PDA

View Full Version : Fabricio Werdum: Alistair Overeem is not the same fighter ‘without the juice'



Pahlavan
07-10-2013, 01:58
It’s do-or-die for Alistair Overeem against Frank Mir at UFC 169, but Fabricio Werdum doesn’t expect to see the best Overeem ever on Feb. 1.


According to Werdum, Overeem hasn’t been the same dominant heavyweight since he failed a pre-fight drug test (elevated testosterone-to-epitestosterone ratio) before his title fight with Junior dos Santos at UFC 146. Overeem has suffered consecutive knockout losses to Antonio "Bigfoot" Silva and Travis Browne since.


"He lacks a little bit in gas because of his steroids," Werdum told MMAFighting.com. "He changes a lot if you take his juice off. Everybody saw what happened. Overeem is one fighter with his juice, but he changes completely without the juice. They took his powers."


Despite the recent losses, Werdum expects Overeem to defeat the former heavyweight champion at UFC 169.


"Let’s see how he does against Frank Mir, if he changed his strategy or training," he said. "Frank Mir is not doing well recently too, but I believe Overeem will defend the takedowns and knock him out. Overeem is a good fighter, but let’s how he does without his juice."


Werdum and Overeem fought twice in MMA. The Brazilian scored a submission victory in Pride back in 2006, but suffered a unanimous decision loss five years later in Strikeforce.


"I don’t like Overeem very much," Werdum said. "Not because of the fact that we fought, but I think he’s too cocky. But he’s a good fighter, a strong guy, a good striker. I respect him for everything he has done in MMA and K-1."

Pahlavan
07-10-2013, 01:59
Ik ben geen Werdum fan maar hij slaat de spijker wel op zijn kop naar mijn mening.

Nosferatu187
07-10-2013, 02:01
alistair zonder juice is net als superman met kryptonite.

blade
07-10-2013, 08:13
alistair zonder juice is net als superman met kryptonite.


of bassie zonder adriaan

blackadder
07-10-2013, 09:27
Of Ma zonder donna.

Kemal
07-10-2013, 09:30
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het gaat, hij zal idd echt moeten winnen.

Leventdepevent
07-10-2013, 09:43
so true.............als Chuck Norris zonder baard

blackadder
07-10-2013, 09:46
Als Popeye zonder spinazie.

faysal
07-10-2013, 09:56
onzin! hij domineerde bigfoot voordat hij knock out werd geslagen en ook ik ben niet fan van zijn cocky gedrag maar wel van zijn vechten

Willem033
07-10-2013, 10:43
onzin! hij domineerde bigfoot voordat hij knock out werd geslagen en ook ik ben niet fan van zijn cocky gedrag maar wel van zijn vechten

Overeem domineerde bigfoot.
Ubereem had bigfoot vernietig

Turboknecht
07-10-2013, 10:59
http://i50.tinypic.com/2v0ydfp.jpg


Werdum heeft gelijk.

cornelus
07-10-2013, 11:00
Asterix zonder toverdrank...

(misschien nu meer tijd voor zijn lichaam om af te kicken van die steroids & what else, restore natural power.. ok wishful thinking maybe, but who knows)

blackadder
07-10-2013, 11:04
Obelix zonder everzwijn.

Turboknecht
07-10-2013, 11:05
Ik denk ook dat hij van Mir wel gaat winnen, maar de partij die hij daarna krijgt verliest hij hoogstwaarschijnlijk weer en dan trappen ze hem eruit. Het is voor beiden do or die volgens Dana, maw ze willen van beide vechters af, ze zien er geen brood meer in. Ze zullen hem na Mir wel weer tegen iemand zetten die te hoog gegrepen is nu hij zonder juice zit.

king
07-10-2013, 11:09
Ik denk ook dat hij van Mir wel gaat winnen, maar de partij die hij daarna krijgt verliest hij hoogstwaarschijnlijk weer en dan trappen ze hem eruit. Het is voor beiden do or die volgens Dana, maw ze willen van beide vechters af, ze zien er geen brood meer in. Ze zullen hem na Mir wel weer tegen iemand zetten die te hoog gegrepen is nu hij zonder juice zit.

Hij wint idd van Mir. Daarna mag hij tegen de verliezer van Cain - JDS. Om daarna naar Bellator te gaan om tegen Kongo te vechten.

Turboknecht
07-10-2013, 11:35
Hij wint idd van Mir. Daarna mag hij tegen de verliezer van Cain - JDS. Om daarna naar Bellator te gaan om tegen Kongo te vechten.

Precies, tenzij Overeem per ongeluk weer in de ketel toverdrank valt zie ik geen ander scenario voor me dan dit.

mario the count
07-10-2013, 12:52
Hij wint idd van Mir. Daarna mag hij tegen de verliezer van Cain - JDS. Om daarna naar Bellator te gaan om tegen Kongo te vechten.

Kan me niet voorstellen dat overeem bij een winst al tegen de verliezer cain -jds mag. Bij een winst wordt het denk ik tegen roy nelson die van cormier gaat verliezen.

mario the count
07-10-2013, 12:53
Overeem moet gewoon aan de TRT zonder dat de UFC het weet, en dan binnen de toegestane waarden blijven.

jantje11
07-10-2013, 13:32
Overeem moet gewoon aan de TRT zonder dat de UFC het weet, en dan binnen de toegestane waarden blijven.

Zijn Trainingskamp is bij de Blackzilians dus de UFC kan hem laten testen waneer ze maar willen.

Wat ik me wel afvraag, hoe heeft GG dit altijd zo goed kunnen verbergen toen die nog voor Strikeforce vocht.
Of was het simpelweg teveel moeite voor Strikeforce omdat Ali toen gewoon in NL trainde.

Willem033
07-10-2013, 14:05
Zijn Trainingskamp is bij de Blackzilians dus de UFC kan hem laten testen waneer ze maar willen.

Wat ik me wel afvraag, hoe heeft GG dit altijd zo goed kunnen verbergen toen die nog voor Strikeforce vocht.
Of was het simpelweg teveel moeite voor Strikeforce omdat Ali toen gewoon in NL trainde.

Toen hij bij GG xat was hij clean.
Is pas gaan gebruiken toen hij weg was bij GG ;)

Pahlavan
07-10-2013, 15:03
Zijn Trainingskamp is bij de Blackzilians dus de UFC kan hem laten testen waneer ze maar willen.

Wat ik me wel afvraag, hoe heeft GG dit altijd zo goed kunnen verbergen toen die nog voor Strikeforce vocht.
Of was het simpelweg teveel moeite voor Strikeforce omdat Ali toen gewoon in NL trainde.

Toen hij bij Strikeforce vocht is hij als ik me niet vergis nooit random getest. Daar werd hij gewoon op de 'verwachte' momenten (vlak voor/na het gevecht) getest. Dat was ook het geval voor zijn partij tegen Lesnar in de ufc. Echter werd hij daarna gepakt omdat ze random gingen testen een paar maanden voor zijn partij tegen Dos Santos (na een persconferentie gebeurde dat).

Waarschijnlijk wist alistair goed wanneer hij moest stoppen met wat hij ook nam om voor het gevecht weer op normale t/e ratio te zitten en had hij niet rekening gehouden met een random test.

mario the count
07-10-2013, 15:18
Toen hij bij GG xat was hij clean.
Is pas gaan gebruiken toen hij weg was bij GG ;)

Ik zou je feiten nog even na checken. Overeem zijn transformatie naar ubereem is bij G&G begonnen.

mario the count
07-10-2013, 15:19
Zijn Trainingskamp is bij de Blackzilians dus de UFC kan hem laten testen waneer ze maar willen.

Wat ik me wel afvraag, hoe heeft GG dit altijd zo goed kunnen verbergen toen die nog voor Strikeforce vocht.
Of was het simpelweg teveel moeite voor Strikeforce omdat Ali toen gewoon in NL trainde.

Als je binnen de toegestane waarden blijft kunnen ze met testen komen wat ze willen toch?

Willem033
07-10-2013, 15:24
Ik zou je feiten nog even na checken. Overeem zijn transformatie naar ubereem is bij G&G begonnen.

Ik zou mijn knipoogje maar eens checken ;)

Pahlavan
07-10-2013, 15:30
Als je binnen de toegestane waarden blijft kunnen ze met testen komen wat ze willen toch?

Dat gaat niet allemaal zo makkelijk hoor. Waarom zouden andere vechters dan om toestemming vragen bij de athletic commission?!
Vooral bij alistair die al eens gepakt is gaan ze vast wel checken hoe hij dan opeens weer zijn test. omhoog heeft gekregen. Ik zie de athletic commission in Nevada bijvoorbeeld wel moeilijk doen in dat geval met het verstrekken van een licentie als ze een vermoeden hebben dat hij weer iets gebruikt.

Het is trouwens best ironisch dat 2 jaar geleden velen nog weigerden te geloven dat alistair iets gebruikte en nu is het opeens van 'ga aub weer iets gebruiken om te winnen'. Als het beste advies wat men een vechter kan geven is om weer aan the juice te gaan, tja.. dan ben je wel een beetje diep gezonken als een vechter naar mijn mening.

Nosferatu187
07-10-2013, 15:30
Asterix zonder toverdrank...

(misschien nu meer tijd voor zijn lichaam om af te kicken van die steroids & what else, restore natural power.. ok wishful thinking maybe, but who knows)

dat gaat echt niet zomaar hoor, zeker niet na jarenlang gebruik.

Willm
07-10-2013, 16:50
Ik hoop echt dat die hard gaat terugkomen. Misschien een ander camp zoeken.

mario the count
07-10-2013, 17:11
Ik zou mijn knipoogje maar eens checken ;)

Check:lol: was een onduidelijk knipoogje.

mario the count
07-10-2013, 17:15
Dat gaat niet allemaal zo makkelijk hoor. Waarom zouden andere vechters dan om toestemming vragen bij de athletic commission?!
Vooral bij alistair die al eens gepakt is gaan ze vast wel checken hoe hij dan opeens weer zijn test. omhoog heeft gekregen. Ik zie de athletic commission in Nevada bijvoorbeeld wel moeilijk doen in dat geval met het verstrekken van een licentie als ze een vermoeden hebben dat hij weer iets gebruikt.

Het is trouwens best ironisch dat 2 jaar geleden velen nog weigerden te geloven dat alistair iets gebruikte en nu is het opeens van 'ga aub weer iets gebruiken om te winnen'. Als het beste advies wat men een vechter kan geven is om weer aan the juice te gaan, tja.. dan ben je wel een beetje diep gezonken als een vechter naar mijn mening.
Voor mij was het toen al 100% zeker dat hij gebruikte, ik train zelf al aardig lang en ik heb anatomy en fysiologie gehad.
Ik zeg niet dat hij weer moet gaan kuren, maar als zijn testlevels nog zo laag zijn dan moet hij idd aan de TRT. Je kan niet verwachten dat iemand met een heel laag testosteron gehalte mannen bij kan houden met een normaal testosteron gehalte en die ook max trainen.

Nosferatu187
07-10-2013, 17:31
het is ook zijn eigen schuld natuurlijk dat zijn test levels nu zo laag zijn.

Pahlavan
07-10-2013, 17:32
Voor mij was het toen al 100% zeker dat hij gebruikte, ik train zelf al aardig lang en ik heb anatomy en fysiologie gehad.
Ik zeg niet dat hij weer moet gaan kuren, maar als zijn testlevels nog zo laag zijn dan moet hij idd aan de TRT. Je kan niet verwachten dat iemand met een heel laag testosteron gehalte mannen bij kan houden met een normaal testosteron gehalte en die ook max trainen.

Mijn reactie was ook niet specifiek naar jou gericht maar was gewoon een punt wat mij opviel.

En hij kan nu idd met zeer laag test. mannen met een normaal test. gehalte niet bijhouden maarja hij weet ook goed hoe het is om met zeer hoog test. gehalte te vechten waardoor mannen met een normaal gehalte hem niet bij konden houden.

Hoe dan ook is alistair een van de weinige Nederlandse mma vechters waar ik persoonlijk ook totaal geen sympathie voor voel (in tegenstelling tot iemand als struve of mousasi). Je weet van te voren wat de mogelijke risico's zijn wanneer je die shit gebruikt. Hij heeft er de afgelopen jaren van mogen genieten en nu is het ff anders.

zoals ome Dana in een interview mbt zijn juice gebruik in zijn jonge jaren zei: 'When you're on it you feel like superman but when you stop taking it you feel like Lois Lane'.

Turboknecht
07-10-2013, 17:34
Schuld of geen schuld, het werkt niet zoals het nu is en dat gaat het ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat het een verrassing voor hem was dat hij zo snel gassed was als laatst. Hij zal toch iets moeten gaan veranderen wil hij daadwerkelijk in de UFC blijven vechten. Ik ben benieuwd hoe hij en z'n camp dat zien, al komen we daar natuurlijk nooit achter.

mario the count
07-10-2013, 18:00
Mijn reactie was ook niet specifiek naar jou gericht maar was gewoon een punt wat mij opviel.

En hij kan nu idd met zeer laag test. mannen met een normaal test. gehalte niet bijhouden maarja hij weet ook goed hoe het is om met zeer hoog test. gehalte te vechten waardoor mannen met een normaal gehalte hem niet bij konden houden.

Hoe dan ook is alistair een van de weinige Nederlandse mma vechters waar ik persoonlijk ook totaal geen sympathie voor voel (in tegenstelling tot iemand als struve of mousasi). Je weet van te voren wat de mogelijke risico's zijn wanneer je die shit gebruikt. Hij heeft er de afgelopen jaren van mogen genieten en nu is het ff anders.

zoals ome Dana in een interview mbt zijn juice gebruik in zijn jonge jaren zei: 'When you're on it you feel like superman but when you stop taking it you feel like Lois Lane'.

Daar heb je gelijk in, de consequenties zijn voor hemzelf en nu merk hij idd hoe sip het is om een groot verschil in test. levels te hebben.

bladetrinity
07-10-2013, 19:05
Pfff wat word ik moe van dat gezeur omtrent Overeem. Mijn overtuiging is dat de meeste zo niet alle zwaargewichten gebruiken of hebben gebruikt in hun carrière. Als Overeem straks weer wint is iedereen zijn vriend weer. Gezeur hier soms.

Nosferatu187
07-10-2013, 19:19
niet alleen dat zo zie je ook het effect van steroids, de mensen zeggen altijd dat het vooral om trainen en eten gaat wat ook zo is, en dat het gebruik maar een klein percentage daarvan is hier zie je dan nog eens dat dit helemaal niet waar is.

Pahlavan
07-10-2013, 19:28
Pfff wat word ik moe van dat gezeur omtrent Overeem. Mijn overtuiging is dat de meeste zo niet alle zwaargewichten gebruiken of hebben gebruikt in hun carrière. Als Overeem straks weer wint is iedereen zijn vriend weer. Gezeur hier soms.

Maak je maar geen zorgen, al wint hij 50 gevechten op een rij zal ik geen Overeem liefhebber worden lol

Ik denk niet dat ALLE vechters (zwaargewichten) iets gebruiken zoals veel mensen claimen. Al ben ik ook niet zo naif om te denken dat alleen de vechters die worden gepakt gebruiken en verder niemand. Maar hoe je het ook wendt of keert, ik heb nog nooit een vechter zo'n grote transformatie zien doormaken (zowel fysiek als qua prestaties) als alistair. Van een middelmatige lhw naar een super heavyweight/bodybuilder en dan naar een iets minder afgetrainde en minder indrukwekkende heavyweight. Dus ook al zou iedereen gebruiken, volgens mij heeft alistair dan een flink verhoogde dosis gebruikt ten opzichte van de rest haha

Nosferatu187
07-10-2013, 19:31
http://mmaconvert.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/01/alistair_overeem_timeline.jpg

king
07-10-2013, 19:51
http://img35.imageshack.us/img35/1739/cybereem2012.jpg

Soulbringer320
07-10-2013, 20:41
http://img35.imageshack.us/img35/1739/cybereem2012.jpg

Prachtig

mario the count
07-10-2013, 22:48
Pfff wat word ik moe van dat gezeur omtrent Overeem. Mijn overtuiging is dat de meeste zo niet alle zwaargewichten gebruiken of hebben gebruikt in hun carrière. Als Overeem straks weer wint is iedereen zijn vriend weer. Gezeur hier soms.
Ik zie overeem nog steeds graag vechten, en winnen. Het is alleen een feit dat als je gebruikt (misbruikt) dat er bepaalde consequenties kunnen zijn. Overeem heeft dat gemerkt door een zeer laag ( gevaarlijk laag) testosteron gehalte te hebben. Daarom zeg ik, beter aan de TRT gaan.

appelsap
07-10-2013, 23:51
Waar ik wel een beetje moe van wordt zijn al die Brazilianen die moord en brand schreeuwen. Hier in de VS ben ik tegen aardig wat Braziliaanse vechters aan gelopen en die bevestigen zonder uitzondering dat er kwistig met de toverdrank gestrooid wordt in Brazilie. En daar zitten alle toppers ook bij.
Maar dat pleit Alistair niet vrij natuurlijk.

stamang
08-10-2013, 01:36
Als whiskey zonder alcohol

Nosferatu187
08-10-2013, 01:39
Waar ik wel een beetje moe van wordt zijn al die Brazilianen die moord en brand schreeuwen. Hier in de VS ben ik tegen aardig wat Braziliaanse vechters aan gelopen en die bevestigen zonder uitzondering dat er kwistig met de toverdrank gestrooid wordt in Brazilie. En daar zitten alle toppers ook bij.
Maar dat pleit Alistair niet vrij natuurlijk.

brazilianen zijn waarschijnlijk een van de ergste als het daarom gaat, en daarna de americanen zelf alleen zijn ze extreem schijnheilig daarover.

Turboknecht
08-10-2013, 08:21
brazilianen zijn waarschijnlijk een van de ergste als het daarom gaat, en daarna de americanen zelf alleen zijn ze extreem schijnheilig daarover.

Kortom, iedereen is schijnheilig. :leut:

cornelus
08-10-2013, 10:15
Obelix zonder everzwijn.

Alistair zonder paardenvlees. :lol:

Strongl0w
08-10-2013, 12:42
Komt er binnenkort ook een nieuwe aflevering van the Reem uit? Ben benieuwd of er ook wordt belicht hoe hij zelf tegen het afgelopen gevecht aan kijkt. En of er qua training ook iets gaat veranderen voor zn volgende partij.

Pansier
08-10-2013, 13:08
Ach het is het algemene verhaaltje in de pro sport wereld. If it makes you better.... Het is alleen dat er zo schijnheilig over wordt gedaan!

http://www.youtube.com/watch?v=7PstNAXP73g

Nosferatu187
08-10-2013, 14:53
mike tyson is dan ook een geval apart.

Nosferatu187
08-10-2013, 14:54
Kortom, iedereen is schijnheilig. :leut:

als ze liegen over gebruik dan vind ik dat ze allemaal schijnheilig zijn ja, net zoals alistair met zijn drug-free t-shirt toen.

Pansier
08-10-2013, 15:16
mike tyson is dan ook een geval apart.

Kan geen perfecte foto's vinden van zijn body op de leeftijd van 16/18, maar het was toen al een beest...

Age 15:

http://www.youtube.com/watch?v=0X3h-3RINB4

Nelisje
08-10-2013, 15:34
Groei hormonen heb je ook in tig verschillende vormen. Messie heeft ook aan de groei hormonen gezeten omdat hij anders een voetballertje van 1.55 was of zoiets. Als Mike Tyson 10cm langer was, dan was hij nog steeds niet gruwelijk groot. Maar het zou hem waarschijnlijk wel de meest dominante zwaargewicht ooit hebben gemaakt, ipv een van de..

Verder heb ik ook meer sympathie voor Mousasi en Overeem, die gasten zijn Nederig en misschien zelf naief.. ik kan me van beide heren niet voorstellen dat ze aan de juice zitten. Daarvoor boeken ze te weinig progressie.

Ronald
08-10-2013, 17:04
Groei hormonen heb je ook in tig verschillende vormen. Messie heeft ook aan de groei hormonen gezeten omdat hij anders een voetballertje van 1.55 was of zoiets. Als Mike Tyson 10cm langer was, dan was hij nog steeds niet gruwelijk groot. Maar het zou hem waarschijnlijk wel de meest dominante zwaargewicht ooit hebben gemaakt, ipv een van de..

Verder heb ik ook meer sympathie voor Mousasi en Overeem, die gasten zijn Nederig en misschien zelf naief.. ik kan me van beide heren niet voorstellen dat ze aan de juice zitten. Daarvoor boeken ze te weinig progressie.
Ik ga er maar even vanuit dat je aan het trollen bent... :wacko:

Nosferatu187
08-10-2013, 17:05
overreem nederig?

my2cents
08-10-2013, 17:47
overreem nederig?

Inderdaad NEDERIG en niet aan de JUICE. Jullie horen het hier eerst dames en heren!!!!

Turboknecht
08-10-2013, 17:50
Wat is het hier toch de laatste tijd... :wacko:

Nosferatu187
08-10-2013, 17:57
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS33I2cSU9Cmc1vm5XPn0ilA_dr8rO0F Pn-Z5QxTqoZXiEn4Bw3

Nelisje
08-10-2013, 18:11
Fuck.. bedoelde natuurlijk Struve..

Pansier
08-10-2013, 18:14
Fuck.. bedoelde natuurlijk Struve..

Struve mocht niet meer aankomen, omdat hij anders boven de max van UFC uit kwam... Natuurlijk boekt die geen progressie in gewicht.

my2cents
08-10-2013, 18:25
Jij denkt bij Juice alleen maar in "progressie" in lichaamsbouw. Er zijn vele soorten en maten JUICE met elk andere kenmerken. Iemand die er dus niet uitziet als een Overeem, kan dus best flink wat gebruiken.

Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur

blackadder
08-10-2013, 18:50
http://hohesc.de/var/hohesc_website/storage/images/hohes-c-plus/gut-versorgt-durch-den-tag/hohes-c-plus-produkte/7522-4-ger-DE/hohes-C-PLUS-Produkte.png

mario the count
08-10-2013, 21:39
Groei hormonen heb je ook in tig verschillende vormen. Messie heeft ook aan de groei hormonen gezeten omdat hij anders een voetballertje van 1.55 was of zoiets. Als Mike Tyson 10cm langer was, dan was hij nog steeds niet gruwelijk groot. Maar het zou hem waarschijnlijk wel de meest dominante zwaargewicht ooit hebben gemaakt, ipv een van de..

Verder heb ik ook meer sympathie voor Mousasi en Overeem, die gasten zijn Nederig en misschien zelf naief.. ik kan me van beide heren niet voorstellen dat ze aan de juice zitten. Daarvoor boeken ze te weinig progressie.

Het is niet zo dat je groeihormonen hebt die alleen voor lengtegroei dienen en weer andere voor het aanzetten van spiermassa. Als je klein bent en je wilt dmv groeihormoon in de lengte groeien moeten je epifysairschijven nog niet verbeend zijn, je moet het dus doen voordat je uitgegroeid bent.

appelsap
08-10-2013, 21:55
Het is niet zo dat je groeihormonen hebt die alleen voor lengtegroei dienen en weer andere voor het aanzetten van spiermassa. Als je klein bent en je wilt dmv groeihormoon in de lengte groeien moeten je epifysairschijven nog niet verbeend zijn, je moet het dus doen voordat je uitgegroeid bent.

Kom je nu mee.........

mario the count
08-10-2013, 22:06
Kom je nu mee.........Jij wilde eigenlijk langer worden, maar nu ben je breder dan je lang bent?

lopez86
08-10-2013, 23:51
Kom je nu mee.........

x2

appelsap
09-10-2013, 01:06
Jij wilde eigenlijk langer worden, maar nu ben je breder dan je lang bent?

Ik dacht op bepaalde plekken langer te kunnen worden, maar het effect was averechts...

mario the count
09-10-2013, 01:08
Ik dacht op bepaalde plekken langer te kunnen worden, maar het effect was averechts...

Je kleine teen is nu nog kleiner. Ze waarschuwen niet voor niets voor de gevolgen van PED's!!