PDA

View Full Version : De Telegraaf: Schok door vrijlating kickbokser



RedDawn
07-09-2013, 15:07
Enig idee wie Geoffrey P. is? En is het wel een wedstrijdvechter?

Bron: De Telegraaf

Schok door vrijlating kickbokser

door Bjorn Thimister
MAASTRICHT -
De nabestaanden van de in juni vorig jaar in Sittard doodgeslagen Glenn van Haen zijn geschokt door de plotselinge vrijlating van Geoffrey P., de kickbokser die verdacht wordt na een avondje stappen de fatale klap te hebben gegeven.

De rechtbank in Maastricht besliste gisteren dat er geen reden is om P., die al veertien maanden vastzat, langer achter de tralies te houden. De inhoudelijke behandeling van deze zaak staat gepland voor 3 december.
Advocate Floor Oehlen geeft aan dat de vrijlating van P. keihard is aangekomen bij de ouders van de op 23-jarige leeftijd overleden Van Haen, afkomstig uit Munstergeleen. ,,Dit is erg heavy voor de familie en vrienden van Glenn. De schok is natuurlijk erg groot. Ze hadden gehoopt op een andere beslissing.”
Volgens Geoffrey P.’s raadsman Theo Hiddema is in deze sprake van gerechtigheid. ,,De rechtbank heeft geoordeeld dat de straf die mijn cliënt krijgt niet hoger zal zijn dan de tijd die hij nu al vast heeft gezeten. Hij weet dat de stemming tussen de vrienden en kennissen van het slachtoffer en van hem geladen is, dus hij zal zich gedeisd houden.”

blackadder
07-09-2013, 15:38
Erg heavy? Sinds wanneer praten advocaten zo?

Willem033
07-09-2013, 15:44
Lees net dat hij Geoffrey Penders heet.
Is misschien wat makkelijker zoeken met achternaam.

Turboknecht
07-09-2013, 17:13
Lees net dat hij Geoffrey Penders heet.
Is misschien wat makkelijker zoeken met achternaam.

Waar wil je naar zoeken?

Willem033
07-09-2013, 18:01
of het een wedstrijdvechter is of niet lampie

payap
07-09-2013, 19:05
Zegt alles over wat een bananenrechtstaat wij tegenwoordig nog hebben in dit land.

Kemal
07-09-2013, 19:15
Zegt alles over wat een bananenrechtstaat wij tegenwoordig nog hebben in dit land.

x2!

The boy
08-09-2013, 13:59
Is of was een wedstrijdvechter van team Alken dacht ik

Leventdepevent
08-09-2013, 14:32
Is of was een wedstrijdvechter van team Alken dacht ik
zeg maar gerust was