PDA

View Full Version : Stephen Danyo: de belofte van Carré



pavani
08-10-2013, 11:40
PERSBERICHT


Amsterdam, 9 oktober 2013

STEPHEN DANYO: DE BELOFTE VAN CARRÉ

Bokser Stephen Danyo is voor zijn wedstrijd op aanstaande maandag 14 oktober gebombardeerd tot ‘de belofte’ van het Nederlandse profboksen. De ingesloten videoreportage van AFAV geeft een beeld van de plannen van de voormalige topamateur die nu als professional aan de weg timmert.

Danyo meldt: “Mijn eerstvolgende wedstrijd is de partij in Koninklijk Theater Carré op maandagavond 14 oktober. Tegenstander is Brahim Kamal. Wij hebben de eer om de Ben Bril Memorial op aanstaande maandag in Carré te mogen openen. Ik adviseer iedereen op tijd te komen, want het kan wel eens snel heel stil worden in Carré. Ik bedien het publiek en ga voor de knock-out.”

Mocht Danyo zijn partij winnend weten af te sluiten, dan heeft zijn begeleidingsteam reeds enkele partijen dit jaar gepland tegen buitenlandse tegenstanders om de noodzakelijke ervaring op te doen. Doel is om komend jaar te starten met het vergaren van titels.

Team Danyo: “De planning is om binnen één jaar om het kampioenschap van Nederland en de Benelux te boksen, binnen drie jaar om het Europees kampioenschap en binnen vijf jaar om een wereldkampioenschap.”


http://www.youtube.com/watch?v=56MKWeBd7kY&feature=c4-overview&list=UU5O-QVJAhbxykz75OkEJR5w

Djani
08-10-2013, 15:28
Ik kende hem nog niet, maar ben benieuwd naar z'n partij!

Minotauro
08-10-2013, 15:33
Samen met Peter Mullenberg de sterkste amateur boksers. Ben benieuwd. Succes Stephen, hoop ook op een KO van jouw kant

Minotauro
08-10-2013, 15:40
Samen met Peter Mullenberg de sterkste amateur boksers. Ben benieuwd. Succes Stephen, hoop ook op een KO van jouw kant

Anderson
08-10-2013, 15:50
In welke gewicht klasse vecht Stephen?

Leventdepevent
08-10-2013, 16:49
In welke gewicht klasse vecht Stephen?
welterweight toch? als ik me niet vergis

Fightfan
09-10-2013, 01:57
We gaan zien, wat zou er gebeuren as Danyo verliest?
Zal hij dan ook stoppen?

Go Brahim!!

Kemal
09-10-2013, 07:53
leuk filmpje! Succes Stephen

pavani
09-10-2013, 10:39
Vanmiddag is er om 14.00 de persconferentie in Carre.

Minotauro
09-10-2013, 13:19
We gaan zien, wat zou er gebeuren as Danyo verliest?
Zal hij dan ook stoppen?

Go Brahim!!

Ook stoppen? Waar doel je op?

Brahim gaat gewoon KO hoor, maak je maarn iet druk. Brahim wint alleen van cans.

Minotauro
09-10-2013, 13:22
Holzken is trouwens ook lekker gematched. In plaats van Gevorg tegen een of andere matige Georg van bijna 40. Jammer...

Fightfan
09-10-2013, 20:11
Ook stoppen? Waar doel je op?

Brahim gaat gewoon KO hoor, maak je maarn iet druk. Brahim wint alleen van cans.

En jij? Van wie heb jij gewonnen?
Ik reageerde op het nogal overdreven commentaar van Jansen.