PDA

View Full Version : Nieuwe lichting Kickboks en MMA leraren!



Erik hein
21-10-2013, 22:41
Nieuwe lichting kickboksleraren!


Met trots mag ik vanuit de SKMO wederom een nieuwe lichting kickboks en MMA assistent leraren en leraren (level 3) presenteren!


Na het laatste praktijk examen lesgeven onder toezicht van examinatoren John Kenbeek, Richard van Asdocnk, Ed Schaper, Bart de Bruijn van het ROC A,dam en Ries van Toorn waren alle kandidaten geslaagd!


Meer dan tien jaar geleden begon mijn missie: in elke kickboksschool een gediplomeerde en vakbekwame docent/trainer! Richard van Asdonck steunde sindsdien mijn ambities met ons huidige opleidingsinstituut als gevolg! Vanuit de MBO opleiding sport en bewegen werden de eerste trainers opgeleid en meer dan tien jaar later zijn we nog steeds met evenveel passie bezig vakbekwame trainers op te leiden!


Met grote dank aan mijn leermeesters en inspiratiebronnen Michel van Halderen, John Kenbeek en Henk Kraaijenhof!


Ook de vechtsportwereld ( kickboksen, MMA e.d.) heeft ons altijd geholpen met hun expertise, stageplekken, workshops enz! Bedankt, Fred Royers, Bob Schreiber, Ivan Hipolyte, Perry Ubeda, Krista Fleming,Jan Bloem, Ries Van Toorn, Martijn de Jong, Remco Pardoel en Edgar Kruyning!

Kemal
22-10-2013, 09:23
Proficiat allen!

Richelieu
22-10-2013, 12:48
Gefeliciteerd