat bedoel je precies met voordat GG werd overgenomen?

RedDawn
14-09-2013, 16:26
GG was een team en die GG trademarks heb ik inderdaad aan Pierre Andurand verkocht

Ook het bedrijf Ultimate Glory die evenementen organiseerde is aan Pierre verkocht. Ultimate Glory organiseerde 14 x succesvol evenementen. Het laatste evenement in Moscow hebben een aantal partijen zich niet aan hun afspraak gehouden, Full Tilt kreeg FBI inval en hoofdsponsor Raw State ging ook failliet. Het heeft toen even geduurd maar uiteindelijk heeft het management het voor elkaar gekregen iedereen te betalen inclusief de twee hoofdprijzen van 150.000 dollar aan Siyar en Saki ( hoeveel organisatoren ken jij in deze industrie die dat soort hoofdprijzen uit betalen en zoveel goed werk verrichten voor de sport?), goed geregeld dus, iets wat je van Kim en FEG?K-1 niet kan zeggen, zit nog steeds op geld te wachten.

Ook zijn de openstaande bedragen betaald wat er van de K-1 nog openstond zelfs aan vechters die niet bij GG onder contract stonden en dat allemaal door de werkzaamheden van het management.

Dus wat bedoel je precies met voordat GG werd overgenomen?

Je vergeet nog het gedoe met Action Sports, M-1, UFC, Appie Echteld, Ron N. etc.

Maar ik ben gewoon super blij dat Pierre Andurand zoveel geld erin wil stoppen. Misschien dat de sport dan eindelijk kan professionaliseren en serieus genomen gaat worden door de buitenwacht. Ik hoop voor hem dat het lukt.

adenane
14-09-2013, 16:28
Zonder gekheid, als ik de verhalen moet geloven vanuit Mallorca is er wel degelijk grote belangstelling voor het evenement vanavond. Ca. 6000 kaarten zijn er al verkocht in de voorverkoop en er kunnen ongeveer 8000 man in de Palma Arena dus het zal wel aardig vol zitten.

Op de weging was het in ieder geval wel druk...


http://www.youtube.com/watch?v=8GDuW2zQtq0&feature=share&list=UUO1rjgqogl yELpXVlgwfXGA

ETG
14-09-2013, 17:37
Iemand free livestream ??

RedDawn
14-09-2013, 17:43
Iemand free livestream ??

Officiële stream is gewoon gratis:


http://www.epicentre.tv/eventdetail/tabid/111/id/54/Default.aspx

Nosferatu187
14-09-2013, 17:48
21.30 begint het toch?

Willem033
14-09-2013, 17:51
goed lezen in dit topic

Amsterdam'r
14-09-2013, 19:34
http://www.youtube.com/watch?v=dDKJP9YHefQ&feature=c4-overview&list=UUO1rjgqoglyELpXVlgwfXGA----Weigh Ins Part II met oa Buakaw en van Opstal.

Amsterdam'r
14-09-2013, 19:35
http://www.youtube.com/watch?v=PbIwnR6E5TM&feature=c4-overview&list=UUO1rjgqoglyELpXVlgwfXGA----en deel 3 met Souwer.

RedDawn
14-09-2013, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=PbIwnR6E5TM&feature=c4-overview&list=UUO1rjgqoglyELpXVlgwfXGA----en deel 3 met Souwer.

Hahh. Die Kido!

Pansier
14-09-2013, 20:07
Whaha de weigh in van Souwer! :lol:

Pansier
14-09-2013, 20:16
Hoelaat begint het? Zonde dat Zambidis is uitgevallen. Ben benieuwd hoe Kehl het gaat doen. Heb van hem genoten op Eurosport, die heeft veel talent!

blackadder
14-09-2013, 20:18
Ik lees net op sherdog dat de prelims al bezig zijn.

RedDawn
14-09-2013, 20:22
http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2641:watch-k-1-world-max-final-16-live-on-liverkick-sept-14th&catid=34:demo-content

rollermanskunk
14-09-2013, 20:29
Hoelaat begint het? Zonde dat Zambidis is uitgevallen. Ben benieuwd hoe Kehl het gaat doen. Heb van hem genoten op Eurosport, die heeft veel talent!

21.30 uur

blackadder
14-09-2013, 20:49
Prelims zijn bezig.

rollermanskunk
14-09-2013, 20:55
Prelims zijn bezig.\

yep de eerste rel is al geweest

mario the count
14-09-2013, 21:05
\

yep de eerste rel is al geweestHeb ik net gemist denk, ben nu net aan het kijken en het is pauze ofzo. Wat is er aan de hand geweest?

blackadder
14-09-2013, 21:06
Heb ik net gemist denk, ben nu net aan het kijken en het is pauze ofzo. Wat is er aan de hand geweest?
x2

rollermanskunk
14-09-2013, 21:23
Heb ik net gemist denk, ben nu net aan het kijken en het is pauze ofzo. Wat is er aan de hand geweest?

Bij de Spaanse K-1 titel gevecht tussen Guerrero en Barrionuevo was er een nogal discutabele beslissing waarna er een aantal familieleden van Guerrero verhaal gingen halen in de ring bij de K-1 organisatie overigens zonder fysiek geweld maar het zag er wel ff dreigend (en ook lachwekkend) uit

mario the count
14-09-2013, 21:27
Bij de Spaanse K-1 titel gevecht tussen Guerrero en Barrionuevo was er een nogal discutabele beslissing waarna er een aantal familieleden van Guerrero verhaal gingen halen in de ring bij de K-1 organisatie (overigens zonder fysiek geweld maar het zag er wel ff dreigend uit)

Snap je toch niet wat die debielen altijd in de ring komen doen, snap dat er frustratie ontstaat na een onterechte beslissing maar die beslissing gaan ze echt niet omdraaien omdat je in de ring verhaal komt halen.

RedDawn
14-09-2013, 21:32
Jezus, een blerende Spanjaard met gitaar. ;)

mario the count
14-09-2013, 21:34
"this is the most exciting kickboxing event in the world" ik zag zn neus groeien toen hij het zei.

RedDawn
14-09-2013, 21:35
Gewoon tetten. Beter!

rollermanskunk
14-09-2013, 21:35
Snap je toch niet wat die debielen altijd in de ring komen doen, snap dat er frustratie ontstaat na een onterechte beslissing maar die beslissing gaan ze echt niet omdraaien omdat je in de ring verhaal komt halen.

De winnaar Barrionuevo had 8 tellen tegen zich gehad dus ik snap wel dat Guerrero dacht dat die had gewonnen.

mario the count
14-09-2013, 21:38
Opbokken met die huppelkutjes en knokken!!!

mario the count
14-09-2013, 21:39
Die ringspeaker heeft een kutkop, dat is de eerste die ik KO zou slaan als ik opkwam.

rollermanskunk
14-09-2013, 21:40
Wat is Jeroen Post erop achteruit gegaan zeg...

mario the count
14-09-2013, 21:42
Wat is Jeroen Post erop achteruit gegaan zeg...

:D

Die gast is echt te erg. Zoiets hoort niet opgenomen te worden op camera.

RedDawn
14-09-2013, 21:48
Stream werkt goed zeg!

RedDawn
14-09-2013, 21:50
Als die maar niet gaat dansen als Post vind ik alles goed.

RedDawn
14-09-2013, 21:51
Of die rappende ring announcer van Glory. ;)

Baske
14-09-2013, 21:54
Wie doen het commentaar?

mario the count
14-09-2013, 21:54
Stream werkt goed zeg!

Ja idd. Top en zeker voor een gratis stream.

Atila
14-09-2013, 21:57
De announcer is 3x niks. En ja, ik doe het beter. Jeetje, zoiets zet je toch niet op camera ?!

RedDawn
14-09-2013, 22:00
Ik vind ie announcer juist wel een goede uithaal heeft.

Ook het commentaar vind ik 100 procent meevallen. Gelukkig niet meer die Engelsman met dat piepstemmetje.

rollermanskunk
14-09-2013, 22:02
Wie doen het commentaar?

Alin Halmagean en John Ramdeen

Atila
14-09-2013, 22:04
Het commentaar is goed te pruimen, hoor, maar die ringannouncer 'on the red corner': close, but no dice.

mario the count
14-09-2013, 22:04
de tweede partij ziet er al een stuk beter uit, lekker tempo.

RedDawn
14-09-2013, 22:04
Mooie ronde zeg!!

Nosferatu187
14-09-2013, 22:05
nice stream :)

RedDawn
14-09-2013, 22:08
Ongelooflijk zeg wat een beukpartij!!!

Nosferatu187
14-09-2013, 22:08
had ik niet verwacht zo een gevecht.

mario the count
14-09-2013, 22:08
Tweede ronde ook weer super, kan ik goed van genieten van een partij op dit tempo. Suarez heeft een hele goede conditie.

RedDawn
14-09-2013, 22:12
Maximus!!!

RedDawn
14-09-2013, 22:12
Wat een toppartij zeg!! Maximo heeft er een fan bij!!!

mario the count
14-09-2013, 22:12
Gaan we nog veel van horen van die suarez. Die kan het veel mensen moeilijk gaan maken in de -70kg.

blackadder
14-09-2013, 22:13
Nice.

Nick.
14-09-2013, 22:14
Wat een toppartij zeg!! Maximo heeft er een fan bij!!!

Nosferatu187
14-09-2013, 22:14
Wat een toppartij zeg!! Maximo heeft er een fan bij!!!

yup

blackadder
14-09-2013, 22:14
Die Roemeen deed het ook goed voor blijkbaar een vervanger.

Nosferatu187
14-09-2013, 22:15
bakauw next, ben benieuwd.

blackadder
14-09-2013, 22:15
Buakaw is nu aan de beurt. Ben benieuwd.

RedDawn
14-09-2013, 22:16
Die Roemeen deed het ook goed voor blijkbaar een vervanger.

Zeker weten. Die hoeft zich nergens voor te schamen!

adenane
14-09-2013, 22:19
Die opkomst van Buakaw is alleen al de moeite waard om het evenement te bekijken!!

mario the count
14-09-2013, 22:20
Buakaw ziet er wel minder droog uit trouwens. Hoop dat hij weer vette actie laat zien.

blackadder
14-09-2013, 22:23
Dat was snel.

RedDawn
14-09-2013, 22:24
Zo wat een leverstoot zeg!!

Wheelie
14-09-2013, 22:24
Heerlijk zeg

Nosferatu187
14-09-2013, 22:24
die leverstoten.

Nosferatu187
14-09-2013, 22:25
tot nu toe echt een super event.

mario the count
14-09-2013, 22:25
lol, dat zag er simpel uit. Buakaw blijft een baas. Nog steeds mn favo op -70, wat een charisma ook.

adenane
14-09-2013, 22:25
Uit het boekje, die leverstoten!!

Willem033
14-09-2013, 22:26
die stream werkt bij mij niet, heeft iemand er eentje voor me.

T15Boxing
14-09-2013, 22:26
Prachtige lever stoten van Buakaw de legende.

RedDawn
14-09-2013, 22:26
Wat een baas zeg!!! En inderdaad wat een charisma heeft die man.

mario the count
14-09-2013, 22:29
one loses lol, haha wat een vent die ring speaker.

RedDawn
14-09-2013, 22:33
one loses lol, haha wat een vent die ring speaker.

Jij hebt wel wat met die ring speaker zeg. ;)

Nosferatu187
14-09-2013, 22:34
ringspeaker valt wel mee.

e-type
14-09-2013, 22:37
http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2641:watch-k-1-world-max-final-16-live-on-liverkick-sept-14th&catid=34:demo-content


thanks!

RedDawn
14-09-2013, 22:37
De scheids is ook een verademing zeg. Goed leiden, maar niet opvallen.

mario the count
14-09-2013, 22:38
Jij hebt wel wat met die ring speaker zeg. ;)
Heb je dat nooit, dat je iemand gewoon zo irritant vind dat het zelfs irritant is als hij adem haalt?

blackadder
14-09-2013, 22:41
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg/kapot gevochten heeft.

RedDawn
14-09-2013, 22:42
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg gevochten heeft.

Ze vechten maar 1 partij op deze avond. ;)

mario the count
14-09-2013, 22:42
De scheids is ook een verademing zeg. Goed leiden, maar niet opvallen.

Idd. Eigenlijk is alles top, de partijen zijn ook nice al was deze wat minder.

adenane
14-09-2013, 22:42
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg/kapot gevochten heeft.

Dus? Hij heeft nu paar maanden om bij te komen :) Het is niet zo dat ie straks weer moet.......

Nosferatu187
14-09-2013, 22:42
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg/kapot gevochten heeft.

ja echt.

mario the count
14-09-2013, 22:42
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg/kapot gevochten heeft.

Ik hoop dat iedereen dat doet aangezien ze weer een paar maanden rust hebben:D

donalexandro
14-09-2013, 22:42
1 van die commentatoren is wel heel erg voor die Koreaan

sportfan
14-09-2013, 22:43
Nog ff over Maximo, zou me niks verbazen als die zich in de eerste partij helemaal leeg/kapot gevochten heeft.

Eh... Final 16?

T15Boxing
14-09-2013, 22:43
Buakaw de beste vechter die ooit geleefd heeft.

mario the count
14-09-2013, 22:43
Dus? Hij heeft nu paar maanden om bij te komen :) Het is niet zo dat ie straks weer moet.......

Oh, je was me voor:D

blackadder
14-09-2013, 22:43
Oh wacht dit is de final 16 pas.

blackadder
14-09-2013, 22:45
Shane Campbell. Da's toch die gast van The Contender Asia toch?

ARMENIA
14-09-2013, 22:45
wat een irritante ringspeaker!

rollermanskunk
14-09-2013, 22:46
Tja wat moet je ervan zeggen? Het valt me allemaal mee. De ring-announcer daar gelaten is het een prima event.

e-type
14-09-2013, 22:47
wat een irritante ringspeaker!


klinkt af en toe als Borat...

RedDawn
14-09-2013, 22:47
wat een irritante ringspeaker!

Jij wil zeker Ronald Wustenberg of Jeroen Post?

rollermanskunk
14-09-2013, 22:49
klinkt af en toe als Borat...

Precies! Volgens mij is het gewoon Borat

RedDawn
14-09-2013, 22:51
klinkt af en toe als Borat...

Hhaha. Nu je het zegt!!

RedDawn
14-09-2013, 22:52
Een Canadees die kan kickboksen. Netjes.

Kemal
14-09-2013, 22:52
hahaha die reacties op de ringspeaker

Nosferatu187
14-09-2013, 22:52
de volgende duitser is ook goed, technische vechter.

ARMENIA
14-09-2013, 22:52
ik wil borat

Jij wil zeker Ronald Wustenberg of Jeroen Post?

mario the count
14-09-2013, 22:52
Was nou niet echt onder de indruk van die canadees, slechte balans ook. Maar hij wint wel op KO dus ja. Nu van Opstal, ook altijd een toffe vechter om bezig te zien.

rollermanskunk
14-09-2013, 22:53
http://www.jonet.nl/images/news/511fc8c5a30b8.jpg

mario the count
14-09-2013, 22:53
http://www.jonet.nl/images/news/511fc8c5a30b8.jpg
:lol:

ARMENIA
14-09-2013, 22:54
de volgende duitser is ook goed, technische vechter.
klopt heb hem eerder zien vechten, was onder de indruk.

e-type
14-09-2013, 22:54
"the next figher just come from the shower from doing my wife and my 9 year old lover and niece Misha!"

adenane
14-09-2013, 22:54
Een Canadees die kan kickboksen. Netjes.

Heeft vaak in Nederland getraind ;)

Leventdepevent
14-09-2013, 22:57
Jij wil zeker Ronald Wustenberg of Jeroen Post?
in dat geval................doe dan borat maar

ARMENIA
14-09-2013, 22:59
Maak die duutser af!!

RedDawn
14-09-2013, 22:59
Commentaar is ook aardig. Wie verzorgen dat?

Nosferatu187
14-09-2013, 23:01
duitser mag van mij winnen.

ARMENIA
14-09-2013, 23:03
duitser mag van mij winnen.

wat dan?

RedDawn
14-09-2013, 23:03
Die Duitser is niet slecht zeg. Ik kende hem niet.

mario the count
14-09-2013, 23:03
duitser mag van mij winnen.

Dat gaat ook gebeuren zo denk ik, henry is niet in goede doen.

e-type
14-09-2013, 23:03
de volgende duitser is ook goed, technische vechter.

geen woord van gelogen...mooie vechter om te zien zeg.

Nosferatu187
14-09-2013, 23:05
:D

rollermanskunk
14-09-2013, 23:07
Commentaar is ook aardig. Wie verzorgen dat?


Alin Halmagean en John Ramdeen

RedDawn
14-09-2013, 23:09
Netjes hoor die Duitser.

RedDawn
14-09-2013, 23:10
Maak die duutser af!!

Ik laat dadelijk een paar Turken bij jou aanbellen. ;)

rollermanskunk
14-09-2013, 23:11
Netjes hoor die Duitser.

Goede technische vechter.

ARMENIA
14-09-2013, 23:11
haha, altijd welkom


Ik laat dadelijk een paar Turken bij jou aanbellen. ;)

Nosferatu187
14-09-2013, 23:11
told you so.

RedDawn
14-09-2013, 23:14
told you so.

Die Kehl is goed. Van Opstal is echt geen eitje en hij zette hem vrij makkelijk weg.

RedDawn
14-09-2013, 23:16
Oh nee weer een Amerikaan die er niks van kan. ;)

blackadder
14-09-2013, 23:17
Wat was dat voor een Popeye achtig iets van die Amerikaan?

Nosferatu187
14-09-2013, 23:17
Oh nee weer een Amerikaan die er niks van kan. ;)

get used to it met die nieuwe glory crap.

Willem033
14-09-2013, 23:17
vecht Souwer nou wel of niet?

Leventdepevent
14-09-2013, 23:17
deze pot is (nog) niet veel

Nosferatu187
14-09-2013, 23:17
Wat was dat voor een Popeye achtig iets van die Amerikaan?

:lol:

rollermanskunk
14-09-2013, 23:18
Het gaat nu toch wel als een nachtkaars uit. Ik had Buakaw als laatste gevecht ingepland.

ARMENIA
14-09-2013, 23:18
ben benieuwd naar souwer.. lang niet meer zien vechten

Nosferatu187
14-09-2013, 23:18
vecht Souwer nou wel of niet?

ja hij komt zo meteen.

blackadder
14-09-2013, 23:18
Oh dat moest een opstoot zijn. :lol:

mario the count
14-09-2013, 23:19
haha idd. Wel leuk dat ze even een nieuwelingen partij tussendoor matchen voor de afwisseling.

Nosferatu187
14-09-2013, 23:20
haha idd. Wel leuk dat ze even een nieuwelingen partij tussendoor matchen voor de afwisseling.

kun je altijd gebruiken als rustpauze 9 min. koffie break.

Leventdepevent
14-09-2013, 23:21
Oh dat moest een opstoot zijn. :lol:
in de herhaling duidelijk te zien haha

Sadix
14-09-2013, 23:22
die tjienees maakt hem helemaal af jongu

mario the count
14-09-2013, 23:22
volgens mij heeft die amerikaan gevoelige tepels aangezien hij zijn dekking daar de hele tijd heeft.

RedDawn
14-09-2013, 23:23
Het gaat nu toch wel als een nachtkaars uit. Ik had Buakaw als laatste gevecht ingepland.

Een mindere partij en jij begint over nachtkaarsen. Grote Thaise sponser en de gewoonte is dat de hoofdpartij (Buakaw nu dus) in het begin van het gala wordt gevochten.

RedDawn
14-09-2013, 23:24
volgens mij heeft die amerikaan gevoelige tepels aangezien hij zijn dekking daar de hele tijd heeft.

Hahha!

e-type
14-09-2013, 23:28
volgens mij heeft die amerikaan gevoelige tepels aangezien hij zijn dekking daar de hele tijd heeft.



sjezus! :lol:

Nosferatu187
14-09-2013, 23:31
waarom heeft mike eigenlijk zich op het laatst nog afgemeld?

rollermanskunk
14-09-2013, 23:32
Een mindere partij en jij begint over nachtkaarsen. Grote Thaise sponser en de gewoonte is dat de hoofdpartij (Buakaw nu dus) in het begin van het gala wordt gevochten.

Lijkt mij niet. Een goede fightcard bouw je op door je beste en meest aansprekende vechter als laatste te programmeren. Ik heb hier al een discussie over gehad met een aantal mensen uit het vak die zeggen precies hetzelfde. Het zal ongetwijfeld met het tijdsverschil met Thailand te maken hebben.

Sadix
14-09-2013, 23:33
ken beide deze vechters niet maar toch heb ik echt zin om de partij te zien. Die ismet is heel zelfverzekerd.

blackadder
14-09-2013, 23:33
waarom heeft mike eigenlijk zich op het laatst nog afgemeld?
Zn kapsel zat niet goed en zijn vaste kapper was failliet gegaan vanwege de crisis.

mario the count
14-09-2013, 23:34
waarom heeft mike eigenlijk zich op het laatst nog afgemeld?

Op pagina 2 staat er het een en ander over.

RedDawn
14-09-2013, 23:34
Lijkt mij niet. Een goede fightcard bouw je op door je beste en meest aansprekende vechter als laatste te programmeren. Ik heb hier al een discussie over gehad met een aantal mensen uit het vak die zeggen precies hetzelfde. Het zal ongetwijfeld met het tijdsverschil met Thailand te maken hebben.

Ik weet niet of je ooit in Thailand een gala hebt bezocht maar daar wordt de hoofdpartij altijd in het begin van het gala gevochten.

En het tijdverschil met Thailand zal ook zeker een rol spelen.

Nosferatu187
14-09-2013, 23:36
Zn kapsel zat niet goed en zijn vaste kapper was failliet gegaan vanwege de crisis.

:mad:

Sadix
14-09-2013, 23:36
neem al mijn woorden terug.

mario the count
14-09-2013, 23:37
ken beide deze vechters niet maar toch heb ik echt zin om de partij te zien. Die ismet is heel zelfverzekerd.

Valt dat effe tegen!!

mario the count
14-09-2013, 23:37
neem al mijn woorden terug.
haha dat dacht ik al.

ARMENIA
14-09-2013, 23:39
wat een vieze vechter die ismet.. net die knie en nu weer

Atila
14-09-2013, 23:39
Ismat heeft last van Badritis ...

Nosferatu187
14-09-2013, 23:40
yellow card.

mario the count
14-09-2013, 23:41
Ismat heeft last van Badritis ...

:lol:

Willm
14-09-2013, 23:42
Log net in, is die blanke jonge niet veelste licht of die andere te zwaar?

payap
14-09-2013, 23:44
Een Canadees die kan kickboksen. Netjes.

Check maar s Simon Marcus. Ongeslagen en oa gewonnen van Artem Levin en Kaoklai.

RedDawn
14-09-2013, 23:44
Log net in, is die blanke jonge niet veelste licht of die andere te zwaar?

Vervanger op het laatste moment.

mario the count
14-09-2013, 23:44
Check maar s Simon Marcus. Ongeslagen en oa gewonnen van Artem Levin en Kaoklai.
Jep, goede vechter Marcus.

ARMENIA
14-09-2013, 23:45
haha mooie opmerking


Ismat heeft last van Badritis ...

RedDawn
14-09-2013, 23:45
Check maar s Simon Marcus. Ongeslagen en oa gewonnen van Artem Levin en Kaoklai.

Ja, misschien wel de beste light heavyweight van het moment. Maar god wat zijn goede Amerikaanse en Canadese dun gezaaid zeg.

Willm
14-09-2013, 23:45
Andy nu

Leventdepevent
14-09-2013, 23:46
hahah helemaal naar de klote.....

rollermanskunk
14-09-2013, 23:48
Ik weet niet of je ooit in Thailand een gala hebt bezocht maar daar wordt de hoofdpartij altijd in het begin van het gala gevochten.

En het tijdverschil met Thailand zal ook zeker een rol spelen.

oh absoluut die Thaise sponsor bepaald bijna alles heb ik begrepen. Ook heel opvallend dat die Kim niet in Mallorca is. Ik vermoed zelfs dat die Thais K-1 bijna hebben overgenomen (met de hulp van chinese investeerders). De Final 8 zou in Thailand worden gehouden

Son & Breugel!
14-09-2013, 23:49
De Chat


us4.chatzy.com/15327470040763 (http://us4.chatzy.com/15327470040763)

Nosferatu187
14-09-2013, 23:50
ik krijg nu zeker veel commentaar maar, andy souwer heeft zijn beste tijd gehad ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Hammerkick
14-09-2013, 23:50
Geen André Mannaart, in de hoek bij Andy Souwer ????

sportfan
14-09-2013, 23:50
oh absoluut die Thaise sponsor bepaald bijna alles heb ik begrepen. Ook heel opvallend dat die Kim niet in Mallorca is. Ik vermoed zelfs dat die Thais K-1 bijna hebben overgenomen. De Final 8 zou in Thailand worden gehouden

Staan nog wat rekeningen open; Murthel Groenhart, Artur Kyshenko en Ismael Londt o.a... Dus begrijp zijn afwezigheid wel.

RedDawn
14-09-2013, 23:54
oh absoluut die Thaise sponsor bepaald bijna alles heb ik begrepen. Ook heel opvallend dat die Kim niet in Mallorca is. Ik vermoed zelfs dat die Thais K-1 bijna hebben overgenomen (met de hulp van chinese investeerders). De Final 8 zou in Thailand worden gehouden

Super nieuws als het waar is.

Sadix
14-09-2013, 23:58
oehhhhhhh die lever stoot van andy

e-type
15-09-2013, 00:03
taaie Jap hoor...

RedDawn
15-09-2013, 00:03
Goede partij van zowel Souwer en Kido.

RedDawn
15-09-2013, 00:03
taaie Jap hoor...

Zeker, geen opgevertje.

payap
15-09-2013, 00:04
Lekkere pot!

mario the count
15-09-2013, 00:07
Mooi dat souwer door is. Nu nog even de heavyweight bout kijken en over een uurtje of 6 mayweather vs canello :D

mario the count
15-09-2013, 00:17
Wat heeft die garcia met dat kabouterplop dansje voordat hij een lowkick geeft?

Baske
15-09-2013, 01:32
Toch een mooi gala moet ik zeggen, afgezien van die Amerikaan tegen China (circus partij :))

blackadder
15-09-2013, 02:41
ik krijg nu zeker veel commentaar maar, andy souwer heeft zijn beste tijd gehad ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Yeah right. Misschien niet zijn beste partij ooit maar dan heeft ie direkt z'n beste tijd gehad? Ga toch weg.

mario the count
15-09-2013, 07:59
Yeah right. Misschien niet zijn beste partij ooit maar dan heeft ie direkt z'n beste tijd gehad? Ga toch weg.

Souwer is nog steeds goed maar ben het wel een met nosferatu dat hij zijn beste tijd gehad heeft. Die combo,s van een paar jaar geleden zie je niet meer terug. Hij zet nog steeds druk en is nog steeds een conditiebeest, maar veel enkelvoudige acties.

Dat hij zijn beste tijd gehad heeft betekend natuurlijk niet dat hij niet meer met de top mee kan, maar waar hij eerst goed partij gaf aan bv petrosyan zie ik hem nu helemaal geen kans meer maken tegen petrosyan. Ook denk ik dat een van Roosmalen souwer ook voorbij gestreefd is.

blackadder
15-09-2013, 21:54
Souwer is nog steeds goed maar ben het wel een met nosferatu dat hij zijn beste tijd gehad heeft. Die combo,s van een paar jaar geleden zie je niet meer terug. Hij zet nog steeds druk en is nog steeds een conditiebeest, maar veel enkelvoudige acties.

Kido staat rechts voor. Altijd een lastig iets. De afstanden die je gewend bent kloppen niet meer. Combinaties die je normaal gesproken blind eruit gooit kloppen niet meer omdat je tegenstander anders voor je staat. Je zag bv hetzelfde bij v. Roosmalen vs Dahlbeck. Vergelijk die partij eens met Robins pot tegen Askerov. Heel wat minder combos puur omdat Dahlbeck southpaw vecht. En daarnaast is Kido natuurlijk ook nog eens een ervaren vechter die ook al een hele tijd meedraait.

Nosferatu187
15-09-2013, 21:57
Souwer is nog steeds goed maar ben het wel een met nosferatu dat hij zijn beste tijd gehad heeft. Die combo,s van een paar jaar geleden zie je niet meer terug. Hij zet nog steeds druk en is nog steeds een conditiebeest, maar veel enkelvoudige acties.

Dat hij zijn beste tijd gehad heeft betekend natuurlijk niet dat hij niet meer met de top mee kan, maar waar hij eerst goed partij gaf aan bv petrosyan zie ik hem nu helemaal geen kans meer maken tegen petrosyan. Ook denk ik dat een van Roosmalen souwer ook voorbij gestreefd is.

dat bedoel ik dus, precies.

mario the count
15-09-2013, 22:53
Kido staat rechts voor. Altijd een lastig iets. De afstanden die je gewend bent kloppen niet meer. Combinaties die je normaal gesproken blind eruit gooit kloppen niet meer omdat je tegenstander anders voor je staat. Je zag bv hetzelfde bij v. Roosmalen vs Dahlbeck. Vergelijk die partij eens met Robins pot tegen Askerov. Heel wat minder combos puur omdat Dahlbeck southpaw vecht. En daarnaast is Kido natuurlijk ook nog eens een ervaren vechter die ook al een hele tijd meedraait.Het is niet alleen van de laatste partij, zijn laatste partijen zijn allemaal zo verlopen.

Nosferatu187
15-09-2013, 23:10
laatste partijen waren allemaal al niet meer super, daarom zei ik dus ook dat hij al achteruit begint te gaan.

connect
16-09-2013, 13:04
Geen André Mannaart, in de hoek bij Andy Souwer ????

klopt! zit niet meer bij andre.
Paul begeleid hem nog wel.

rollermanskunk
16-09-2013, 16:51
Terugkijkend op dit evenement moet ik eerlijk zeggen dat het me best wel is meegevallen. Souwer en Buakaw waren welliswaar de grote blikvangers maar er waren toch nog wel een paar andere leuke partijen. De Duitser Kehl is echt een vechter met een grote toekomst, heel talentvol en met een mooe basistechniek.

K-1 bracht alles perfect in beeld met een gratis stream. Een volle bak in de Palma Arena zorgde voor een sfeervolle Spaanse ambiance.

Nu maar afwachten of K-1 de vechters ook nog netjes gaat betalen (iets waar ik nog steeds mijn grote vraagtekens bij zet)

daanII
16-09-2013, 23:44
Terugkijkend op dit evenement moet ik eerlijk zeggen dat het me best wel is meegevallen. Souwer en Buakaw waren welliswaar de grote blikvangers maar er waren toch nog wel een paar andere leuke partijen. De Duitser Kehl is echt een vechter met een grote toekomst, heel talentvol en met een mooe basistechniek.

K-1 bracht alles perfect in beeld met een gratis stream. Een volle bak in de Palma Arena zorgde voor een sfeervolle Spaanse ambiance.

Nu maar afwachten of K-1 de vechters ook nog netjes gaat betalen (iets waar ik nog steeds mijn grote vraagtekens bij zet)

Spijt mij, maar vind dit meer categorie Zonnehuis in Noord.

RedDawn
17-09-2013, 00:38
Spijt mij, maar vind dit meer categorie Zonnehuis in Noord.

Spook accountje van Bas Boon? ;)

rollermanskunk
17-09-2013, 01:42
Spijt mij, maar vind dit meer categorie Zonnehuis in Noord.
??? Zonnehuis in Noord is een bejaardentehuis of zo?

Het viel zaterdag toch gewoon mee? Zo slecht was het volgens mij niet?

Nosferatu187
17-09-2013, 02:14
dit event was me goed bevallen.

mario the count
17-09-2013, 08:15
Was gewoon een goed event, en sommige partijen waren verassend goed.