PDA

View Full Version : Diego Sanchez vs Gilbert Melendez *Spoiler*



Wheelie
20-10-2013, 15:53
Hebben jullie ook zo genoten van deze partij ?


https://vimeo.com/77326699

deco'o
20-10-2013, 15:57
Hebben jullie ook zo genoten van deze partij ?


https://vimeo.com/77326699

Heel mooie partij, maar ben ik de enige die Rogan niet kan uitstaan. Na elke partij is het weer
´de beste partij ooit´, ´beste HW partij ooit´, ´beste HW ooit´ etc etc

Leventdepevent
20-10-2013, 17:05
vond het, op het main event na, de beste partij van de avond

Jeru
20-10-2013, 18:00
Erg leuke partij om te zien inderdaad. Die gasten gaan er vol voor!!

The Company
20-10-2013, 18:16
Een van de beste gevechten ooit.

my2cents
20-10-2013, 18:26
Een van de beste gevechten ooit.

Dit...

was zowieso een van de beste ufc's

Willem033
20-10-2013, 18:27
Heel mooie partij, maar ben ik de enige die Rogan niet kan uitstaan. Na elke partij is het weer
´de beste partij ooit´, ´beste HW partij ooit´, ´beste HW ooit´ etc etc

Klopt, wordt ook wel een beetje moe van dat this was the .......... fight in ufc history
Al moet ik zeggen dat hij gister na die partij van gilbert en diego wel gelijk had.
Die partij staat ook in mijn top 3.

Pahlavan
20-10-2013, 20:03
Heel mooie partij, maar ben ik de enige die Rogan niet kan uitstaan. Na elke partij is het weer
´de beste partij ooit´, ´beste HW partij ooit´, ´beste HW ooit´ etc etc

Haha ik dacht precies hetzelfde. Vind het ook zwaar irritant maar dat is wel typisch amerikaans. Alles overdreven hypen en opblazen.
Toch heb ik liever joe rogan als commentator dan die jon anik van Fox. Die gozer is zo braaf en politiek correct als ik weet niet wat.

neemt trouwens niet weg dat het wel een knalpartij was!!

Diz
20-10-2013, 20:34
Wat een beukpartij zeg! Heb echt met een big smile zitten kijken...
Beide heren gingen vol gas en hadden elkaar een paar keer goed te pakken! Nasty cut trouwens bij Diego zeg, maar gelukkig werd de partij niet gestaakt hierdoor.
Zeker een van de betere partijen die ik ooit heb gezien!

Klassikl
20-10-2013, 21:42
Als je om 5 uur in de nacht achter je pc staat te juichen dan is het een geniale partij haha. Hele event was geweldig heb van begin tot einde genoten.

Leventdepevent
21-10-2013, 10:50
Wat een beukpartij zeg! Heb echt met een big smile zitten kijken...
Beide heren gingen vol gas en hadden elkaar een paar keer goed te pakken! Nasty cut trouwens bij Diego zeg, maar gelukkig werd de partij niet gestaakt hierdoor.
Zeker een van de betere partijen die ik ooit heb gezien!
geweldig ook hoe het publiek uit zn dak ging op het moment dat Sanchez door mocht knokken van de dokter.

ZanZaiZuk
21-10-2013, 21:26
Het was zeker een van de beste partijen, zoniet de beste partij ooit. Waar kunnen we dan nog over muggeziften, hmmm oh ja over joe rogan misschien :twak: get a life