PDA

View Full Version : Glory



jeronimow
17-10-2013, 17:44
Het valt me op dat de vids van Glory met gemak op het net blijven staan deze keer (wat bij vorige events totaal niet het geval was)
Zou dit een bewuste keuze zijn van Glory om de boel wat te promoten bij het grote publiek?

FMACH
17-10-2013, 22:38
Het valt me op dat de vids van Glory met gemak op het net blijven staan deze keer (wat bij vorige events totaal niet het geval was)
Zou dit een bewuste keuze zijn van Glory om de boel wat te promoten bij het grote publiek?

don`t really know if this is the case but videos after!!!! an event don`t hurt anybody and how can you build stars in your own living room? Everybody has to see them.....;-) be more open and you gain muuuuch more than give away....

Glen
18-10-2013, 11:18
Very well said Frank!!

yuko
18-10-2013, 12:12
Ik heb eerder mijn verwondering uitgesproken over het niet kunnen terugkijken van partijen met betrekking tot het verkrijgen van een nieuwe fanbase. Dit is al een stap in de goede richting.

Wat ik wel weer vreemd vond aan het laatste event was het feit dat het voorprogramma gewoon niet live te bezichtigen was. Als je het dan toch niet gaat exploiteren, gooi het dan als publiciteit gratis op een stream.

FMACH
18-10-2013, 12:14
Ik heb eerder mijn verwondering uitgesproken over het niet kunnen terugkijken van partijen met betrekking tot het verkrijgen van een nieuwe fanbase. Dit is al een stap in de goede richting.

Wat ik wel weer vreemd vond aan het laatste event was het feit dat het voorprogramma gewoon niet live te bezichtigen was. Als je het dan toch niet gaat exploiteren, gooi het dan als publiciteit gratis op een stream.

Thats a good point, i would do the same...

Nelisje
18-10-2013, 13:52
UFC facebook stream idee,

FMACH
23-10-2013, 12:58
Very well said Frank!!

And Glory seems to read it also: http://www.gloryworldseries.com/ Mainfights are online.....and for free!!

rollermanskunk
23-10-2013, 13:30
Ik heb eerder mijn verwondering uitgesproken over het niet kunnen terugkijken van partijen met betrekking tot het verkrijgen van een nieuwe fanbase. Dit is al een stap in de goede richting.

Wat ik wel weer vreemd vond aan het laatste event was het feit dat het voorprogramma gewoon niet live te bezichtigen was. Als je het dan toch niet gaat exploiteren, gooi het dan als publiciteit gratis op een stream.

Dat komt door de tv-deal met Spike-TV. Spike-TV heeft Glory maar 2 uur uitzendtijd gegeven. Ze hebben een soort van exclusiviteits-deal wat wil zeggen dat de programmering op SpikeTV leidend is voor de tv-productie en de tv-uitzending voor de rest van de wereld (incl. Glory's PPV stream)

Bij Glory 10 LA waren er wel 3 superfights te zien op Facebook maar die event was nog niet op SpikeTV. Ik neem aan dat Glory en SpikeTV nu vooraf wel wat meer marketing gaan doen.

rollermanskunk
23-10-2013, 13:45
Ik heb eerder mijn verwondering uitgesproken over het niet kunnen terugkijken van partijen met betrekking tot het verkrijgen van een nieuwe fanbase. Dit is al een stap in de goede richting.

Wat ik wel weer vreemd vond aan het laatste event was het feit dat het voorprogramma gewoon niet live te bezichtigen was. Als je het dan toch niet gaat exploiteren, gooi het dan als publiciteit gratis op een stream.

Dat komt door tv-deal met Spike-TV. Spike-TV heeft Glory maar 2 uur uitzendtijd gegeven. Ze hebben een soort van exclusiviteits-deal wat wil zeggen dat de programmering op SpikeTV leidend is voor de tv-productie en de tv-uitzending voor de rest van de wereld (incl. Glory's PPV stream)

Bij Glory 10 LA waren er wel 3 superfights te zien op Facebook maar die event was nog niet op SpikeTV. Ik neem aan dat Glory en SpikeTV nu vooraf wel wat meer marketing gaan doen.

Atila
23-10-2013, 13:52
Het zou mij trouwens niets verbazen als Glory SpikeTV zou moeten betalen om het uitgezonden te krijgen.

rollermanskunk
23-10-2013, 14:29
Het zou mij trouwens niets verbazen als Glory SpikeTV zou moeten betalen om het uitgezonden te krijgen.

Nee dat is deze keer niet het geval. Het zal echter geen vetpot zijn.