PDA

View Full Version : Waarom doet Enfusion zo weinig aan promotie?



rollermanskunk
18-09-2013, 01:26
Het afgelopen jaar waren er verschillende Enfusion events oa in Barcelona, Slovenie en ook de afgelopen paar dagen waren er 2 events in Thailand. Het valt mij elke keer op dat Enfusion weinig tot geen promotie doet voor deze events. Het is zelfs zeer lastig om beelden te vinden of te krijgen van de partijen, er zijn weinig tot geen livestreams, haast niemand die erover praat of uberhaupt iets van het bestaan van Enfusion afweet.

Wat is in godsnaam de reden hierachter? Waarom zo low-profile?

- Feeder organisatie voor Glory?
- geen geld voor promotie?

Ik weet wel dat er een Enfusion reality tv show wordt gemaakt maar of dit nu de reden is?

blackadder
18-09-2013, 02:30
Dat zijn idd goede vragen die ik mezelf ook al stelde.
De TV show heeft iig wel een FB fanpage.
https://www.facebook.com/EnfusionTv

Kemal
18-09-2013, 06:33
Zie het idd ook op fb terug. Denise Kielholtz heeft het 5de toernooi gewonnen.

Verder zou ik het niet weten, vroeger was het liverkick die er nog weleens aandacht aan besteden geloof ik.

RedDawn
18-09-2013, 10:13
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.

Leventdepevent
18-09-2013, 11:12
kijkt er uberhaupt iemand naar?

e-type
18-09-2013, 11:27
kijkt er uberhaupt iemand naar?


voor mij was de laatste keer die serie met Gago Drago, 2010 of zo? Daarna uit het oog verloren..

rollermanskunk
18-09-2013, 12:03
kijkt er uberhaupt iemand naar?

Nee omdat je het nergens kan zien.

Richelieu
18-09-2013, 12:14
Nee omdat je het nergens kan zien.

Neem aan dat ze het format wel verkocht hebben aan een aantal televisiestations. Waarom jan en alleman in laten vliegen naar een Thais eiland, er een show opnemen om het vervolgens nergens te laten zien/verkopen.

rollermanskunk
18-09-2013, 13:35
Neem aan dat ze het format wel verkocht hebben aan een aantal televisiestations. Waarom jan en alleman in laten vliegen naar een Thais eiland, er een show opnemen om het vervolgens nergens te laten zien/verkopen.

Zijn volgens mij maar 4 of 5 zenders die er iets van uitzenden (live of op een later tijdstip). Ik weet dat er 1 Poolse zender soms Enfusion events live uitzend.

Lijkt me allemaal geen vetpot.

Doeeffenormaaljoh
18-09-2013, 14:19
Ik kijk het wel eens op Extremesportchannel. Ik ontvang dit kanaal via een soort 'Dreambox' (i.c.m. Schotel, 4 koppen etc).

Ze herhalen nog steeds de wedstrijden van Wendell rochee, Hak, Frank Munoz etc..
Gruwelijk slecht en grauw gepresenteerd door een lange Hollandsche man met het bekende accent. (onze Dana White)
Commentatoren zijn die gasten van It's Showtime waar iedereen agressief van werd..
Het beeld komt niet in de buurt van de goede promo's op youtube of tuf,,

Nee man...

Doeeffenormaaljoh
18-09-2013, 14:21
Met de juiste mensen en promotie zou dit zooooo anders kunnen zijn he..

payap
18-09-2013, 14:31
Zijn volgens mij maar 4 of 5 zenders die er iets van uitzenden (live of op een later tijdstip). Ik weet dat er 1 Poolse zender soms Enfusion events live uitzend.

Lijkt me allemaal geen vetpot.

Wellicht daarom niets aan promotie doen om de kosten te drukken om zo toch wat aan over te houden. Maar je hoort er idd nagenoeg niets van.

Ellen
19-09-2013, 08:18
Denk dat het wel rendabel genoeg is, anders gingen ze er niet zoveel seizoenen mee door.....

RedDawn
19-09-2013, 08:20
Ik kijk het wel eens op Extremesportchannel. Ik ontvang dit kanaal via een soort 'Dreambox' (i.c.m. Schotel, 4 koppen etc).

Ze herhalen nog steeds de wedstrijden van Wendell rochee, Hak, Frank Munoz etc..
Gruwelijk slecht en grauw gepresenteerd door een lange Hollandsche man met het bekende accent. (onze Dana White)
Commentatoren zijn die gasten van It's Showtime waar iedereen agressief van werd..
Het beeld komt niet in de buurt van de goede promo's op youtube of tuf,,

Nee man...

Hebben ze als commentator die Engelsman met dat piepstemmetje weer opgeduikeld?! Dat meen je niet!!!

Hier nog de uitslagen van het zwaargewicht toernooi. Gepost door BrahimX op kickbox.nl:

Kwart finale
1.Razvan Ghita vs Kirk Krouba
2.Wendel Roche vs Daniel Sam
3.Big Mo Boubkari ko 1ste ronde vs Todd Stoute
4.Chris Cooper vs Sam Tevette

Halve finale
1.Daniel Sam vs Kirk Krouba
2.Big Mo Boubkari wnst dmv KO vs Sam Tevette


Finale
1.Daniel Sam op punten vs Big Mo Boubkari

Leventdepevent
19-09-2013, 08:30
laatste keer dat ik er iets van gezien heb was met onze tizy (titiana van polanen) daarna nooit meer iets van gezien/gehoord

blackadder
19-09-2013, 10:43
Misschien iemand toch maar eens een interviewtje met Edwin van Os regelen?

brahimx
19-09-2013, 13:25
Hierbij wat beelden van de final 8

Big Mo (Boubkari) vs Todd Stoute

http://www.youtube.com/watch?v=3N8Bzjct0iI

brahimx
19-09-2013, 13:26
Big Mo (Boubkari) vs Sam Tevette

http://www.youtube.com/watch?v=G1Jog18INGw

pavani
19-09-2013, 19:08
Denise heeft het dames toernooi op haar naam geschreven.

RedDawn
19-09-2013, 20:04
Denise heeft het dames toernooi op haar naam geschreven.

Weet je tegen wie ze gedraaid heeft? Valt echt niets op internet van te vinden. Lijkt wel de jaren 90. Moest je in de boekhandel de kickboksblaadjes lezen om de uitslagen te weten te komen. ;)

pavani
19-09-2013, 20:14
Weet je tegen wie ze gedraaid heeft? Valt echt niets op internet van te vinden. Lijkt wel de jaren 90. Moest je in de boekhandel de kickboksblaadjes lezen om de uitslagen te weten te komen. ;)
Nee sorry dat weet ik niet, ik weet alleen dat ze 2x geknokt heeft en beide keren als winnaar uit de strijd kwam.

rollermanskunk
19-09-2013, 20:34
Weet je tegen wie ze gedraaid heeft? Valt echt niets op internet van te vinden. Lijkt wel de jaren 90. Moest je in de boekhandel de kickboksblaadjes lezen om de uitslagen te weten te komen. ;)

Via telegrafie doorgeseind naar het thuisfront:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YPsgEdmlUf0

brahimx
19-09-2013, 23:10
http://www.freebits.nl/images/645fightcard.jpg

Dit was de fightcard en ze stond in de halve finale tegen Manal Salman en in de finale tegen Vicky Church of Miriam Hummingbird.