PDA

View Full Version : Lennox Lewis vs Wladimir Klitschko?



Goolings
10-10-2013, 14:47
Lennox Lewis zou bereid zijn om het op te nemen tegen Wladimir Klitschko.
Daar zit echter wel een prijskaartje aan vast nl 100 mln dollar..
Aldus de Televaag http://www.telegraaf.nl/telesport/21962041/___100_miljoen_voor_Lewis-Klitschko___.html

Nosferatu187
10-10-2013, 14:51
ik doe het voor de helft. :D

Wiseguy
10-10-2013, 14:52
Lewis was de laatste echte HW champion. Hij is nu alleen bejaard.

Leventdepevent
10-10-2013, 15:04
laten we het niet hopen zeg dat wordt een walk-over. maar ik zou zo niemand kunnen opnoemen die een waardige tegenstander zou zijn voor wladimir. ik had vooraf mn hoop gevestigd op povetkin maar we hebben allemaal gezien wat voor partij dat was.

fifi23
10-10-2013, 15:07
pfff de helf.
voor 10% laat ik me wel 1 ronde suf beuken. :-)
.

Nelisje
10-10-2013, 15:56
Laten we even eerlijk zijn, voor een ton laat ik me nog wel suf beuken door Wlad..

Even afwachten, maar misschien is Tyson Fury wel wat, die heeft in ieder geval de lengte ervoor. Als hij van David Haye wint mag hij het proberen van mij.

Lennox Lewis... misschien kunnen we Mike Tyson ook nog even van stal halen..Tijden veranderen, en hij had het al moeilijk zat met Vitali, die gewoon aan het winnen was.

Leventdepevent
10-10-2013, 16:04
Laten we even eerlijk zijn, voor een ton laat ik me nog wel suf beuken door Wlad..

Even afwachten, maar misschien is Tyson Fury wel wat, die heeft in ieder geval de lengte ervoor. Als hij van David Haye wint mag hij het proberen van mij.

Lennox Lewis... misschien kunnen we Mike Tyson ook nog even van stal halen..Tijden veranderen, en hij had het al moeilijk zat met Vitali, die gewoon aan het winnen was.

ja idd Fury zou misschien wel een mogelijkheid zijn, hij heeft nog een langere reach als klitschko. maar hij vecht pas februari tegen haye en ik geloof dat Klitschko het liefst begin volgend jaar weer wilde vechten. dus het zal mij benieuwen tegen wie.

T15Boxing
10-10-2013, 16:18
Dit is gewoon Lewis' manier om duidelijk te maken dat hij nooit meer zal vechten. Ook al biedt een of ander malloot 100 miljoen zal hij vervolgens om 150mil vragen. 48 jaar oud en 10 jaar niet gebokst. Kom op zeg.

Goolings
10-10-2013, 16:26
Dat Lewis al zo'n aanbieding krijgt vanuit het kamp Klitschko zegt toch ook wat van de marktwaarde van de huidige uitdagers in de zwaargewichtklasse.
Waarom stoppen ze gewoon niet er valt weinig eer voor de gebroeders te behalen, het niveau verschil lijkt wel te groot. Tegen elkaar zullen ze wel nooit staan ook niet voor 200 miljoen dollar.

T15Boxing
10-10-2013, 16:28
^Ik vrees de tijd dat de Klitschkos gestopt zijn. Dat zal de aller slechtste HW devisie ooit worden.

Willm
10-10-2013, 18:13
Hier zit niemand toch op te wachten

RedDawn
10-10-2013, 18:18
ja idd Fury zou misschien wel een mogelijkheid zijn, hij heeft nog een langere reach als klitschko. maar hij vecht pas februari tegen haye en ik geloof dat Klitschko het liefst begin volgend jaar weer wilde vechten. dus het zal mij benieuwen tegen wie.

Dat zal waarschijnlijk tegen de Bulgaar Kubrat Pulev zijn. Dat is de mandatory challenger van de IBF en de nummer 2 op de onafhankelijke ranglijst.

Ko2j
10-10-2013, 18:22
Ik snap niet helemaal hoe dit nieuws is. Lewis roept om de zoveel maanden/jaar dat hij voor belachelijk veel geld nog wel een potje wil doen. Vaak wil hij weer eventjes in het nieuws zijn.
Onzinnig want een 48 jarige man die al 10 jaar geen partijen heeft gedaan pakt Klitschko niet.

Great Gambler
10-10-2013, 18:29
Klitschko stond voor met punten. Dat was een gruwelijke partij...

Budokan
10-10-2013, 21:58
Ik snap niet helemaal hoe dit nieuws is. Lewis roept om de zoveel maanden/jaar dat hij voor belachelijk veel geld nog wel een potje wil doen. Vaak wil hij weer eventjes in het nieuws zijn.
Onzinnig want een 48 jarige man die al 10 jaar geen partijen heeft gedaan pakt Klitschko niet.

Hoorde dat het geld van James Toney al weer bijna op is, hij heeft ook wel interesse

Leventdepevent
10-10-2013, 23:04
Dat zal waarschijnlijk tegen de Bulgaar Kubrat Pulev zijn. Dat is de mandatory challenger van de IBF en de nummer 2 op de onafhankelijke ranglijst.
oke die Pulev heeft wel een beetje de boks style van klitschko, altijd zn linkerhand laag en maar zoeken naar die linker jab. won ook nog niet zo lang geleden van Tony Thompson

Nosferatu187
10-10-2013, 23:05
Dit is gewoon Lewis' manier om duidelijk te maken dat hij nooit meer zal vechten. Ook al biedt een of ander malloot 100 miljoen zal hij vervolgens om 150mil vragen. 48 jaar oud en 10 jaar niet gebokst. Kom op zeg.

true