PDA

View Full Version : Muay Thai Mania Live



Highline
03-11-2013, 21:07
http://firstrownow.eu/watch/219074/1/watch-thai-kick-boxing-:-enfusion-live.html

tidelot
03-11-2013, 21:26
thanx

Willem033
03-11-2013, 21:30
Line up iemand?

Highline
03-11-2013, 21:51
1. Juan Bol ( Spain ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-fighting-rookies-the-haque-3-11-2013-juan-bol/) vs Lotfi Sergini ( Morocco ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-lotfi-sergini/) -80
2. Zakaria Sebar ( Morocco ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-hague-3-11-2013-zakaria-sebar/) vs Redouan Koubini ( Morocco ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-redouan-koubini/) -70
3. Fred Sikking ( The Netherlands ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-fred-sikking/) vs Razvan Benche ( Romania ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-razvan-benche/) -95
4. Darryl Sichtman ( Surinam ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-darryl-sichtman/) vs Duoli Chen ( China ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-enfusion-live-the-hague-3-11-2013-duoli-chen/) -75
5. Hafid el Boustati ( Morocco ) (http://www.enfusion-tv.com/live/enfusion-live-the-hague-3-11-2013-hafid-el-boustati/) vs Robbie Hageman ( The Netherlands ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-form-enfusion-live-the-haque-3-11-2013-robbie-hageman/) -70
6. Ilona Wijmans ( The Netherlands ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-form-enfusion-live-the-hague-3-11-2013-ilona-wijmans/) vs Nathalie Visschers ( Belgium ) (http://www.enfusion-tv.com/live/profile-form-enfusion-live-the-haque-november-3rd-2013-nathalie-visschers/) -57

Willm
04-11-2013, 00:30
Iemand ergens de uitslagen? Ben wel benieuwd naar Robbie Hageman.

Kay
04-11-2013, 00:49
Sichtman wint op punten.
Hageman verliest op punten na extra ronde.
Wijmans wint op tko na het 3x geven van acht tellen.
De rest weet ik niet.

Richelieu
04-11-2013, 01:45
Iemand ergens de uitslagen? Ben wel benieuwd naar Robbie Hageman.

Wij hebben als eerste de uitslagen, komen a.s.a.p. online.

Richelieu
04-11-2013, 02:13
Uitslagen Extreme Promotions "Muaythai Mania VI"
hosted by Enfusion

1. NW 52 Kg Debby Woudenberg (Team Extreme) WOP vs Noami Muller (Fightclub 070)
2. C 65 Kg Mert Ozturk (Team De Jager) WOP vs Oguzhab Cabri (Kyoto Gym)
3. C 70 Kg Eric Sousa (Silent Dragon Delft) WTKO 2de RONDE vs Diego Derby (Team Furious)
4. C 74 Kg Badr Ferdaous (Sportcentrum 010) vs Nordin van Roosmalen (FC Den Bosch) WTKO 3de RONDE
5. C 80 Kg Mustapha Allathi (Team Extreme) vs Marinus Boer (’t Oude Weste) WTKO 1ste RONDE
6. C 72 Kg Ritchie Siebring (FCR) WTKO 3de RONDE vs Michel Pouleyn (Team Jireugi Den Haag)
7. C 74 Kg Joel de Preter (TB Aphen) vs Tim Smit (Silent Dragon Delft) WTKO 2de RONDE
8. C 87 Kg Wasiu Abgaje (Team De Jager) WIN OPGAVE 2de RONDE vs Arthur Hendriksen (Team Extreme)
9. C 71 Kg Ilias Boukyoua (Sportcentrum 010) WOP vs Oussama el Youssfi (Fightclub 070)
10. NW 100 Kg Sergio Sporkslede (Manhoef Fight & Fitness) vs Ashwin Chan-a-Hubg (the Colloseum) WOP
11. C 80 Kg Delano Holman (FCR) vs John van den Bosch (Silent Dragon Delft) WOP
12. NW 68 Kg Jimmy van Kuijeren (Team de Jager) vs Mohammed Ali Demir (Dragon Gym) WOP

PAUZE – PAUZE – PAUZE

13. B Jonathan Maal (Silcent Dragon Rotterdam) WOP vs Seif Abu el Kassem (Pancration)
14. B 61 Kg Luciano Monteiro (Monteiro Gym) vs Rafik Kassi (Fightclub Den Bosch) WOP
15. B 70 Kg Lofogo Sarour (Brutal Gym) WOP vs Volkan Aydin (Dragon Gym)
16. C HW Telmo Da Cruz (Sportcentrum 010) WOP vs Nico Preira Horta (Silent Dragon Rotterdam)
17. B 83 Kg Ibrahim el Boustati (Fightclub 070) WOP vs Bilal Boudal (Monteiro Gym)
18. B 75 Kg Nordin Emaangoun (TB Alphen) vs Mike Winter (Manhoef Fight & Fitness) WKO 3de RONDE

PAUZE – PAUZE – PAUZE

19. A Juan Bol (Kyoto Gym) vs Regian Eersel (Sityodtong) WOP
20. A 72 Kg Zakaria Sebar (Fightclub Den Bosch) WOP vs Redouan Koubini (Keumgang)
21. A 95 Kg Fred Sikking (Colloseum) WOP (EXTRA RONDE) vs Razvan Benche (Roemenie)
22. A 76 Kg Darryl Sichtman (Bonjasky Academy) WOP vs Duoli Chen (FFC)
23. A 70 Kg Hafid el Boustati (Mousid Gym) WOP (EXTRA RONDE) vs Robbie Hageman (Siam Gym)
24. A 57 Kg Ilona Wijmans (Manhoef Fight & Fitness) WTKO 4de RONDE vs Nathalie Visschers (The Bulldogs)

rollermanskunk
04-11-2013, 11:13
Ik zal eens kijken of ik vandaag de video's te voorschijn kan "toveren".

Kemal
04-11-2013, 11:16
bedankt voor de uitslagen !!

Willem033
04-11-2013, 11:25
Lees overal Dat Robbie Hageman beroofd is.
Hoop dat ik snel de partij kan zien.

Frans12
04-11-2013, 12:12
En niet zo'n klein beetje ook, een bewuste ellenboog stoor gegeven door Hafid, niet met gestrekte arm, maar gewoon met kromme arm. Ik weet niet hoevaal herhaald op tv in de zaal, maar om de een of andere reden durfde de bond geen openbare waarschuwing te geven. Jammer voor de sport dit.


Lees overal Dat Robbie Hageman beroofd is.
Hoop dat ik snel de partij kan zien.

Willem033
04-11-2013, 13:20
En niet zo'n klein beetje ook, een bewuste ellenboog stoor gegeven door Hafid, niet met gestrekte arm, maar gewoon met kromme arm. Ik weet niet hoevaal herhaald op tv in de zaal, maar om de een of andere reden durfde de bond geen openbare waarschuwing te geven. Jammer voor de sport dit.

Hopen op een rematch bij Glory

pavani
04-11-2013, 14:20
En niet zo'n klein beetje ook, een bewuste ellenboog stoor gegeven door Hafid, niet met gestrekte arm, maar gewoon met kromme arm. Ik weet niet hoevaal herhaald op tv in de zaal, maar om de een of andere reden durfde de bond geen openbare waarschuwing te geven. Jammer voor de sport dit.De eerste spinning back fist (groot risico onbewuste elleboog kwam van Robbie), in een partij kan het gebeuren, maar van opzet was echt geen sprake. Maar het is niet aan Hafid om zichzelf een gele kaart te geven, daarvoor is de jury aanwezig. Na 3 rondes had Hafid gewoon gewonnen hoor, ronde 4 was close. Hafid kreeg in 2de ronde last van de knie, maar op karakter bleef ie komen en punten maken. Ik heb genoten van de partij en Robbie kan inderdaad terugkijken op een prima wedstrijd, het gaat (IMO) niet altijd om winnen het is de ervaring die je verder brengt.

Ik zou Robbie heel graag eens tegen Antonio Gomez van Mousid Gym willen zien.

Frans12
04-11-2013, 14:58
Ik begrijp dat je voor Hafid bent geen probleem, maar wel eerlijk blijven, de backfist van de jongeling Hageman, was hoe je deze moet geven. Die van Hafid zeer ervaren was een bewuste met gebogen ellenboog en Hafid weet hoe je deze moet geven. Hafid liet na de partij nog even aan zijn fans zien hoe hij die ellenboog gaf. Erg onsportief. Ben het met je eens dat de scheidsrechter de openbare waarschuwing moet geven, maar gaf die niet. Als het jou niet om winnen gaat, moet je eerlijk zijn in je commentaar en gewoon de beelden afwachten. Om ellenlange discussie te voorkomen, laat de beelden maar voorzich spreken en we zullen zien of jij of ik gelijk hebt. Iemand al de beelden of een link.


De eerste spinning back fist (groot risico onbewuste elleboog kwam van Robbie), in een partij kan het gebeuren, maar van opzet was echt geen sprake. Maar het is niet aan Hafid om zichzelf een gele kaart te geven, daarvoor is de jury aanwezig. Na 3 rondes had Hafid gewoon gewonnen hoor, ronde 4 was close. Hafid kreeg in 2de ronde last van de knie, maar op karakter bleef ie komen en punten maken. Ik heb genoten van de partij en Robbie kan inderdaad terugkijken op een prima wedstrijd, het gaat (IMO) niet altijd om winnen het is de ervaring die je verder brengt.

Ik zou Robbie heel graag eens tegen Antonio Gomez van Mousid Gym willen zien.

rollermanskunk
04-11-2013, 15:17
Oordeel zelf, kwaliteit video is niet al te best (brakke stream)

Video Hageman vs El Boustati


https://www.youtube.com/watch?v=4Gqg0IAVpUk&feature=youtube_gdata_player

rollermanskunk
04-11-2013, 15:41
Video Wijmans vs Visschers (met wat reclame popups)

http://www.youtube.com/watch?v=RvkFTVTrNG0&feature=share&list=UU4a3_uTRSA ph3nT2gaY7yDA

pavani
04-11-2013, 16:46
Ik begrijp dat je voor Hafid bent geen probleem, maar wel eerlijk blijven, de backfist van de jongeling Hageman, was hoe je deze moet geven. Die van Hafid zeer ervaren was een bewuste met gebogen ellenboog en Hafid weet hoe je deze moet geven. Hafid liet na de partij nog even aan zijn fans zien hoe hij die ellenboog gaf. Erg onsportief. Ben het met je eens dat de scheidsrechter de openbare waarschuwing moet geven, maar gaf die niet. Als het jou niet om winnen gaat, moet je eerlijk zijn in je commentaar en gewoon de beelden afwachten. Om ellenlange discussie te voorkomen, laat de beelden maar voorzich spreken en we zullen zien of jij of ik gelijk hebt. Iemand al de beelden of een link.

Ik moet zeggen dat ik om de elleboog te zien in de verkeerde hoek van de ring stond, maar vanaf mijn positie had ik niet de indruk dat het zo bedoelt was. Ik ben inderdaad voor Hafid, maar ben wel zo sportief om aan te geven dat Robbie het toch goed heeft gedaan of heb je daar oveheen gelezen in mijn vorige post. Het was inderdaad niet de beste wedstrijd die Hafid ooit gevochten heeft en dat is mede door het goede optreden van Robbie.

Daarom zeg ik zet Antonio tegen Robbie en je hebt een mooie wedstrijd tussen 2 opkomende namen.

Ik zie nu ook een link naar de hele partij ga de partij nogmaals bekijken om te zien of er van opzet sprake zou zijn.

Frans12
04-11-2013, 16:55
Ik dank je voor je sprotiviteit, zoals je ziet op de film en herhaling een bewuste ellenboog, erg jammer en erg onsportief van zon ervaren A-klasser Ik keek erg tegen hem op en moet zeggen na dat ik Hafid met zijn supporters zag lachen is dit over. Zo'n ervaren gast geeft die ellenboog uit frustraties. Jammer maar nogmaals bedankt voor je sportiviteit.


Ik moet zeggen dat ik om de elleboog te zien in de verkeerde hoek van de ring stond, maar vanaf mijn positie had ik niet de indruk dat het zo bedoelt was. Ik ben inderdaad voor Hafid, maar ben wel zo sportief om aan te geven dat Robbie het toch goed heeft gedaan of heb je daar oveheen gelezen in mijn vorige post. Het was inderdaad niet de beste wedstrijd die Hafid ooit gevochten heeft en dat is mede door het goede optreden van Robbie.

Daarom zeg ik zet Antonio tegen Robbie en je hebt een mooie wedstrijd tussen 2 opkomende namen.

Ik zie nu ook een link naar de hele partij ga de partij nogmaals bekijken om te zien of er van opzet sprake zou zijn.

tarantula
04-11-2013, 16:59
Ik dank je voor je sprotiviteit, zoals je ziet op de film en herhaling een bewuste ellenboog, erg jammer en erg onsportief van zon ervaren A-klasser Ik keek erg tegen hem op en moet zeggen na dat ik Hafid met zijn supporters zag lachen is dit over. Zo'n ervaren gast geeft die ellenboog uit frustraties. Jammer maar nogmaals bedankt voor je sportiviteit.


Wat ik zag is dat hafid de spel maakte en robbie telkens in zijn achteruit de clinch opzocht,
de 4e ronde heeft hafid hem gesweept maakte het spel sorry ik zag op geen enkele moment dat robbie de ronde naar zich toe probeerde te trekken hafid wel want die ging vooruit en zocht de confrontatie op.

Zo is het als robbie ervoor ging dan had je een ronde gezien waar het trap voor trap stoot voor stoot ging en dan zie je uiteindelijk wie de langste adem heeft niet als je elke keer gaat clinchen.

Willem033
04-11-2013, 17:00
Heb net de partij bekeken.
Deze partij had van mij naar Hageman gemogen.
Hij had hem van mij na 3 rondes al gekregen en na de 4e helemaal.
Erg jammer dit

tarantula
04-11-2013, 17:03
Als ik mag, op wat baseer jij dat op welke momenten van hageman want zo een beoordeling snap ik niet.
Of je bekijkt het heel erg subjectief. Pik de momenten eruit en leg uit aub.

Willm
04-11-2013, 17:04
Heb net de beelden gezien, maar met alle respect Robbie kwam gewoon tekort tegen Hafid. Snap niet zo goed waarom er een extra ronde kwam aangezien Hafid gewoon dik voorstond. Ben normaal wel een fan van Robbie, maar hij leek in de tweede ronde gewoon helemaal op. Je zag ook in de rust na de tweede ronde dat zijn gezicht flink wat te verduren had gekregen.

Frans12
04-11-2013, 17:21
Jammer dat je zo reageerd, maar jullie vergeten de bewuste ellenboog van Hafid dat is een openbare waarschuwing en punt aftrek. Duidelijke overwinning voor Hageman. Maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent als een broekie van 22 in het hol v.d. leeuw gewoon een partij neerzet om te winnen. Zolang er van dit soort uitslagen plaatsvinden zal het niet veel met onze sport worden. Misschien dat je eens naar Hans Anders kunt voor je ogen dan kan je die ellenboog wel zien. Tweede ronde was inderdaad minder. Eertse ronde onbeslist of hageman, tweede ronde hafid ,derde ronde hageman en opunt aftrek ellenboog. Winnaar Hageman. Maar kunnen beter topic sluiten als je niet objectief kunt kijken en die ellenboog gewoon vergeet. vierde ronde dissie gevochten van die ellenboog.



Heb net de beelden gezien, maar met alle respect Robbie kwam gewoon tekort tegen Hafid. Snap niet zo goed waarom er een extra ronde kwam aangezien Hafid gewoon dik voorstond. Ben normaal wel een fan van Robbie, maar hij leek in de tweede ronde gewoon helemaal op. Je zag ook in de rust na de tweede ronde dat zijn gezicht flink wat te verduren had gekregen.

Frans12
04-11-2013, 17:21
Jammer dat je zo reageerd, maar jullie vergeten de bewuste ellenboog van Hafid dat is een openbare waarschuwing en punt aftrek. Duidelijke overwinning voor Hageman. Maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent als een broekie van 22 in het hol v.d. leeuw gewoon een partij neerzet om te winnen. Zolang er van dit soort uitslagen plaatsvinden zal het niet veel met onze sport worden. Misschien dat je eens naar Hans Anders kunt voor je ogen dan kan je die ellenboog wel zien. Tweede ronde was inderdaad minder. Eertse ronde onbeslist of hageman, tweede ronde hafid ,derde ronde hageman en opunt aftrek ellenboog. Winnaar Hageman. Maar kunnen beter topic sluiten als je niet objectief kunt kijken en die ellenboog gewoon vergeet. vierde ronde dissie gevochten van die ellenboog. Uiteraard geziht wat te verduren, Hafid doet met clichen steeds zijnkop tegen die van Hageman aan daardoor wenkbrauw open.



Heb net de beelden gezien, maar met alle respect Robbie kwam gewoon tekort tegen Hafid. Snap niet zo goed waarom er een extra ronde kwam aangezien Hafid gewoon dik voorstond. Ben normaal wel een fan van Robbie, maar hij leek in de tweede ronde gewoon helemaal op. Je zag ook in de rust na de tweede ronde dat zijn gezicht flink wat te verduren had gekregen.

Willm
04-11-2013, 17:33
Nou nou Frans zo kan die wel weer, het topic sluiten omdat niemand het met je eens is? Ik snap dat je boos bent dat Robbie niet heeft gewonnen, misschien omdat het familie van je is o.i.d maar met op de man spelen kom je er ook niet. Als er iemand is die objectief is dan ben ik het wel. Ik was gister de enige die vroeg wat Hageman had gedaan, omdat ik het een groot talent vind. Maar in deze partij kwam die gewoon echt te kort. De elleboog heb ik gezien, maar was niet opzettelijk. Dat is het risico van een spinning backfist. Buiten die backfist om had Robbie ook gewoon verloren, hij liet Hafid zijn spelletje spelen en liep constant achteruit.

pavani
04-11-2013, 17:40
Nou nou Frans zo kan die weer wel, het topic sluiten omdat niemand het met je eens is? Ik snap dat je boos bent dat Robbie niet heeft gewonnen, misschien omdat het familie van je is o.i.d maar met op de man spelen kom je er ook niet. Als er iemand is die objectief is dan ben ik het wel. Ik was gister de enige die vroeg wat Hageman had gedaan, omdat ik het een groot talent vind. Maar in deze partij kwam die gewoon echt te kort. De elleboog heb ik gezien, maar was niet opzettelijk. Dat is het risico van een spinning backfist. Buiten die backfist om had Robbie ook gewoon verloren, hij liet Hafid zijn spelletje spelen en liep constant achteruit.

x2.

pronk
04-11-2013, 17:55
Jammer dat je zo reageerd, maar jullie vergeten de bewuste ellenboog van Hafid dat is een openbare waarschuwing en punt aftrek. Duidelijke overwinning voor Hageman. Maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent als een broekie van 22 in het hol v.d. leeuw gewoon een partij neerzet om te winnen. Zolang er van dit soort uitslagen plaatsvinden zal het niet veel met onze sport worden. Misschien dat je eens naar Hans Anders kunt voor je ogen dan kan je die ellenboog wel zien. Tweede ronde was inderdaad minder. Eertse ronde onbeslist of hageman, tweede ronde hafid ,derde ronde hageman en opunt aftrek ellenboog. Winnaar Hageman. Maar kunnen beter topic sluiten als je niet objectief kunt kijken en die ellenboog gewoon vergeet. vierde ronde dissie gevochten van die ellenboog. Uiteraard geziht wat te verduren, Hafid doet met clichen steeds zijnkop tegen die van Hageman aan daardoor wenkbrauw open.

Klopt , dat broekie had gewoon de winst moeten krijgen de ellenboog was opzettelijk je zag gewoon aan Hafid dat hij moeite met Robbie had en slordig begon te vechten.
Robbie heeft echter laten zien dat hij karkater heeft na de Knock'd.

haas10
04-11-2013, 18:07
ik heb de beelden gezien wat een onsportief gedrag van Hafid. Dat hoort niet voor een ervaren vechter! Jammer dit brengt onze sport weer in diskrediet.

Hammerkick
04-11-2013, 18:08
Robbie Hageman, is voor mij de winnaar na 4 ronden !! 100 % !!

brahimx
04-11-2013, 18:24
Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.

Hammerkick
04-11-2013, 18:43
Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.

Ik kan heel goed tegen m'n verlies, want ik ben onpartijdig. Ik ben niet van Robbie Hageman zijn team, ik ben onpartijdig, ik heb de partij gisteravond live gezien, via een stream.

Willem033
04-11-2013, 18:45
Robbie Hageman, is voor mij de winnaar na 4 ronden !! 100 % !!

Als iemand als Dirk het al zegt zegt het genoeg lijkt me.

rollermanskunk
04-11-2013, 18:47
Btw: mooie overwinning van Ilona Wijmans, met een gescheurde pees in haar pols (een blessure die ze een week van tevoren op liep) toch ff die lange Belgische slopen en de wereldtitel behouden is erg knap.

brahimx
04-11-2013, 19:04
Ik kan heel goed tegen m'n verlies, want ik ben onpartijdig. Ik ben niet van Robbie Hageman zijn team, ik ben onpartijdig, ik heb de partij gisteravond live gezien, via een stream.

Aan de ring zaten 4 juryleden die ook onpartijdig waren en de partij van verschillende plekken hebben bekeken en beoordeeld.Mocht je het daar niet eens mee zijn dan heb jij je te gedragen in de zaal en met name in de vip!! Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij dat niet had gedaan waren er zeker rellen ontstaan in de vip(het scheelde niet veel kan ik je zeggen). Telmo heeft gisteren een mooi gala neergezet iets wat heel lastig is in Nederland en een paar achterlijken die zichzelf Eindhoven hooligans noemen wisten dit bijna te verpesten.

auto
04-11-2013, 19:06
Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.
Erg jammer dat je zo reageert, aan je naam kan ik wel afleiden voor wie jij bent. De promotor heeft de fout gemaakt om voor en achter ons publiek van Hafid te zetten, deze hebben ons vanaf de eerste minuut lopen opfokken. Inderdaad werden wij op een gegeven moment kwaad na de zeer onsportieve aktie van Hafid. Robbie maar ook hafid zijn na de wedstrijd het publiek ingesprongen om het rustig te houden en dat is goed gelukt. Wij gaan altijd met ruim honderd man al ruim8 jaar en er is nog nooit wat voor gevallen, jammer dat je ons KAMP zou als jij het noemt weg wilt zetten. Als Robbie zon aktie als hafid zou maken en achteraf hem door om uitlachen, dan ging ik nooit meer kijken, wij houden van sportiviteit en dat gaat in deze sport al te vaak mis, helaas. Onze sponsors met allemaal goede bedrijven betalen duizenden euros en willen graag sportiviteit ook als dit inhoud dat Robbie verliest. Maar dit sloeg alles dat doe je niet als ervaren vechter voor je eigen publiek. Wat je geod hebt gezien is dat Robbie van deze sport houd en daarom ook tussen jouw groep en die van ons insprong en de zaak rustig houd. ik zal in tegenstelling tot jou wel gewoon mijn naam zetten. Groetjes en tot de volgende ik hoop sportiviere wedstrijd Theo Hageman

brahimx
04-11-2013, 19:42
Erg jammer dat je zo reageert, aan je naam kan ik wel afleiden voor wie jij bent. De promotor heeft de fout gemaakt om voor en achter ons publiek van Hafid te zetten, deze hebben ons vanaf de eerste minuut lopen opfokken. Inderdaad werden wij op een gegeven moment kwaad na de zeer onsportieve aktie van Hafid. Robbie maar ook hafid zijn na de wedstrijd het publiek ingesprongen om het rustig te houden en dat is goed gelukt. Wij gaan altijd met ruim honderd man al ruim8 jaar en er is nog nooit wat voor gevallen, jammer dat je ons KAMP zou als jij het noemt weg wilt zetten. Als Robbie zon aktie als hafid zou maken en achteraf hem door om uitlachen, dan ging ik nooit meer kijken, wij houden van sportiviteit en dat gaat in deze sport al te vaak mis, helaas. Onze sponsors met allemaal goede bedrijven betalen duizenden euros en willen graag sportiviteit ook als dit inhoud dat Robbie verliest. Maar dit sloeg alles dat doe je niet als ervaren vechter voor je eigen publiek. Wat je geod hebt gezien is dat Robbie van deze sport houd en daarom ook tussen jouw groep en die van ons insprong en de zaak rustig houd. ik zal in tegenstelling tot jou wel gewoon mijn naam zetten. Groetjes en tot de volgende ik hoop sportiviere wedstrijd Theo Hageman

Hafid is pas later de vip ingegaan om ook zijn sponsoren,vrienden en familie te bedanken die ook duizenden euro's hebben betaald om de wedstrijd van Hafid te zien,maar goed ik wens Robbie succes met zijn carriere hij heeft gisteren bewezen dat hij een vechter is waar rekening gehouden voor moeten worden. ;)

rollermanskunk
04-11-2013, 19:48
Maar voor de rest was het gisteren wel gezellig?

ramoontjuh
04-11-2013, 20:36
Hallo allemaal...
De elleboog was er inderdaad en het was absoluut niet netjes . Ook ik draai al een hele tijd mee en ben onpartijdig. Als robbie niet meer was op gestaan dan had Hafid gediskwalificeerd moeten worden het was een grove fout die op dit nivo niet kan worden weg gezet als 'foutje' Hafid is een bewuste sterke vechter die weet wat hij doet...ook de knie nageven toen Robbie al op de grond zat was niet netjes maar die kan wel als foutje worden gezien... Robbie stond op en dat betuigd van een vechtershart ook al was hij aangeslagen...Hafid had op zijn minst een openbare waarschuwing moeten krijgen als je 'volgens het boekje kijkt' ik respecteer allebei de vechters en hun eigen goede kwaliteiten en ervaring het was voor de rest een top party waar ik graag een rematch van zie! En voor alle fans die op de gala's aanwezig zijn....ben net zo sportief als de vechters we delen ten slotte allemaal dezelfde liefde en dat is de vechtsport!!!

Pugnator Corneum
05-11-2013, 00:34
Ik heb van beide vechters heel wat partijtjes gezien.
Robbie vocht als altijd, niet met speltakel, maar gedegen. Elke keer een puntje meer maken dan zn tegenstander.
Hafid vocht absoluut niet zoals ik van hem gewend ben. Inspiratieloos en zonder plan.
Ipv dat, zoals normaal wel doet, op afstand z'n punten pakt met lowkicks, wat hij nu zeer sporadisch deed, liep hij als een C klasser dom met zn kop naar beneden op de langere Robbie af.
Hier pakt robbie z'n puntjes door hem met z'n jab op te vangen en af te houden met frontkicks.
op de momenten dat Hafid de clinch inging, bleeft robbie scoren door te kniëen.
Tja, die elleboog. Die was echt geen mislukte backfist. De was een regelrechte bewust uitgevoerde ongeoorloofde techniek. Hafid toonde niet voor niets zn elleboog aan zn fans.
De scheidsrechter stond er pal voor, het kan niet ontgaan zijn. Hoewel op het filmpje is te zien dat hij kort voor het voorval niet naar de vechters kijkt.
Het was geen paartij met een overduidelijke winnaar, maar Robbie heeft naar mijn mening meer gescoord.
Met de niet gegeven minpunt voor de openbare waarschuwing moest ie zeker de winnaar zijn.

ramoontjuh
05-11-2013, 10:19
Mooi geschreven!

blade
05-11-2013, 10:23
tja als Hageman verliest is het altijd onterecht dat zeiden ze ook toen die verloor van chris van venrooy maar goed die jongen heeft veel fan boys

Richelieu
05-11-2013, 13:05
Ik heb van beide vechters heel wat partijtjes gezien.
Robbie vocht als altijd, niet met speltakel, maar gedegen. Elke keer een puntje meer maken dan zn tegenstander.
Hafid vocht absoluut niet zoals ik van hem gewend ben. Inspiratieloos en zonder plan.
Ipv dat, zoals normaal wel doet, op afstand z'n punten pakt met lowkicks, wat hij nu zeer sporadisch deed, liep hij als een C klasser dom met zn kop naar beneden op de langere Robbie af.
Hier pakt robbie z'n puntjes door hem met z'n jab op te vangen en af te houden met frontkicks.
op de momenten dat Hafid de clinch inging, bleeft robbie scoren door te kniëen.
Tja, die elleboog. Die was echt geen mislukte backfist. De was een regelrechte bewust uitgevoerde ongeoorloofde techniek. Hafid toonde niet voor niets zn elleboog aan zn fans.
De scheidsrechter stond er pal voor, het kan niet ontgaan zijn. Hoewel op het filmpje is te zien dat hij kort voor het voorval niet naar de vechters kijkt.
Het was geen paartij met een overduidelijke winnaar, maar Robbie heeft naar mijn mening meer gescoord.
Met de niet gegeven minpunt voor de openbare waarschuwing moest ie zeker de winnaar zijn.

Goed verhaal, "de echte". Toch nog maar een kaartje gekocht ;)

rollermanskunk
05-11-2013, 16:01
Sichtman vs Chen


http://youtu.be/8Iwvv5BQlt4

rollermanskunk
05-11-2013, 16:02
http://youtu.be/OH90Z_1HPFs

WIM_de _Echte
05-11-2013, 18:46
Goed verhaal, "de echte". Toch nog maar een kaartje gekocht ;)
De echte hoeft nooit kaartjes te kopen :p

Wheelie
08-11-2013, 19:17
Robbie op Facebook:

De trainers hebben een protest ingediend tegen de elleboog van Hafid el Boustati, dit omdat het een bewuste actie was en ik hier had moeten winnen..

Het prostest is zoals verwacht afgewezen..
Jammer dat dit altijd zo gaat in onze sport(thai-boksen),,

Het positieve is dat Tom Egbers mij hierover heeft benaderd en dat ik op zeer korte termijn op TV mijn verhaal mag doen bij hem..

Richelieu
08-11-2013, 21:09
Das zeker interessant te noemen! Beetje grotere media aandacht voor het thaiboksen in Nederland is altijd goed.

Willm
08-11-2013, 21:18
Heeft die de advocaten van Saki ingeschakeld? :whistling:

rollermanskunk
08-11-2013, 22:16
Tja de beelden spreken voor zich:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Gqg0IAVpUk

Misschien kan Glory hier een mooie rematch van maken in 2014 in Amsterdam of zo? :whistling:

Mexicano
09-11-2013, 00:54
Wat een jankerds zeg!!! Dat Robbie een elleboog krijgt is zijn eigenschuld omdat hij ongecontroleerd aanvalt als een kip zonder kop. Het enige wat Robbie deed is clinchen wat trouwens wel apart is want het zou op k1 3X3 regels gevochten worden.
Een rematch? Glory? Laat Robbie maar lekker vechten in Brabant tussen die koekwausen uit Brabant jonguh bij glory heeft niks te zoeken.