PDA

View Full Version : Begin A klasse Dame 65kg die graag wilt vechten rond december!!



jojo
12-10-2013, 21:56
Beste mensen,

Wij hebben een A klasse dame rond de 65 kg die graag wilt vechten.
Weet u een leuke tegenstander en/of promotor die haar kan plaatsen laat het me AUB even weten.
Alvast bedankt.
Jorina Baars
Team SportsArt Den Helder

kristy ooms
13-10-2013, 21:17
Voor wie is het Jorina en wanneer? Ik ben zelf ook altijd op zoek naar een partij.

Richelieu
13-10-2013, 22:18
Voor wie is het Jorina en wanneer? Ik ben zelf ook altijd op zoek naar een partij.

Ik zie een leuke match/kans voor beide dames.

jojo
14-10-2013, 16:25
Ik zie een leuke match/kans voor beide dames.

Ja top!! Nu nog een promotor die deze partij wilt plaatsen !!
Dus promotors kom maar op ;) dit word vast en zeker een knal partij
marieke post vs kristy ooms wie o wie wil deze partij plaatsen???

NO GUTS NO GLORY
14-10-2013, 21:06
Op zaterdag 9 november kunnen ze in Hellevoetsluis draaien tijdens NO GLORY NO GLORY 7 " kickboksen tegen kanker" deel 2.
Dit benefietgala zet zich dit jaar in voor stichting KIKA! Dus als de dames hier zich ook " vrijwillig" aan willen conformeren zijn ze van harte welkom. Bij twijfel informeer even bij forumbroeders DE STIEP of WHEELIE of je wilt deelnemen aan dit gala.


ik hoor het wel......

de Stiep
14-10-2013, 21:28
Op zaterdag 9 november kunnen ze in Hellevoetsluis draaien tijdens NO GLORY NO GLORY 7 " kickboksen tegen kanker" deel 2.
Dit benefietgala zet zich dit jaar in voor stichting KIKA! Dus als de dames hier zich ook " vrijwillig" aan willen conformeren zijn ze van harte welkom. Bij twijfel informeer even bij forumbroeders DE STIEP of WHEELIE of je wilt deelnemen aan dit gala.




ik hoor het wel......

WAUW !!! WTF. Als dit niet een van de mooiste matches is die ik me kan voorstellen weet ik het niet meer !!
Marieke tegen Kristy. Laurent als je dit voor elkaar kunt boksen......... enne dames v.w.b. het boksen. Dit is een knalgala waarbij jullie allebei kunnen schitteren. Ik kan niet wachten op bevestiging van alle partijen.

Enne Laurent, je bent kennelijk ook net als ik zo opgewonden bij het vooruitzicht. Jouw gala is NO GUTS NO GLORY.

Ja man....Marieke tegen Kristy. wat een droompartij is dat man. Please please alle partijen zeg JAAAAAA. Ga ik nog betalen om als reporter bij dit gala te mogen zijn.;)

jojo
15-10-2013, 01:45
WAUW !!! WTF. Als dit niet een van de mooiste matches is die ik me kan voorstellen weet ik het niet meer !!
Marieke tegen Kristy. Laurent als je dit voor elkaar kunt boksen......... enne dames v.w.b. het boksen. Dit is een knalgala waarbij jullie allebei kunnen schitteren. Ik kan niet wachten op bevestiging van alle partijen.

Enne Laurent, je bent kennelijk ook net als ik zo opgewonden bij het vooruitzicht. Jouw gala is NO GUTS NO GLORY.

Ja man....Marieke tegen Kristy. wat een droompartij is dat man. Please please alle partijen zeg JAAAAAA. Ga ik nog betalen om als reporter bij dit gala te mogen zijn.;)


Hebben en jullie een email adres van de promotor?

NO GUTS NO GLORY
15-10-2013, 11:10
Hallo Jorina,

Je mixfightaccount is vol. Ik kan je geen informatie toesturen, zolang deze niet leeg is. Heb wat achtergelaten op je persoonlijke website, dus check eventjes je e-mail. Wacht ook nog op een reactie van Kristy....

Wheelie
21-10-2013, 15:50
Op zaterdag 9 november is Hellevoetsluis opnieuw het toneel voor een spetterend gala. Op het programma staan een aantal spectaculaire partijen gepland, zoals Mac Rakkong vs. Hannes Schneider en Marieke Post vs. Kristy Ooms. Uiteraard staan er naast deze knallers ook nog andere partijen op het programma in de N, C en B- klasses.



http://www.mixfight.nl/portal/guts-glory/

Richelieu
22-10-2013, 12:53
Erg leuke partij!