PDA

View Full Version : RTL 7 gaat Glory uitzenden!



rollermanskunk
06-10-2013, 01:12
http://www.adverterenbijrtl.nl/images/pijlers/rtl7_cmyk-_jpg
Er gaan rake klappen vallen bij RTL 7. Werden er de afgelopen jaren al diverse vechtsporten uitgezonden, het kickboksen, boksen en worstelen krijgen nu een vaste plaats op de zaterdagavond: RTL 7 Fight Night. Eerder al vonden sporten als voetbal, darts en autosport een thuis bij de enige echte mannenzender van Nederland.

De RTL 7 Fight Night begint om 20.00 uur met de spectaculaire worstelevents van de WWE. Mannen als Alberto del Rio, Curtis Axel, Brock Lesnar en The Warlord trekken wereldwijd – van de VS tot Duitsland en van Ierland tot Mexico – bomvolle arena’s met hun meeslepende matches en bijna acrobatische vechtkunsten. Het Amerikaanse worstelen heeft eerder al sterren voortgebracht zoals Hulk Hogan en Dwayne ‘The Rock’ Johnson.

Aansluitend, om 22.00 uur, verschijnen de beste kickboksers ter wereld in de ring voor Glory. Deze toernooien en events vinden wereldwijd plaats, in steden als Los Angeles, New York, Tokyo, Milaan, Istanbul en Londen. De Nederlandse deelnemers, waaronder Peter ‘The Dutch Lumberjack’ Aerts, Remy ‘The Flying Gentleman’ Bonjasky en Glory-vlaggenschip (of met zijn 2,12 meter in elk geval vlaggenmast) Semmy Schilt, weten op dit allerhoogste niveau prima hun mannetje te staan getuige de vele overwinningen, kampioenschappen en hoge ratings.

Uitzending:RTL 7, zaterdag 19 en zaterdag 26 oktober:

20:00 RTL 7 Fight Night: Wrestling
22:00 RTL 7 Fight Night: Glory Kickboxing

Bron: http://www.adverterenbijrtl.nl/nieuws/1-10-2013/RTL-7-Fight-Night-met-Amerikaans-worstelen-en-Glory-kickboksen

overeemfanboy
06-10-2013, 01:27
dus de evenementen van glory worden een week later uitgezonden? :/ of is dat nu alleen omdat de aankomende evenementen in amerika zijn, hoop toch wel dat het uiteindelijk ook live uitgezonden word.

Nosferatu187
06-10-2013, 01:33
een week later, daar ben ik ook al blij mee hoor.

Klassikl
06-10-2013, 01:49
Wrestling :")

Maar dit is een hele mooie stap in de goede richting!

blackadder
06-10-2013, 03:18
Ik ben positief verrast.

donalexandro
06-10-2013, 04:59
yes ik hoorde 't al tijdens Klitschko net :)!

Kemal
06-10-2013, 09:05
yes ik hoorde 't al tijdens Klitschko net :)!

x2

Leventdepevent
06-10-2013, 09:17
nou westerman lul dit evenement ook maar kapot, zoals je met alles doet

payap
06-10-2013, 10:14
Dat is goed nieuws. En laten we bidden dat RTL 7 het goed aanpakt en Fred Royers als commentator betrekt.

Jabdealer
06-10-2013, 14:29
Misschien een rare vraag maar..

Mag Glory eigenlijk vóór 21.00 worden uitgezonden ivm de kijkwijzer?

Ik vind het zo raar dat ze eerst WWE programmeren

Maar toch ben ik heel blij hiermee. Is toch leuker om met vrienden te kijken ipv achter zo'n gare stream op je PC.

blackadder
06-10-2013, 14:33
hoop toch wel dat het uiteindelijk ook live uitgezonden word.
Lijkt me sterk. Dat zou dan 5, 6 uur in de ochtend worden.

mario the count
06-10-2013, 15:01
Ik heb helaas niet het geduld om een week op de beelden te wachten, maar wel goed voor de sport dat RTL7 het gaat uitzenden. Top!!

blackadder
06-10-2013, 16:02
Ik heb helaas niet het geduld om een week op de beelden te wachten, maar wel goed voor de sport dat RTL7 het gaat uitzenden. Top!!
Is ook meer leuk voor de brede massa die niet ervoor opblijft of de volgende ochtend op de bekende sites kijkt. Die kunnen dan ook eens zien dat niet iedereen zoals Badr Hari is. Als we mazzel hebben kan dit ertoe leiden dat het ook weer eens in de Arena gaat plaatsvinden.

Nelisje
06-10-2013, 19:08
Idee is leuk, de uitvoering alleen klote..

Waarschijnlijk komt er weer een waardeloze commentator..en dat ze het een week later uit zenden is ook verschrikkelijk. Doe mij maar commentaar van Mauro Ranello en Stephen Quadros, daar is op zich niks mis mee.

blackadder
06-10-2013, 19:10
Idee is leuk, de uitvoering alleen klote..
Het is nog niet eens op tv geweest en je weet nu al dat t klote is.

mario the count
06-10-2013, 19:17
Het is nog niet eens op tv geweest en je weet nu al dat t klote is.

:lol:

Nelisje
06-10-2013, 19:27
Het is nog niet eens op tv geweest en je weet nu al dat t klote is.

Ja.. want ik wil geen week wachten.. misschien is het commentaar top en is het leuk om te zien op rtl7.. dan nog is het een week te laat, dus ja.. uitvoering is klote.. desnoods zenden ze het op zondag uit, dat is nog acceptabel een week later niet (voor mij tenminste).

blackadder
06-10-2013, 19:33
Ze moeten het wel zo plaatsen dat ze het maximale aantal kijkers kunnen bereiken.

Willm
06-10-2013, 19:36
Eindelijk werd tijd! Maar waarom nou een week later

blackadder
06-10-2013, 20:15
Als er maar genoeg mensen ernaar gaan kijken zal het vast ook eens live worden uitgezonden als het ooit weer eens in Europa wordt gehouden. Voor nu ben ik blij dat RTL zich er überhaupt aan waagt en hoop ik dat ze niet na een paar keer alweer afhaken alleen omdat het niet meteen 1 miljoen kijkers trekt.

Turboknecht
06-10-2013, 20:56
Tja, wat kun je van kijkcijfers verwachten als je een sportevenement een week te laat uitzendt?


EEN

WEEK

TE

LAAT























































LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

marcelt
06-10-2013, 21:09
Beter laat dan nooit. Maar rechtstreeks is sowieso niet mogelijk met USA tijden.

Turboknecht
06-10-2013, 21:17
Uiteraard, maar een week is toch wel fors.

rollermanskunk
06-10-2013, 22:26
Uiteraard, maar een week is toch wel fors.

Wat zou acceptabel zijn? Live (s'nacht om 5 uur) of de volgende avond?

Overigens hoorde ik ook van iemand dat het misschien toch op dezelfde dag gaat worden uitgezonden maar ik heb nog niks officieels gehoord of dit ook gaat gebeuren. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de eerste uitzending een week later zal zijn.

Nosferatu187
06-10-2013, 23:18
maakt niet uit, ik kijk de volgende dag ook gewoon de video's ik ga niet wachten maar 1 week later ga ik het alsnog kijken op rtl.

Nelisje
07-10-2013, 09:31
Ik weet niet, misschien kost het wel een hoop extra geld ofzo.. maar waarom niet en en.. gewoon live uitzenden en het hele evenement (of waarschijnlijk een gedeelte want ze knippen er vast een hoop uit) een dag later (zondag om 22.00 ofzo). Voor mij is zoiets nog acceptabel. Maar een week later voor welke sport wedstrijd dan ook (dus niet alleen kickboksen) is gewoon uit den boze, dan mik je in ieder geval niet op de liefhebbers maar meer op mensen die niets te doen hebben op hun zaterdagavond en die toevallig kickboksen gaan kijken dan.

Leventdepevent
07-10-2013, 09:37
het zal mij benieuwen of het kijkers trekt, zeker een week later hebben alle liefhebbers het allang gezien of weten de uitslagen al en ze zullen wel wat aan het commentaar en presentatie moeten doen want anders haak ik al af.

Turboknecht
07-10-2013, 11:02
Wat zou acceptabel zijn? Live (s'nacht om 5 uur) of de volgende avond?


Gewoon de volgende avond. Probeer het maar een week uit te houden zonder ergens gespoilerd te worden.

Verder, wat Nelisje zegt.

sportfan
07-10-2013, 11:54
Wat bedoelen jullie met liefhebbers? Degenen die een stream kopen bij Glory of meeliften op een gratis stream?

Prima toch dat RTL7 Glory gaat uitzenden op een mooie dag/tijdstip? Ik vind het juist mooi dat de "niet-liefhebbers" de kans krijgen om kennis te maken met onze geweldige sport.

Leventdepevent
07-10-2013, 12:20
Wat bedoelen jullie met liefhebbers? Degenen die een stream kopen bij Glory of meeliften op een gratis stream?

Prima toch dat RTL7 Glory gaat uitzenden op een mooie dag/tijdstip? Ik vind het juist mooi dat de "niet-liefhebbers" de kans krijgen om kennis te maken met onze geweldige sport.

de mensen die dit soort evenementen graag willen zien, dat bedoel ik met liefhebbers. als je voetballiefhebber bent wil je bv. de wedstrijden van het NL elftal toch ook zsm zien. ik zou dan geen week kunnen/willen wachten hierop. Ik denk overigens niet dat "niet liefhebbers" hierop zitten te wachten, die kijken gewoon niet. Ik ben geen liefhebber van paardesport om maar wat te noemen dus dat kijk ik dan ook niet en ik wil dr ook geen kennis mee maken. De dag na zo'n evenement uitzenden zou beter zijn imo.

Richelieu
07-10-2013, 13:01
Wie doet het commentaar?

RedDawn
07-10-2013, 13:33
Wie doet het commentaar?

Koen Westerman en Ronald Wustenberg.

Leventdepevent
07-10-2013, 13:35
Koen Westerman en Ronald Wustenberg.
ik hoop het niet zeg

RedDawn
07-10-2013, 13:46
ik hoop het niet zeg

Het zou wel epic zijn. ;) Gewoon voor de gein een keer doen!

Willem033
07-10-2013, 13:48
Koen Westerman en Ronald Wustenberg.

Geef mij maar Jo Bonte, zijn uitleg is.altijd even scherp.

Nelisje
07-10-2013, 14:46
Ik zie het alweer helemaal voor me, die domme vragen van Koert....

Nou Ronald, als je zo een paar trappen op je been krijgt zal dat vast niet fijn aanvoelen..
- Nee Koe(ke)rt, als je dat lang genoeg doet kun je niet meer lopen..

Leventdepevent
07-10-2013, 14:53
Ik zie het alweer helemaal voor me, die domme vragen van Koert....

Nou Ronald, als je zo een paar trappen op je been krijgt zal dat vast niet fijn aanvoelen..
- Nee Koe(ke)rt, als je dat lang genoeg doet kun je niet meer lopen..
en die Koert W. gaat bij de eerste de beste rake jab uit zn dak.........."wat een wereldstoot zoooozooo kijk nou, dit gaat niet lang duren op deze manier"

Willem033
07-10-2013, 15:04
haha iemand nog meer geweldige quotes van Koert

Nosferatu187
07-10-2013, 15:33
Ik zie het alweer helemaal voor me, die domme vragen van Koert....

Nou Ronald, als je zo een paar trappen op je been krijgt zal dat vast niet fijn aanvoelen..
- Nee Koe(ke)rt, als je dat lang genoeg doet kun je niet meer lopen..

lmfao

e-type
07-10-2013, 18:44
haha iemand nog meer geweldige quotes van Koert

Kijk nou, hij's meer dan een kop groter. Da's toch geen eerlijk gevecht meer op deze manier?

Minotauro
07-10-2013, 19:14
http://www.voetbalcentraal.nl/upload/images/crop/12616.jpg

Willem033
19-10-2013, 23:28
Hij gooide er net weer iets aardig onzinnigs uit.

Richelieu
19-10-2013, 23:35
Lekker wegblijven Koert Westerman, wat een fucking aanfluiting!!!

Willem033
19-10-2013, 23:36
Lekker wegblijven Koert Westerman, wat een fucking aanfluiting!!!

Ik zit er serieus aan te denken om te zappen.
Wat een flapdrol.

Richelieu
19-10-2013, 23:48
Een stoot is dus een poffer, hahaha.

BaZZeHH
19-10-2013, 23:48
Tenenkrommend slecht dat commentaar! Als je een show wil promoten zet daar dan een capabel iemand achter die microfoon en dan kan ik maar 1 iemand bedenken!

blackadder
19-10-2013, 23:51
Tenenkrommend slecht dat commentaar! Als je een show wil promoten zet daar dan een capabel iemand achter die microfoon en dan kan ik maar 1 iemand bedenken!
Jo Bonten!!!

ArjanV
19-10-2013, 23:53
Jezus Christus...dat commentaar...stuur die idioot aub naar huis en zet desnoods het geluid van de zaal gewoon wat harder...

Willem033
19-10-2013, 23:55
Hahahaha hoorden jullie wat die zei over migfight.nl?

BaZZeHH
19-10-2013, 23:56
Lol, zo te horen lezen ze live mee op mixfight

onne1983
19-10-2013, 23:56
Jullie krijgen niet de groeten van hem.... ( voor het geval jullie het geluid uitgezet hebben.)

ArjanV
19-10-2013, 23:57
Als Koert vanavond dit topic nog even naleest wordt ie manisch depressief....

Richelieu
19-10-2013, 23:58
Bedankt voor de shoot out Edwin ;) Ja, we vinden Koert om maar in kickbokstaal te spreken; "een pannenkoek"

Willem033
19-10-2013, 23:59
Als Koert vanavond dit topic nog even naleest wordt ie manisch depressief....

Denk dat hij geeen internet heeft.
anders had hij wel een beetje basiskennis op kunnen doen op the webzz

BaZZeHH
20-10-2013, 00:07
Die Edwin van Os moet toch ook bij zichzelf denken wat een pannenkoek zit er naast me..

Het is al erg genoeg dat we het hier niet eens over de partijen hebben, maar over het commentaar!

rollermanskunk
20-10-2013, 00:16
Gaan ze volgende week pas Glory 11 Chicago uitzenden? Hopelijk wel met de superfights.

blackadder
20-10-2013, 00:20
Gaan ze volgende week pas Glory 11 Chicago uitzenden? Hopelijk wel met de superfights.
Dat hoor jij toch te weten? :p

Leventdepevent
20-10-2013, 00:21
hahaha koert W..... toen heeeeeeeeeeel snel weggezapt

rollermanskunk
20-10-2013, 00:24
Dat hoor jij toch te weten? :p

Nee, ik ben niet zo into RTL. Dit is wel heel erg mosterd na de maaltijd.

blackadder
20-10-2013, 00:26
Nee, ik ben niet zo into RTL. Dit is wel heel erg mosterd na de maaltijd.
En onder de maaltijd door werd niet besproken wanneer RTL wat ging zenden? Of was je die dag buitenshuis eten?

Willem033
20-10-2013, 00:35
Het is al erg genoeg dat we het hier niet eens over de partijen hebben, maar over het commentaar!


Haha precies. Goed gezegd

Willem033
20-10-2013, 00:40
Kunnen wij, als kijkers niet RTL gaan mailen of iets dat dat commentaar anders moet. Rooyers erbij of Pardoel.

Willem033
20-10-2013, 00:43
Koert: ooooo hij pakt hem met die rare aanloop.

Edwin'Ja, een superman punch'

Koert: jaaaa een superman punch

Leventdepevent
20-10-2013, 00:44
Kunnen wij, als kijkers niet RTL gaan mailen of iets dat dat commentaar anders moet. Rooyers erbij of Pardoel.
zou rtl daar gevoelig voor zijn? tijdens de boks partijen wordt ie op twitter ook elke keer afgeschoten en hij zat er vanavond gewoon vrolijk weer

Sato
20-10-2013, 01:03
Koert: ooooo hij pakt hem met die rare aanloop.

Edwin'Ja, een superman punch'

Koert: jaaaa een superman punch

Koert: je ziet zijn cape al vliegen.

Wat een frinkandel met "Ooh zag je dat".
Als Edwin zijnde moet dit toch ook ontzettend frustrerend zijn dat er zo'n flapdrol naast je zit.
En volgens mij wilde zij juist niet de groeten naar MF doen.
"Wil je nog de groeten naar de mannen van MF doen?"
"Nee, laten we dat maar niet doen" (kan zijn dat ik het verkeerd hoorde wilde het geluid uitzetten).

BaZZeHH
20-10-2013, 01:11
De down in de 3e ronde was op z'n minst discutabel, echter nieuw in de Glory regels is dat wanneer een vechter down gaat als gevolg van een legale techniek het een (flash)down is en er acht tellen gegeven moet worden. Vergelijkbaar met Verhoeven-saki.

Een flashdown en een slip liggen wel erg dicht bij elkaar zo en dat maakt het voor een scheids niet makkelijk..

rollermanskunk
20-10-2013, 01:23
De down in de 3e ronde was op z'n minst discutabel, echter nieuw in de Glory regels is dat wanneer een vechter down gaat als gevolg van een legale techniek het een (flash)down is en er acht tellen gegeven moet worden. Vergelijkbaar met Verhoeven-saki.

Een flashdown en een slip liggen wel erg dicht bij elkaar zo en dat maakt het voor een scheids niet makkelijk..


een scheids zou tv-beelden moeten mogen gebruiken bij een dergelijke situatie (gebeurt ook al bij M-1 bijv.). Als de techniek het toelaat is misschien Google Glass een optie voor in de toekomst of gewoon de interpretatie vd tv-beelden van een 2e scheids naast de ring.

BaZZeHH
20-10-2013, 01:37
een scheids zou tv-beelden moeten mogen gebruiken bij een dergelijke situatie (gebeurt ook al bij M-1 bijv.). Als de techniek het toelaat is misschien Google Glass een optie voor in de toekomst of gewoon de interpretatie vd tv-beelden van een 2e scheids naast de ring.

Dat zou een optie zijn, maar dan krijg je dezelfde discussie als bij voetbal dat het de snelheid uit het spel weg haalt. Nou ligt het tempo van een kickbokswedstrijd vele malen hoger en duurt korter, dus wordt daarmee de vertraging ook vervelender/irritanter lijkt mij.

Willem033
20-10-2013, 02:28
zou rtl daar gevoelig voor zijn? tijdens de boks partijen wordt ie op twitter ook elke keer afgeschoten en hij zat er vanavond gewoon vrolijk weer
Niet geschoten is altijd mis.
Ik ga de volgende keer niet meer kijken.
denk niet dat ik de enige ben.
Dit moet Edwin zelf toch ook niet willen??!!

anoniem gg
20-10-2013, 02:36
Lol, zo te horen lezen ze live mee op mixfight

Als ze live meeluisteren kunnen ze beter even fred royers bellen

Kemal
20-10-2013, 09:24
Ik vond het in iedergeval top dat RTL7 dit heeft uitgezonden! :thup:

Leventdepevent
20-10-2013, 17:04
Niet geschoten is altijd mis.
Ik ga de volgende keer niet meer kijken.
denk niet dat ik de enige ben.
Dit moet Edwin zelf toch ook niet willen??!!
x2 ik kijk het ook niet meer, ze hebben kansen zat gehad maar keer op keer vernachelen ze het met dat wanstaltige commentaar

e-type
20-10-2013, 17:19
78.000 kijkers gister..
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,dp-0-57-0-p

blackadder
20-10-2013, 17:22
Niet slecht.

RedDawn
20-10-2013, 17:49
78.000 kijkers gister..
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,dp-0-57-0-p

Niet goed.

Willem033
20-10-2013, 18:25
x2 ik kijk het ook niet meer, ze hebben kansen zat gehad maar keer op keer vernachelen ze het met dat wanstaltige commentaar

Voorheen kon ik er wel om lachen.
Maar heb al zijn onzinnige oneliners wel gehoord.
Als je vaak hetzelfde hoort gaat het je irriteren.

hoorde je wat hij zei toen schilling die superman punch gaf?.

rollermanskunk
20-10-2013, 20:55
78.000 kijkers gister..
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,dp-0-57-0-p

Die krijgen de volgende keer allemaal gratis oordopjes van RTL.

Leventdepevent
21-10-2013, 10:48
Die krijgen de volgende keer allemaal gratis oordopjes van RTL.
hahah misschien dat ze mn afstandsbediening ook kunnen vergoeden.....zap knop is iets te hard ingedrukt zaterdag

Richelieu
21-10-2013, 12:54
Ben bang dat onze grote vriend Koert Westerman zich zodanig erin heeft gebabbeld (als producent van het hele gebeuren oid) dat hij daar niet weg te meppen valt. Dat het uiteindelijke product (een goed gecommentarieerd programma) een drama is voor de fans terzijde. Ben meer benieuwd wat RTL voor targets heeft gesteld op het gebied van de kijkcijfers.......

rollermanskunk
21-10-2013, 13:45
Ben bang dat onze grote vriend Koert Westerman zich zodanig erin heeft gebabbeld (als producent van het hele gebeuren oid) dat hij daar niet weg te meppen valt. Dat het uiteindelijke product (een goed gecommentarieerd programma) een drama is voor de fans terzijde. Ben meer benieuwd wat RTL voor targets heeft gesteld op het gebied van de kijkcijfers.......

Tja, RTL zond Glory 10 LA bijna een maand na dato uit. Iets zegt me dat de uitzendrechten geen drol hebben gekost en dat men bij het zoeken van een commentator automatisch bij Koert uitkwam omdat hij toch al min of meer bij RTL's vaste goedkope commentator's segment behoort die denkt een beetje verstand te hebben van allerlei soorten sporten. Koert is een voetbalverslaggever cq Malle Eppie met zero verstand van de vechtsport.

Als RTL denkt door met een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten kijkers te trekken dan heeft men zich blijkbaar vergist in de intelligentie van de doelgroep. Weg met die Malle Eppie en graag de events wat eerder uitzenden (bijv. de volgende dag als de event in de nacht is.)

Leventdepevent
21-10-2013, 13:55
nou hij deed ook weleens verslag van de jupiler league en zelfs dat kon ie verkloten...ik bedoel maar

blackadder
21-10-2013, 15:05
Tja, RTL zond Glory 10 LA bijna een maand na dato uit. Iets zegt me dat de uitzendrechten geen drol hebben gekost en dat men bij het zoeken van een commentator automatisch bij Koert uitkwam omdat hij toch al min of meer bij RTL's vaste goedkope commentator's segment behoort die denkt een beetje verstand te hebben van allerlei soorten sporten. Koert is een voetbalverslaggever cq Malle Eppie met zero verstand van de vechtsport.

Als RTL denkt door met een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten kijkers te trekken dan heeft men zich blijkbaar vergist in de intelligentie van de doelgroep. Weg met die Malle Eppie en graag de events wat eerder uitzenden (bijv. de volgende dag als de event in de nacht is.)
Probleem is natuurlijk dat GLORY niet genoeg events heeft voor elke week een uitzending. Zelfs niet om de twee weken. Als je de Road to GLORY evenementen in de VS meerekent komen ze dit jaar op 15 evenementen uit.

rollermanskunk
21-10-2013, 17:29
Probleem is natuurlijk dat GLORY niet genoeg events heeft voor elke week een uitzending. Zelfs niet om de twee weken. Als je de Road to GLORY evenementen in de VS meerekent komen ze dit jaar op 15 evenementen uit.

In 2014 komen er 14 grote Glory shows. Vanaf het 2e kwartaal in 2014 bijna elke 2 weken een Glory event met een break van 2 maanden in de zomer.

blackadder
21-10-2013, 17:34
In 2014 komen er 14 grote Glory shows. Vanaf het 2e kwartaal in 2014 bijna elke 2 weken een Glory event met een break van 2 maanden in de zomer.
Dat staat al vast of dat willen ze graag?

GilbertYvelFan24
22-10-2013, 01:56
Het is niet alleen Koert maar ook Marcel Maier.....toen bij de WGP begin dit jaar. Man man man..... Mirko Filipovic (niemand noemt hem Filipovic in de vechtscene) de lokale held..... Alsof het fucking Frans Duijts is die in Tiel zijn optreden doet. Vervolgens geeft 'Filipovic' een highkick tegen Londt, die daardoor 8 tellen krijgt. Hoor je Koert : Zou Londt alsnog de overwinning eruit gesleept hebben.... En het eeuwig vragen van wat mag nu wel en wat mag nu niet. Die man heeft totaal geen verstand van zaken. Ik bedoel als je toch interesse hebt in een sport ..... Sowieso de titel 'Badr Hari op de K-1 WGP' irriteerde me ook al mateloos. Alsof de rest niet interessant was. Mijn vrienden die normaal NOOIT kijken wilde nu Badr Hari wel eens zien vechten... kijk dan niet. Nee doe mij maar Fred Royers & Remco Pardoel, die mensen weten waarover ze praten.

Willem033
22-10-2013, 10:14
Zou top zijn als fred of remco bij edwin aan mag schuiven.