PDA

View Full Version : JDS: I can beat both Klitschkos in boxing



Soulbringer320
15-10-2013, 01:41
http://cdn1.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/21167203/116cainvelasquezvsjuniordossantos-1321658652.0_standard_709.0.jpg
The Klitschko brothers are the two best heavyweight boxers in the world, and former UFC heavyweight champion Junior dos Santos believes his hands are good enough to beat both Wladimir or Vitali.
Days prior to his second shot at the UFC title against heavyweight champion Cain Velasquez (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122504/cain-velasquez) on Oct. 19 in Houston, Texas, "Cigano" told Ariel Helwani on Monday’s "The MMA Hour" (http://www.mmafighting.com/2013/10/14/4829934/the-mma-hour-with-junior-dos-santos-mike-pierce-muhammed-lawal-duke) that he still wants to compete in the boxing ring against the best.
"I’ve said that sometimes," dos Santos said. "I’m a boxing guy. I love to box with my training partners and everything but now everybody is saying this, everybody wants to fight with boxing guys. It’s become not sincere. When I say that, I’m sincere."
Dos Santos’ training camp for a MMA bout normally starts three months before the fight, and he said he would need only an extra month to prepare for a professional boxing match with either Klitschko brother.
"I think if they give me four months to get prepared, I can beat them," he said. "In the beginning of my all my camps, I do just boxing. I love to train boxing and I think I have enough skills in boxing. I know how to see a good fight. Four months, that’s what I need."
"Cigano" said he already spoke with UFC president Dana White (http://www.sbnation.com/mma/fighter/191797/dana-white) about this possibility in the past, and he plans to do it again in the future.
"I did talk to Dana but just a little bit once," he said. "It wasn’t very serious. Next time, maybe I’ll do that."

T15Boxing
15-10-2013, 02:10
JDS is een van mijn favoriete vechters maar door dit soort uitspraken laat hij zien hoe arrogant en onzinnig hij kan zijn. Zo wil ik bijna dat Cain hem weer een pak slaag geeft(bijna. toch war JDS:whistling:)

Willem033
15-10-2013, 02:26
Wordt tijd dat Cain weer even alles op een rijtje slaat bij hem.

Soulbringer320
15-10-2013, 02:41
Wordt tijd dat Cain weer even alles op een rijtje slaat bij hem.
Inderdaad, maar Cain slaat toch als een meisje?
http://cdn.bleacherreport.net/images_root/article/media_slots/photos/000/665/467/Picture13_original.png?1356884234 War Cain....

Pahlavan
15-10-2013, 02:45
Zucht. Ik ben een jds fan maar dit soort onzin kan hij beter voor zich houden. Focus je eerst maar eens op je titelgevecht ipv dit soort idiote uitspraken doen.

appelsap
15-10-2013, 04:41
Ik wist dat JDS ook van snoepjes hield, maar hij heft nu uit het verkeerde potje gesnoept denk ik.....

Kemal
15-10-2013, 08:06
Die is niet in orde ...Met 1 hand op de rug van de Klitschkos wint JDS er nog niet van..

Leventdepevent
15-10-2013, 08:35
hij houdt het nog geen 3 rondes uit tegen de klitschko bro's.

Turboknecht
15-10-2013, 09:19
Echt vermoeiend is het. Kappen nou met dat gelul over willen boksen. MMA vechters moeten het gewoon lekker bij MMA houden. Boksers mogen naar MMA komen om daar opgevouwen te worden, maar MMA vechters mogen niet boksen. Dat is hoe ik het wil hebben.

Djani
15-10-2013, 14:06
Gaan we weer.

Naj85
15-10-2013, 14:16
Nee joh
dos santos zit maar te dollen.. Toch?

Emilio
15-10-2013, 14:37
Zo gek he. JDS was in zn opkomst echt een sympathieke vent die tegen iedereen Humble was. Zodra sommige gasten even aan het succes mogen ruiken dan komt er een soort grootheidswaanzin op. Helemaal na dat pak slaag tegen Cain zou je toch wel iets minder praatjes verwachten.

Heeft hij uberhaupt ooit wel eens een bokswedstrijd op niveau gebokst?

Tijdens de primetimeshows zat ik me ook al te ergeren aan die opmerkingen van hem. Hopelijk verkracht Cain hem weer.

K-1sunstarr
15-10-2013, 14:56
Je mag een droom hebben toch?;)
Laat hem toch lekker dromen:rotflmao:

bryan
15-10-2013, 15:26
Cocaine is a hell of a drug

Minotauro
15-10-2013, 15:27
Haha, wat is het toch met MMA'ers en kickboksers die wel even denken te kunnen winnen van boksers? Boksen is een sport waar het nog meer draait om discipline dan bij de andere sporten. Geluk is er bij boksen niet, het draait om perfectie. Perfecte stoten qua accuratie, houding en snelheid. Maar nee, meneer Hari en dos Santos onder andere denken wel even van de Klitschkos te kunnen winnen. Verwacht je toch dat ze wat meer verstand van zaken hebben.

my2cents
15-10-2013, 15:37
wat is dat toch met al die gasten .... de een na de ander wil tegen de Klitschko's

Natuurlijk heeft het er niets mee te maken dat Klitschko 13 miljoen (en zn tegenstander geloof ik 3 miljoen heeft verdiend met zijn laatste gevecht. Ze verdienen natuurlijk slechts een schijntje van dat bedrag bij Glory/UFC:wink:

T15Boxing
15-10-2013, 16:01
Daarnaast betwijfel ik of deze jongens te dom zijn om te beseffen dat het niet eens mogelijk is om tegen de Klits te boksen ivm regels. Het is geen MMA waar freakshows af en toe kunnen. Ze zouden eerst jarenlang partijen moeten winnen om een (onverslagen) record op te bouwen, in de top 50 te komen en vervolgens 20 en 10 en dan nog een paar contenders verslaan voor een titleshot. Geen Lesnar scenario waar je binnen 3 partijen tegen de kampioen mag omdat je grote kijkcijfers trekt.

Emilio
15-10-2013, 16:14
Volgens mij is er met genoeg geldschieters van promotors wel wat te regelen, maar no way dat Dana White daarmee akkoord zou gaan. Die komt uit het boksen en die snapt ook wel dat het een kansloze missie is.

Klitschko die domineert mensen die al hun hele leven aan boksen doen. Laat staan een MMA-vechter die dan wel de nodige aanleg lijkt te hebben.

#teamBADGUY
15-10-2013, 17:31
http://cdn1.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/21167203/116cainvelasquezvsjuniordossantos-1321658652.0_standard_709.0.jpg
The Klitschko brothers are the two best heavyweight boxers in the world, and former UFC heavyweight champion Junior dos Santos believes his hands are good enough to beat both Wladimir or Vitali.
Days prior to his second shot at the UFC title against heavyweight champion Cain Velasquez (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122504/cain-velasquez) on Oct. 19 in Houston, Texas, "Cigano" told Ariel Helwani on Monday’s "The MMA Hour" (http://www.mmafighting.com/2013/10/14/4829934/the-mma-hour-with-junior-dos-santos-mike-pierce-muhammed-lawal-duke) that he still wants to compete in the boxing ring against the best.
"I’ve said that sometimes," dos Santos said. "I’m a boxing guy. I love to box with my training partners and everything but now everybody is saying this, everybody wants to fight with boxing guys. It’s become not sincere. When I say that, I’m sincere."
Dos Santos’ training camp for a MMA bout normally starts three months before the fight, and he said he would need only an extra month to prepare for a professional boxing match with either Klitschko brother.
"I think if they give me four months to get prepared, I can beat them," he said. "In the beginning of my all my camps, I do just boxing. I love to train boxing and I think I have enough skills in boxing. I know how to see a good fight. Four months, that’s what I need."
"Cigano" said he already spoke with UFC president Dana White (http://www.sbnation.com/mma/fighter/191797/dana-white) about this possibility in the past, and he plans to do it again in the future.
"I did talk to Dana but just a little bit once," he said. "It wasn’t very serious. Next time, maybe I’ll do that."

maar wat nou als het lukt mama....

Anderson
15-10-2013, 18:22
Te veel klappen gehad

taygym
15-10-2013, 19:39
Haha, wat is het toch met MMA'ers en kickboksers die wel even denken te kunnen winnen van boksers? Boksen is een sport waar het nog meer draait om discipline dan bij de andere sporten. Geluk is er bij boksen niet, het draait om perfectie. Perfecte stoten qua accuratie, houding en snelheid. Maar nee, meneer Hari en dos Santos onder andere denken wel even van de Klitschkos te kunnen winnen. Verwacht je toch dat ze wat meer verstand van zaken hebben.
De gebroeders Klitschko komen ander ook uit de thaibox wereld (wereldkampioen IFMA). En er zijn nog steeds thaise vechters die in beide diciplines aan de top staan. Is inderdaad niet makkelijk maar voor een enkeling is het wel mogelijk.

Budokan
15-10-2013, 21:45
De gebroeders Klitschko komen ander ook uit de thaibox wereld (wereldkampioen IFMA). En er zijn nog steeds thaise vechters die in beide diciplines aan de top staan. Is inderdaad niet makkelijk maar voor een enkeling is het wel mogelijk.

Lucia Rijker kon het ook, en hoe. Thai of Kickboksen ligt wel een beetje in het verlengde van boksen. MMA is toch een ander spelletje

Minotauro
15-10-2013, 22:08
De gebroeders Klitschko komen ander ook uit de thaibox wereld (wereldkampioen IFMA). En er zijn nog steeds thaise vechters die in beide diciplines aan de top staan. Is inderdaad niet makkelijk maar voor een enkeling is het wel mogelijk.

Maar al vanaf jonge leeftijd

Pansier
15-10-2013, 23:07
Pure marketing, hij doet een gekke uitspraak, t hij komt in de media. Punt gemaakt. Snappen jullie het dan nog steeds niet?

Nelisje
16-10-2013, 12:25
Lucia Rijker kon het ook, en hoe. Thai of Kickboksen ligt wel een beetje in het verlengde van boksen. MMA is toch een ander spelletje

Je ziet het toch ook wel aan de techniek van de gemiddelde MMA vechter. Dat is allemaal slaan met grote zwaaihoeken, slechte dekking. Er zijn maar weinig MMA vechters die verzorgd boksen/kickboksen.

spacebox
16-10-2013, 14:21
Wil Tyrone tegen JDS wel eens zien op kickbox regels!!

Daarna op boxregels tegen Tyrone.