PDA

View Full Version : UFC Fight Night: Lyoto Machida vs. Gegard Mousasi 15 feb Brazilie



arielhelwani
02-11-2013, 01:09
@ufc: Breaking: #UFCFightNight main event set for February 15 in Jaragua do Sol - @LyotoMachidaFW vs Gegard @Mousasi_MMA on FOX Sports 2

S.B.
02-11-2013, 01:20
Whoop whoooop

Willem033
02-11-2013, 01:22
Ik zag het net op fb.
Dit is zijn kans op een title shot.

yy
02-11-2013, 01:32
nice!!

ijsbier
02-11-2013, 01:59
Machida is echt de vervelendste tegenstander die je maar kunt vinden in de UFC...

XanaduNL
02-11-2013, 02:56
Aan de ene kant erg vet, maar ik verwacht Mousasi niet in topvorm, en dan nog tegen iemand als Machida....wordt superlastig.

Budokan
02-11-2013, 02:58
Denk echt dat hij dit staand en op de grond moet kunnen winnen. Machida is niet zo'n worstelaar dus goede matchup

Soulbringer320
02-11-2013, 03:36
The UFC has announced its first event in Brazil for 2014... After smashing his way into the middleweight rankings (http://www.ufc.com/rankings) via a first-round knockout of Mark Munoz (http://www.ufc.com/fighter/Mark-Munoz) at last weekend's event in Manchester, former light heavyweight champion Lyoto Machida (http://www.ufc.com/fighter/Lyoto-Machida) will now get a fight closer to home.

Machida's next assignment comes in the form of a five-round main event against former Strikeforce (http://www.ufc.com/event/SF6)light heavyweight champion Gegard Mousasi (http://www.ufc.com/fighter/Gegard-Mousasi), who's currently ranked eighth in the light heavyweight division. The matchup is scheduled to take place February 8 in Jaragua do Sol, Brazil, in an event televised on FOX Sports 2.

Mousasi requested (http://www.mmaweekly.com/gegard-mousasi-wants-the-next-crack-at-new-ufc-middleweight-lyoto-machida) the matchup after last Saturday's fight, saying that he wanted to move to middleweight -- as Machida recently did -- and try for a shot at title contention.

pronk
02-11-2013, 04:25
Denk echt dat hij dit staand en op de grond moet kunnen winnen. Machida is niet zo'n worstelaar dus goede matchup

Mmm Sterk argument.

T15Boxing
02-11-2013, 05:27
Uitstekend..

Kemal
02-11-2013, 07:58
Lyoto Machida vs. Gegard Mousasi booked for Feb. 8 UFC show in Brazil

Fresh off his successful middleweight debut, Lyoto Machida has his next assignment.

Machida (20-4 MMA, 12-4 UFC), a former UFC light heavyweight champion, will fight former Strikeforce 205-pound champ Gegard Mousasi (34-3-2 MMA, 1-0 UFC) in the main event of a show expected to take place Feb. 8 in Brazil.

Globo.com first reported the fight booking for the card that is planned for Arena Jaragua in Jaragua do Sul, Santa Catarina, Brazil, and UFC officials later made a formal announcement.

The "Fight Night" card will be broadcast on FOX Sports 2. Sources close to the promotion on Friday told MMAjunkie.com it will not be the first "Fight Night" card of the 2014 UFC calendar.

Machida just this past week stopped Mark Munoz in the first round at UFC Fight Night 30 in Manchester, England. A head kick did the job for a "Knockout of the Night" victory for "The Dragon" against his friend and sometimes training partner. Machida took the fight on a little more than a month's notice, filling in for original headliner Michael Bisping when a detached retina and subsequent eye surgery forced "The Count" out of the fight in front of his home fans. Machida had been expected to face Tim Kennedy next week at "UFC Fight Night 31: Fight for the Troops 3," but was pulled to save the card in England.

That win got Machida back in the win column after a controversial unanimous decision loss to Phil Davis at UFC 163 in August in Brazil. That was his first fight in his home country since April 2006, so he'll be looking for his first UFC win in Brazil when he meets Mousasi.

Mousasi won his UFC debut in April after coming over from Strikeforce. He beat last-minute replacement Ilir Latifi in Sweden after Alexander Gustafsson was ruled out with a cut he suffered the week before the fight. Prior to that win, Mousasi, a former DREAM champ, had a six-fight unbeaten streak after losing his Strikeforce light heavyweight title to Muhammed Lawal in April 2010.

carlo1
02-11-2013, 09:22
dat is nog eens goed nieuws, geen idee wie er wint, maar ik wil die partij zien!!

Harrie Nak
02-11-2013, 09:33
Geweldig! Toch gekregen wat hij wilde, een top tegenstander. Alleen jammer dat het niet in Vegas ofzo is, dan had ik er misschien nog heen gekund.

Turboknecht
02-11-2013, 10:16
Geweldig! Toch gekregen wat hij wilde, een top tegenstander. Alleen jammer dat het niet in Vegas ofzo is, dan had ik er misschien nog heen gekund.

Zit je al in de VS dan? Lijkt me vetter om een UFC in Brazilië te zien eerlijk gezegd.

mario the count
02-11-2013, 10:52
Nice, nu nog winnen. Gelijk een pittige tegenstander hoor om weer in te komen.

Willem033
02-11-2013, 11:21
Zit je al in de VS dan? Lijkt me vetter om een UFC in Brazilië te zien eerlijk gezegd.

Idd.
ik zou liever in Brazilië een event bezoeken dan in de US.

Sato
02-11-2013, 15:27
Machida heeft een lastige stijl en 5 ronden kan zwaar zijn, maar ik denk dat Gegard hem moet kunnen pakken en meteen door naar die titel daarna als hij hem op een indrukwekkende manier verslaat!

Anderson
02-11-2013, 16:16
Mooie partij

123trisweat
02-11-2013, 19:10
Dat is dus bijna een jaar na zijn laatste partij en Mousasi heeft in 2.5 jaar tijd maar 3 partijen gevochten? Hoop op een topfitte Mousasi, mag ie maar de droom van Machida pakken ;)

appelsap
02-11-2013, 21:33
Aan chauvinisme geen gebrek hier. Leuke matchup, maar Ik zie niet hoe Gegard van Machida gaat winnen. Machida by (t)KO in 2 of 3.

Noahri
03-11-2013, 07:15
Mousasi is compleet, goede boxing skills en uitstekende grappling... Machida is uitstekend in counteren en heeft ook een black belt BJJ, maar hij is gewoon chokebaar zoals we hebben gezien in het gevecht met Jones. Gaat gelijk op als je het mij vraagt, allebei zwaar ervaren en uit dik hout gesneden.

Harrie Nak
03-11-2013, 10:12
Zit je al in de VS dan? Lijkt me vetter om een UFC in Brazilië te zien eerlijk gezegd.Nee, maar naar Brazilië ga ik liever een aantal weken (die ik in februari helaas niet heb), terwijl je in Vegas niet langer wilt blijven dan 3-4 dagen. :)

Btw, Kyotaro (K1) is volgens mij een plaatsgenoot van Machida. Wordt een eitje dus! ;)

lopez86
03-11-2013, 11:26
Denk echt dat hij dit staand en op de grond moet kunnen winnen. Machida is niet zo'n worstelaar dus goede matchup

Machida z'n worstelen is offensief wel niet zo goed, maar verdedigend stopt ie wel 85% van takedowns.
Staand is hij van een ander niveau en op de grond zeer moeilijk te controleren.
Aan de andere kant is Mousasi staand ook heel onorthodox.
Ik vind het geen goeie matchup voor Gegard, en hoop dat ie een goed camp heeft om zich voor te bereiden.
Waar traint ie inmiddels?

Turboknecht
03-11-2013, 12:15
Nee, maar naar Brazilië ga ik liever een aantal weken (die ik in februari helaas niet heb), terwijl je in Vegas niet langer wilt blijven dan 3-4 dagen. :)




Oké duidelijk. ;)

Asura
03-11-2013, 17:44
Aan chauvinisme geen gebrek hier. Leuke matchup, maar Ik zie niet hoe Gegard van Machida gaat winnen. Machida by (t)KO in 2 of 3.

Gelukkig zijn er altijd nog cynische kosmopolitanen die er een kick van krijgen om er iedereen op te wijzen hoe slecht het is om je eigen landgenoten te steunen. Beargumenteer dan tenminste waarom de keuze voor Gegard compleet fout is.

Klassikl
03-11-2013, 18:25
Mooie matchup. Denk persoonlijk Machida met een decision. Hij heeft in mij ogen net dat beetje extra klasse. Beide zie ik ze graag knokken dus hoop op een goede partij zodat ondanks een verlies partij de verliezer er goed uitkomt.

de Stiep
03-11-2013, 18:30
Gelukkig zijn er altijd nog cynische kosmopolitanen die er een kick van krijgen om er iedereen op te wijzen hoe slecht het is om je eigen landgenoten te steunen. Beargumenteer dan tenminste waarom de keuze voor Gegard compleet fout is.

Zucht.......... mijn "kleine" heeft pas nog gesproken met Gegard en daarna met hem getrained. Geloof me nou...als mijn zoontje zegt dat Gegard er klaar voor is dan is Gegard er ook klaar voor. Dit gaat echt niet lang duren deze pot. Naar mijn mening (en van die kleine) is this a first round win van Gegard.

appelsap
04-11-2013, 07:18
Gelukkig zijn er altijd nog cynische kosmopolitanen die er een kick van krijgen om er iedereen op te wijzen hoe slecht het is om je eigen landgenoten te steunen. Beargumenteer dan tenminste waarom de keuze voor Gegard compleet fout is.

Compleet fout kan een keuze bij een MMA partij bijna nooit zijn, maar ik denk dat Machida sneller sterker en slimmer is op dit moment. Staand nauwelijks te raken en Gegard heeft geen sterke take down als hij geen clinch heeft. Machida wordt steeds beter en Mousasi is er lang uit geweest en heeft volgens mij een beperkte hoeveelheid goede sparringpartners.
Hoop dat ik zo duidelijk ben.

Ik ben wel blij dat je Gegard als een landgenoot ziet. Goed uitgangspunt voor andere topics waarop je reageert.

blade
04-11-2013, 08:39
word een lekkere partij iig

Turboknecht
04-11-2013, 10:33
Ik ben wel blij dat je Gegard als een landgenoot ziet. Goed uitgangspunt voor andere topics waarop je reageert.


http://youtu.be/bcYppAs6ZdI

Asura
05-11-2013, 00:05
Compleet fout kan een keuze bij een MMA partij bijna nooit zijn, maar ik denk dat Machida sneller sterker en slimmer is op dit moment. Staand nauwelijks te raken en Gegard heeft geen sterke take down als hij geen clinch heeft. Machida wordt steeds beter en Mousasi is er lang uit geweest en heeft volgens mij een beperkte hoeveelheid goede sparringpartners.
Hoop dat ik zo duidelijk ben.

Ik ben wel blij dat je Gegard als een landgenoot ziet. Goed uitgangspunt voor andere topics waarop je reageert.

:fp:
Dus jij raad mij aan te negeren dat mijn vriendin ongeveer 4x voor k***nederlander is uitgescholden dit jaar en dat per definitie elke keer dat een kennis van mij is lastig gevallen of seksueel geintimideerd het iemand was die uit een vrouwonvriendelijke, agressieve cultuur komt?

Niet iedereen vind het belangrijk om iedereen voor chauvinist uit te maken om zichzelf lekker "open minded" te voelen. Je snapt niet eens waarom je dit zo graag doet ^^

Ik vind andere dingen belangrijk, helaas is dat streng verboden in NL sinds "68.

Gegard is een nette Armeense jongen die zichzelf kennelijk meer Armeens/Iraans voelt dan Nederlands, maar hieruit vloeien weinig politieke/culturele consequenties, daarom deren zijn loyaliteiten mij ook niet. Jij kan niet verder kijken dan het idee dat iedereen die logischerwijs zeer kritisch staat tegenover immigratie een domme, ongeïnformeerde tokkie is, aldus menig door onze belasting betaalde presentator.Erg kortzichtig van je.

Bedankt voor je uitleg over Machida. Waar ik mee eens ben is dat hij er lang uit is geweest. Gegard heeft uitstekende timing en zal niet worden gefrustreerd door Machida's "elusiveness".

Doeeffenormaaljoh
05-11-2013, 00:31
asura, ik lees wel vaker reacties van jou. Bah, wat een ongelooflijke zuurpruim ben jij zeg.
Je zou maar zo in het leven staan.

ontopic. Echt een 50/50 match of als ik eerlijk ben 60/40 machida..
Onze Leidenaar vecht echt te weinig wedstrijden

Budokan
05-11-2013, 20:50
Zucht.......... mijn "kleine" heeft pas nog gesproken met Gegard en daarna met hem getrained. Geloof me nou...als mijn zoontje zegt dat Gegard er klaar voor is dan is Gegard er ook klaar voor. Dit gaat echt niet lang duren deze pot. Naar mijn mening (en van die kleine) is this a first round win van Gegard.

eh, en heeft jouw 'kleine' ook getraind met Machida zodat hij het goed kan vergelijken?

Anderson
05-11-2013, 21:12
Gegard is een nette Armeense jongen die zichzelf kennelijk meer Armeens/Iraans voelt dan Nederlands, maar hieruit vloeien weinig politieke/culturele consequenties, daarom deren zijn loyaliteiten mij ook niet. Jij kan niet verder kijken dan het idee dat iedereen die logischerwijs zeer kritisch staat tegenover immigratie een domme, ongeïnformeerde tokkie is, aldus menig door onze belasting betaalde presentator.Erg kortzichtig van je.

Hij gaat wel met Turken om Asura dat is toch niet jou volk.

my2cents
05-11-2013, 21:51
Mijn god, gaat draait dit topic nu ook alweer om de discussie wel/niet Nederlander..

Wiseguy
05-11-2013, 22:00
Compleet fout kan een keuze bij een MMA partij bijna nooit zijn, maar ik denk dat Machida sneller sterker en slimmer is op dit moment. Staand nauwelijks te raken en Gegard heeft geen sterke take down als hij geen clinch heeft. Machida wordt steeds beter en Mousasi is er lang uit geweest en heeft volgens mij een beperkte hoeveelheid goede sparringpartners.
Hoop dat ik zo duidelijk ben.

Ik ben wel blij dat je Gegard als een landgenoot ziet. Goed uitgangspunt voor andere topics waarop je reageert.

Haha prachtig!

cornelus
05-11-2013, 23:04
Wow ik hoop echt op een Mousasi in topvorm, die kan nog wel een paar potten breken!

hankmoody
08-11-2013, 16:31
Lyoto is mijn favoriete vechter en ik volg en bestudeer hem al heel lang. Hoe goed Machida ook is, ik denk niet dat hij de partij gaat winnen. Lyoto heeft altijd moeite gehad met echte goede technische boksers (Jon Jones, Shogun, Rampage) en dat ervaar ik zelf ook als Karate MMA vechter. Boksers kunnen je gemakkelijk overnemen en overwelmen. Omdat Mousasi ook een goede kickboxachtergrond heeft (Nederlander, k1 etc.) weet hij prima met trappen om te gaan (in tegenstelling tot Rampage). Deze partij zie ik winnen door Mousasi en niet via decision maar een k.o. of tko. Tenzij Machida hem naar de grond brengt en probeert the ground en pounde en submitte. Dan is Machida toch echt beter (traint met noguearra broers, met gracies, zwarte band bjj, goede worstelaar).

Asura
09-11-2013, 19:03
Hij gaat wel met Turken om Asura dat is toch niet jou volk.

Geen enkel volk is gelijk aan een ander volk, dat is zo. Als ik nu zeg dat er (bv) gister een getint persoon een blonde vrouw heeft aangevallen, dan denk jij echt niet dat ik het over een Chinese "Nederlander" spreek. Ga ik naar Londen waar ze een grote Chinese gemeenschap hebben, en ik maak dezelfde opmerking, dan zal ook de laatste mogelijke dader die bij de Engelsman opkomt een Chinese immigrant zijn. Dat kan ik overal in Europa herhalen. De ene cultuur is wel geschikt voor integratie in een West-Europese cultuur, de ander duidelijk niet.Alleen een malloot of iemand die er al zenuwachtig van word om er over na te denken(begrijpelijk op zich) ziet niet de duidelijke culturele verschillen tussen immigranten en de politieke impact die hieruit voortvloeit. Als een bepaalde immigrantengemeenschap te groot word is integratie uiteraard niet meer mogelijk, hiernaast zijn en ontstaan er vaak politieke krachten die integratie proberen te voorkomen, de Regering Erdogan is hier erg actief mee bezig.

Ik ken vrijwel geen Turken waarvan ik de politieke waarden kan specificeren als Nederlands, en ik ken geen Turken die zichzelf werkelijk als Nederlander beschouwen in een definitie die verder gaat dan de holle definitie die de Nederlandse regering aanhoud om iedereen na 5 jaar een paspoort te geven. Dat betekent niet dat ik problemen heb met individuele Turken, dat zou idioot zijn, niemand kan er wat aan doen dat ze in een ander waardestelsel zijn opgegroeid. Maar dat er vanuit massa-immigratie een destabiliserende werking uitgaat valt niet te ontkennen. Dat hier lichtzinnig mee word omgegaan terwijl dezelfde problematiek zichtbaar is in elk land waar de multiculturele samenleving een heilig huisje is, dat stoort mij, niet welke vrienden iemand kiest. Dat is een stukje projectie van jouw kant.

Klassikl
09-11-2013, 19:11
Sorry maar de Chinezen aanhalen als een groep die geslaagd geïntegreerd is, is totaal ridicuul.

e-type
09-11-2013, 19:37
Mijn god, gaat draait dit topic nu ook alweer om de discussie wel/niet Nederlander..


x2

Asura
09-11-2013, 23:48
Sorry maar de Chinezen aanhalen als een groep die geslaagd geïntegreerd is, is totaal ridicuul.

Ik gaf aan dat Chinese immigranten overal in Europa, en de VS dezelfde gedragspatronen tonen. Namelijk, ze plegen vrijwel geen geweld tegen de autochtone bevolking, hoewel er wel redelijk veel geweld is binnen de Chinese gemeenschappen(afpersing oa.). Ze zijn sterk geïsoleerd en houden zich afzijdig van samenlevingen waarin zij wonen, wie verslagen leest uit de 18e en 19e eeuw ziet bij Chinese immigranten dezelfde patronen. Dat is ook niet verbazingwekkend, vrijwel alle etnische groepen vertonen vrijwel hetzelfde gedrag over vele generaties, waar het is gedocumenteerd tot honderden jaren terug(de "Roma" bv). Chinezen zie ik niet als probleem omdat zij anders dan bepaalde andere minderheden geen etnisch gemotiveerd geweld plegen tegen autochtone Nederlanders(noch tegen andere Europeanen)en zich politiek afzijdig houden. Hoewel ik best veel ervaringen heb met hindoestanen die denigrerende opmerkingen maken over Nederlanders of een zeer negatieve indruk hebben van Nederlanders(racisme zien in de vreemdste plekken bv), schat ik deze groep immigranten ook niet in als problematisch om dezelfde redenen. Mijn wens is niet zozeer integratie, dit is niet haalbaar als het aantal immigranten eenmaal te groot is, het enige wat werkt is immigratie beperken en dan vooral uit landen waar de maatschappelijke en politieke implicaties het risico niet waard zijn. Van mij hoeft het niet zo ver te komen als in Oslo, waar meer dan 95% van de verkrachtingen door allochtonen worden gepleegd en "Noorse" schoolhoofden oproepen tot Sharia wetgeving. Oké, dat laatste gebeurt hier ook al, en met het eerste zijn we "goed" op weg, maar erger voorkomen lijkt mij wel handig.

Turboknecht
10-11-2013, 12:34
Waar ging dit topic ook alweer over?

Wiseguy
10-11-2013, 12:39
Waar ging dit topic ook alweer over?

Over Asura's vriendin, die wordt uitgescholden en over zijn liefde voor Chinezen.

DonLino007
10-11-2013, 13:53
Wat een gezeik van Asura. Ga a.u.b. ergens anders dit soort uitingen doen op het internet. De topic is Lyoto Machida vs Gegard Mousasi! Dit is MIXFIGHT. I.p.v. ingaan op samenlevingen en culturen verdiep je nog een keer goed op MIXFIGHT! He gaat over vechtsport. V-E-C-H-T-S-P-O-R-T. Als je daar niks over te melden heb ga dan eens goed praten met je vrienden of je vriendin ;-).

On topic. Tof dat Gegard Mousasi weer een partij mag draaien. Ik hoop dat hij wint. Topvechter uit NEDERLAND :-)

ChingChong
10-11-2013, 15:29
Ik denk dat het misschien een hele saaie partij wordt. Beide zijn vechters die veel kijken voordat ze aanvallen en hebben het van hun counters. Ben bang dat ze allebei te veel afwachten :/

lukashenko
10-11-2013, 15:44
Ik vind het een mooie match up voor gerard .
ik wil wel zien hoe machida het 5 rondes volhoud op middleweight otis een grote jongen en hij moet daar veel voor te cutten .
ten tweede is het een mooie match up omdat ik geloof dat gerard een betere stand up heeft dan machida .

t

kentaro
12-11-2013, 23:28
Gegard is er wel lang uit geweest met blessures etc.
hoop dat dit niet te vroeg komt voor hem, is toch een moeilijke vechter die machida.

Leventdepevent
13-11-2013, 12:21
voor een karate liefhebber is machida gewoon een genot om naar te kijken, bijna al zijn moves zijn basis technieken uit het shotokan, en zijn nog effectief ook. leuke partij om naar uit te kijken dat is zeker

Tykill
13-11-2013, 13:15
Gegard kan deze wel pakken! Ik vind hem persoonlijk erg gaaf om naar te kijken. Hij is heel goed in afstand meten en gaten zoeken. Hij is een van de weinig vechters waarbij ik rustig 5 rondes kan kijken zonder verveeld te wachten op een KO of sub.

Pahlavan
13-11-2013, 13:26
Een mousasi in vorm kan dit winnen maar zoals ik al eerder zei, ik had liever dat hij eerst een 'warm-up' fight zou draaien na zo'n lange lay-off. Vooral aangezien machida de laatste tijd wel zo actief is gebleven. Hoe dan ook hoop ik natuurlijk op mousasi! Heb altijd het gevoel gehad bij hem dat er zoveel meer inzit dan hij tot nu toe heeft laten zien.

Ger Maan
11-12-2013, 14:05
Gegard is ter promotie van het gevecht met Machida op bezoek in Brazilie.

http://i39.tinypic.com/343jfqc.jpg

http://i39.tinypic.com/23sb20z.jpg

http://i43.tinypic.com/23vnu45.jpg

http://i39.tinypic.com/2cnjhvn.jpg

http://i42.tinypic.com/2gspbo2.jpg

123trisweat
11-12-2013, 20:12
Eerste gedacht is Mousasi sponsor loos???

WAR Gegard!

Gegard is ter promotie van het gevecht met Machida op bezoek in Brazilie.

http://i39.tinypic.com/343jfqc.jpg

http://i39.tinypic.com/23sb20z.jpg

http://i43.tinypic.com/23vnu45.jpg

http://i39.tinypic.com/2cnjhvn.jpg

http://i42.tinypic.com/2gspbo2.jpg

S.B.
11-12-2013, 20:30
Is dat je eerste gedachte?
Kijk die enorme watermeloen!

appelsap
11-12-2013, 20:33
Is dat je eerste gedachte?
Kijk die enorme watermeloen!

Welke van de twee?

mario the count
11-12-2013, 20:36
Is dat je eerste gedachte?
Kijk die enorme watermeloen!

Dat stuk fruit in zijn handen is anders ook groot.

YoMarK
11-12-2013, 21:27
En wat denken jullie van het kleine gele autotje?

goro
12-12-2013, 01:56
En wat denken jullie van het kleine gele autotje?
hihi!

Hij is gesponsord door nintendo! (Luigi)

Ger Maan
17-01-2014, 21:47
http://www.youtube.com/watch?v=IqJpghYFnhw

#teamBADGUY
17-01-2014, 23:31
@ufc: Breaking: #UFCFightNight main event set for February 8 in Jaragua do Sol - @LyotoMachidaFW vs Gegard @Mousasi_MMA on FOX Sports 2


Mousasi si gaat em gewoon vouwen en G&P
zakelijk


war mousasi

#teamBADGUY
17-01-2014, 23:38
Een mousasi in vorm kan dit winnen maar zoals ik al eerder zei, ik had liever dat hij eerst een 'warm-up' fight zou draaien na zo'n lange lay-off. Vooral aangezien machida de laatste tijd wel zo actief is gebleven. Hoe dan ook hoop ik natuurlijk op mousasi! Heb altijd het gevoel gehad bij hem dat er zoveel meer inzit dan hij tot nu toe heeft laten zien.


Ik ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk dat hij weinig grote kansen heeft gekregen , want hij heeft dacht ik wel practisch al z'n tegenstanders gesloopt

Mauro
06-02-2014, 17:57
http://www.mmamania.com/2014/2/6/5385504/dana-white-lyoto-machida-gegard-mousasi-winner-middleweight-title-shot-next-brazil-mma

Jamopa
06-02-2014, 18:15
Aan de ene kant erg vet, maar ik verwacht Mousasi niet in topvorm, en dan nog tegen iemand als Machida....wordt superlastig.
Waarom verwacht je dat Mousasi niet in topvorm is?

Jamopa
06-02-2014, 18:20
Ik zag het net op fb.
Dit is zijn kans op een title shot.

Las ergens anders (sherdog) dat Dana had gezegd dat winst door Mousasi, hij niet meteen recht had op title match.

mario the count
06-02-2014, 18:36
http://www.mmamania.com/2014/2/6/5385504/dana-white-lyoto-machida-gegard-mousasi-winner-middleweight-title-shot-next-brazil-mma

Wat een onzin weer van Dana.

Klassikl
06-02-2014, 19:54
Kom op zeg. Het zou toch ook niet erg realistisch zijn als Mousasi direct een titleshot zou krijgen. Na 1 fight op middleweight? En zijn eerste echte gevecht in de UFC. Als Jacare wint zou die sowieso boven hem staan. En dan afwachten wat er tussen Weidman en Belfort gebeurd. Enige optie is wanneer Mousasi na een spannende en goede partij met een prachtige sub of ko wint en zoveel hype ontwikkeld en Jacare verliest en Belfort vs Weidman geeft geen reden tot een rematch.

Harrie Nak
08-02-2014, 10:31
http://www.youtube.com/watch?v=L5rEqJ2U3rU

mario the count
08-02-2014, 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=L5rEqJ2U3rU
Gun hem die winst echt. Naast een goede vechter is het ook gewoon echt een goede gast.

Pahlavan
08-02-2014, 11:17
Gun hem die winst echt. Naast een goede vechter is het ook gewoon echt een goede gast.

x2

Ik gun het hem ook echt van harte. Nog steeds een erg bescheiden vent.
Ik hoop ook echt dat hij van Machida weet te winnen maar het zal geen makkelijke klus worden daar in Brazilië..

123trisweat
08-02-2014, 11:43
Dit is de 15th feb. toch?

mario the count
08-02-2014, 12:07
Dit is de 15th feb. toch?
Jep volgende week. Topic klopt niet.

123trisweat
08-02-2014, 12:31
Jep volgende week. Topic klopt niet.
bedankt, fijn weekend

tarantula
08-02-2014, 13:32
Waar blijft jacare die gekke alligator in mij optiek een van de meest gevaarlijkste vechters in de middleweight division zelfs voor mousasi, ik denk dat hij hun gevecht in pride een beetje ongelukkig heeft verloren door die trap van de guard door gegard, alhoewel gegard ook een van mij favourite is een rustige getalenteerde jongen.


Ik zie die 2 gasten domineren in de midden gewicht alleen wanneer vecht jacare nou eens die matchmaking van ufc is ook onzin sommige vechters vechten 1 keer per jaar.

Pahlavan
08-02-2014, 13:44
Waar blijft jacare die gekke alligator in mij optiek een van de meest gevaarlijkste vechters in de middleweight division zelfs voor mousasi, ik denk dat hij hun gevecht in pride een beetje ongelukkig heeft verloren door die trap van de guard door gegard, alhoewel gegard ook een van mij favourite is een rustige getalenteerde jongen.


Ik zie die 2 gasten domineren in de midden gewicht alleen wanneer vecht jacare nou eens die matchmaking van ufc is ook onzin sommige vechters vechten 1 keer per jaar.

Jacare vecht op dezelfde card tegen Francis Carmont.

Wiseguy
08-02-2014, 13:54
Wat een enorm kutgevecht. Wil geen van beide zien verliezen. Als ik echt moet kiezen dan ga ik voor Gegard.

cornelus
08-02-2014, 14:07
Wat een enorm kutgevecht. Wil geen van beide zien verliezen. Als ik echt moet kiezen dan ga ik voor Gegard. Me too & ik hoop dat het echt een mooie spectaculaire pot gaat worden.

Pahlavan
08-02-2014, 14:10
Me too & ik hoop dat het echt een mooie spectaculaire pot gaat worden.

Machida's vechtstijl kennende zal het geen spectaculaire pot worden vrees ik, althans niet vanaf zijn kant. Ik zie beide heren normaal gesproken ook graag winnen maar nu ben ik natuurlijk 100% voor Gegard. Neemt niet weg dat het een lastige pot gaat worden..

Anderson
08-02-2014, 19:50
Ik hoop ook dat m'n stadsgenoot wint.

breahule
08-02-2014, 21:07
allen is het volgende week i.p.v 8feb. --> zie titel

mario the count
09-02-2014, 16:58
Hoop dat mousasi nog een KO aan deze highlight toe kan voegen

http://www.youtube.com/watch?v=_RNlCdWVShg

Harrie Nak
09-02-2014, 21:43
Dit is hoe Gegard Machida gaat pakken zaterdag...


http://www.youtube.com/watch?v=Zzxk5gFvDEg

Nelisje
10-02-2014, 09:25
Ik vind de standup van Mousasi geweldig om te zien rustig, verzorgd en geweldige timing. Zolang hij geen pijntjes of ziektes heeft zie ik hem zaterdag gewoon winnen van Machida.

Wheelie
10-02-2014, 11:06
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1511508_638629046184649_1158265760_n.jpg

HARDnickCORE
10-02-2014, 11:51
Ik vind de standup van Mousasi geweldig om te zien rustig, verzorgd en geweldige timing. Zolang hij geen pijntjes of ziektes heeft zie ik hem zaterdag gewoon winnen van Machida.


X2

Minotauro
10-02-2014, 13:22
Ik vond Mousasi erg goed vechten tegen Machida afgelopen zaterdag

leks
11-02-2014, 13:37
Ik vond Mousasi erg goed vechten tegen Machida afgelopen zaterdag http://www.insuranceclaimsgroup.com/images/joe_pants.gif

Wheelie
13-02-2014, 10:07
https://scontent-b-pao.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1618512_242654709248258_908417529_n.jpg

Sato
13-02-2014, 11:20
https://scontent-b-pao.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1618512_242654709248258_908417529_n.jpg

Je was me voor, maar wat ziet die kerel er ripped uit. Volgens mij heb ik hem nog nooit zo gedaan. Desalniettemin pakt mousassi hem na een stevige beukpartij op sub. (OFFtopic: die oude mister Miyagi (links van Machida) crane-kickt volgens mij ook menig vechter een paar IQ-punten naar beneden.)

https://pbs.twimg.com/media/BgSdo86IQAEYoGk.jpg

Leventdepevent
13-02-2014, 12:37
Je was me voor, maar wat ziet die kerel er ripped uit. Volgens mij heb ik hem nog nooit zo gedaan. Desalniettemin pakt mousassi hem na een stevige beukpartij op sub. (OFFtopic: die oude mister Miyagi (links van Machida) crane-kickt volgens mij ook menig vechter een paar IQ-punten naar beneden.)

https://pbs.twimg.com/media/BgSdo86IQAEYoGk.jpg

die linker naast hem is zijn vader als ik me niet vergis

Harrie Nak
13-02-2014, 13:12
En links daarvan Ryan Bader. Is wel oud geworden zeg.

#teamBADGUY
13-02-2014, 15:58
Je was me voor, maar wat ziet die kerel er ripped uit. Volgens mij heb ik hem nog nooit zo gedaan. Desalniettemin pakt mousassi hem na een stevige beukpartij op sub. (OFFtopic: die oude mister Miyagi (links van Machida) crane-kickt volgens mij ook menig vechter een paar IQ-punten naar beneden.)

https://pbs.twimg.com/media/BgSdo86IQAEYoGk.jpg
jij hebt machida gedaan....

hankmoody
13-02-2014, 17:47
https://scontent-b-pao.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1618512_242654709248258_908417529_n.jpg

Machida en zijn broertje zien er wel badass uit zeg. Buiten een overwinning tegenover Gegard gun ik Machida alles.

Ger Maan
14-02-2014, 20:01
De weging nu live om 19:00 uur

http://www.ufc.com/media/ufn-jaragua-machida-mousasi-weigh-in

Wheelie
14-02-2014, 21:52
http://www.youtube.com/watch?v=80juyqmfnbI

Diz
14-02-2014, 22:12
Blijf die houding van Gegard echt meesterlijk vinden! Leek bij de staredown wel of hij Machida uit stond te lachen...

jantje11
15-02-2014, 00:43
GSP is trouwens ook Gay.
Hij staat zn Titel af want hij moet ff afstand doen van het hele UFC gebeuren door persoonlijke problemen en blablabla maar hij loopt wel met Carmont mee op de weigh ins.

Hij weet gewoon dat die er goed van af is gekomen tegen Hendricks om de winst te krijgen en om de Titel af te staan is beter voor zn record want hij weet ook wel dat die in een rematch weer een flink pak slaag krijgt.

Klassikl
15-02-2014, 02:39
GSP is trouwens ook Gay.
Hij staat zn Titel af want hij moet ff afstand doen van het hele UFC gebeuren door persoonlijke problemen en blablabla maar hij loopt wel met Carmont mee op de weigh ins.

Hij weet gewoon dat die er goed van af is gekomen tegen Hendricks om de winst te krijgen en om de Titel af te staan is beter voor zn record want hij weet ook wel dat die in een rematch weer een flink pak slaag krijgt.

Ja dat is het. Goed gezien!

Naj85
15-02-2014, 12:56
Machida ziet er op 185 wel topfit uit! Ik gun hem ook bijna altijd de overwinning, alleen in dit gevecht sta ik achter mousasi

Jeru
15-02-2014, 13:07
Krijg van deze partij toch wel meer de kriebels dan die van Overeem vs Mir. Mooie partij hoor voor Mousasi!! Heb er wel zin in.

Willem033
15-02-2014, 13:14
Hoe laat begint dit event?

Willem033
15-02-2014, 13:24
1:30 main 4:30 volgens mij


Thnx

Begint om 1:30 de main card?

woutjuh
15-02-2014, 13:27
Raar verwijder per ongeluk heel mijn bericht.. Begint gewoon om 4:30

Willem033
15-02-2014, 13:30
Oei. Erg laat. Ff zien of ik dat ga volhouden. Evengoed bedankt!!

mario the count
15-02-2014, 13:34
Raar verwijder per ongeluk heel mijn bericht.. Begint gewoon om 4:30

lijkt me sterk, het is daar 3 uur vroeger dan hier. Je gaat me niet vertellen da de maincard om half 1 snacht's begint daar.

mario the count
15-02-2014, 13:37
hmmm op de ufc site staat idd 3:30AM GMT en wij zitten op GMT +1

Willem033
15-02-2014, 13:39
Alles voor de Amerikaanse fans dus.

woutjuh
15-02-2014, 13:42
Due to broadcast restrictions, this video is not available in your region. Please check your local listings for viewing information.


This event is only available in US, CA, AU, NZ, GB, IE, SE, DK, FI, NO.



was toch niet van plan live te kijken, maar vind het wel apart.

Klassikl
15-02-2014, 14:03
Ik dacht gezien te hebben 10:30 est wat neetkomt op half 2. Maar pin me er niet op vast.

breahule
15-02-2014, 14:21
Cage Warriors 64 om 22.00 en dan aansluitend vanaf 1:30 de prelims volgens mijn welbekende stream.

Harrie Nak
15-02-2014, 15:50
http://distilleryimage9.ak.instagram.com/d15373a6957d11e381dd1273149d0f6d_8.jpg

Niek-S
15-02-2014, 18:37
Chael Sonnen zou ook weer naar 185 moeten gaan, ik weet niet of hij nog veel kans maakt, maar toen der tijd wel top contender. De 185 divisie is erg sterk nu:)!

Willem033
15-02-2014, 18:51
Idd. Silva is weg en er zijn nu ineens allemaal serieuze contenders.
Ik zie Jacare en Mousasi en Machida ook van Silva winnen.

#teamBADGUY
15-02-2014, 19:08
Idd. Silva is weg en er zijn nu ineens allemaal serieuze contenders.
Ik zie Jacare en Mousasi en Machida ook van Silva winnen.

Klopt .... Maar kzie ze ook van em verliezen lol

niang_58
15-02-2014, 20:33
Weet Iemand Trouwens Hoe we Het Prelims Kunnen Kijken, Door die Kut Fight Pass zenden ze het niet meer uit denk ik, ben benieuwd op die Russen.

Willem033
15-02-2014, 21:06
Ik had even op de site van firstrowsport gekeken of op kiwi.
Daar staat meestal wel wat.

Harrie Nak
15-02-2014, 23:39
Due to broadcast restrictions, this video is not available in your region. Please check your local listings for viewing information.


This event is only available in US, CA, AU, NZ, GB, IE, SE, DK, FI, NO.



was toch niet van plan live te kijken, maar vind het wel apart.

Waar krijg je dat? Ik heb de stream gewoon zonder problemen voor 8 dollar kunnen bestellen via www.ufc.tv.

Willem033
16-02-2014, 00:11
Begint dus echt pas om half 5?

mario the count
16-02-2014, 00:12
Begint dus echt pas om half 5?
Half 4. Maar das nog een tijdstip van niks

Willem033
16-02-2014, 00:37
Ja klote. Maar weet je wat ook kut is.
Dat er altijd debielen zijn die na een event een topic starten waaraan je al kan zien wie er gewonnen heeft.
Dus misschien blijf ik wakker als ik t red.

mario the count
16-02-2014, 00:51
Ja klote. Maar weet je wat ook kut is.
Dat er altijd debielen zijn die na een event een topic starten waaraan je al kan zien wie er gewonnen heeft.
Dus misschien blijf ik wakker als ik t red.

Jep. ga het vannacht ook niet redden. Morgenochtend eerst fightnext checken en dan pas mixfight.

Klassikl
16-02-2014, 00:52
Lekker is dit zeg. Early prelims zijn fight pass only. Kan je dus gewoon enkel in uS, CA, AU, NZ, GB, IE, SE, DK, FI, NO zien,

Leuk man zo'n fightpass...............................

Klassikl
16-02-2014, 00:58
Half 4. Maar das nog een tijdstip van niks

Geloof toch echt half 5. 10:30 EST start de maincard dat plus 6 uur tijdsverschil maakt half 5

Klassikl
16-02-2014, 02:19
Voor de helden onder ons die het aandurven.

Chat: http://us10.chatzy.com/15327470040763

donalexandro
16-02-2014, 02:58
http://gofirstrow.eu/watch/240320/1/watch-ufc-fight-night-36:-machida-vs-mousasi-prelims.html

FF alle reclame wegdrukken en je kan kijken:cool2:

Naj85
16-02-2014, 03:05
thanx

Klassikl
16-02-2014, 05:31
http://failmark.com/maincard_25fdc.htm#

Vrij goede kwaliteit stream

headliner
16-02-2014, 08:33
Nou, dit was wel een van de saaiste events die ik me kan herinneren!
En dan geeft Dana White nog fight of the night aan Machida - Mousasi , terwijl 2 weken terug Overeem enorm commentaar van hem kreeg op de partij waarin hij domineerde en veel meer deed dan Machida nu! Die gast wordt met de week gekker in z'n hoofd!

Nelisje
16-02-2014, 11:02
Oh als dat fight of the night was, dan hoef ik de rest niet te zien, thx for the heads up.