PDA

View Full Version : Amir Khan volgende tegenstander van Floyd Mayweather Jr.



Leventdepevent
03-10-2013, 10:28
De brit Amir Khan zal de volgende tegenstander worden van Floyd Mayweather Jr.
De partij zal volgend jaar op 4 mei plaats vinden in de MGM Grand Arena in Las vegas.

Erg gave partij als je het mij vraagt,de super snelheid van Khan tegen snelheid van Mayweather :thup:

Kemal
03-10-2013, 10:40
Lekkere partij hoor, dat wordt smullen!

Facade
03-10-2013, 11:08
Tsja op zich wel aardig, maar niet echt spannend ofzo. Mayweather wint dit makkelijk.

Dit is overigens een gerucht en het is niet bevestigd.

Leventdepevent
03-10-2013, 11:27
de officiele bevestiging zal binnen een dag of 2 wel komen, Khan's gevecht van 7 december (tegen Alexander) a.s. is iig al gecancelled

Anderson
03-10-2013, 11:46
Grote kans dat Khan wordt k.o. geslagen

Pahlavan
03-10-2013, 12:38
Ik zeg dit niet graag aangezien ik ver van een mayweather liefhebber ben maar dit wordt wederom een easy win voor hem vrees ik.

Facade
03-10-2013, 12:43
Ik moet het nog zien. Ik vind het wel erg vroeg bekend. Mayweather had ook een keer op z'n twitter gezegd dat Devon Alexander z'n volgende tegenstander zou zijn, puur om te hypen. Iedereen weet dat Amir Khan geen geloofwaardige tegenstander is.

Sadix
03-10-2013, 13:35
Amir is goed, maar lang lang niet klaar voor floyd

Minotauro
03-10-2013, 13:51
Amir Khan... dat meen je niet? Amir Khan was enkele jaren geleden (en toen die op zijn 14/15de door Reebok werd getekend) een ontzettend goede bokser. Na zijn loss tegen Breidis Prescott is hij naar mijn mening alleen maar bergafwaarts gegaan. Hoe kan Khan nou een kans krijgen tegen Mayweather? Dit wordt keiharde dominatie voor Mayweather en ik denk ook een KO, zelfs voor de helft van de partij. Hoop dat het bij een gerucht blijft.

pronk
03-10-2013, 14:07
Na het verlies tegen Garcia, Lamont heeft hij nog niks laten zien en tegen subtoppers gevochten waarbij het nog moeilijk kreeg ook.
Laat hem aub eerst tegen een top 5 vechter knokken.

pronk
03-10-2013, 14:14
Boxing: It's on! Amir Khan's big Floyd Mayweather date set for May


http://www.dailystar.co.uk/sport/other-sports/342501/Boxing-It-s-on-Amir-Khan-s-big-Floyd-Mayweather-date-set-for-May

Wiseguy
03-10-2013, 14:48
Hij bezit wel de snelheid om het Floyd lastig te maken. Hij is bestolen tegen Peterson en tegen Garcia was hij beter tot hij ko ging. Hij gaat het alleen niet redden met zijn kin. Het gaat wel een leuke partij worden!

Willm
03-10-2013, 14:58
Khan met zijn snelheid heeft ontzettend veel potentie, maar ik zie het hem niet redden tegen Floyd. En ik zie hem niet KO gaan, want Floyd gaat bijna nooit voor de kill en speelt gewoon zijn spelletje. Lijkt me een interessante partij, maar ik zie Floyd dit makkelijk winnen.

Mattie73
03-10-2013, 16:47
Wow mooie pot is dit zeg. Amir Khan is 1 van mijn favoriete boksers. Ik ken geen bokser die zo snel is als hij, hij heeft een ongelooflijke handspeed. Hij maakte het zijn oude sparringsmaatje (Manny Pacquiao) altijd super lastig. En inderdaad klopt het wat Wiseguy zegt, tegen Peterson is hij gewoon schandalig bestolen en tegen Garcia was hij veel beter maar even een momentje van onoplettendheid deed hem de das om.)

Ik zeg niet dat hij van Mayweather gaat winnen, maar ik zeg je wel dat hij het hem heel lastig gaat maken. Maar bovenal zijn wij als publiek de winnaar wat dit gaat een hele mooie partij worden denk ik.

PMO
03-10-2013, 16:48
Zit ik persoonlijk niet op te wachten. Ook al is het een aantal jaren te laat, lijkt mij mayweather tegen pacman nog steeds een mooie partij.

T15Boxing
03-10-2013, 18:15
Dit zou zonde zijn. Khan heeft zn hype verloren sinds Garcia hem KO sloeg.