PDA

View Full Version : Overeem's volgende move.. Glory, Legend, WSOF, Bellator?



Jabdealer
15-10-2013, 22:01
Het gerucht gaat dat Overeem een zeer lucratieve aanbieding heeft gehad van Legend. Hij is deze week ook in Moskou om een seminar te geven en zal als VIP het aanstaande gala bijwonen.

Considering all options..

In het geval hij gecut wordt bij de UFC.. of als hij nog een laatste win pakt en zelf weggaat om met opgeheven hoofd de UFC te verlaten...

Welke opties heeft Alistair nog, op zijn leeftijd?
Is hij welkom bij Glory na al het gezeik met Golden Glory?
Zal hij een dikke paycut aanvaarden om voor de nr. 2 of 3 MMA promoties in de US te vechten?
Of pakt hij toch de dikke paycheck van Legend, net als zijn Mike's Gym buddy's?

blackadder
15-10-2013, 22:26
Ik denk t laatste. En dan gaat ie waarschijnlijk ook KO tegen supervechter Samedov. :p

Bromios
15-10-2013, 22:45
Hij krijgt hoe dan ook een verminderd contract vergeleken met wat hij nu heeft dus dit is een mooie onderhandelingspositie naar de UFC. Dus ik gok dat hij blijft.

appelsap
15-10-2013, 23:02
Het is commercieel veel interessanter om in de VS te vechten dat hij hier voorlopig niet weg gaat. En dan een supplementen lijn, gym en kleidinglijn beginnen. Dat gaat in Rusland/NL allemaal niet.

rollermanskunk
15-10-2013, 23:57
De partij tegen Mir gaat Alistair denk ik wel winnen. Als hij die partij wint blijf die voorlopig nog wel bij de UFC de partij erna wordt denk ik pas echt cruciaal. Dat Alistair nu met een backup-plan bezig is lijkt me logisch. Overigens verwacht ik niet dat Legend nog lang zal blijven bestaan. Legend hangt teveel af van Aleksander Emalianenko die niet al te stabiel is in z'n doen en laten; zuipen, hoeren en andere gekke dingen (I am jealous) is meer regelmaat dan uitzondering bij Aleks.

Dat die Russen als een bezetene met miljoenen dollars/roebels rondstrooien is wel heel opvallend. Blijkbaar boert men goed daar met een bepaald export-product.

blackadder
15-10-2013, 23:59
Blijkbaar boert men goed daar met een bepaald export-product.
Borsjt?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/Borscht_with_cream.jpg

RedDawn
16-10-2013, 00:00
De partij tegen Mir gaat Alistair denk ik wel winnen. Als hij die partij wint blijf die voorlopig nog wel bij de UFC de partij erna wordt denk ik pas echt cruciaal. Dat Alistair nu met een backup-plan bezig is lijkt me logisch. Overigens verwacht ik niet dat Legend nog lang zal blijven bestaan. Legend hangt teveel af van Aleksander Emalianenko die niet al te stabiel is in z'n doen en laten; zuipen, hoeren en andere gekke dingen (I am jealous) is meer regelmaat dan uitzondering bij Aleks.

Dat die Russen als een bezetene met miljoenen dollars/roebels rondstrooien is wel heel opvallend. Blijkbaar boert men goed daar met een bepaald export-product.

Prostitutie.

Alexsander betaalt zich dus indirect zelf.

Jabdealer
16-10-2013, 00:16
De partij tegen Mir gaat Alistair denk ik wel winnen. Als hij die partij wint blijf die voorlopig nog wel bij de UFC de partij erna wordt denk ik pas echt cruciaal. Dat Alistair nu met een backup-plan bezig is lijkt me logisch. Overigens verwacht ik niet dat Legend nog lang zal blijven bestaan. Legend hangt teveel af van Aleksander Emalianenko die niet al te stabiel is in z'n doen en laten; zuipen, hoeren en andere gekke dingen (I am jealous) is meer regelmaat dan uitzondering bij Aleks.

Dat die Russen als een bezetene met miljoenen dollars/roebels rondstrooien is wel heel opvallend. Blijkbaar boert men goed daar met een bepaald export-product.


Dit zou je ook van Glory kunnen zeggen.. Daar wordt voorlopig ook alleen maar geld verloren. Voorlopig is Overeem aan het flirten met Legend.. Gemiste kans van Glory om hem uit te nodigen bij Glory 11, was goede marketing geweest.

rollermanskunk
16-10-2013, 03:47
Prostitutie.

Alexsander betaalt zich dus indirect zelf.


http://www.youtube.com/watch?v=m8VbU4KkYyA&feature=player_detailpage

tieless
16-10-2013, 04:52
Je ziet dat Alistair steeds meer staand vecht lijkt erop dat hij niet meer naar de grond wil met zn tegenstanders laat hem naar
Glory komen tgen Spong en ander Jongens!

Kemal
16-10-2013, 09:48
Laat Alistair maar naar Glory gaan.. ;)

mario the count
16-10-2013, 10:17
Ik zou hem het liefst ook bij glory zien als het bij de UFC niks wordt. Glory zou trouwens gewoon een optie moeten kunnen zijn toch? Overeem is met een hoop gezeik vertrokken bij team Glory en niet bij de organisatie Glory, met andurand heeft hij geen problemen. Als spong en corbett dan ook naar zwaargewicht zouden gaan zou het wel bruut zijn, al denk ik dat zwaargewicht misschien te gek wordt voor corbett. Spong, corbett en saki op LHW zou ook niet gek zijn.

Overeem naar Glory zou een goede zet zijn want een vertrek van Aerts, bonjasky en Schilt zitten er aan te komen dus veel toppers houden ze niet over.

Wheelie
16-10-2013, 10:48
Ik ga er vanuit dat hij Mir verslaat en nog even bij de UFC

Turboknecht
16-10-2013, 10:50
Als we eerlijk zijn, veel zit er niet meer in bij de UFC als hij zo blijft 'presteren' als hij in zijn laatste twee potten gedaan heeft. Dan kan hij zich na de UFC weer volstoppen met paardenvlees en de grote boze bully uit gaan hangen.

Bromios
16-10-2013, 10:58
Voorlopig vangt hij met dit contract nog wel een heel vet bedrag dus als hij zijn 7 fight contract kan uitdienen hoeft hij na zijn contract helemaal niks meer. Tussendoor een beetje seminars geven en je verbinden aan een kleding of voedingmerk en hij is binnen.

stoet
16-10-2013, 11:29
Voor Glory zou het ook aantrekkelijk zijn om Overeem te contracteren, daar Glory zich wil vestigen in Amerika en Overeem een bekende vechter is in Amerika. Het is dus voor beiden een win-win situatie.

#teamBADGUY
16-10-2013, 16:27
Voor Glory zou het ook aantrekkelijk zijn om Overeem te contracteren, daar Glory zich wil vestigen in Amerika en Overeem een bekende vechter is in Amerika. Het is dus voor beiden een win-win situatie.

Ligt er maar net aan wat de prijskaartjes zijn

Nelisje
16-10-2013, 18:08
Als Overeem weg gaat zal hij flink in prijs moeten zakken, dat is al 1 punt. Als hij bij Glory gaat vechten komt hij tegenover gasten te staan die stuk voor stuk harder meppen en trappen dan Browne of Silva. En nu er zoveel glory events in amerika zijn zullen ze ook niet veel kunnen sjoemelen met snoepjes en spuitjes..

Het begint aardig lastig voor hem te worden zo.

Turboknecht
16-10-2013, 18:46
Zo lang hij niet random getest wordt is het geen probleem. In Strikeforce stond hij ook stijf van de paardenpap.

$haolin $hadowboxer
16-10-2013, 19:55
hoop dat ali wint en dan na n paar wins toch voor de titel mag vechten en als ie verliest ,...... naar glory ermee zou vet zijn

Nelisje
16-10-2013, 21:18
Zo lang hij niet random getest wordt is het geen probleem. In Strikeforce stond hij ook stijf van de paardenpap.

Maar nu staat hij op de radar.. hij is gepakt dus zal altijd strenger gecontroleerd worden

Turboknecht
16-10-2013, 21:25
Maar nu staat hij op de radar.. hij is gepakt dus zal altijd strenger gecontroleerd worden

Zou goed kunnen. Naja, ik kan er weinig medelijden mee hebben hoor. Dat is het risico van het vak.