PDA

View Full Version : Rustig in de vechtsport wereld?



Tykill
01-10-2013, 15:01
De laatste tijd merk ik dat ik steeds minder op mixfight kijk omdat als ik kijk, er weinig interessant nieuws is.
Ik denk dat ik de oude K1 erg mis en het duurt best lang voordat er weer een gaaf UFC evenement is.

Reden kan ook zijn dat mijn helden stil zitten.


Stefan Struve gaat het niet goed mee en kan voorlopig niet knokken.
Siyar zijn laatste partij is weer eens niet door gegaan door blessure :(
Alistair zit in een dip en vecht veel minder dan voordat hij in de UFC zat
Gegard Mousasi wacht op een partij en had een blessure en dat duurt en duurt ook maar.


Daarnaast kan ik het constante Badr Boulevard nieuws nu ook wel uitkotsen.

Kampen jullie ook met dit probleem?

Maar wees gerust, ik zal mixfight nooit verlaten :)

http://politicalscrapbook.net/wp-content/uploads/2012/11/tumbleweed.jpg

Silat
01-10-2013, 15:04
Meestal even snel checken, meer ook niet

Leventdepevent
01-10-2013, 15:06
volg eigenlijk alleen het boksen en karate toernooien nog, ufc heel af en toe nog maar, thats it

rollermanskunk
01-10-2013, 15:26
Ik vind juist dat er nu wereldwijd meer keus is dan ooit. In het kickboksen timmert Glory aardig aan de weg en is K-1 gelukkig weer een beetje op de terugweg. Bovendien is er een grote nieuwe Russische speler op de markt genaamd Legend die met heel veel geld zowel de kickboks als MMA-wereld probeert te veroveren.

UFC blijft mij altijd wel boeien.

Ik maak wel zorgen om de Nederlandse situatie waar door het uitblijven van grote evenementen we alleen nog maar kleinere evenementen kunnen zien. Hopelijk komt er binnenkort goed nieuws.

Guytje
01-10-2013, 15:51
Denk dat je dat vooral zo aanvoelt omdat er in Nederland de laatste tijd toch heel wat minder grote events/gebeurtenissen zijn waarvoor je op het puntje van je stoel gaat van zitten. Alles gebeurt een beetje verder weg maar om nu te zeggen rustig...nee, eerder drukker zou ik zeggen...
Glory heeft toch al heel wat positiefs gebracht , en ook UFC vond ik vermakelijk de laatste tijd. Alleen al die Conor Mc Gregor al, om maar een voorbeeld te geven was de moeite om te kijken. Gus vs Jones bijvoorbeeld, als dat niet vermakelijk is...Begrijp wel dat je als Nederlander misschien wat meer oranjebuzz verwacht maar al verliest hij nu paar keer, Overeem is toch nog steeds goed om naar te kijken zeker die REEM serie..en Spong, vuurwerk toch.. Mousasi zal ook binnenkort wel weer aan de bak gaan, Saki enz.... en binnenkort kan als ze doorbreekt ook Germaine de Randemie , kan ook nog wat gaan worden dit...
Genoeg om naar uit te kijken!!

Nosferatu187
01-10-2013, 16:05
Ik vind juist dat er nu wereldwijd meer keus is dan ooit. In het kickboksen timmert Glory aardig aan de weg en is K-1 gelukkig weer een beetje op de terugweg. Bovendien is er een grote nieuwe Russische speler op de markt genaamd Legend die met heel veel geld zowel de kickboks als MMA-wereld probeert te veroveren.

UFC blijft mij altijd wel boeien.

Ik maak wel zorgen om de Nederlandse situatie waar door het uitblijven van grote evenementen we alleen nog maar kleinere evenementen kunnen zien. Hopelijk komt er binnenkort goed nieuws.

je vergeet nog superkombat ook al is die niet altijd zo goed.

Sriba
01-10-2013, 17:01
Merk dat ik het thai/kickboksen minder ga volgen. Die 3x3 rondes staan me helemaal niet aan. Vind het jongens werk. Vroeger had je nog echte gevechten vanaf 3e ronde ging het tellen. Daar onderscheidde de mannen van jongens. UFC kijk ik meestal wel zitten altijd wel leuke fights tussen. Maar die gala's in Roemenie (Supercombat) of waar het gehouden word ben ik niet zo van onder de indruk. Glory tja wel leuk hoor maar geweldig vind ik het niet. Gooi je titel gevechten na 5x3 min met wat meer clinch werk. Kijk wel nog fights uit Thailand geweldig om gewoon echt Thai boksen te zien.

Nosferatu187
01-10-2013, 17:08
clinch werk is juist wat ze daar helemaal niet willen zien.

mario the count
01-10-2013, 17:15
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, laatste tijd toch wat mooie events gezien. En er komen een paar mooie events aan. Denk dat het idd ligt aan het feit dat het met de Nederlanders minder goed gaat in de MMA wereld ( op Spong na dan, ook al is het op een lager niveau).

The Company
01-10-2013, 17:21
Tot het einde van het jaar staan leuke UFC's geplanned. UFC 166, 167, 168 en UFC on FOX 9 zijn echt super stacked.

Kemal
01-10-2013, 18:01
Ik vind het allemaal wel meevallen, ik zal er iig mixfight niet minder om bezoeken ;)

Nosferatu187
01-10-2013, 18:02
nog een glory de volgende week, deze zaterdag klitschko er is genoeg te zien.

Pansier
01-10-2013, 18:05
Voor degene die nog een leuke recente partij willen zien, dit is toch anders wel degelijk een dikke partij!
http://www.fights4all.com/robin-van-roosmalen/robin-van-roosmalen-vs-shemsi-beqiri-video_e218b898d.html

Even regristreren!

mario the count
01-10-2013, 18:38
Voor degene die nog een leuke recente partij willen zien, dit is toch anders wel degelijk een dikke partij!
http://www.fights4all.com/robin-van-roosmalen/robin-van-roosmalen-vs-shemsi-beqiri-video_e218b898d.html

Even regristreren!
Zeker een mooie partij, moet wel even kwijt dat ik die beqiri een gluiperd vind in de ring. Verder vond ik beqiri beter vechten dan ik had verwacht, maar tegen een tank als robin is hij niet opgewassen. Respect voor Robin, hij weet het publiek altijd te vermaken en verschijnt altijd fit in de ring, daarnaast een sportieve gast.

Pansier
01-10-2013, 18:52
Zeker een mooie partij, moet wel even kwijt dat ik die beqiri een gluiperd vind in de ring. Verder vond ik beqiri beter vechten dan ik had verwacht, maar tegen een tank als robin is hij niet opgewassen. Respect voor Robin, hij weet het publiek altijd te vermaken en verschijnt altijd fit in de ring, daarnaast een sportieve gast.

Zeker! Heb hem zo'n 3 maanden geleden in het echt ontmoet, hij is erg spontaan! Geen seintje van arrogantie. Ik vond hem zelfs verbaasd lijken dat mensen met hem op de foto wilden! top atleet!

deco'o
01-10-2013, 18:54
Vroeger bleef ik op voor de meeste UFC's, maar meeste cards zijn zo mager dat ik het wel heb gezien. Er zijn sowieso maar weinig partijen waar ik naar uitkijk.

Tykill
02-10-2013, 08:45
Ik volg eigenlijk alleen mma en kickboksen. UFC is leuk maar meestal kijk ik 2 tot 4 partijen per card omdat ik KO's of goede actie wil zien. Punten vechter vind ik maar niets.

Extra hype altijd als NL'ers moeten knokken. Maar zonder Badr, Schilt, Aerts en Bonjasky enzo vind ik het heavyweight kickboksen niet zo interessant meer op Ghita, Saki en Spong na.

En het duurt steeds weer zo lang voordat een Nederlander moet knokken in de UFC.

Wiseguy
02-10-2013, 09:24
Ik mis de K1 enorm! Bij elke wgp zat mixfight bomvol. Het was iets waar je maanden naar uitkeek. De grote kickboks gala,s zijn ook weg, waardoor er minder pbp's zijn en ik het kickboksen minder volg. Ufc is altijd snachts en de meesten mensen kijken het pas de volgende ochtend. Dat maakt het een stuk minder leuk om er over te praten dan als je live met zn allen kijkt zoals we dat altijd met de k1 deden. De enige topics die nu nog buzz genereren zijn die van Badr en die zijn de meeste onderhand ook wel zat.

Ronald
02-10-2013, 18:04
Ik denk dat ik de oude K1 erg mis...
Genoeg te doen in vechtsportland, maar de K1 mis ik toch ook behoorlijk.

Silat
02-10-2013, 21:42
Zijn er nog mensen die ook op Sherdog rondhangen...
Wat een volk loopt daar zeg.

Eigenlijk heb ik het gewoon te druk, zeker om discussies te volgen.
Ik moet zeggen dat het FB platform genoeg info biedt.

Leventdepevent
02-10-2013, 21:44
Zijn er nog mensen die ook op Sherdog rondhangen...
Wat een volk loopt daar zeg.
ja maar steeds minder eigenlijk

Klassikl
02-10-2013, 22:47
Het kickboksen volg ik maar heel weinig meer. MMA steeds intensiever. Veel UFC cards zijn echt zeer de moeite waard om te kijken.

Ulis-E
02-10-2013, 23:26
ik merk dat ik UFC steeds minder begin te volgen en zelfs aan het doorspoelen ben bij main events.. begin juist weer meer interesse te krijgen in kickboks wedstrijden, ben blij dat met glory weer een regelmatig aanbod van start is gegaan

Turboknecht
03-10-2013, 10:29
Het kickboksen volg ik maar heel weinig meer. MMA steeds intensiever. Veel UFC cards zijn echt zeer de moeite waard om te kijken.

Ik heb precies hetzelfde. UFC is echt top de laatste tijd.

payap
03-10-2013, 13:04
De vechtsportwereld is het niet echt rustiger. We missen in het kickboksen echt heel erg de oude K-1. Was toch wel het evenement van het jaar. Laten we hopen dat Glory dit in de toekomst kan bereiken. In vechtsportland is het idd wel rustig. De grote gala's zijn zo goed als allemaal verdwenen hier. Meeste gala's zijn echt lokale gala's aangevuld met een enkele A partij. je merkt ook dat tegenwoordig heel veel vechters hierdoor niet meer aan bod komen.