PDA

View Full Version : Fightstartv ?



largo0
10-10-2013, 21:19
[Allemaal leuk en aardig dat je moet betalen hoor maar waarom dan ook voor de nieuwelingen tot de B partijen? Voor A vechters kan ik het nog enigszins begrijpen :lol:]

blade
10-10-2013, 21:24
ja dat viel mijn ook al op:lol:

blackadder
10-10-2013, 21:36
WTF? Sinds wanneer is dit dan?

blade
10-10-2013, 21:42
WTF? Sinds wanneer is dit dan?


week of 2 dacht ik

Richelieu
10-10-2013, 21:56
Toch apart, denk zelf dat alleen nieuuwelingen een paar euro over zouden hebben om hun partij terug te zien. Ben benieuwd of dit überhaupt kans van slagen zal hebben.

Richelieu
10-10-2013, 22:00
Kosten per partij; 15 eurocent.

blackadder
10-10-2013, 22:08
Ze hadden toch toen ze net waren begonnen als KickboksTV een onderzoek gedaan en daaruit was gebleken dat mensen liever gratis content zien dan ervoor te betalen? Is dat soms veranderd?

Anderson
10-10-2013, 22:36
Minder gala's dus minder geld dan er maar geld voor vragen ik kan het wel begrijpen. Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die er voor gaan betalen behalve de vechters zelf of vrienden en familie.

ARMENIA
10-10-2013, 22:48
yup. gaat niks worden... beter gratis en dan inkomsten binnenhalen door middel van bannering, reclame, etc.


Minder gala's dus minder geld dan er maar geld voor vragen ik kan het wel begrijpen. Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die er voor gaan betalen behalve de vechters zelf of vrienden en familie.

Pansier
10-10-2013, 22:54
Ik zou het toch vreemd vinden om voor je eigen partij te moeten betalen... Auteursrecht eisen dan maar?

Leventdepevent
10-10-2013, 22:58
yup. gaat niks worden... beter gratis en dan inkomsten binnenhalen door middel van bannering, reclame, etc.
x2 wie betaalt er nou voor nieuwelingen partijen enz

blade
11-10-2013, 12:21
weet iemand de reden waarom je nou moet betalen(meer inkomsten dat snap ik wel) maar ging het slecht met fightstartv?

Richelieu
11-10-2013, 13:51
Ze hadden toch toen ze net waren begonnen als KickboksTV een onderzoek gedaan en daaruit was gebleken dat mensen liever gratis content zien dan ervoor te betalen? Is dat soms veranderd?

In den beginne was er nog een periode bij kickboxTV dat je een soort van jaarabonnement kon afsluiten en dat je voor een euro of 50 toegang had tot alle video's. Dat dit niet ging werken weer snel duidelijk en ging met massaal alles gratis aanbieden. De nadruk lag op het pushen van veel content via allerlei kanalen


Ik zou het toch vreemd vinden om voor je eigen partij te moeten betalen... Auteursrecht eisen dan maar?

Weet niet hoe dat allemaal is afgebalt met de diverse promotors. Vaak is het zo dat promotors een x bedrag betalen aan FS voor het filmen van hun evenement. Die zien het gewoon als een vorm van promotie. Maar misschien kan iemand van FS wat duidelijkheid over de rechten van al hun materiaal verschaffen.

Sadix
11-10-2013, 18:52
Ik heb al 10 euro over gemaakt en zal dat ook blijven doen.

Zelfs voor nieuwelingen of jeugd partijen. Ik wil altijd wel de tegenstander van mijn jongens of meisjes in actie zien. Al is het een nieuweling partij, ik ben nog een kleine gym met 25 wedstrijd vechters, voornamelijk jeugd en N en C. Ik bekijk de partij van hun tegenstanders, samen met mijn leerlingen en maken dan een klein plannetje. Alsof het een A partij is maar dan weer niet :))

Ik vind die 15 cent niet erg alleen de heel erg onoverzichtelijkheid en beetje gare site wel.

Sadix
12-10-2013, 13:37
gaat deze traagheid nog opgelost worden? wordt er best wel gek van

FightstarTV
17-10-2013, 18:11
Beste Sportvrienden,

4 jaar geleden zijn we begonnen met KickboxTV omdat er weinig tot geen aandacht werd besteed aan deze geweldige sport!
We zijn gestart zonder enig budget op een zolderkamertje 3 hoog en uitgegroeid tot waar we nu staan....helaas is het niet haalbaar om het verder gratis aan te bieden daar we enorme kosten hebben denk hierbij aan huur kantoor, de 4 servers waar we nu op draaien, camera's aanschaffen, zware pc's en software, nieuwe website en de mensen die we weekends op pad sturen , brandstof etc etc en daarom is er besloten om een zeer geringe bijdrage te vragen voor het bekijken van de actuele video's in hd kwaliteit zonder irritante reclame erin.
Voor slechts 0.15 cent per video (30 credits 1.50 euro) steun je de Stichting FightstarTV zodat wij ons werk kunnen blijven doen en nog meer aandacht kunnen schenken aan de vechtsport en jullie ook in de toekomst nog video's kunnen blijven kijken.
Helaas staan de sponsoren en adverteerders niet in de rij in deze tijden en we hopen op jullie support.

Met sportieve groet,

FightstarTV

STERKE JERKE
17-10-2013, 19:06
Beste sportvrienden en sportvriendinnen,
Laten wij a.u.b. niet afgeven op onze vechtsport internet TV Fightstartv.
Hoe wij het ook draaien of keren, de economische recessie raak ons allemaal. Vermoedelijk is ook bij hen de economische recessie te voelen. We mogen onze handen dichtknijpen met de lage kosten die zij ons in rekening brengen in vergelijking met de onkosten waar zij aan verbonden zijn.
Komt erbij dat zij ons niet verplichten om deel te nemen aan hun project. Het mag maar moet niet !!!!!!!
The choice is yours!

lexmeister
17-10-2013, 21:13
mooi de verduidelijking van fightstartv zelf en ook goed te begrijpen. Ik heb ook 30 credits gekocht en vind het leuk om vooral ook in de toekomst dit soort gala's te kunnen terugkijken.

FMACH
17-10-2013, 22:29
Quality has its price. Think the price is afforable for everybody. Drink 1 or 2 less beer and that it. For me its a good platform to analyze opponents as somebody mentioned before.

Sry still only can read and understand dutch maar schrijven en praten???pffft...;-)