PDA

View Full Version : Lucas Matthysse vs Danny Garcia



Minotauro
29-10-2013, 15:04
Zat het gevecht nog eens terug te kijken, omdat het echt een topgevecht was. Opmerkelijk is dat het achteraf leek alsof Garcia makkelijk had gewonnen, maar als je goed kijkt en de knockdown van Garcia op Matthysse niet meerekent (deze was illegaal, hoofd tussen touwen en stoot vooraf op achterhoofd, zie filmpje vanaf 3:45 hieronder), dan zou Matthysse op 2 van de 3 cards hebben gewonnen. Daarnaast waren er meerdere lowblows en headbutts vanaf Garcia's kant en hij raakte zijn bitje kwijt (wat volgens mij ook stond als -1 in de desbetreffende ronde?).


http://www.youtube.com/watch?v=QcL8tlInvNM

Wat vinden jullie?

Great Gambler
29-10-2013, 17:27
Ik vind Lucas ook beter dan garcia. Jammer dat Lucas problemen had met zijn oog. Anders had Lucas zeker gewonnen!

moop
29-10-2013, 17:59
lucas was inderdaad de betere toen ik dat oog dik zag worden wist ik meteen dat gaat voor problemen zorgen want hij kon niet meer scherp counteren en zijn rechter hand bleef constant hoog. Was de dikke door een headbut gekomen of door de stoten?

Minotauro
29-10-2013, 22:04
Voornamelijk door stoten, maar toch. Overal praat iedereen over dat Garcia overtuigend won, maar zo overtuigend was het niet. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook voordeel met zijn ongeslagen status en daarbij nog dat dikke oog van Matthysse. Ik zeg rematchje

moop
31-10-2013, 12:53
Voornamelijk door stoten, maar toch. Overal praat iedereen over dat Garcia overtuigend won, maar zo overtuigend was het niet. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook voordeel met zijn ongeslagen status en daarbij nog dat dikke oog van Matthysse. Ik zeg rematchje

Ik weet zeker dat een rematch mathysse het tegen deel zal bewijzen. Hij was sneller, scherper en gevarieerder met zijn combinaties. hij neutraliseerde die hoek van garcia goed. Ik vind als Rios en alvarado een rematch hebben gekregen dat deze twee kemphanen het ook verdienen.

moop
31-10-2013, 13:02
Voornamelijk door stoten, maar toch. Overal praat iedereen over dat Garcia overtuigend won, maar zo overtuigend was het niet. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook voordeel met zijn ongeslagen status en daarbij nog dat dikke oog van Matthysse. Ik zeg rematchje

Ik weet zeker dat een rematch mathysse het tegen deel zal bewijzen. Hij was sneller, scherper en gevarieerder met zijn combinaties. hij neutraliseerde die hoek van garcia goed. Ik vind als Rios en alvarado een rematch hebben gekregen dat deze twee kemphanen het ook verdienen.

Minotauro
31-10-2013, 14:07
Ik weet zeker dat een rematch mathysse het tegen deel zal bewijzen. Hij was sneller, scherper en gevarieerder met zijn combinaties. hij neutraliseerde die hoek van garcia goed. Ik vind als Rios en alvarado een rematch hebben gekregen dat deze twee kemphanen het ook verdienen.

Precies! Dat denk ik dus ook. Het gevecht was heel close. Het oog van Matthysse deed anders vermoeden

moop
31-10-2013, 15:40
Precies! Dat denk ik dus ook. Het gevecht was heel close. Het oog van Matthysse deed anders vermoeden

ik settle ook voor een mathysse vs broner haha dan kunnen we de garcia fight vergeten.