PDA

View Full Version : Anthony Pettis



Minotauro
09-10-2013, 13:06
Ik zat net een highlight te kijken en vanuit daar nog wat dingen gelezen en gezien, maar deze man is echt heavy. Niveautje Jon Jones, maar dan op een ander gewicht. De eenvoud waarmee hij van Henderson wint ten opzichte van alle tegenstanders die Henderson daarvoor had verslagen, is zo ontzettend groot. Als je kijkt naar het lijstje van Henderson tussen de partijen met Pettis door, dan won hij redelijk eenvoudig van: Cerrone, Guida, Miller, Edgar (eerste partij), Nate Diaz. De enige 2 partijen waar hij het lastig had was de rematch met Edgar en zijn partij tegen Gilbert Melendez. Het leek wel in beide partijen tussen Pettis en Henderson alsof Henderson geen kans had. Denk dat Pettis (en zijn broertje ook nog in opkomst las ik laatst hier) nog wel eens voor grote verrassing kunnen gaan zorgen en meer de status kunnen krijgen in de richting van Nogueira dan de gebroeders Diaz. Wat een talenten en skills.


http://www.youtube.com/watch?v=jy_iMY9ujWY

Wat denken jullie?

de Stiep
09-10-2013, 19:21
Anthony Pettis is imo een van de beste vechters in zijn gewichtsklasse. De headkick via de wand van de kooi is een van de mooiste KO´s die ik ooit heb gezien. Hij is super atletisch met highkicks die het licht uit doen, prachtige subs. Man die gozer is top. Dank je wel voor deze post Minotouro. Reps dik verdiend !

mario the count
09-10-2013, 19:33
Ik zat net een highlight te kijken en vanuit daar nog wat dingen gelezen en gezien, maar deze man is echt heavy. Niveautje Jon Jones, maar dan op een ander gewicht. De eenvoud waarmee hij van Henderson wint ten opzichte van alle tegenstanders die Henderson daarvoor had verslagen, is zo ontzettend groot. Als je kijkt naar het lijstje van Henderson tussen de partijen met Pettis door, dan won hij redelijk eenvoudig van: Cerrone, Guida, Miller, Edgar (eerste partij), Nate Diaz. De enige 2 partijen waar hij het lastig had was de rematch met Edgar en zijn partij tegen Gilbert Melendez. Het leek wel in beide partijen tussen Pettis en Henderson alsof Henderson geen kans had. Denk dat Pettis (en zijn broertje ook nog in opkomst las ik laatst hier) nog wel eens voor grote verrassing kunnen gaan zorgen en meer de status kunnen krijgen in de richting van Nogueira dan de gebroeders Diaz. Wat een talenten en skills.


http://www.youtube.com/watch?v=jy_iMY9ujWY

Wat denken jullie?

Pettis is idd een echte kampioen. Hij zet altijd mooie partijen neer.

hankmoody
09-10-2013, 20:42
Zelfs een niveautje hoger dan Jones. Samen met Anderson Silva, Renen barao, Jose Aldo en GSP die allemaal boven Jones staan. Hij kilt zichzelf naar lhw om vervolgens middleweighs te vechten zoals Belfort en Sonnen. Wat mij betreft had hij geluk tegen Lyoto Machida, overleefde de Rashad gevecht nog net door zijn lange reach en verloor hij van Gustafsson. Cormier gaat hem zekers afslachten als hij niet eerder de titel kwijt raakt.

Pettis is awesome. Eindelijk iemand met stand up skills. En volgensmij heeft het broertje van Pettis pas geleden een contract bij UFC.

Diz
09-10-2013, 20:44
Pettis is een garantie voor spektakel. Zijn "flashy" stijl is een lust voor het oog, en ik denk dat we nog veel mooie dingen van deze topper gaan zien!

jantje11
09-10-2013, 21:03
Ik kijk nu al uit naar Pettis vs Melendez. Die zal vast wel opnieuw een titleshot krijgen na Josh Thomson

kooivechter
10-10-2013, 01:56
Wat een vechter zeg! Pettas vs Aldo hoop dat die er nog komt

my2cents
10-10-2013, 02:34
Pettis is een van mijn favo vechters op het moment. Onvoorspelbaar, technisch, creatief .... En daarnaast volgens mij ook nog eens bescheiden en respectvol. Hoop dat hij nog lang champ blijft

XanaduNL
10-10-2013, 13:03
Anthony Pettis is imo een van de beste vechters in zijn gewichtsklasse. De headkick via de wand van de kooi is een van de mooiste KO´s die ik ooit heb gezien. Hij is super atletisch met highkicks die het licht uit doen, prachtige subs. Man die gozer is top. Dank je wel voor deze post Minotouro. Reps dik verdiend !

Ik denk dat de hele wereld het wel met je eens is dat hij "een van de beste in zijn gewichtsklasse" is. :p
En de Showtime kick was geen KO, maar wel erg mooi ja.

de Stiep
10-10-2013, 23:28
Ik denk dat de hele wereld het wel met je eens is dat hij "een van de beste in zijn gewichtsklasse" is. :p
En de Showtime kick was geen KO, maar wel erg mooi ja.

Oké oké, je hebt gelijk. Het was een Knock Down en geen Knock Out.

Minotauro
11-10-2013, 00:16
Zeker, helemaal mee eens. Wat een skills, die man is overal. Zit er constant op, hoeft weinig te incasseren door zijn aanvallende stijl. Op alle vlakken gevaarlijk. Hoop ook op Aldo vs Pettis en misschien over een paar partijen Pettis tegen McGregor, als McGregor zich nog wat meer op de kaart zet. Ben benieuwd, bedankt voor de reps

yuko
11-10-2013, 00:38
Mijn favoriete vechter op dit moment