PDA

View Full Version : UFC Fight Night 30: Machida vs. Munoz | Results **Spoiler**



Kemal
27-10-2013, 08:26
Main card
Lyoto Machida def. Mark Munoz via first-round KO
Ross Pearson vs. Melvin Guillard declared no-contest (accidental foul)
Jimi Manuwa def. Ryan Jimmo via second-round TKO
Norman Parke def. Jon Tuck via unanimous decision
Nicholas Musoke def. Alessio Sakara via submission (armbar)
John Lineker def. Phil Harris via first-round TKO


Undercard
Al Iaquinta def. Piotr Hallmann via unanimous decision
Luke Barnatt def. Andrew Craig via submission (rear-naked choke)
Jessica Andrade def. Rosi Sexton via unanimous decision
Cole Miller def. Andy Ogle via unanimous decision
Jimy Hettes def. Robert Whiteford via submission (triangle)
Brad Scott def. Michael Kuiper via submission (guillotine)

Kemal
27-10-2013, 08:30
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fzAJoPtG0O8

mmacentral
27-10-2013, 11:26
Wat een KO van Lyoto! Je zag dat die Munoz en Machida elkaars stijl goed kenden vanwege hun trainingsdagen samen. Jammer van Kuiper, had ie kunnen winnen voor mijn gevoel.

hankmoody
27-10-2013, 14:39
Wat een knock out was dat van Lyoto zeg, wauw. Gegard wil nu tegen Lyoto vechten om in de contendersport te komen, maar Dana wil Belfort tegenover Lyoto zetten. Persoonlijk zou ik het beter vinden als Gegard eerst tegen Belfort of Bising zou knokken. Lyoto is wel een van de beste en het zou lullig zijn als hij zijn eeste UFC partij verliest.

Klassikl
27-10-2013, 15:48
Wat een knock out was dat van Lyoto zeg, wauw. Gegard wil nu tegen Lyoto vechten om in de contendersport te komen, maar Dana wil Belfort tegenover Lyoto zetten. Persoonlijk zou ik het beter vinden als Gegard eerst tegen Belfort of Bising zou knokken. Lyoto is wel een van de beste en het zou lullig zijn als hij zijn eeste UFC partij verliest.

2e partij. Hij heeft al tegen die zweedse can gevochten. Ben het wel met je eens dat je die niet echt mag meetellen.

VivaLaStef
27-10-2013, 15:48
Tweede

Ralph
27-10-2013, 16:35
Klote van Kuiper! Hij heeft op zich het talent wel, maar het komt er gewoon niet helemaal uit als het erom gaat. Benieud wat hij nu gaat doen, want zal wel einde oefening bij UFC zijn.
Trouwens vette KO van Machida en gestopt als een baas.