PDA

View Full Version : Badr Hari: YOU CAN BE KING AGAIN



Wheelie
02-11-2013, 19:06
https://vimeo.com/78159397#at=0

Nosferatu187
02-11-2013, 19:09
do you work at a fabric?

Kemal
02-11-2013, 19:15
prachtig filmpje!

Kemal
02-11-2013, 19:15
do you work at a fabric?

\?

yuko
02-11-2013, 19:19
prachtig filmpje!

Idd prachtig filmpje waarin is te zien dat zijn carrière niet zo veel hoogtepunten kent als hij zelf wil doen laten geloven.

Jabdealer
02-11-2013, 19:26
Mooi gemaakt, zowel hoogte als dieptepunten, realistisch!

ArjanV
02-11-2013, 19:29
misleidende titel ook....hij is nooit King geweest...

mario the count
02-11-2013, 19:36
misleidende titel ook....hij is nooit King geweest...

Dit dus, hoe kan je weer koning worden als je nooit koning geweest bent.

Nosferatu187
02-11-2013, 19:37
misleidende titel ook....hij is nooit King geweest...

drama queen

RedDawn
02-11-2013, 19:55
Super mooie highlight!

Minotauro
02-11-2013, 20:00
Als je het al moeilijk hebt met Samedov meerdere keren en je bent nog nooit king geweest, dan zit het er in de laatste jaartjes van zijn carriere ook echt niet meer in. Wat mensen hier zeggen is wel waar, maar toch wel mooi hoogtepuntje toen hij Anabole Overeem naar de grond sloeg. Die partij tegen Schilt op zich ook wel, ook al was het in een Marokkaanse heksenketel

Anderson
02-11-2013, 20:15
Wat een drama video lijkt wel de Bold and the Beautifull

Willem033
02-11-2013, 20:51
Haters gonna hate.

warr badr

Pansier
02-11-2013, 21:17
Heerlijk filmpje ook al ben ik niet de grootste fan van Badr!

donalexandro
02-11-2013, 23:03
prachtig

Coldcrust
02-11-2013, 23:12
Als je het al moeilijk hebt met Samedov meerdere keren en je bent nog nooit king geweest, dan zit het er in de laatste jaartjes van zijn carriere ook echt niet meer in. Wat mensen hier zeggen is wel waar, maar toch wel mooi hoogtepuntje toen hij Anabole Overeem naar de grond sloeg.

Dat laatste zou hout snijden als er niet een shitload aan doping in zijn eigen koelkast was gevonden hetgeen het speelveld aan beide zijden weer gelijk trekt.

Willm
02-11-2013, 23:23
Prachtig filmpje en grootste kickboks talent dat er ooit heeft bestaan. Tweede partij tegen Karaev is een van de mooiste in de K1, hoe die daar terugkwam na die knockdown zie je alleen in films. Jammer dat zijn cardio en trainingen tegenwoordig ruk zijn anders was die de komende tijd heel makkelijk weer de onbetwiste king.

R.D.N
02-11-2013, 23:43
Super filmpje.

ArjanV
02-11-2013, 23:44
weer?
Heb ik iets gemist? Heeft deze "beste man en ideale schoonzoon" ooit de K1 titel gewonnen? Hoost,Aerts,Schilt en Bonjasky dat waren koningen! Badr Hari hooguit een joker....

blackadder
02-11-2013, 23:46
Badr werd geil..

blackadder
02-11-2013, 23:47
Oh wacht...dit is niet de three word story.

Minotauro
03-11-2013, 02:45
Dat laatste zou hout snijden als er niet een shitload aan doping in zijn eigen koelkast was gevonden hetgeen het speelveld aan beide zijden weer gelijk trekt.

Ja, maar dat was toch als reactie op zijn loss tegen Overeem? of was dat andersom? Herinner me nog dat Papa Mike ineens zijn trainer werd en hij daarna ineens twee x zo groot was

Minotauro
03-11-2013, 02:46
Prachtig filmpje en grootste kickboks talent dat er ooit heeft bestaan. Tweede partij tegen Karaev is een van de mooiste in de K1, hoe die daar terugkwam na die knockdown zie je alleen in films. Jammer dat zijn cardio en trainingen tegenwoordig ruk zijn anders was die de komende tijd heel makkelijk weer de onbetwiste king.

Cardio en trainingen ruk? Badr heeft alle mogelijkheden gehad om de beste ooit te worden. Als het aan iemand of iets ligt is het Badr zelf! In een cel kan je ook niet hardlopen, dus fuck cardio. Lekker pushups en situps gaan doen daar in Vught

Marco
03-11-2013, 11:48
laat dat woord King maar weg. pfff

Willem033
03-11-2013, 11:57
Dat hij nooit een k1 wgp heeft gewonnen geeft geen fuck.
Hij heeft Aerts op gruwelijke wijze verslagen, hij heeft iets met Sem Schilt gedaan wat iedereen voor onmogelijk hield en hij heeft een Ubereem terug naar het mma gestuurd.
Alle 3 k1 wgp winnaars en hij heeft ze op indrukwekkende wijze verslagen.
Een titel had zijn carriere iets meer glans gegeven, maar voor mij is hij een van de beste kickboksers ooit.

Pahlavan
03-11-2013, 12:17
Dat hij nooit een k1 wgp heeft gewonnen geeft geen fuck.
Hij heeft Aerts op gruwelijke wijze verslagen, hij heeft iets met Sem Schilt gedaan wat iedereen voor onmogelijk hield en hij heeft een Ubereem terug naar het mma gestuurd.
Alle 3 k1 wgp winnaars en hij heeft ze op indrukwekkende wijze verslagen.
Een titel had zijn carriere iets meer glans gegeven, maar voor mij is hij een van de beste kickboksers ooit.

Fijn dat hij iig mensen heeft die hem een van de beste aller tijden vinden maar ik gok zo dat er nog meer mensen zijn die hem over 10 jaar eerder herinneren als 'die ene kickbokser die mensen in elkaar sloeg tijdens het uitgaan', als iemand die de vechtsport meer schade heeft toegebracht dan positief heeft beinvloed, als die vechter die niet helemaal 100% (niet eens 70) was tussen de oren, de vechter die nooit gerespecteerd werd binnen de vechtsport zoals veel andere grote namen etc etc.

en je realiseert je wel dat sem hem ook nog versloeg en overeem hem ook ko sloeg toch?! Just checking

e-type
03-11-2013, 12:28
Alle 3 k1 wgp winnaars en hij heeft ze op indrukwekkende wijze verslagen.
Een titel had zijn carriere iets meer glans gegeven, maar voor mij is hij een van de beste kickboksers ooit.

In potentie absoluut. Helaas vond ie andere dingen belangrijker. Maar dat ie de potentie had om een legende te worden, zeker. Mits ie serieus met z'n sport bezig was geweest. Nu wordt ie de 'has been' die bij Legend tegen dronken Russen vecht.

Facade
03-11-2013, 12:35
Iedereen heeft het steeds over die potentie, maar ik had wel eens het idee dat ie bewust z'n glazen ingooide zodat mensen zouden kunnen blijven zeggen van wat jammer dat ie het dan weer zelf verpest want hij heeft zo'n potentie.

Tegen Hesdy ging het bijvoorbeeld een stuk minder dan hij wilde. Door iets achterlijks te doen, kon ie een mindere prestatie wijten aan iets doms in plaats van een gebrek aan talent/kunde.

Maar goed speculatie natuurlijk, net als dat het speculatie is naar mijn mening dat hij het veel verder geschopt had als hij zich gedragen had. Dat had nog wel eens tegen kunnen vallen.

Rougemonkey
03-11-2013, 12:50
Niemand kan ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers ooit is.

Minotauro
03-11-2013, 12:56
Die partij tegen Aerts, tja.. Dacht juist toen ik Aerts daar zag dat het genoeg voor hem was geweest en Badr Hari van een oude veteraan won die keihard verrast werd door de explosiviteit van Hari. Zou ze nu nog wel eens willen zien, want Aerts is de afgelopen jaren herrezen lijkt het wel.

largo0
03-11-2013, 13:05
Hij was wel de k1 light heavyweight kampioen. Dat vergeten mensen weleens.

R.D.N
03-11-2013, 14:03
Dat hij nooit een k1 wgp heeft gewonnen geeft geen fuck.
Hij heeft Aerts op gruwelijke wijze verslagen, hij heeft iets met Sem Schilt gedaan wat iedereen voor onmogelijk hield en hij heeft een Ubereem terug naar het mma gestuurd.
Alle 3 k1 wgp winnaars en hij heeft ze op indrukwekkende wijze verslagen.
Een titel had zijn carriere iets meer glans gegeven, maar voor mij is hij een van de beste kickboksers ooit.

Mee eens,iedereen kan lullen over hem of wat dan ook,maar die man is toch een geval apart,de dikste partijen heb ik toch van Badr gezien.

R.D.N
03-11-2013, 14:07
partijen zoals tegen Sefo,Feitosa pffff niet normaal gewoon.

Tony Galento
03-11-2013, 14:32
badr won van een aerts die allang over the hill was. aerts kan het tempo gewoon niet meer volgen, die doet het alleen nog goed tegen gasten met een lage handelingssnelheid.

schilt werd in deel 1 overrompeld maar in het twee gevecht heeft hij badr compleet afgeslacht.

en als we het over talent hebben moet je bonjasky tegen badr maar eens gaan kijken. bonjasky is technisch een veel betere vechter.

en bovenal is badr geen slimme vechter, en dat heb je wel nodig om de absolute top te halen.

Willem033
03-11-2013, 14:45
badr won van een aerts die allang over the hill was. aerts kan het tempo gewoon niet meer volgen, die doet het alleen nog goed tegen gasten met een lage handelingssnelheid.

schilt werd in deel 1 overrompeld maar in het twee gevecht heeft hij badr compleet afgeslacht.

en als we het over talent hebben moet je bonjasky tegen badr maar eens gaan kijken. bonjasky is technisch een veel betere vechter.

en bovenal is badr geen slimme vechter, en dat heb je wel nodig om de absolute top te halen.

Dezelfde Aerts won het jaar daarna van Schilt.
Dus die vlieger gaat niet op.
Schilt werd niet overrompeld, hij kreeg een pak slaag van Badr.

De eerste partij van Badr tegen Remy was zwaar discutabel.

helaas blijven haters haten.

largo0
03-11-2013, 14:49
badr won van een aerts die allang over the hill was. aerts kan het tempo gewoon niet meer volgen, die doet het alleen nog goed tegen gasten met een lage handelingssnelheid.

schilt werd in deel 1 overrompeld maar in het twee gevecht heeft hij badr compleet afgeslacht.

en als we het over talent hebben moet je bonjasky tegen badr maar eens gaan kijken. bonjasky is technisch een veel betere vechter.

en bovenal is badr geen slimme vechter, en dat heb je wel nodig om de absolute top te halen.

Ik weet niet of jij hari vs bonasky 1 hebt gezien maar daar zie twee zwaargewichten met een fanastische techniek kickboksen. Vind het nog steeds een van de mooiste partijen uit de K1.

Het zat Badr niet mee bij de juryuitslag omdat remy regerend kampioen was en die krijgen altijd de wind van voren. Anders ging de partij naar hari.

Willm
03-11-2013, 14:56
Fijn dat hij iig mensen heeft die hem een van de beste aller tijden vinden maar ik gok zo dat er nog meer mensen zijn die hem over 10 jaar eerder herinneren als 'die ene kickbokser die mensen in elkaar sloeg tijdens het uitgaan', als iemand die de vechtsport meer schade heeft toegebracht dan positief heeft beinvloed, als die vechter die niet helemaal 100% (niet eens 70) was tussen de oren, de vechter die nooit gerespecteerd werd binnen de vechtsport zoals veel andere grote namen etc etc.

en je realiseert je wel dat sem hem ook nog versloeg en overeem hem ook ko sloeg toch?! Just checking
Als er een vechter is waar over 20 jaar nog over gesproken zal worden is het Badr Hari wel. Zowel over zijn sensationele partijen in de ring als daarbuiten. Met alle respect maar Sem Schilt is iemand die over een paar jaar alweer vergeten is. Ondanks zijn titels en zijn goede gedrag. Een ding had hij niet en dat is spektakel. Mensen keken naar Mike Tyson juist omdat hij een bad guy was en nu beschouwen we hem als een van de grootste ooit. Zo zal dat ook met Badr gaan, als zeg ik niet dat hij zo populair als Tyson zal worden want daar is het kickboksen gewoon te klein voor.


Die partij tegen Aerts, tja.. Dacht juist toen ik Aerts daar zag dat het genoeg voor hem was geweest en Badr Hari van een oude veteraan won die keihard verrast werd door de explosiviteit van Hari. Zou ze nu nog wel eens willen zien, want Aerts is de afgelopen jaren herrezen lijkt het wel.
Het Overeem effect :whistling:

tidelot
03-11-2013, 15:08
als kickboks liefhebber kijkt je toch maar te graag naar de wedstrijden van badr.
altijd sensatie. ongetwijfeld een van de grootste talenten van de wereld.
jammer dat hij zich nooit geestelijk heeft ontwikkeld. hij gedraagt zich nog steeds als een jongetje van 16.
kijk maar naar zijn privé problemen en zijn interviews.
Waarschijnlijk heeft hij geen sterke persoonlijkheden om zich heen die hem hem wat wijze raad kunnen geven.
door als die ja knikkers om zich heen is het altijd een kind gebleven.
misschien dat hij ooit beseft wat voor kansen hij heeft laten liggen(sportieve en maatschappelijke), maar dan is het waarschijnlijk te laat en hij oud en kaal met een dikke buik en is iedereen hem al lang vergeten.is

Nosferatu187
03-11-2013, 15:20
zijn laatste interview was een goed voorbeeld.

Minotauro
03-11-2013, 15:40
Ik weet niet of jij hari vs bonasky 1 hebt gezien maar daar zie twee zwaargewichten met een fanastische techniek kickboksen. Vind het nog steeds een van de mooiste partijen uit de K1.

Het zat Badr niet mee bij de juryuitslag omdat remy regerend kampioen was en die krijgen altijd de wind van voren. Anders ging de partij naar hari.

De wind van voren in een heel ander perspectief dan ik hem ken

Minotauro
03-11-2013, 15:41
Het Overeem effect :whistling:


Jij claimt hier nu dat Aerts aan de doping zit/heeft gezeten?

Rverm
03-11-2013, 16:05
Heel vet!

Anderson
03-11-2013, 16:14
Jij claimt hier nu dat Aerts aan de doping zit/heeft gezeten?

hij gebruikt snoepgoed

Anderson
03-11-2013, 16:15
Een ding had hij niet en dat is spektakel. Mensen keken naar Mike Tyson juist omdat hij een bad guy was en nu beschouwen we hem als een van de grootste ooit. Zo zal dat ook met Badr gaan, als zeg ik niet dat hij zo populair als Tyson zal worden want daar is het kickboksen gewoon te klein voor.

Mike Tyson was wereld kampioen.

Nosferatu187
03-11-2013, 16:17
Mike Tyson was wereld kampioen.

hari was ook wereldkampioen hoor.



















in zijn eigen hoofd.

e-type
03-11-2013, 16:27
Mike Tyson was wereld kampioen.


Inderdaad, + 37 partijen ongeslagen met iets van 33 via KO.

Badr vergelijken met Tyson....pffff

Naj85
03-11-2013, 17:31
Oh wacht...dit is niet de three word story.

hahahaha lol :hugegrin:

mario the count
03-11-2013, 18:36
Prachtig filmpje en grootste kickboks talent dat er ooit heeft bestaan. Tweede partij tegen Karaev is een van de mooiste in de K1, hoe die daar terugkwam na die knockdown zie je alleen in films. Jammer dat zijn cardio en trainingen tegenwoordig ruk zijn anders was die de komende tijd heel makkelijk weer de onbetwiste king.

Heb het pas geleden nog gezien bij Spong, dus niet alleen in de film;)
Grootste kickbokstalent ooit bestaan ben ik het ook niet mee eens, spong vind ik een groter talent en de mannen die zoals aerts en hoost die jaren aan de top hebben gedraaid bleken toch ook wel grote talenten te zijn. Er riepen veel mensen dat badr het grootste talent was dat ze ooit hadden gezien, misschien hadden ze het wel fout en had hij ook niet aan de top gestaan als hij zich eigen wel kon gedragen .

de Stiep
03-11-2013, 18:47
Dat hij nooit een k1 wgp heeft gewonnen geeft geen fuck.
Hij heeft Aerts op gruwelijke wijze verslagen, hij heeft iets met Sem Schilt gedaan wat iedereen voor onmogelijk hield en hij heeft een Ubereem terug naar het mma gestuurd.
Alle 3 k1 wgp winnaars en hij heeft ze op indrukwekkende wijze verslagen.
Een titel had zijn carriere iets meer glans gegeven, maar voor mij is hij een van de beste kickboksers ooit.

Willem......reps gozer. Helemaal met je eens: Badr heeft zijn halve leven verfucked, maar ik vind hem nog steeds een geweldige vechter. Iedereen zeikt over de dingen die hij verkeerd gedaan heeft in en buiten de ring. Dat neemt niet weg dat weet niet hoeveel mensen worldwide genoten hebben van zijn gevechten. Nu is hij de klootzak, maar vergeet niet " als je wint, heb je vrienden".

mario the count
03-11-2013, 19:06
Willem......reps gozer. Helemaal met je eens: Badr heeft zijn halve leven verfucked, maar ik vind hem nog steeds een geweldige vechter. Iedereen zeikt over de dingen die hij verkeerd gedaan heeft in en buiten de ring. Dat neemt niet weg dat weet niet hoeveel mensen worldwide genoten hebben van zijn gevechten. Nu is hij de klootzak, maar vergeet niet " als je wint, heb je vrienden".

Stiep, badr kan 10x achter elkaar winnen maar ik zal nooit bij die vrienden horen. Hij zal er ook vast niet op zitten te wachten om vrienden met me te worden.

Anderson
03-11-2013, 19:26
Misschien de grootste heavy weight talent daar kan ik het wel mee eens zijn.


Spong en Mohamed Khamal vond en vind ik toch technisch beter.

ArjanV
03-11-2013, 19:26
Badr kan helemaal niet 10x achter elkaar winnen....;)

tidelot
03-11-2013, 19:31
Badr kan helemaal niet 10x achter elkaar winnen....;)


wat een zielige onderschrift heb jij zeg

Bosnier91
03-11-2013, 19:43
Wie hier ontkent dat Badr NIET 1 van de grootsten is die er ooit zijn geweest, zit gewoon keihard te liegen en doet dat vanwege zijn verkeerde houding en gedrag. Hij hoeft ook niet de grootste talent te zijn om tot de grootsten te behoren. Sem Schilt vind ik ABSOLUUT geen talent, maar behoort toch tot de grootsten. Het is ook zeker niet mijn favoriete vechter maar dat respect heb ik voor hem simpelweg omdat ik het hem niet nadoe. Zo ook met Badr, hij hoeft niet je favoriete vechter te zijn maar je kan niet ontkennen dat hij tot de grootsten behoort, en sommige van die grootsten ook heeft verslagen. Waarom is het altijd zo dat wanneer we het over goede vechters hebben die Badr heeft verslagen, daar altijd iets bij verzonnen wordt. Toen Badr Aerts versloeg was Aerts niet meer in vorm, maar toen Aerts nota bene dit jaar Ben Saddik versloeg was hij ineens in topvorm. Toen hij Sem Schilt versloeg deed hij dat in een 'Marokkaanse heksenketel' (te belachelijk voor woorden), maar wanneer Schilt iemand verslaat is er nooit een excuus voor de andere vechter. Diezelfde mensen die je de hemel in prijzen wanneer je aan het winnen bent, zijn dezelfde mensen die je de grond in stampen wanneer je aan het verliezen bent, binnen EN buiten de ring.

Nosferatu187
03-11-2013, 19:51
http://mashable.com/wp-content/uploads/2013/07/crying-waterfalls.gif

Minotauro
03-11-2013, 20:00
Wie hier ontkent dat Badr NIET 1 van de grootsten is die er ooit zijn geweest, zit gewoon keihard te liegen en doet dat vanwege zijn verkeerde houding en gedrag. Hij hoeft ook niet de grootste talent te zijn om tot de grootsten te behoren. Sem Schilt vind ik ABSOLUUT geen talent, maar behoort toch tot de grootsten. Het is ook zeker niet mijn favoriete vechter maar dat respect heb ik voor hem simpelweg omdat ik het hem niet nadoe. Zo ook met Badr, hij hoeft niet je favoriete vechter te zijn maar je kan niet ontkennen dat hij tot de grootsten behoort, en sommige van die grootsten ook heeft verslagen. Waarom is het altijd zo dat wanneer we het over goede vechters hebben die Badr heeft verslagen, daar altijd iets bij verzonnen wordt. Toen Badr Aerts versloeg was Aerts niet meer in vorm, maar toen Aerts nota bene dit jaar Ben Saddik versloeg was hij ineens in topvorm. Toen hij Sem Schilt versloeg deed hij dat in een 'Marokkaanse heksenketel' (te belachelijk voor woorden), maar wanneer Schilt iemand verslaat is er nooit een excuus voor de andere vechter. Diezelfde mensen die je de hemel in prijzen wanneer je aan het winnen bent, zijn dezelfde mensen die je de grond in stampen wanneer je aan het verliezen bent, binnen EN buiten de ring.

Wou je zeggen dat het geen Marokkaanse heksenketel was toen Badrtje in de Arena vocht? Kom op man, er is nog nooit zo boe geroepen toen Schilt de ring in kwam. Dat hoort niet bij vechtsport en toont nog maar eens de denkwijze waar we Badr misschien niet eens helemaal de schuld van kunnen geven, omdat het in veel van zijn fans hun aard ook zit.

En nee...
Badr is niet beter geweest/groter dan: Peter Aerts, Ernesto Hoost, Sem Schilt, Remy Bonjasky. En ja.. die hebben titels gewonnen. Helemaal geen haat richting Badrs prestaties, maar hij had er wel tussen kunnen staan. Dat dat niet het geval is is zijn eigen schuld, of ligt dat aan mij?

Sadix
03-11-2013, 20:01
prachtig filmpje.

Badr is in mijn ogen zeker 1 van de beste die er ooit is geweest.

Schilt is de koning van de heavyweight. Aerts, Bonjasky, Hoost en Badr komen daarna.

mario the count
03-11-2013, 20:02
Wie hier ontkent dat Badr NIET 1 van de grootsten is die er ooit zijn geweest, zit gewoon keihard te liegen en doet dat vanwege zijn verkeerde houding en gedrag. Hij hoeft ook niet de grootste talent te zijn om tot de grootsten te behoren. Sem Schilt vind ik ABSOLUUT geen talent, maar behoort toch tot de grootsten. Het is ook zeker niet mijn favoriete vechter maar dat respect heb ik voor hem simpelweg omdat ik het hem niet nadoe. Zo ook met Badr, hij hoeft niet je favoriete vechter te zijn maar je kan niet ontkennen dat hij tot de grootsten behoort, en sommige van die grootsten ook heeft verslagen. Waarom is het altijd zo dat wanneer we het over goede vechters hebben die Badr heeft verslagen, daar altijd iets bij verzonnen wordt. Toen Badr Aerts versloeg was Aerts niet meer in vorm, maar toen Aerts nota bene dit jaar Ben Saddik versloeg was hij ineens in topvorm. Toen hij Sem Schilt versloeg deed hij dat in een 'Marokkaanse heksenketel' (te belachelijk voor woorden), maar wanneer Schilt iemand verslaat is er nooit een excuus voor de andere vechter. Diezelfde mensen die je de hemel in prijzen wanneer je aan het winnen bent, zijn dezelfde mensen die je de grond in stampen wanneer je aan het verliezen bent, binnen EN buiten de ring. Badr heeft idd van toppers gewonnen, daarentegen ook maar genoeg van subtoppers verloren in tegenstelling tot bv schilt. Is Badr een van de grootsten als je een top 10 maakt, ja dan denk ik het wel. Maak je een top 3 of een top 5 dan komt Badr daar zeker niet in voor.

Om verder in te gaan op talent, wanneer is iemand zeer talentvol? Is dat wanneer je mooi kunt combineren? Wanneer het onmogelijk is om je KO te krijgen? Wanneer je mentaal sterk bent?

In mijn ogen kan je pas het grootste talent zijn als je het volledige pakket hebt. Je moet dingen kunnen doen die je tegenstander niet verwacht ( en dan heb ik het niet over schoppen als iemand op de grond ligt, dat verwacht je tegenstander idd ook niet, je moet zowel boksend, trappend als met je knieen sterk zijn, je moet sterk en gefocused kunnen blijven als je een minder moment hebt in de partij( je moet mentaal dus sterk zijn) , dan heb je in mijn ogen talent en niet wanneer ik je vechtstijl heel erg waardeer.

Nosferatu187
03-11-2013, 20:08
badr heeft 100% talent maar hij heeft er zeer weinig mee gedaan, is hij spectaculair? zeker maar dan nog blijft het een matige vechter altijd praatjes, maar nooit komt er iets concreets uit.

mario the count
03-11-2013, 20:09
Ignashof is trouwens goed te vergelijken met badr, dat had ook een champ kunnen worden maar die had weer een zwak voor drank. Enigste positieve aan ignashof is dat hij zich verder wel in en buiten de ring respectvol naar anderen gedraagt(zover ik weet). Wel ironisch dat juist deze twee vechters die beide veel potentie hadden nu weer tegen elkaar uit gaan komen in een mindere divisie als ik Legend zo mag noemen.

Bosnier91
03-11-2013, 20:16
Wou je zeggen dat het geen Marokkaanse heksenketel was toen Badrtje in de Arena vocht? Kom op man, er is nog nooit zo boe geroepen toen Schilt de ring in kwam. Dat hoort niet bij vechtsport en toont nog maar eens de denkwijze waar we Badr misschien niet eens helemaal de schuld van kunnen geven, omdat het in veel van zijn fans hun aard ook zit.

En nee...
Badr is niet beter geweest/groter dan: Peter Aerts, Ernesto Hoost, Sem Schilt, Remy Bonjasky. En ja.. die hebben titels gewonnen. Helemaal geen haat richting Badrs prestaties, maar hij had er wel tussen kunnen staan. Dat dat niet het geval is is zijn eigen schuld, of ligt dat aan mij?


Ik wil inderdaad zeggen dat het geen Marokkaanse heksenketel was toen in de Arena. Het was It's Showtime in de Arena en niet 1 of ander Marokkaans gala in Marokko, want alleen in dat geval zou je het een Marokkaanse heksenketel kunnen noemen. En je geeft Badr daar niet de schuld van, maar vindt dat het wel een grote invloed heeft gehad op de partij die avond. Je spreekt jezelf tegen.

Overigens is het een kwestie van wie je zelf beter vindt. En Badr heeft in tegenstelling tot de namen die je noemt inderdaad geen titel gewonnen. Ik zeg ook niet dat dat jouw schuld is, en het boeit mij ook niet of je haat hebt richting Badrs prestaties maar dingen zoals die 'Marokkaanse heksenketel', 'de aard van zijn fans' vind ik gewoon onzin. Zeg dan beter niks. Bekritiseren mag en kan altijd, maar laat het wel iets zinvols wezen.

Wiseguy
03-11-2013, 20:42
Badr heeft idd van toppers gewonnen, daarentegen ook maar genoeg van subtoppers verloren in tegenstelling tot bv schilt. Is Badr een van de grootsten als je een top 10 maakt, ja dan denk ik het wel. Maak je een top 3 of een top 5 dan komt Badr daar zeker niet in voor.

Om verder in te gaan op talent, wanneer is iemand zeer talentvol? Is dat wanneer je mooi kunt combineren? Wanneer het onmogelijk is om je KO te krijgen? Wanneer je mentaal sterk bent?

In mijn ogen kan je pas het grootste talent zijn als je het volledige pakket hebt. Je moet dingen kunnen doen die je tegenstander niet verwacht ( en dan heb ik het niet over schoppen als iemand op de grond ligt, dat verwacht je tegenstander idd ook niet, je moet zowel boksend, trappend als met je knieen sterk zijn, je moet sterk en gefocused kunnen blijven als je een minder moment hebt in de partij( je moet mentaal dus sterk zijn) , dan heb je in mijn ogen talent en niet wanneer ik je vechtstijl heel erg waardeer.

Hoost heeft 2x van Sapp verloren. Even records vergelijken...

Badr Hari 101 Wins (88 (T)KO's, 13 decisions), 12 Losses
Ernesto Hoost 97 Wins (62 (T)KO's, 35 decisions), 21 Losses, 1 Draw
Peter Aerts 105 Wins (79 (T)KO's, 26 decisions), 31 Losses, 1 Draws
Remy Bonjasky 77 Wins (40 (T) KO's, 37 decisions), 17 Losses
Sem Schilt 43 Wins (20 (T)KO's, 21 Decisions), 6 Losses, 1 Draw

Badr Hari heeft het hoogste winratio en ko ratio en dan zijn er nog mensen die hem een matige vechter durven te noemen. Dat je hem niet mag prima, maar zijn prestaties in de ring zijn op zijn minst indrukwekkend te noemen.

Nosferatu187
03-11-2013, 20:51
badr hari heeft wel 2x van remy verloren.

Jabdealer
03-11-2013, 20:52
Hoost heeft 2x van Sapp verloren. Even records vergelijken...

Badr Hari 101 Wins (88 (T)KO's, 13 decisions), 12 Losses
Ernesto Hoost 97 Wins (62 (T)KO's, 35 decisions), 21 Losses, 1 Draw
Peter Aerts 105 Wins (79 (T)KO's, 26 decisions), 31 Losses, 1 Draws
Remy Bonjasky 77 Wins (40 (T) KO's, 37 decisions), 17 Losses
Sem Schilt 43 Wins (20 (T)KO's, 21 Decisions), 6 Losses, 1 Draw

Badr Hari heeft het hoogste winratio en ko ratio en dan zijn er nog mensen die hem een matige vechter durven te noemen. Dat je hem niet mag prima, maar zijn prestaties in de ring zijn op zijn minst indrukwekkend te noemen.

Toch leuk hoe de feiten altijd gewoon voor zich spreken :)

Wiseguy
03-11-2013, 20:57
badr hari heeft wel 2x van remy verloren.

Klopt, maar Remy is dan ook een elite vechter in tegenstelling tot Sapp.

mario the count
03-11-2013, 21:01
Hoost heeft 2x van Sapp verloren. Even records vergelijken...

Badr Hari 101 Wins (88 (T)KO's, 13 decisions), 12 Losses
Ernesto Hoost 97 Wins (62 (T)KO's, 35 decisions), 21 Losses, 1 Draw
Peter Aerts 105 Wins (79 (T)KO's, 26 decisions), 31 Losses, 1 Draws
Remy Bonjasky 77 Wins (40 (T) KO's, 37 decisions), 17 Losses
Sem Schilt 43 Wins (20 (T)KO's, 21 Decisions), 6 Losses, 1 Draw

Badr Hari heeft het hoogste winratio en ko ratio en dan zijn er nog mensen die hem een matige vechter durven te noemen. Dat je hem niet mag prima, maar zijn prestaties in de ring zijn op zijn minst indrukwekkend te noemen. As je records gaat vergelijken doe het dan ook eerlijk. Bij Hoost zijn record (die je van wiki afplukt) staan alleen de A partijen vermeld, Badr heeft nog geen 113 A partijen gedraaid.
Verder heb ik Badr geen matige vechter genoemd ( neem aan dat dat ook naar mij gericht was aangezien je mij quote) ik zeg alleen dat hij niet tot de top 3 of top 5 beste kickboksers ooit behoort, en heb aangegeven dat hij de top 10 wel haalt dus matig zou ik hem niet noemen. Verder is het zoiezo moeilijk wins te vergelijken aangezien het deelnemersveld van bv Hoost zijn tijd niet te vergelijken is met die van Badr zijn tijd. Ook is dat een record van Hoost tot een hoge leeftijd, ik wil Badr zijn win ratio wel eens zien als hij 40 is.

tidelot
03-11-2013, 21:20
As je records gaat vergelijken doe het dan ook eerlijk. Bij Hoost zijn record (die je van wiki afplukt) staan alleen de A partijen vermeld, Badr heeft nog geen 113 A partijen gedraaid.
Verder heb ik Badr geen matige vechter genoemd ( neem aan dat dat ook naar mij gericht was aangezien je mij quote) ik zeg alleen dat hij niet tot de top 3 of top 5 beste kickboksers ooit behoort, en heb aangegeven dat hij de top 10 wel haalt dus matig zou ik hem niet noemen. Verder is het zoiezo moeilijk wins te vergelijken aangezien het deelnemersveld van bv Hoost zijn tijd niet te vergelijken is met die van Badr zijn tijd. Ook is dat een record van Hoost tot een hoge leeftijd, ik wil Badr zijn win ratio wel eens zien als hij 40 is.


yeah right, bij badr zijn ook zeker de traningen meegerekend.
badr vocht op zijn 20ste al in japan
en van zijn 18e al k1 partijen bij oa its showtime

door zijn enorme talent was hij al heel jong A klasser.
badr is de bekendste en sensationeel ste kickbokser ooit.
nog nooit is kickboksen zo bekend geweest, nog nooit werd kickboksen live uitgezonden op Nederlandse tv.
nooit had een vechter zo een grote shirt sponsor.en noem maar op

vechten kan ie zeker. los van het feit dat een grote loser als persoon is

Bosnier91
03-11-2013, 21:25
As je records gaat vergelijken doe het dan ook eerlijk. Bij Hoost zijn record (die je van wiki afplukt) staan alleen de A partijen vermeld, Badr heeft nog geen 113 A partijen gedraaid.
Verder heb ik Badr geen matige vechter genoemd ( neem aan dat dat ook naar mij gericht was aangezien je mij quote) ik zeg alleen dat hij niet tot de top 3 of top 5 beste kickboksers ooit behoort, en heb aangegeven dat hij de top 10 wel haalt dus matig zou ik hem niet noemen. Verder is het zoiezo moeilijk wins te vergelijken aangezien het deelnemersveld van bv Hoost zijn tijd niet te vergelijken is met die van Badr zijn tijd. Ook is dat een record van Hoost tot een hoge leeftijd, ik wil Badr zijn win ratio wel eens zien als hij 40 is.


Als eerst wil ik zeggen dat Hoost 1 van mijn favoriete vechters is, dus ik ontneem hem niets. Maar zo moeilijk is het niet om wins te vergelijken, want Hoost heeft gevochten tegen o.a., Aerts, Schilt én Bonjasky. Daar heeft Badr ook tegen gevochten, en heeft gewonnen van Schilt waar Hoost van verloren heeft. Dat de K1 in de jaren '90 veel breder was qua type en soort vechters, ben ik mee eens. Maar dat is aan niemand te wijten, want elke generatie is anders.

mario the count
03-11-2013, 21:30
yeah right, bij badr zijn ook zeker de traningen meegerekend.
badr vocht op zijn 20ste al in japan
en van zijn 18e al k1 partijen bij oa its showtime

door zijn enorme talent was hij al heel jong A klasser.
badr is de bekendste en sensationeel ste kickbokser ooit.
nog nooit is kickboksen zo bekend geweest, nog nooit werd kickboksen live uitgezonden op Nederlandse tv.
nooit had een vechter zo een grote shirt sponsor.en noem maar op

vechten kan ie zeker. los van het feit dat een grote loser als persoon is
Daar lijkt het wel op ja, zeker gezien het feit Badr nogal eens iemand KO sloeg op de trainingen.

ArjanV
03-11-2013, 21:32
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

mario the count
03-11-2013, 21:34
Als eerst wil ik zeggen dat Hoost 1 van mijn favoriete vechters is, dus ik ontneem hem niets. Maar zo moeilijk is het niet om wins te vergelijken, want Hoost heeft gevochten tegen o.a., Aerts, Schilt én Bonjasky. Daar heeft Badr ook tegen gevochten, en heeft gewonnen van Schilt waar Hoost van verloren heeft. Dat de K1 in de jaren '90 veel breder was qua type en soort vechters, ben ik mee eens. Maar dat is aan niemand te wijten, want elke generatie is anders.

Zo vergelijken is ook moeilijk, zo heeft Hoost weer 3x van Leko gewonnen van de 3 onderlinge partijen en staat het bij Badr 1-1

Wiseguy
03-11-2013, 21:34
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

Correctie



K-1 Heavyweight Wereldkampioen 2007 + 2008 (titel eind 2008 afgenomen wegens onsportieve gedragingen tijdens de finale Superheavy Weight 2008)
It's Showtime World Heavyweight champion 2009 (titel 29 mei 2010 afgenomen wegens een trap tegen de kaak van Hesdy Gerges tijdens finale It's Showtime World Heavyweight 2010)


Maar dat zal wel allemaal niet tellen, want het komt je niet uit. Of nee het zal wel niet tellen, omdat hij daarna tijdens andere partijen is gediskwalificeerd. Dus hij heeft de titels eigenlijk niet gewonnen. Je kan het spinnen zoals je wil, maar je komt zeer ongeloofwaardig over.

mario the count
03-11-2013, 21:35
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

Badr heeft niet van Bonjasky gewonnen, niet in dit leven iig;)

ArjanV
03-11-2013, 21:37
Ach kom jongen dat waren toch geen echte titels....het ging altijd om de K1 titel,je weet wel die titel die meneer Badr ieder jaar wel even met 2 vingers in de neus zou winnen...niet om een of andere gecreerde,niets voorstellende titel...

ArjanV
03-11-2013, 21:38
Badr heeft niet van Bonjasky gewonnen, niet in dit leven iig;)

You're right....me bad I'm sorry!

mario the count
03-11-2013, 21:41
You're right....me bad I'm sorry!

Ik begrijp de vergissing aangezien de verliezer nog rechtop stond en de winnaar op de grond lag in hun laatste partij. Beetje de omgedraaide wereld zeg maar:D

Willem033
03-11-2013, 21:51
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

Wederom een correctie.
Utrecht heeft 3 titels.
3 keer de beker

tidelot
03-11-2013, 21:52
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

toch heeft hij altijd de hoofdpartij van een event, en is hij de best betaalde kickbokser ooit

Ps: het Nederlands elftal heet ook nooit een WK gewonnen.

wat betreft dat hersenonderzoek ben ik het wel met je eens, hoewel ik bang ben dat ze niet veel zullen aantreffen in zijn bovenkamer

S.B.
03-11-2013, 22:29
Ben ik de enige die er moe van wordt, dat elk topic dat maar een beetje (of in dit geval helemaal) met Badr Hari te maken heeft, constant uitloopt op dezelfde discusie met dezelfde argumenten?

Willm
04-11-2013, 00:18
Mooi man...vechten tegen opgewarmde lijken om je records een beetje op te poetsen...

Badr heeft geen titels gewonnen en natuurlijk had hij talent maar dat is niet genoeg om het te maken! En ja hij heeft gewonnen van Aerts,Schilt en Bonjasky maar geen titels gewonnen! FC Utrecht wint ook wel eens van Ajax en P.S.V. maar het wint geen titel en je wordt afgerekend op titels! En eenieder die Badr in het zelfde rijtje zet als Aerts,Hoost en Bonjasky zou er goed aan doen om,na zijn dood, zijn lichaam beschikbaar te stellen voor de wetenschap,denk dat de geleerden met open mond een hersenonderzoek zullen uitvoeren...

Die topic wordt weer een mooie voor de archieven :D

Fc Utrecht heeft natuurlijk meerdere keren in de finale van de champions league gestaan, over hersenonderzoek gesproken.

Minotauro
04-11-2013, 01:10
Ik wil inderdaad zeggen dat het geen Marokkaanse heksenketel was toen in de Arena. Het was It's Showtime in de Arena en niet 1 of ander Marokkaans gala in Marokko, want alleen in dat geval zou je het een Marokkaanse heksenketel kunnen noemen. En je geeft Badr daar niet de schuld van, maar vindt dat het wel een grote invloed heeft gehad op de partij die avond. Je spreekt jezelf tegen.

Overigens is het een kwestie van wie je zelf beter vindt. En Badr heeft in tegenstelling tot de namen die je noemt inderdaad geen titel gewonnen. Ik zeg ook niet dat dat jouw schuld is, en het boeit mij ook niet of je haat hebt richting Badrs prestaties maar dingen zoals die 'Marokkaanse heksenketel', 'de aard van zijn fans' vind ik gewoon onzin. Zeg dan beter niks. Bekritiseren mag en kan altijd, maar laat het wel iets zinvols wezen.

Vraag het Sem Schilt. Ik denk dat hij nog nooit in zo'n onsportieve ruimte heeft moeten vechten. Ik geef Badr niet de schuld van een volle zaal, daarentegen, het is op zich mooi dat ze naar hun held komen kijken, MAAR de manier hoe je iemand aanmoedigt kan anders.

Bosnier91
04-11-2013, 01:27
Vraag het Sem Schilt. Ik denk dat hij nog nooit in zo'n onsportieve ruimte heeft moeten vechten. Ik geef Badr niet de schuld van een volle zaal, daarentegen, het is op zich mooi dat ze naar hun held komen kijken, MAAR de manier hoe je iemand aanmoedigt kan anders.


Daar is het publiek toch ook voor? Voor de één en voor de ander. Sinds wanneer is boeh roepen ZO onsportief? Dan moet je niet voor publiek gaan vechten als je dat onsportief vindt. In de tijd van de gladiatoren werd er boeh geroepen, en dat zal er altijd zijn. Als je dat onsportief vindt, al helemaal als vechter, moet je gewoon in een lege zaal gaan vechten!

Nosferatu187
04-11-2013, 01:38
natuurlijk is het respectloos, iedere man die in de ring stapt verdient respect en geen boe.

Minotauro
04-11-2013, 01:46
natuurlijk is het respectloos, iedere man die in de ring stapt verdient respect en geen boe.

Precies! Volgens mij denkt Bosnier dat het hetzelfde als bij voetbal is of zo. Je wilt toch een mooie partij zien? Waar je zo n duur kaartje voor haalt. Dan ga je toch niet boe roepen naar de tegenstander, zonder reden? Ik bedoel.. wat heeft Sem Schilt Badr ooit misdaan behalve eerlijk gewonnen? Wat heeft Sem Schilt Amsterdam, Marokko of Ajax en de Arena ooit misdaan? Dat is de instelling van het publiek en dat dat in Nederland is, en bij een partij van Badr Hari is jammer. Dit zal je in Japan nooit zien, tenzij je iemand na trapt als hij op de grond ligt

Bosnier91
04-11-2013, 02:28
Precies! Volgens mij denkt Bosnier dat het hetzelfde als bij voetbal is of zo. Je wilt toch een mooie partij zien? Waar je zo n duur kaartje voor haalt. Dan ga je toch niet boe roepen naar de tegenstander, zonder reden? Ik bedoel.. wat heeft Sem Schilt Badr ooit misdaan behalve eerlijk gewonnen? Wat heeft Sem Schilt Amsterdam, Marokko of Ajax en de Arena ooit misdaan? Dat is de instelling van het publiek en dat dat in Nederland is, en bij een partij van Badr Hari is jammer. Dit zal je in Japan nooit zien, tenzij je iemand na trapt als hij op de grond ligt


Het enige wat ik denk is dat je dat bij een groot publiek altijd zult hebben. Gaan we nou echt doen alsof Badr de enige vechter bij wie zijn partij boeh wordt geroepen naar zijn tegenstander? Kom op man. Iedere vechter heeft wel eens het publiek boeh horen roepen. Dat het niet leuk is, kan ik me voorstellen. Maar dat het niet gebeurt, kan ik me ook niet voorstellen. Het hoort er (wellicht) helaas bij met een groot publiek. Of dat die avond invloed had op Sem Schilt en zijn prestatie weet ik niet. Maar op dat niveau mag dat eigenlijk geen invloed hebben of een rol spelen.

Pahlavan
04-11-2013, 02:52
Trouwens, moet iemand niet iets langer aan de top blijven om als een van de beste ooit beschouwd te worden?! Hari is pas 28 en eigenlijk al een tijdje niet erg actief binnen de ring. Als je kijkt naar de toppers in verschillende sporten of het nou een mayweather, klitschko, michael jordan, kobe bryant, xavi etc etc. is, wat zij met elkaar gemeen hebben is dat ze al ruim boven de 30 zijn en nog steeds presteren. Persoonlijk vind ik dat je wat langer aan de top moet blijven om als een van de beste ooit beschouwd te worden.

cornelus
04-11-2013, 10:41
Hartstikke mooi filmpje, alleen ik vind het persoonlijk ook net iets teveel eer voor iemand die doorgaans permanent verwikkeld lijkt te zijn in dubieuze controverse. Iemand die momenteel verwikkeld is in een redelijk grote publiekstrekkende rechtszaak en die meestal van zich laat spreken door onsympathiek gedrag. Iemand die belachelijk goed kan kickboksen, maar meestal de pers heeft gehaald door zijn onsportieve uitspattingen in de ring en gewelddadige excessen buiten de ring.

Ik geloof best dat hij in wezen best een vent zal kunnen zijn met een goede inborst.
Laat 'm dan eerst maar eens zijn demonen leren beteugelen.
Ander is en blijft het gewoon een hele grote pestkop, een fenomeen in de ring dat zeker.

Maar een koning.. koning?? .. Nou nee. Dat begrip associeer ik met heldendaden en edelmoedigheid.

#teamBADGUY
04-11-2013, 18:20
Iedereen heeft het steeds over die potentie, maar ik had wel eens het idee dat ie bewust z'n glazen ingooide zodat mensen zouden kunnen blijven zeggen van wat jammer dat ie het dan weer zelf verpest want hij heeft zo'n potentie.

Tegen Hesdy ging het bijvoorbeeld een stuk minder dan hij wilde. Door iets achterlijks te doen, kon ie een mindere prestatie wijten aan iets doms in plaats van een gebrek aan talent/kunde.

Maar goed speculatie natuurlijk, net als dat het speculatie is naar mijn mening dat hij het veel verder geschopt had als hij zich gedragen had. Dat had nog wel eens tegen kunnen vallen.

Klopt! Zelfde tegen Rémy , toen zag hij et ook niet meer zitten.

maar badr hoort er gewoon bij .badboys en vechtsport horen nou eenmaal bij elkaar .ik begrijp dat vele van jullie een normale baan hebben of studeren en ernaast een beetje kickboksen , maar als je eerlijk bent zijn DENK IK meer als de helft van de GROTE kampioenen in de boks , kickbox en MMa wereld badboys of exbadboys.
boos weg lopen na de een verloren wedstrijd en de kleedkamer slopen zijn onacceptabele dingen.

maar toch werd dat vertoont in elk K1 filmpje van Badr .

bad boys verkopen gewoon beter dan niceguys.

en vergis je niet , een heleboel van jullie zogenaamde sport ambassadeurs zijn ook verre van heilig .

zo was balie toch ook HET voorbeeld van een vechter die goede studie/ carrière had ?

Minotauro
04-11-2013, 18:51
Klopt! Zelfde tegen Rémy , toen zag hij et ook niet meer zitten.

maar badr hoort er gewoon bij .badboys en vechtsport horen nou eenmaal bij elkaar .ik begrijp dat vele van jullie een normale baan hebben of studeren en ernaast een beetje kickboksen , maar als je eerlijk bent zijn DENK IK meer als de helft van de GROTE kampioenen in de boks , kickbox en MMa wereld badboys of exbadboys.
boos weg lopen na de een verloren wedstrijd en de kleedkamer slopen zijn onacceptabele dingen.

maar toch werd dat vertoont in elk K1 filmpje van Badr .

bad boys verkopen gewoon beter dan niceguys.

en vergis je niet , een heleboel van jullie zogenaamde sport ambassadeurs zijn ook verre van heilig .

zo was balie toch ook HET voorbeeld van een vechter die goede studie/ carrière had ?

balie?

Ik snap wat je zegt, en nee ik heb ook geen schoon verleden (17-20 jaar was ik), maar dan alsnog Badr Hari heeft een voorbeeldfunctie en is een stuk ouder. Het is zijn baan, en niet zo maar eentje, nee die man kan met 1 goed toernooi 4x mijn vaders jaarloon pakken (bij wijze van). Daarnaast is hij nu 28 en is er na al die jaren nog nooit verandering gekomen. Na zijn partij tegen Bonjasky bood hij excuses aan en zou het nooit meer gebeuren. Daarna Hesdy Gerges, om het nog maar niet over praktijken buiten de ring te hebben. Maar wat iemand hier eerder ook zei; als je ja knikkers om je heen hebt , of mensen die denken onsterfelijk te zijn omdat ze met ome Hari op stap zijn, mag nog geen excuse zijn om 8 (?) aanklachten van geweld/mishandeling tegen je te krijgen. Jammer, denk dat heel veel mensen jaloers op zijn talent zijn en hoe je het ook went of keert, onze sport zet hij constant in een slecht perspectief.

Facade
04-11-2013, 19:07
Ik snap niet waarom al die randzaken er steeds bij gehaald worden. De vraag is toch of hij een van de grootsten is geweest? Je kan een van de grootsten zijn en toch een ontzettende teringlijer zijn.

Of hij een van de grootsten is, hangt enkel af van hoe groot je de lijst van 'een van de' wil hebben. Als het een groepje van maar een stuk of vijf namen is, komt hij er bij mij ook niet in voor. Top tien is alweer een ander verhaal.

Voor mij is de belangrijkste graadmeter zijn prestaties in de sport. Prestatie is wat anders dan talent. Ik denk dat aan zijn talent niet te twijfelen valt. Hoe het komt doet niet eens ter zake, de prestaties zijn er echter in een stuk mindere mate. In de sport is of was de K-1 titel het hoogst haalbare. De Olympische Spelen van het kickboksen. Juist omdat het niet alleen maar om talent gaat. Het gaat ook om zaken als doorzettingsvermogen, mentale kracht, blessuregevoeligheid en ga zo maar door. Het behalen van zo'n titel is daarom ook niet te vergelijken met het winnen van een enkele partij tegen wie dan ook.

Je zou de sporters die mogelijkerwijs met minder talent maar met een stuk meer mentale kracht de K-1 titel behaald hebben, tekort doen door te stellen dat hij in datzelfde rijtje thuishoort.

Hoe het komt, maakt niet uit. Of hij het had kunnen winnen, maakt wat mij betreft ook niet uit. Feit blijft: hij heeft er niet een gewonnen. Daarom zal hij wat mij betreft nooit thuishoren bij namen als Aerts, Hoost, Schilt en Bonjasky.

Nosferatu187
04-11-2013, 20:22
moet je maar eens die badr in een wgp voorstellen.

mario the count
04-11-2013, 20:37
balie?

Ik snap wat je zegt, en nee ik heb ook geen schoon verleden (17-20 jaar was ik), maar dan alsnog Badr Hari heeft een voorbeeldfunctie en is een stuk ouder. Het is zijn baan, en niet zo maar eentje, nee die man kan met 1 goed toernooi 4x mijn vaders jaarloon pakken (bij wijze van). Daarnaast is hij nu 28 en is er na al die jaren nog nooit verandering gekomen. Na zijn partij tegen Bonjasky bood hij excuses aan en zou het nooit meer gebeuren. Daarna Hesdy Gerges, om het nog maar niet over praktijken buiten de ring te hebben. Maar wat iemand hier eerder ook zei; als je ja knikkers om je heen hebt , of mensen die denken onsterfelijk te zijn omdat ze met ome Hari op stap zijn, mag nog geen excuse zijn om 8 (?) aanklachten van geweld/mishandeling tegen je te krijgen. Jammer, denk dat heel veel mensen jaloers op zijn talent zijn en hoe je het ook went of keert, onze sport zet hij constant in een slecht perspectief.

Ik denk dat hij ashwin balrak bedoelt.

e-type
04-11-2013, 21:44
Klopt! Zelfde tegen Rémy , toen zag hij et ook niet meer zitten.

maar badr hoort er gewoon bij .badboys en vechtsport horen nou eenmaal bij elkaar .ik begrijp dat vele van jullie een normale baan hebben of studeren en ernaast een beetje kickboksen , maar als je eerlijk bent zijn DENK IK meer als de helft van de GROTE kampioenen in de boks , kickbox en MMa wereld badboys of exbadboys.
boos weg lopen na de een verloren wedstrijd en de kleedkamer slopen zijn onacceptabele dingen.

maar toch werd dat vertoont in elk K1 filmpje van Badr .

bad boys verkopen gewoon beter dan niceguys.

en vergis je niet , een heleboel van jullie zogenaamde sport ambassadeurs zijn ook verre van heilig .

zo was balie toch ook HET voorbeeld van een vechter die goede studie/ carrière had ?


'Tuurlijk zitten er badboys bi, dat hoeft niet te betekenen dat dat allemaal maar normaal is. Als je de sport schoon wilt houden, dan zorg je voor schone vechters.
Maar van de grootste vechters, de échte koningen van de sport, hoor je nooit dat ze in de dope zitten, of hun vrouw slaan, of veroordeeld worden. Aerts, Hoost, Dekkers, Bonjasky, Schilt, dat zijn koningen. De zogenaamde badboys hebben de mentaliteit daar niet voor om groot te worden. Dat zijn korte termijndenkers, gaan voor de éénmalige grote slag en dan houdt het op. Komen dus nooit verder.
Badr is geen koning van de sport, hij is een badboy die snel rijk wilt worden. Da's 'm gelukt trouwens.

ArjanV
04-11-2013, 21:46
Ik snap niet waarom al die randzaken er steeds bij gehaald worden. De vraag is toch of hij een van de grootsten is geweest? Je kan een van de grootsten zijn en toch een ontzettende teringlijer zijn.

Of hij een van de grootsten is, hangt enkel af van hoe groot je de lijst van 'een van de' wil hebben. Als het een groepje van maar een stuk of vijf namen is, komt hij er bij mij ook niet in voor. Top tien is alweer een ander verhaal.

Voor mij is de belangrijkste graadmeter zijn prestaties in de sport. Prestatie is wat anders dan talent. Ik denk dat aan zijn talent niet te twijfelen valt. Hoe het komt doet niet eens ter zake, de prestaties zijn er echter in een stuk mindere mate. In de sport is of was de K-1 titel het hoogst haalbare. De Olympische Spelen van het kickboksen. Juist omdat het niet alleen maar om talent gaat. Het gaat ook om zaken als doorzettingsvermogen, mentale kracht, blessuregevoeligheid en ga zo maar door. Het behalen van zo'n titel is daarom ook niet te vergelijken met het winnen van een enkele partij tegen wie dan ook.

Je zou de sporters die mogelijkerwijs met minder talent maar met een stuk meer mentale kracht de K-1 titel behaald hebben, tekort doen door te stellen dat hij in datzelfde rijtje thuishoort.

Hoe het komt, maakt niet uit. Of hij het had kunnen winnen, maakt wat mij betreft ook niet uit. Feit blijft: hij heeft er niet een gewonnen. Daarom zal hij wat mij betreft nooit thuishoren bij namen als Aerts, Hoost, Schilt en Bonjasky.

Precies!

jerome-lebanner
05-11-2013, 00:22
Precies! Volgens mij denkt Bosnier dat het hetzelfde als bij voetbal is of zo. Je wilt toch een mooie partij zien? Waar je zo n duur kaartje voor haalt. Dan ga je toch niet boe roepen naar de tegenstander, zonder reden? Ik bedoel.. wat heeft Sem Schilt Badr ooit misdaan behalve eerlijk gewonnen? Wat heeft Sem Schilt Amsterdam, Marokko of Ajax en de Arena ooit misdaan? Dat is de instelling van het publiek en dat dat in Nederland is, en bij een partij van Badr Hari is jammer. Dit zal je in Japan nooit zien, tenzij je iemand na trapt als hij op de grond ligt





Sorry maar je reactie gaat niet helemaal op... want. toen badr knockout werd getrapt door leko heeft hele zaal hem lopen uitfluiten

blackadder
05-11-2013, 00:31
Sorry maar je reactie gaat niet helemaal op... want. toen badr knockout werd getrapt door leko heeft hele zaal hem lopen uitfluiten
Dat was ook in de Arena. Nadat ie iedereen meer dan 10 minuten liet wachten om na 1 minuut of zo al voor pampus op de grond te liggen.

Minotauro
05-11-2013, 00:55
Sorry maar je reactie gaat niet helemaal op... want. toen badr knockout werd getrapt door leko heeft hele zaal hem lopen uitfluiten

Net zo waardeloos, wist ik niet nee. Wat was de reden denk je? en was er bij Schilt ook een reden? Behalve dat hij een kaas is :lol:

Bosnier91
05-11-2013, 11:13
Dat was ook in de Arena. Nadat ie iedereen meer dan 10 minuten liet wachten om na 1 minuut of zo al voor pampus op de grond te liggen.

En dan hebben we het over respect. Nee, dat is aardig. Je ligt te creperen op de grond van de pijn en vervolgens loopt heel Arena je uit te fluiten. Lange entree of niet, ik dacht dat tenzij je iemand na trapt uitfluiten en boe roepen toch heel onsportief is? Dat zal vast in dit geval weer niet gelden, omdat het om Badr gaat.

cornelus
05-11-2013, 13:12
Dat was ook in de Arena. Nadat ie iedereen meer dan 10 minuten liet wachten om na 1 minuut of zo al voor pampus op de grond te liggen.

Best wel lang geleden alweer zeg.... 2005... pff time flies!

Ooggetuigenverslag:

"Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond.. Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten.. TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar… Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut.... omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!! meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los….. wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen…. toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren.... Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was.... kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen.. ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen.... we horen van je BADR jallah zied!!! groet.. "

mr_relaxed @forumsmarokko.nl
13-06-2005, 10:38

(just4fun.. respect)


http://youtu.be/ltrPXTAcNBs

#teamBADGUY
05-11-2013, 17:29
Mooi gezegd het meeste klopt .

maar met Badboys bedoel ik niet perse crimineel , maar gewoon de "stoere jongens"

Nosferatu187
05-11-2013, 17:37
badr "the snake" hari.

Bosnier91
05-11-2013, 17:50
Best wel lang geleden alweer zeg.... 2005... pff time flies!

Ooggetuigenverslag:

"Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond.. Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten.. TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar… Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut.... omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!! meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los….. wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen…. toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren.... Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was.... kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen.. ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen.... we horen van je BADR jallah zied!!! groet.. "

mr_relaxed @forumsmarokko.nl
13-06-2005, 10:38

(just4fun.. respect)


http://youtu.be/ltrPXTAcNBs


Dat bedoel ik nou precies! Natrappen is verkeerd, heel verkeerd en in elk opzicht. Maar je ziet Leko duidelijk 3 keer spugen, wat ik persoonlijk heel erg respectloos vind. Misschien wel het meest respectloze wat er is. Dat hij daarna zegt dat Badr nog wat beter moet worden, is tot daar aan toe maar was ook niet nodig. En waarom? Omdat Badr lang duurde met de opkomst. Ik heb ergere dingen gezien. En gezien het feit dat Stefan Leko toen 31 was, dus 10 jaar ouder dan Badr in die partij, heeft hij zich heel kinderachtig gedragen.

Nosferatu187
05-11-2013, 17:51
hij spuugt echt niet, hij roept nog iets naar badr denk je echt dat hij daar aan het spugen is.

tidelot
05-11-2013, 18:02
Best wel lang geleden alweer zeg.... 2005... pff time flies!

Ooggetuigenverslag:

"Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond.. Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten.. TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar… Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut.... omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!! meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los….. wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen…. toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren.... Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was.... kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen.. ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen.... we horen van je BADR jallah zied!!! groet.. "

mr_relaxed @forumsmarokko.nl
13-06-2005, 10:38

(just4fun.. respect)


http://youtu.be/ltrPXTAcNBs

Paar maanden later gebeurt er dit

http://m.youtube.com/watch?v=dKjTNaYPDrc

cornelus
05-11-2013, 18:41
Paar maanden later gebeurt er dit
wraak is zoet

(krijg hier een beetje Peter Graham gevoelens van)

*http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109924-Uit-de-oude-doos-Badr-hari-vs-Peter-Graham-2006

e-type
05-11-2013, 18:51
Paar maanden later gebeurt er dit

http://m.youtube.com/watch?v=dKjTNaYPDrc


1 van de mooiste KO's in kickboksen.

Willm
05-11-2013, 22:12
Dat spugen is me nooit opgevallen, wat een vieze actie van Leko. Ik denk dat die partij de beste les van Hari ooit was, want die comeback was gruwelijk.

Wiseguy
05-11-2013, 22:55
Nee joh, wat een lelijk KO. Aerts, Hoost, Bonjasky en Schilt, die hadden pas mooie KO's! Dit was tien keer niets.

Anderson
05-11-2013, 23:15
Bonjasky heeft een van de mooste ko's gemaakt in de k1 ik denk dat jij toen nog geen k1 keek en Hoost en Aerts ook in de begin periode.

Wiseguy
05-11-2013, 23:26
Bonjasky heeft een van de mooste ko's gemaakt in de k1 ik denk dat jij toen nog geen k1 keek en Hoost en Aerts ook in de begin periode.

Mijn post was spottend naar de Hari haters, omdat zij het altijd nodig vinden om die namen er bij te betrekken en Hari nooit props te geven. Jouw post bevestigt dit alleen maar. Thanks for proving me right.

Turboknecht
05-11-2013, 23:46
Dat spugen is me nooit opgevallen, wat een vieze actie van Leko. Ik denk dat die partij de beste les van Hari ooit was, want die comeback was gruwelijk.

Ik zie Leko niet spugen hoor. Alleen mee knikken op de count.

Nosferatu187
05-11-2013, 23:50
http://www.youtube.com/watch?v=sZV4V3lP5zQ

payap
06-11-2013, 00:02
Bij de opkomst van Badr tegen Leko van 15 tot 20 seconden is dat nu Paspoes die ik zie?????????????

tarantula
06-11-2013, 00:21
Volgens mij spuugde leko omdat er voor die gevecht wat trashtalk was van beide kanten eigelijk ik had destijds de pre interviews gezien kan ik me herrineren.

Hier een recente interview van hari http://www.youtube.com/watch?v=FVOPcP17_xg

#teamBADGUY
06-11-2013, 10:41
Hij spuugt wel , weet iedereen

#teamBADGUY
06-11-2013, 10:43
X2

Turboknecht
06-11-2013, 11:18
Zit je nou op je eigen bericht 'x2' te doen? :fp:

Maar goed, als hij wel heeft gespuugd, erg onsportief. Al is het natuurlijk geen natrappen.

K-1sunstarr
06-11-2013, 20:29
Ze gaan het gevecht van Badr vrijdag live uitzenden, zag net een reclame fragment.
RTL 7 gaat het vrijdag a.s. live uitzenden, maar het gevecht is toch zaterdag 9 okt??
Zal goed opletten straks als er RTL 7 reclame daarover weer komt.

mario the count
06-11-2013, 22:25
http://www.youtube.com/watch?v=sZV4V3lP5zQ

Ik zou er veel voor over hebben om de gretige bonjasky van toen nog een paar jaar te zien vechten. De mooiste periode van het kickboksen wat mij betreft met Bonjasky,hoost,aerts,sefo,le banner, feitosa,musashi, crocop en zelfs die gekke kaoklai die met zn 78kg tussen de heavyweights staat en mighty mo neertrapt. Ik mis die tijd.

Anderson
06-11-2013, 22:32
Cro Cop vocht toen bij Pride was een mooie tijd

Wiseguy
07-11-2013, 00:08
Ik zou er veel voor over hebben om de gretige bonjasky van toen nog een paar jaar te zien vechten. De mooiste periode van het kickboksen wat mij betreft met Bonjasky,hoost,aerts,sefo,le banner, feitosa,musashi, crocop en zelfs die gekke kaoklai die met zn 78kg tussen de heavyweights staat en mighty mo neertrapt. Ik mis die tijd.

Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.

mario the count
07-11-2013, 10:27
Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.

Ben wel benieuwd hoe het komt dat hij zijn stijl zo drastisch veranderd heeft, is het er misschien langzaam in geslopen na een goede KO of misschien omdat hij zijn oog meer wilde beschermen aangezien dat een zwak punt aan het worden was?

#teamBADGUY
07-11-2013, 11:19
Zit je nou op je eigen bericht 'x2' te doen? :fp:

Maar goed, als hij wel heeft gespuugd, erg onsportief. Al is het natuurlijk geen natrappen.

nee een sorry die x2 was naar wiseguy

#teamBADGUY
07-11-2013, 11:21
Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.

Komt ook door de oogoperaties dat Rémy zo vocht de laatste jaren , want voor het badrtrap incident was hij al 2x drachtig aan ze oog geopereerd , respect daarvoor , anderen zouden stoppen maar Rémy heeft gewoon ze dekking geupgrade

GilbertYvelFan24
07-11-2013, 19:31
Ik zie Leko niet spugen, hij maakt de beweging spugend/of hij roept hem iets toe. Maar zie hem eigenlijk niet spugen. Badr had zich sowieso voor die partij al erg respectloos over Leko uitgelaten. Vond het wel mooi dat Leko van hem won (ben geen Leko fan). Als die echt heeft gespuugd is het uiteraard wel triest.

GilbertYvelFan24
07-11-2013, 19:32
Komt ook door de oogoperaties dat Rémy zo vocht de laatste jaren , want voor het badrtrap incident was hij al 2x drachtig aan ze oog geopereerd , respect daarvoor , anderen zouden stoppen maar Rémy heeft gewoon ze dekking geupgrade
Ben een echte Bonjasky fan. Maar de laatste jaren kan je hem qua safe vechten bijna met GSP vergelijken.. zonde maar wel begrijpelijk door zijn oog idd.

Nosferatu187
07-11-2013, 19:32
hij roept hem iets toe.

arielhelwani
07-11-2013, 19:33
Hij spuugt naar hem

GilbertYvelFan24
07-11-2013, 19:35
hij roept hem iets toe.

x2

e-type
07-11-2013, 19:40
hij roept hem iets toe.


hij spreekt met consumptie

Facade
07-11-2013, 19:45
hahaha you must spread @ e-type

Sadix
08-11-2013, 00:33
als je heel goed kijkt, spuugt badr op hem. die richting gaat het op.

mario the count
08-11-2013, 00:52
hahaha you must spread @ e-type

:lol: +1