PDA

View Full Version : Saki schakelt advocaat in en dient officieel protest in tegen uitslag Verhoeven-Saki



rollermanskunk
02-11-2013, 18:30
Gokhan Saki*enters protest!

BIG NEWS --- SHARE --- BIG NEWS

Gokhan Saki fought in the GLORY heavyweight tournament last month. In the semifinals he lost his fight to Rico Verhoeven, but in the first round the referee decided that Saki was down. A very disappointing decision by*the referee, since Saki was clearly not down!If the down wasn’t given Saki the round of have ended in a 10-9, 9-10 or 10-10 score. In two of these cases Saki would have won the fight, in the case Rico would have won this round 10-9, the fighters would have fought another round. Because of this Saki has asked his lawyer to enter a protest on his behalf.

Bron: Golden GloryTV Facebook

Nosferatu187
02-11-2013, 18:42
wat een nieuws zeg, en gelijk heeft hij btw.

Anderson
02-11-2013, 18:46
Heeft geen nut de regels gelden als je grond raakt met je bokshandschoen krijg je al 8 tellen. Dus Saki kan maar beter niet meer in de V.S. vechten als hij hier op tegen is.

Nosferatu187
02-11-2013, 18:47
dat is een flash-knockdown maar het was helemaal geen flash-knockdown want saki struikelde over zijn rechterbeen is duidelijk te zien.

Nosferatu187
02-11-2013, 18:48
lijkt me belachelijk dat als je struikelt op een gladde vloer met blote voeten, dat het telkens als een flash-knockdown zou gelden.

tidelot
02-11-2013, 18:59
saki moet niet zo janken,
volgende keer beter.

Kemal
02-11-2013, 18:59
ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken

Willem033
02-11-2013, 19:03
Saki moet het zand uit ze kutje halen en Rico de volgende keer KO slaan als hij zoveel beter is.

yuko
02-11-2013, 19:17
Ga gewoon trainen zodat je de volgende keer niet als een zoutzak in de ring verschijnt. Wat hoopt die gozer nou te bereiken? Die 250.000 gaan ze hem echt niet meer geven en je eer red je ook niet, in tegendeel.

Jabdealer
02-11-2013, 19:20
Welke adviseurs heeft Saki in dienst die hem dit geadviseerd hebben??

Echt een PR clusterfuck van hier tot Tokyo.

Laat je handen spreken Saki, en niet je advocaten!

e-type
02-11-2013, 19:24
Saki orienteert zich goed op de Amerikaanse markt, met z'n advocaatje.

Don't bite the hand that feeds, Saki.

RedDawn
02-11-2013, 19:31
En Saki was teleurgesteld in Ghita omdat deze kritiek uitte op de scheidsrechter na hun tweede partij.

Met het inschakelen van een advocaat maakt Saki zich echt onsterfelijk belachelijk. Saki is officieel de grootste huilebalk van 2013!

mario the count
02-11-2013, 19:35
En Saki was teleurgesteld in Ghita omdat deze kritiek uitte op de scheidsrechter na hun tweede partij.

Met het inschakelen van een advocaat maakt Saki zich echt onsterfelijk belachelijk. Saki is officieel de grootste huilebalk van 2013!+1, wat een onzin van Saki man.

Soulbringer320
02-11-2013, 19:35
Kansloos

Kemal
02-11-2013, 22:16
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=A-oBJpDXTNM&list=UU3PoV37w2m3MtfCl9O6IV8A

vanaf 4:17....

RedDawn
02-11-2013, 22:18
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=A-oBJpDXTNM&list=UU3PoV37w2m3MtfCl9O6IV8A

vanaf 4:17....

Saki is de realiteit een beetje kwijt.

Leventdepevent
02-11-2013, 22:26
sjonge jonge wat een jankerd zeg

Fightfan
02-11-2013, 23:04
Ik vind het wel logisch, Saki is 2 en een halve ton misgelopen door een grove fout EN zijn onderschatting van Verhoeven.

lopez86
02-11-2013, 23:07
Ik begrijp jullie reactie, maar bekijk het ook ff vanuit Saki z'n perspectief.
Dit gaat veel verder dan wat de meeste mensen zien, dit is zijn werk en hij heeft een grote kans op 250.000 verloren door een onnodige fout.
Dan kan je het janken noemen of niet, maar als zijn advocaten denken dat ze kans maken op compensatie geef ik ze geen ongelijk.
Anders beginnen ze er ook niet aan lijkt me.
Maar ik ben geen advocaat, alhoewel het me niet slim lijkt om tegen het grootste sportorgaan in de VS een zaak aan te spannen.


Saki orienteert zich goed op de Amerikaanse markt, met z'n advocaatje.

Don't bite the hand that feeds, Saki.

De jury, en deze scheidsrechter beslissing heeft niks met Glory te maken, dat regelt de athletic state commission daar.
Het lijkt me dan ook niet dat ze iets op Glory kunnen verhalen, maar de vraag is; op wie dan wel?

Coldcrust
02-11-2013, 23:16
Ik ben een behoorlijke liefhebber van de stijl van Saki maar dit is een zielige reactie. Verhoeven heeft daarna ook Ghita opzij gezet en daarmee alle twijfel als was hij die dag niet de sterkste weggenomen. Zelfkritiek is aan Saki niet besteed blijkbaar.

Nosferatu187
02-11-2013, 23:16
gebeurd in the states dagelijks, sue them.

Nosferatu187
02-11-2013, 23:17
en die video vind ik niet eens relevant kamal omdat de scheids hem gratis tellen gaf dat is niet hetzelfde.

Willm
02-11-2013, 23:23
Ben een groot fan van Saki, maar wat een slechte verliezer zeg.

RedDawn
02-11-2013, 23:28
Ik vind het wel logisch, Saki is 2 en een halve ton misgelopen door een grove fout EN zijn onderschatting van Verhoeven.

Ik me niet voorstellen dat je dit logisch vindt. Zie je ook al Ajax naar de rechter stappen omdat ze onterecht een strafschop tegen krijgen?

Ik vond dat Saki er ook niet bepaald afgetraind uitzag. Misschien moet hij eens de hand in eigen boezem steken.

R.D.N
02-11-2013, 23:45
Pfffff triest gewoon.

blackadder
02-11-2013, 23:52
Gewoon triest. En wat als t tot n zaak komt en hij verliest? Gaat ie dan weg bij Glory en ergens anders mokken? Triest.

Bromios
03-11-2013, 00:18
Wat een ontiegelijke loser die Saki.
Het laatste beetje respectvwat ik voor de man had is wel weg nu.

e-type
03-11-2013, 00:27
Ik begrijp jullie reactie, maar bekijk het ook ff vanuit Saki z'n perspectief.
Dit gaat veel verder dan wat de meeste mensen zien, dit is zijn werk en hij heeft een grote kans op 250.000 verloren door een onnodige fout.
Dan kan je het janken noemen of niet, maar als zijn advocaten denken dat ze kans maken op compensatie geef ik ze geen ongelijk.
Anders beginnen ze er ook niet aan lijkt me.
Maar ik ben geen advocaat, alhoewel het me niet slim lijkt om tegen het grootste sportorgaan in de VS een zaak aan te spannen.



De jury, en deze scheidsrechter beslissing heeft niks met Glory te maken, dat regelt de athletic state commission daar.
Het lijkt me dan ook niet dat ze iets op Glory kunnen verhalen, maar de vraag is; op wie dan wel?

Nja, geen idee. Maar de ASC is onaantastbaar in de VS, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ie Glory zou aanspreken. Hij zal toch niet de scheids willen pakken?
Vreemd stukje hoor...

MaTo
03-11-2013, 00:31
beetje jammer weer..

rollermanskunk
03-11-2013, 00:51
Volgens de Glory-regels kan een vechter bij een discutabele beslissing een maand na het gevecht de beslissing/uitslag aanvechten maar de regels van het organiserende land/bond/federatie is altijd leidend:


1.2.28. Protest
Each form of protest with respect to decisions and/or regulations may solely be submitted in writing to the GLORY World Federation arbitration committee within one month following the occurrence of the dispute. Surety costs in the amount of € 750 are charged for processing the dispute by the committee. These costs must be paid to GSI at the time the protest is submitted and will be refunded if the protest of the party that has initiated the dispute is upheld. Raising protests or bringing a dispute to the attention of an official during the event can be penalized either with immediate consequences or future consequences in the form of a reprimand equivalent to a yellow card and the accompanying financial sanction.

1.2.29. Over-ruling and unwritten rules
The above rules of the GLORY World Series will always be subordinate and consequently may be revoked or modified depending on the applicable laws and/or ethical standards of the country or state where the event is organized.
All affairs or disputes that have not been provided for in the foregoing rules will at all times be presented to GSI for consideration, assessment and arbitration. The arbitration committee’s final decision is binding and cannot be appealed.
House rules or Code of conduct: These are the rules which are added depending on the event and are related only to this specific event. These rules will be determined separately for each event.

GM
03-11-2013, 01:10
Saki moet het zand uit ze kutje halen en Rico de volgende keer KO slaan als hij zoveel beter is.

Zand ??

Jabdealer
03-11-2013, 01:18
Weet je, het gaat er niet eens om of hij gelijk heeft volgens de regels, of niet. Misschien was het wel een discutabele beslissing van de ref. Shit happens!

Het gaat erom hoe je met tegenslagen om gaat. Hij trapte na tijdens de wedstrijd, gaf onsportief commentaar direct ná de wedstrijd, zat te mekkeren op Twitter in de week na de wedstrijd.. (kreeg nog een standje van Thom Harinck, was erg grappig). En met deze laatste move maakt hij zich helemaal belachelijk.

Het gaat erom dat het merk "Gokhan Saki" steeds imagoschade oploopt. En meneer Saki heeft dat zelf niet door, verblind door woede vanwege een verloren toernooi.

blackadder
03-11-2013, 01:24
@jabdealer. Heb je een link naar t standje van Harinck?

Nosferatu187
03-11-2013, 01:37
wil ik ook wel zien ja.

yuko
03-11-2013, 01:40
@jabdealer. Heb je een link naar t standje van Harinck?


https://twitter.com/gokhantherebel/status/389410123266793472

Fightfan
03-11-2013, 01:42
Ik me niet voorstellen dat je dit logisch vindt. Zie je ook al Ajax naar de rechter stappen omdat ze onterecht een strafschop tegen krijgen?

Ik vond dat Saki er ook niet bepaald afgetraind uitzag. Misschien moet hij eens de hand in eigen boezem steken.

Ik ben het eens dat Saki zeker ook blaam treft.

Jouw vergelijking is vreemd. In het boksen gaan boksers soms ook in beroep, of reageren Athletic commisions op uitslagen.
Hij kan het dus proberen.

Minotauro
03-11-2013, 02:51
Ik me niet voorstellen dat je dit logisch vindt. Zie je ook al Ajax naar de rechter stappen omdat ze onterecht een strafschop tegen krijgen?

Ik vond dat Saki er ook niet bepaald afgetraind uitzag. Misschien moet hij eens de hand in eigen boezem steken.

Als een voetbalclub het zou doen (naar de rechter stappen) dan is het Ajax wel ;)

T15Boxing
03-11-2013, 05:24
Jullie overdrijven weer.

Anderson
03-11-2013, 06:07
Zelfs F.M.W. jr krijgt 8 tellen als die met z'n handschoen de canvas raakt. Leer er mee te leven Saki je bent geen Oscar de la Hoya of Floyd je bent gewoon Saki een niemand in de V.S.

RedDawn
03-11-2013, 09:39
Ik ben het eens dat Saki zeker ook blaam treft.

Jouw vergelijking is vreemd. In het boksen gaan boksers soms ook in beroep, of reageren Athletic commisions op uitslagen.
Hij kan het dus proberen.

Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.

Turboknecht
03-11-2013, 09:59
Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Marco
03-11-2013, 11:46
Zal mij benieuwen, ik denk dat Saki weinig kans maakt.

Pahlavan
03-11-2013, 12:04
Mag Rico nu ook een advocaat nemen en protest indienen dat saki geen puntaftrek kreeg? Of de scheids saki aanklagen wegens emotionele schade nadat hij een lichte duw kreeg van saki? Tja in amerika kun je elkaar voor alles aanklagen dus waarom niet.

maar nee serieus, triest van saki. Accepteer je verlies en move on. Bovendien, zoals iemand anders al zei... Verwacht hij dat ze nu opeens die 250.000 van rico terugnemen en aan hem geven of wat?

Fightfan
03-11-2013, 12:11
Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.

Mmmm, jij maakt wel sterke punten qua natrappen ja. Zo had ik het niet gezien.
Inderdaad is het zeker imago schade.
Er is sowieso maar 1 plaats waar dit echt recht gezet kan worden: De ring.

blade
03-11-2013, 12:33
tja hij zal de centen wel nodig hebben wie niet btw:lol: maar goed hij kan zijn energie beter ergens anders aan besteden

largo0
03-11-2013, 13:02
Wat een reacties..

Hij kan toch ook een soort signaal afgevenen aan de jury in amerika. En hij heeft het volle recht om te protesteren? Nog een extra ronde en saki had het gewonnen.

In nederland worden er continue uitslagen verandert. En zeg nou eerlijk die regels zijn toch om te janken, handschoenen op de grond down? Net zoals die partij spong vs illunga, veelste te snel gestopt.

tarantula
03-11-2013, 14:10
Ik verbaas me echt over hoe een groot aantal mensen hier reageren zonder respect en manieren meteen de handschoenen uit.
Ik vraag me af praten jullie in het dagelijkse leven zo tegen iedereen? Ik denk het eerlijk gezegd niet nou als je in iemand zijn gezicht beschaafd blijft en je reactie gefilterd naar buiten brengt omdat je tegen een medemens praat doe het dan ook op een forum, het feit dat men anoniem achter de internet reageert wil niet zeggen dat je je menselijkheid opzij moet zetten en reageren als een ongemanierde onwetende.

Ik heb niks tegen kritiek leveren op een beschaafde manier zodra mensen vieze woorden gaan gebruiken en denigrerend beginnen te praten sorry ik bedoel wie wil er nou luisteren naar zo iemand.

Iedereen roept altijd osu bla bla wat zeg maar vaak naar voren wordt gebracht in de sport waar is de osu op mixfight.
Neem een voorbeeld aan thom harinck die op een normale manier saki advies gaf en kijk saki gaf hem gelijk.
Als je het met een grote mond doet bereik je er niks mee.

The Bulldog
03-11-2013, 14:24
Bas rutten zegt alt8jd...

Dont leave it to the judges..

Daarnaast gebrek aan inzicht imo.
Ja onterechte 8 tellen...

Ja saki sloeg veel...veel op dekking....

Ja....verhoeven was effectiever en....

Ja...voor het naschoppen had ie ook aftrek kunnen en imo mogen krijgen...

Ego is a bitch...

Vind saki naast spong 1 van de meest aantrekkelijke en technische vechters....maar deze was gewion voor rico verhoeven...

Guytje
03-11-2013, 14:47
Ik verbaas me echt over hoe een groot aantal mensen hier reageren zonder respect en manieren meteen de handschoenen uit.
Ik vraag me af praten jullie in het dagelijkse leven zo tegen iedereen? Ik denk het eerlijk gezegd niet nou als je in iemand zijn gezicht beschaafd blijft en je reactie gefilterd naar buiten brengt omdat je tegen een medemens praat doe het dan ook op een forum, het feit dat men anoniem achter de internet reageert wil niet zeggen dat je je menselijkheid opzij moet zetten en reageren als een ongemanierde onwetende.

Ik heb niks tegen kritiek leveren op een beschaafde manier zodra mensen vieze woorden gaan gebruiken en denigrerend beginnen te praten sorry ik bedoel wie wil er nou luisteren naar zo iemand.

Iedereen roept altijd osu bla bla wat zeg maar vaak naar voren wordt gebracht in de sport waar is de osu op mixfight.
Neem een voorbeeld aan thom harinck die op een normale manier saki advies gaf en kijk saki gaf hem gelijk.
Als je het met een grote mond doet bereik je er niks mee.

Vind het in deze topic wel meevallen eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk dat het soms wat over the top is in sommige topics, maar daar zijn er moderators voor toch.

On Topic vind ik dan wel dat Saki dit gewoon in de ring moet rechtzetten en niet door de aasgierenadvocaten in het land van de vrijheid..Maargoed, verwacht hier niet veel van qua ASC, dus binnen enkele weken zijn de gemoederen weer bedaart en gaat ook Saki zich terug bezig houden met waar hij goed in is en dat is spektakelkickboksen!! Hopelijk maakt zijn entourage dat ook snel aan hem duidelijk zodat we snel weer Saki op topniveau in die ring zien.

Is er eigenlijk al een persbericht gekomen over deze wending van Glory uit. Hoe ze als organisatie de zaak zien etc?? Ben ik wel benieuwd naar. Kan me moeilijk voorstellen dat ze hier blij mee zijn.

Willem033
03-11-2013, 14:48
Als die partij volgens de regels was gegaan had Saki een punt aftrek moeten krijgen voor natrappen en nog een punt aftrek voor het duwen van de scheids.
Grow up en sla hem de volgende keer KO als Rico niet zo veel voorstelt

Willm
03-11-2013, 14:59
Saki binnenkort ook naar Legend ?;)

rollermanskunk
03-11-2013, 16:02
Wat een reacties..

Hij kan toch ook een soort signaal afgevenen aan de jury in amerika. En hij heeft het volle recht om te protesteren? Nog een extra ronde en saki had het gewonnen.

In nederland worden er continue uitslagen verandert. En zeg nou eerlijk die regels zijn toch om te janken, handschoenen op de grond down? Net zoals die partij spong vs illunga, veelste te snel gestopt.

Saki heeft het volste recht om protest in te dienen maar:

- het is een kansloze missie (en bovendien te laat als ik het goed heb begrepen)
- moet het toernooi dan opnieuw gehouden worden?
-de ref was nog redelijk coulant want hij bestrafde niet het geduw en het natrappen
- Saki's imago is bij zijn wereldwijde fans door deze actie nogal beschadigd
- relatie met Glory is ernstig verstoord

Als best betaalde Glory-vechter zou Saki toch enigszins een vorm van zelfreflectie moeten hebben? 1 miljoen salaris per jaar zet je toch niet zo maar op het spel? Die 250k verdiend die binnen 3 maanden zo weer terug. Iedereen wil die rematch tegen Rico in Istanbul zien.

Komop Gokhan ga alsjeblieft niet naar die gekke Russen.

Train, focus, rematch, Istanbul, win, juich

Nosferatu187
03-11-2013, 16:03
natuurlijk moet het dan niet opnieuw gehouden worden lijkt me logisch.

rollermanskunk
03-11-2013, 16:38
natuurlijk moet het dan niet opnieuw gehouden worden lijkt me logisch.

Precies, dat bedoel ik ook het is kansloos en onuitvoerbaar. Hoogstens symbolisch om een signaal af te geven (denk ik)

Nosferatu187
03-11-2013, 16:42
dan heb je een verlies minder op je sheet, dus helemaal symbolisch lijkt me niet hoor.

Nosferatu187
03-11-2013, 16:47
Liver Kick (https://www.facebook.com/LiverKick) He's one of the highest paid fighters in the organization by a long shot, in fact, he probably made just as much, if not more, than Rico did.

I really don't see this as Gokhan Saki fighting the power as much as it is Gokhan Saki has lost his way.
Vind ik leuk (https://www.facebook.com/#) · 1 (https://www.facebook.com/browse/likes?id=599207740142572) · 5 uur geleden (https://www.facebook.com/LiverKick/posts/599061123490567?comment_id=5334088&reply_comment_id=5334379&total_comments=2)

Nosferatu187
03-11-2013, 16:47
weet je hier iets van trouwens, wat liverkick daar beweerd?

makavelli
03-11-2013, 16:52
Wat een slechte verliezer zeg! Ik vond Verhoeven ook zonder die 8 tellen beter. De meeste aanvallen van Saki zaten op zijn dekking

#teamBADGUY
04-11-2013, 18:26
En Saki was teleurgesteld in Ghita omdat deze kritiek uitte op de scheidsrechter na hun tweede partij.

Met het inschakelen van een advocaat maakt Saki zich echt onsterfelijk belachelijk. Saki is officieel de grootste huilebalk van 2013!


X2

blackadder
04-11-2013, 18:33
https://twitter.com/gokhantherebel/status/389410123266793472
Grappig. Thom geeft ook gelijk tips hoe je Saki moet aanpakken. :lol:

Minotauro
04-11-2013, 18:59
http://s7.postimg.org/s55hce4az/Thom_Harinck.jpg
Die Bruno krijgt ze even om de oren op Twitter, pff

Nelisje
04-11-2013, 20:55
Thom Harinck is een baas.. en hij heeft gelijk, Saki heeft dit niet nodig..

Ik denk dat het niet in Saki zijn belang is dat hij bij Mike traint.. Mike is een geweldige trainer, maar niet iemand die hem met beide benen op de grond zet. En dat heeft hij misschien af en toe wel nodig.

Minotauro
04-11-2013, 22:49
Ik snap sowieso niet dat Mike zo'n hoog aanzien heeft om heel eerlijk te zijn. Heb hem nooit verantwoordelijkheid voor de acties van zijn leerlingen zien nemen (bijv uit team trappen, keiharde aanpak etc.). Als er iemand die plek inneemt in het team is het Melvin Manhoef wel en niets anders dan respect voor Melvin

Pansier
04-11-2013, 23:29
Ik vind deze actie van Saki anders niet zo heel vreemd hoor. Hij loopt er mogelijk wel 250.000 door mis. Ik had veel respect voor Saki. Deze actie neemt niets van dat respect weg. Waar ik wel minder respect door krijg, is door het natrappen tijdens de wedstrijd en het duwen van de scheids. Als een van de meeste populaire kickboksers, mag hij zich wel als een beter voorbeeld gedragen. Ik hoop dat hij zich herpakt in het respect, want hij zijn vechtstijl is erg aantrekkelijk om naar te kijken!

Minotauro
04-11-2013, 23:52
Ik vind deze actie van Saki anders niet zo heel vreemd hoor. Hij loopt er mogelijk wel 250.000 door mis. Ik had veel respect voor Saki. Deze actie neemt niets van dat respect weg. Waar ik wel minder respect door krijg, is door het natrappen tijdens de wedstrijd en het duwen van de scheids. Als een van de meeste populaire kickboksers, mag hij zich wel als een beter voorbeeld gedragen. Ik hoop dat hij zich herpakt in het respect, want hij zijn vechtstijl is erg aantrekkelijk om naar te kijken!

Met elk woord eens

Nosferatu187
05-11-2013, 00:06
het natrappen ging niet eens bewust mag ik aannemen, maar het was een soort van reflex volgens mij.

blackadder
05-11-2013, 00:09
het natrappen ging niet eens bewust mag ik aannemen, maar het was een soort van reflex volgens mij.
Tuurlijk. Net als Badr en Remy destijds. Puur reflex.

Nosferatu187
05-11-2013, 00:12
badr is heel iets anders vind ik.

Minotauro
05-11-2013, 00:54
Toch zat er redelijk wat tijd tussen het omdraaien en weglopen van Rico en de trap van Saki

blackadder
05-11-2013, 00:56
Toch zat er redelijk wat tijd tussen het omdraaien en weglopen van Rico en de trap van Saki
Misschien heeft Saki gewoon wat trage reflexen? :wink:

Minotauro
05-11-2013, 00:59
Thom Harinck wordt over paar weekjes trouwens 70, moeten we niet vergeten hier

Nosferatu187
05-11-2013, 01:04
of misschien volgt hij gewoon de traditie van mike's gym groenhart heeft het ook toen gedaan in mallorca.

Vince
05-11-2013, 07:52
Slechte verliezer, als hij nou duidelijk de partij had gewonnen. Maar hij was niet "zoveel" beter. Een ilunga had hier bv. eerder in aanmerking voor gekomen.

Nogmaals alle lof aan rico, vorig jaar bood hij ook de meeste tegenstand aan schilt in mijn ogen.

Saki moet gewoon weer de gym induiken en zich wat minder inlaten met wat mensen om hem heen zeggen. Voor je het weet loop je naast je schoenen.

Chane
05-11-2013, 10:19
Beetje trieste vertoning dit gedrag van Saki na zijn verlies.
De 8 tellen waren onterecht imo, maar hij had sowieso verloren.
Saki was gewoon niet goed. Rico was beter!

Bromios
05-11-2013, 12:07
Heeft Rico hier eigenlijk al op gereageerd ? Ik kan me voorstellen dat die "not amused" is over dit kinderachtige gedrag.

yuko
05-11-2013, 12:32
Heeft Rico hier eigenlijk al op gereageerd ? Ik kan me voorstellen dat die "not amused" is over dit kinderachtige gedrag.

Als ik een win op mijn record had staan en 250.00 op mijn bankrekening, dan hadden de gedragingen van een of andere slechte verliezer mij geen zak kunnen interesseren.

e-type
05-11-2013, 16:25
Heeft Rico hier eigenlijk al op gereageerd ? Ik kan me voorstellen dat die "not amused" is over dit kinderachtige gedrag.

Ik kan me voorstellen dat Rico in z'n vuistje lacht.
Eerst beledigd worden door Saki, wraak nemen in de ring, en dan nog 2,5 ton meenemen en als toetje: Saki die zich laat kennen. Lijkt me voor Rico heerlijke dubbele wraak.

#teamBADGUY
06-11-2013, 10:44
Ik kan me voorstellen dat Rico in z'n vuistje lacht.
Eerst beledigd worden door Saki, wraak nemen in de ring, en dan nog 2,5 ton meenemen en als toetje: Saki die zich laat kennen. Lijkt me voor Rico heerlijke dubbele wraak.

haha dusdat haha

Leventdepevent
06-11-2013, 11:34
Ik kan me voorstellen dat Rico in z'n vuistje lacht.
Eerst beledigd worden door Saki, wraak nemen in de ring, en dan nog 2,5 ton meenemen en als toetje: Saki die zich laat kennen. Lijkt me voor Rico heerlijke dubbele wraak.
dat doe ik nu al, laat staan Rico verhoeven zelf