PDA

View Full Version : Cristiano Ronaldo support Badr Hari



Colombiano
05-11-2013, 21:24
http://www.youtube.com/watch?v=uQZeCcj4Nsc

Willem033
05-11-2013, 21:30
ik geloof dat hij ook wel eens met Balotelli om gaat

Pahlavan
05-11-2013, 21:36
Gelukkig had ik al een hekel aan ronaldo dus hoef ik mijn mening verder niet bij te stellen.

Wiseguy
05-11-2013, 22:01
Wat is Ronaldo toch een fenomeen. Op dit moment absoluut de beste voetballer van de wereld. Hij heeft er 10min geleden weer een gescoord. Ronaldo is een "fan" van Hari. Hij was ook aanwezig in Madrid toen Hari tegen Silva vocht.

Anderson
05-11-2013, 22:09
Jij hebt zeker een poster hangen op je kamer van Ronaldo geloof ik

Wiseguy
05-11-2013, 22:20
Nee, maar ik ben fan van sporters die wat extra's brengen en die mij boeien. Sporters zoals Ronaldo, Messi, Hari en Lebron James.

tarantula
05-11-2013, 22:49
mooiboys steunen elkaar.

Minotauro
06-11-2013, 02:37
HAHAHAHA wat een zielig filmpje. Waarom altijd dat geslijm via internet van bekenden onder elkaar? En dan ook nog van hare koninkelijke hoogheid cristiano ronaldo? Alsof dit uitmaakt. Marcelo en benzema staan erbij als versiering. Wel gruwelijk geposeerd aan het einde

Kemal
06-11-2013, 06:51
toch leuk.

Leventdepevent
06-11-2013, 07:21
ik geloof dat hij ook wel eens met Balotelli om gaat
waarom sta ik daar niet van te kijken

dirk5
06-11-2013, 09:07
Zo, die kan in zijn zak steken.

#teamBADGUY
06-11-2013, 09:36
http://www.youtube.com/watch?v=uQZeCcj4Nsc


Nou , nu heeft badr de horizon van het kickboxen toch wel weeerrrr ff verbreed !!

Nogmaals kben geeeeenn Badr fan , but ya gotta give the Guy SOME credit .

ik hoop WEL dat hij wint en zichzelf bij glory binnen vecht . Want at the end of the day willen we allemaal deze partijen zien :

hari-spong
Hari-verhoeven
hari- ghita
hari-saki
hari-ben sadik
har-zimmerman
hari-bonjaski (misschien afscheidspartij)
hari- eindelijk alle heavyweights

al was et alleen maar omdat je em wil zien vallen , zowel badrlovers als badr haters zien em graag vechten .

dus bij deze : succes badr , ik hoop dat je wint en een contract krijgt bij glory .

en dat tyrone je daarnaa zwaarrrr kickboksles geeft en weer met beide benen op de grond zet , ush

ARMENIA
06-11-2013, 09:53
Dude, come on. Absoluut de beste voetballer van de wereld? Messi is toch 12 keer beter man.


Wat is Ronaldo toch een fenomeen. Op dit moment absoluut de beste voetballer van de wereld. Hij heeft er 10min geleden weer een gescoord. Ronaldo is een "fan" van Hari. Hij was ook aanwezig in Madrid toen Hari tegen Silva vocht.

Turboknecht
06-11-2013, 10:22
Nee, maar ik ben fan van sporters die wat extra's brengen en die mij boeien. Sporters zoals Ronaldo, Messi, Hari en Lebron James.

Ben je een fan van sporters die je boeien?!? Wow dude, diepe shit man.

ARMENIA
06-11-2013, 11:14
lol


Ben je een fan van sporters die je boeien?!? Wow dude, diepe shit man.

elpappi
06-11-2013, 12:10
:corsodispari_bananaEn ik support Iggy. Hoop dat Hari een flink pakkie krijgt.

Wiseguy
06-11-2013, 12:42
Ben je een fan van sporters die je boeien?!? Wow dude, diepe shit man.

Ja, want Badr boeit jou ook, anders zou je niet in elk Badr topic reageren, maar dat wil niet zeggen dat jij een fan bent. Ik snap dat het lastig is om niet in zwart/wit te denken. Dingen hoeven elkaar niet uit te sluiten.

Pansier
06-11-2013, 12:44
Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?

Wiseguy
06-11-2013, 12:45
Dude, come on. Absoluut de beste voetballer van de wereld? Messi is toch 12 keer beter man.

Ik ben fan van beide, maar op dit moment is Ronaldo beter. Hij heeft er in de CL al 8 inliggen en maakt elke wedstrijd het verschil, terwijl Messi kwakkelt.Hij staat niet eens in de spits! Als Messi op zijn best is, is hij misschien een fractie beter, maar zeker niet 12 keer. Het zijn allebei fenomenen.

Wiseguy
06-11-2013, 12:46
Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?

Afgunst

faysal
06-11-2013, 12:59
Afgunst

+1

pavani
06-11-2013, 13:00
Mijn eerste en laatste reactie die voetbal gerelateerd is op MF: MESSI is al jaren de absolute eindbaas.

kentaro
06-11-2013, 13:00
Leuk filmpje!

Willm
06-11-2013, 13:13
Dit is dus de reden dat je Badr op je evenementen wilt hebben. Zet hem op een sjoeltoernooi in Lutjebroek en miljoenen mensen zijn bereid om ppv te betalen.

Minotauro
06-11-2013, 13:17
Wie zou er onder op liggen? Cristiano of Badr?

dirk5
06-11-2013, 13:44
Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?

Omdat deze shit wel zo ongelofelijk kansloos is...komop man, die 2 paspoppen die er langs staan en dan op het einde nog een mooie pose geven... Deze shit past zo in little britain.

@minotauro,

Afgaande hoe die nicht altijd gaat staan wanneer hij een vrij trap moet nemen Cristiano

Turboknecht
06-11-2013, 14:01
Ja, want Badr boeit jou ook, anders zou je niet in elk Badr topic reageren, maar dat wil niet zeggen dat jij een fan bent. Ik snap dat het lastig is om niet in zwart/wit te denken. Dingen hoeven elkaar niet uit te sluiten.

Je kunt toch geen fan zijn van een vechter die je niet boeit? Natuurlijk sluit dat elkaar uit.

Pansier
06-11-2013, 14:10
Omdat deze shit wel zo ongelofelijk kansloos is...komop man, die 2 paspoppen die er langs staan en dan op het einde nog een mooie pose geven... Deze shit past zo in little britain.

@minotauro,

Afgaande hoe die nicht altijd gaat staan wanneer hij een vrij trap moet nemen Cristiano

Ach stel je niet zo aan man. Het is toch leuk bedoeld of niet dan!?

Wiseguy
06-11-2013, 14:17
Je kunt toch geen fan zijn van een vechter die je niet boeit? Natuurlijk sluit dat elkaar uit.

Je kunt ook geen fan zijn van iemand die je wel boeit, dus in dat opzicht niet, maar je hebt gelijk het was onnodig.

dirk5
06-11-2013, 14:21
Ach stel je niet zo aan man. Het is toch leuk bedoeld of niet dan!?

Wanneer ze het sarcastisch bedoelen misschien maar dit is net zo droevig als die mancrush van JCVD op Fedor. Leuk dat ze supporter zijn enzo maar dit is zo slecht dat het gewoon genant is. Ik had tenminste last van plaatsvervangende schaamte als medemens.

Btw vind ik de strekking dat ik me aan stel een beetje beperkt, je vraagt iets, ik geef hier antwoord op, niks meer, niks minder.

connect
06-11-2013, 14:37
Hari vs Spong zou te mooi zijn.
Spong W op ko

Wiseguy
06-11-2013, 14:46
Wanneer ze het sarcastisch bedoelen misschien maar dit is net zo droevig als die mancrush van JCVD op Fedor. Leuk dat ze supporter zijn enzo maar dit is zo slecht dat het gewoon genant is. Ik had tenminste last van plaatsvervangende schaamte als medemens.

Btw vind ik de strekking dat ik me aan stel een beetje beperkt, je vraagt iets, ik geef hier antwoord op, niks meer, niks minder.

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n zuur mannetje meegemaakt. Het is toch leuk dat een kickbokser erkenning krijgt van zo'n grote sporter. Jij vindt Hari en Ronaldo droevig, maar kijk naar wat ze hebben bereikt? Wie is er hier nou eigenlijk droevig, meneer de internetheld.

dirk5
06-11-2013, 15:09
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n zuur mannetje meegemaakt. Het is toch leuk dat een kickbokser erkenning krijgt van zo'n grote sporter. Jij vindt Hari en Ronaldo droevig, maar kijk naar wat ze hebben bereikt? Wie is er hier nou eigenlijk droevig, meneer de internetheld.

Wat ze hebben bereikt is betrekkelijk.... Ik bereik elke dag iets, ik denk jij zelfs.

Wat ze met dit filmpje hebben bereikt is dat ze genant op internet staan. Dat jij dit helemaal geweldig vind dat kan, maar ik ben hier nogsteeds niet om jouw mening te verkondigen.

ps. leuk dat je me een held vind, ga je nu ook een filmpje voor me op youtube zetten? Wel gelieve 2 gasten mee te brengen die niks zeggen maar alleen hun vuisten omhoog doen op het einde van het filmpje.

hakkelaar
06-11-2013, 15:16
Wanneer ze het sarcastisch bedoelen misschien maar dit is net zo droevig als die mancrush van JCVD op Fedor. Leuk dat ze supporter zijn enzo maar dit is zo slecht dat het gewoon genant is. Ik had tenminste last van plaatsvervangende schaamte als medemens.

Btw vind ik de strekking dat ik me aan stel een beetje beperkt, je vraagt iets, ik geef hier antwoord op, niks meer, niks minder.

http://www.troll.me/images/advice-god/heres-some-advice-get-a-life.jpg

Peter0711
06-11-2013, 15:24
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n zuur mannetje meegemaakt. .


Heb je een spiegel thuis?

dirk5
06-11-2013, 15:34
http://www.troll.me/images/advice-god/heres-some-advice-get-a-life.jpg

http://kaneadvice.files.wordpress.com/2011/09/bad_advice1.jpg

hakkelaar
06-11-2013, 15:51
http://kaneadvice.files.wordpress.com/2011/09/bad_advice1.jpg

http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/133/8/4/actually_pretty_badass_by_prettybadassplz-d4znzo3.png

LeeMurray
06-11-2013, 21:31
Zag dit gisteren. Veel voetballers houden van kickboksen. Je ziet ze weleens op gala's plus in dat boek van Hoost zag je een foto met jongens van AC Milan zoals Cafu en Clarence in '07. Veel Brazilianen houden van kickboksen.

Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?
Dat vraag ik me ook af. Je zou bijna denken dat bepaalde mensen jaloers zijn.

pronk
06-11-2013, 22:55
Wat ze hebben bereikt is betrekkelijk.... Ik bereik elke dag iets, ik denk jij zelfs.

Wat ze met dit filmpje hebben bereikt is dat ze genant op internet staan. Dat jij dit helemaal geweldig vind dat kan, maar ik ben hier nogsteeds niet om jouw mening te verkondigen..

Badass :lol:

Lionheart
07-11-2013, 01:43
Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?

Ja echt he!?!
Wat een haters hier toch allemaal.

Minotauro
07-11-2013, 03:49
Wanneer ze het sarcastisch bedoelen misschien maar dit is net zo droevig als die mancrush van JCVD op Fedor. Leuk dat ze supporter zijn enzo maar dit is zo slecht dat het gewoon genant is. Ik had tenminste last van plaatsvervangende schaamte als medemens.

Btw vind ik de strekking dat ik me aan stel een beetje beperkt, je vraagt iets, ik geef hier antwoord op, niks meer, niks minder.

Helemaal mee eens. Zeker genant, vooral dat einde. Nou die gaan lekker met zijn drieen vanaf de bank naar Badr Hari kijken.

arielhelwani
08-11-2013, 08:27
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xFLxBnL7Lbo

e-type
08-11-2013, 09:12
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xFLxBnL7Lbo


kunnen ze mekaar niet effe bellen of zo? Di's wel heel erg….

arielhelwani
08-11-2013, 10:48
kunnen ze mekaar niet effe bellen of zo? Di's wel heel erg….

Juist mooi voor de fans dit..en door zulke filmpjes zullen er alleen maar meer mensen kickboxen volgen

leks
08-11-2013, 10:50
louche vetkuiven die vechters bevrienden, de bijbel schijnt ook een oud boek te zijn

Minotauro
08-11-2013, 11:40
Hahahaha, dit moet niet erger worden hey. Wat een schandalige vertoningen van deze 'topsporters'. Dit is zoals Dirk5 al zei te gênant voor woorden.

En dan vanavond maait ie met zijn eerste stoot bijna de scheidsrechter neer of ligt hij op zijn rug, dat zou karma zijn

Willem033
08-11-2013, 13:15
Sommige mensen moeten echt een zuur kut leven hebben om maar te blijven haten.

Kay
08-11-2013, 14:05
En dan vanavond maait ie met zijn eerste stoot bijna de scheidsrechter neer of ligt hij op zijn rug, dat zou karma zijn

Lol

Wiseguy
08-11-2013, 14:13
Hahahaha, dit moet niet erger worden hey. Wat een schandalige vertoningen van deze 'topsporters'. Dit is zoals Dirk5 al zei te gênant voor woorden.

En dan vanavond maait ie met zijn eerste stoot bijna de scheidsrechter neer of ligt hij op zijn rug, dat zou karma zijn

Nu weet ik het weer. Jij bent die gozer die Mayweather haat en al zijn prestaties neerhaalt. Vind je Pacquiao nog steeds beter dan hem?

Willm
08-11-2013, 14:41
Sommige mensen moeten echt een zuur kut leven hebben om maar te blijven haten.
+1

Overhand Right
08-11-2013, 14:53
Haters gonna' hate. Helaas.

Vind het een mooi gebaar van beide kanten. Leuk om te zien dat één van de beste, zo niet de beste voetballer van de wereld, Badr support.

Zin in de partijen vanavond!

tidelot
08-11-2013, 15:39
Sommige mensen moeten echt een zuur kut leven hebben om maar te blijven haten.

hahahaha indd
hoe ze jarenlang blijven janken bij elke topic over badr

Sato
08-11-2013, 15:54
Waarom zoveel ophef over 3 personen die een ander succes toewensen? WTF?

Ik zie de toegevoegde waarde hierin ook niet echt, volgende week een filmpje van Wim Lex die alle judoka's veel succes wenst.

You must spread some Reputation around before giving it to Pansier again.

Minotauro
08-11-2013, 22:28
Nu weet ik het weer. Jij bent die gozer die Mayweather haat en al zijn prestaties neerhaalt. Vind je Pacquiao nog steeds beter dan hem?

Pacquiao is sowieso groter dan Mayweather, Pacquiao is nooit iemand uit de weggegaan, je vriendin met haar dikke bankrekening wel. Allebei niet de beste boksers aller tijden, maar wel allebei top 20. Heb Pacquiao hoe dan ook hoger zitten!

Wiseguy
09-11-2013, 00:07
Pacquiao is sowieso groter dan Mayweather, Pacquiao is nooit iemand uit de weggegaan, je vriendin met haar dikke bankrekening wel. Allebei niet de beste boksers aller tijden, maar wel allebei top 20. Heb Pacquiao hoe dan ook hoger zitten!

Bedankt voor je antwoord. Nu weet ik gelijk dat ik je niet meer serieus moet nemen. Je zegt dat Floyd vechters uit de weg ging terwijl ze de afgelopen jaren veelal dezelfde tegenstanders vochten.

Minotauro
09-11-2013, 00:14
4x marquez ja? 4 gruwelijke partijen, waar pacquiao ook nog een x bestolen is omdat een van de judges de regels niet kende? Morales, barrera en de rest van mexico? Hatton in twee ronde?

ArtistiC
09-11-2013, 01:08
4x marquez ja? 4 gruwelijke partijen, waar pacquiao ook nog een x bestolen is omdat een van de judges de regels niet kende? Morales, barrera en de rest van mexico? Hatton in twee ronde?

Leg eens uit hoe Pacquiao tegen Marquez is bestolen.. want ik dacht juist dat het andersom was.

Nosferatu187
09-11-2013, 02:00
hij viel over zijn voet.

Minotauro
09-11-2013, 03:43
Een vd judges gaf een 10-7 in een ronde, waar hij net als de andere judges een 10-6 had moeten opschrijven. Hierdoor werd de partij een draw, terwijl pacquiao eigenlijk gewonnen had. De judge in kwestie wist niet dat hij lager dan 7 punten per ronde kon gaan.

Minotauro
09-11-2013, 03:45
hij viel over zijn voet. jij probeer altijd mee te praten, maar hebt geen verstand van zaken. Altijd de wijsneus uithangen en daarna ben je stil. Voorkom dit in de toekomst beter.

Jij hebt waarschijnlijk alleen de vierde en laatste partij gezien, aan je domme opmerking te zien

Fightfan
09-11-2013, 14:22
4x marquez ja? 4 gruwelijke partijen, waar pacquiao ook nog een x bestolen is omdat een van de judges de regels niet kende? Morales, barrera en de rest van mexico? Hatton in twee ronde?


Pacman heeft ook vechters niet gekozen die tegen hem wilden; zo ook Mayweather.
Dat 1 van hen bang is geloof ik niet.
Pacman is keihard k.o. gegaan tegen Marquez en heeft 3 keer op leven en dood gevochten met Marquez.......

Verschil is dat Floyd decisive won van Marquez en ook van Hatton (latere ronden).
Puur objectief gezien is Floyd veel beter.

Fightfan
09-11-2013, 14:24
Een vd judges gaf een 10-7 in een ronde, waar hij net als de andere judges een 10-6 had moeten opschrijven. Hierdoor werd de partij een draw, terwijl pacquiao eigenlijk gewonnen had. De judge in kwestie wist niet dat hij lager dan 7 punten per ronde kon gaan.

Dit zou dan op 1 punt zijn....Dit gebasseerd op de score cards.
Als we kijken naar het beeld van deze wedstrijd kozen vele kijkers voor Marquez als winnaar.

Minotauro
09-11-2013, 21:48
Lees het wedstrijdreport maar, de judge geeft zelfs zijn fout toe en zei dat hij het niet wist. Dan had pacquiao drie x gewonnen. En ja, vond marquez misschien wel net zo goed en gun hem de Ko overwinning, maar dit maakt een bokser tot de grootste horen. Mayweather durfde grotendeels niet tegen pacquiao hoor?? Kijk de interviews maar met verschillende reporters, beroemdheden uit het boksen etc. Ik kan steeds meer toegeven dat mayweather absoluut top is, maar ik VIND pacquiao groter. Die man vertegenwoordigt een land, een natie, terwijl het land na de klote is door een natuurramp en alsnog willen mensen manny zien. Mayweather geeft verkeerde signalen af met zijn rare gedoe met geld, vrouwen en bezittingen. Hij zou eens aan zijn mensen moeten denken en aan de jongere mensen, waarvoor hij een voorbeeld is. Daarnaast vrouwen slaan? Kom op man. Karakter maakt je ook tot een grootheid en daar zie je de verschillen.

ArtistiC
09-11-2013, 23:25
Lees het wedstrijdreport maar, de judge geeft zelfs zijn fout toe en zei dat hij het niet wist. Dan had pacquiao drie x gewonnen. En ja, vond marquez misschien wel net zo goed en gun hem de Ko overwinning, maar dit maakt een bokser tot de grootste horen. Mayweather durfde grotendeels niet tegen pacquiao hoor?? Kijk de interviews maar met verschillende reporters, beroemdheden uit het boksen etc. Ik kan steeds meer toegeven dat mayweather absoluut top is, maar ik VIND pacquiao groter. Die man vertegenwoordigt een land, een natie, terwijl het land na de klote is door een natuurramp en alsnog willen mensen manny zien. Mayweather geeft verkeerde signalen af met zijn rare gedoe met geld, vrouwen en bezittingen. Hij zou eens aan zijn mensen moeten denken en aan de jongere mensen, waarvoor hij een voorbeeld is. Daarnaast vrouwen slaan? Kom op man. Karakter maakt je ook tot een grootheid en daar zie je de verschillen.

Alle partijen tussen de twee konden beide kanten op gaan. Ik was juist van mening dat JMM elke keer weer was bestolen.. met name in JMM-Pacquiao III zag ik JMM toch duidelijk als winnaar.

Het is moeilijk om te zeggen wie groter is tussen Pacquiao en Floyd. Ik denk dat velen JMM als de ware rivaal van Pacquiao zien, en Floyd dus als een klasse boven de rest. Ik neig om te zeggen dat Mayweather de betere is van de twee, maar ik kijk toch liever naar Pacquiao. Ik denk dus dat als de twee tegenover elkaar zouden hebben gestaan, Floyd zou winnen. Maar als je de carrieres vergelijkt ben ik idd van mening dat Pacquiao hoger geranked hoort te zijn in de GOAT rankings.. Floyd is helaas gedurende zijn carriere nooit tot het uiterste gepusht.

arielhelwani
10-11-2013, 11:06
Jongens wat heeft die Pacquiao vs Floyd discussie met Badr en Cristiano Ronaldo te maken? :D

Willem033
10-11-2013, 11:09
Dat eeuwige gelul over Floyd en Pac.
Verkracht een ander topic ermee.
Hier praten we over king Hari en King Ronaldo.

rene37
10-11-2013, 12:03
Volgens mij kan hier wel een slotje op. Bashen is de norm op fora's geworden blijkbaar. Zeiken over saki, zeiken over Hari, zeiken over Overeem, zeiken over rutten, zeiken over jeugd, zeiken over...ja waar word niet over gezeken?
Conclusie..De (internet) vechtsport liefhebber is een zure zeikerd geworden, dat mag wel eens vastgesteld worden toch?

Willem033
10-11-2013, 12:15
Er hoeft geen slotje op, moderators moeten optreden tegen de dames die de threads steeds laten ontsporen.

Minotauro
10-11-2013, 13:02
Er hoeft geen slotje op, moderators moeten optreden tegen de dames die de threads steeds laten ontsporen.

Stel je niet zo aan man pieperd. Wat valt er nog te zeggen over Badr en Ronaldo? Laat ze lekker gaan daten ofzo

Willem033
10-11-2013, 13:05
Stel je niet zo aan man pieperd. Wat valt er nog te zeggen over Badr en Ronaldo? Laat ze lekker gaan daten ofzo

Valt genoeg over te zeggen metieltje.
Elke keer een topic laten ontsporen omdat de cheerleaders van pac en floyd het niet met elkaar eens zijn. Pleur op.

Minotauro
10-11-2013, 13:11
Jank eens niet zo. Er wordt om mijn mening gevraagd door Wiseguy en ik reageer. Het is een vechtsportforum hoor, geen Viva of Pony forum

pronk
10-11-2013, 13:15
Pacman heeft ook vechters niet gekozen die tegen hem wilden; zo ook Mayweather.
Dat 1 van hen bang is geloof ik niet.
Pacman is keihard k.o. gegaan tegen Marquez en heeft 3 keer op leven en dood gevochten met Marquez.......

Verschil is dat Floyd decisive won van Marquez en ook van Hatton (latere ronden).
Puur objectief gezien is Floyd veel beter.

2x

De meeste weten dat ook.

Willem033
10-11-2013, 13:15
Ik jank niet, geef alleen aan dat sommige mensen moe zijn van het gejank tussen de fangirls van pac en floyd.
btw geen idee wat een viva op pony forum is, jij zal er wel ervaribg mee hebben.

xxx

Willem033
10-11-2013, 13:16
On topic: cr7 en badr beide koning.

pronk
10-11-2013, 13:21
Soms vraag je je af wat men nou wilt een positief gebaar van Ronaldo , of een negatief stuk in de media van john van de heuvel over Badr.

Willem033
10-11-2013, 13:24
Soms vraag je je af wat men nou wilt een positief gebaar van Ronaldo , of een negatief stuk in de media van john van de heuvel over Badr.

Die John vd Heuvel is net zo zuur als sommige forum leden hier.
Dit is toch gewoon leuk man zo' n filmpje.
Er zullen helaas altijd mensen je blijven haten als je aan de top staat/stond.

Turboknecht
10-11-2013, 13:25
Geen van beide.

Minotauro
10-11-2013, 13:25
2x

De meeste weten dat ook.

Marquez was de bokser waarmee Pacquiao het altijd moeilijk heeft gehad. Floyd heeft die boksers ook tegenover hem gehad, maar na een split en unanimous decision liet hij het voor gezien. Pacquiao nam daarna nog 3x de uitdaging aan en wist ondertussen al wel hoe goed Marquez was. Hatton werd in 2 ronde tot slapen gebracht tot Pacquiao, hebben jullie die partijen allemaal wel gezien?! of kijken jullie highlights? Dat Pac - May niet doorging ligt voor 75-80% aan Mayweather met zijn diva-regels en smoesjes

Minotauro
10-11-2013, 13:26
Soms vraag je je af wat men nou wilt een positief gebaar van Ronaldo , of een negatief stuk in de media van john van de heuvel over Badr.

Liever keiharde realiteit dan billen gelik tussen twee haantjes

Pahlavan
10-11-2013, 13:36
Die John vd Heuvel is net zo zuur als sommige forum leden hier.
Dit is toch gewoon leuk man zo' n filmpje.
Er zullen helaas altijd mensen je blijven haten als je aan de top staat/stond.

Excuses dat ik off topic ga maar begint dat argument niet een beetje oud te worden? Dat mensen iemand alleen 'haten' omdat ze aan de top staan/stonden? En al helemaal in het geval van badr. Ik kan je zo een lijst geven met sporters uit verschillende sporten die aan de top staan/stonden die niet door velen worden 'gehaat'.

Nooit gedacht dat mensen badr 'haten' omdat het een psychisch gestoorde man is die zowel in de ring als in de samenleving meerdere malen is doorgedraaid? Wij zijn helaas/gelukkig niet allemaal zo ingesteld dat we iemand's sportprestaties totaal niet linken aan zijn gedrag. Persoonlijk ben ik vaak fan van sporters die mij qua gedrag en karakter ook aanspreken, maarja dat is slechts mijn mening.

Wiseguy
10-11-2013, 13:43
Excuses dat ik off topic ga maar begint dat argument niet een beetje oud te worden? Dat mensen iemand alleen 'haten' omdat ze aan de top staan/stonden? En al helemaal in het geval van badr. Ik kan je zo een lijst geven met sporters uit verschillende sporten die aan de top staan/stonden die niet door velen worden 'gehaat'.

Nooit gedacht dat mensen badr 'haten' omdat het een psychisch gestoorde man is die zowel in de ring als in de samenleving meerdere malen is doorgedraaid? Wij zijn helaas/gelukkig niet allemaal zo ingesteld dat we iemand's sportprestaties totaal niet linken aan zijn gedrag. Persoonlijk ben ik vaak fan van sporters die mij qua gedrag en karakter ook aanspreken, maarja dat is slechts mijn mening.

Je hoeft geen fan te zijn om iemands skills en prestaties te erkennen. De persoon Bonjasky spreekt me totaal niet aan, maar ik zal niet ontkennen dat het een zeer goede vechter is/was. Terwijl veel mensen hier doen alsof Badr niets voorstelt, terwijl hij alle toppers in het kickboksen (op Bonjasky na) heeft verslagen. Daarentegen wordt Rico Verhoeven (terecht) de hemel in geprezen terwijl hij niet eens half heeft gepresteerd wat Badr heeft gepresteerd. Iemand niet mogen als persoon is prima, maar wees wel mans genoeg om iemands prestaties te erkennen.

Pahlavan
10-11-2013, 13:46
Je hoeft geen fan te zijn om iemands skills en prestaties te erkennen. De persoon Bonjasky spreekt me totaal niet aan, maar ik zal niet ontkennen dat het een zeer goede vechter is/was.

Het gaat mij niet om of mensen iemands skills en prestaties erkennen of niet, ik vind mayweather bijvoorbeeld zelf een kwal maar een goede bokser, maar het gaat er mij om dat je tegenwoordig wordt uitgemaakt voor een 'hater' zodra je flink kritiek uit op een sporter terwijl het (met name in het geval van badr) gewoon gegronde kritiek is.

Wiseguy
10-11-2013, 13:49
Het gaat mij niet om of mensen iemands skills en prestaties erkennen of niet, ik vind mayweather bijvoorbeeld zelf een kwal maar een goede bokser, maar het gaat er mij om dat je tegenwoordig wordt uitgemaakt voor een 'hater' zodra je flink kritiek uit op een sporter terwijl het (met name in het geval van badr) gewoon gegronde kritiek is.

Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.

Pahlavan
10-11-2013, 14:02
Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.

Ik kan niet voor anderen spreken en zeggen hoe/wat/waarom ze iemand 'haten' maar mijn reactie had betrekking op Willem033's post dat mensen sporters haten omdat ze aan de top staan/stonden. Ik wil duidelijk maken dat er zat (gegronde) redenen zijn waarom men iemand 'haat' en dus niet alleen omdat ze aan de top staan/stonden.

Willm
10-11-2013, 14:05
Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.
Dit. Pijnlijk en lachwekkend tegelijkertijd.

Wiseguy
27-11-2013, 22:41
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/article22093402.ece/BINARY/q/Badr+Hari+naast+Ronaldo.JPG

tidelot
27-11-2013, 22:42
http://m.telegraaf.nl/article/22093406/badr-hari-en-ronaldo-samen-op-tribune

Turboknecht
27-11-2013, 23:04
Interessant zeg.

Minotauro
27-11-2013, 23:12
Als er geen camera's waren hadden ze elkaars piemel vast

Willem033
27-11-2013, 23:16
Geweldig. 2 bazen bij elkaar.

Asura
27-11-2013, 23:17
Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.

Die haat heeft Badr alleen aan zichzelf te danken. Het is eenmaal een menselijke eigenschap dat als mensen steeds geconfronteerd worden met het slechte gedrag van een ander, Badr in dit geval, dat men minder openstaat voor de goede dingen die iemand doet. Wat dat laatste bij Badr is weet ik zelf ook niet. Met aan de top staan heeft het niks te maken, Aerts kan hier 10x achter elkaar verliezen en hij zal nog veel fans hebben.

Nosferatu187
27-11-2013, 23:23
hoe durfd hij daar zomaar te gaan zitten.

Nosferatu187
27-11-2013, 23:23
ik heb gisteren trouwens nog eens een keer dat boek over badr weer uitgelezen.

Pahlavan
27-11-2013, 23:26
Zoals ik al eens eerder zei, ik vraag me af of cristianotje op de hoogte is van alles waar badr van wordt beschuldigd en of hij dan nog steeds zo klef met hem zou doen. Lijkt me niet bepaald goed voor cristianotje's imago om straks met een veroordeelde 'vriendjes' te zijn.

Minotauro
27-11-2013, 23:37
Zoals ik al eens eerder zei, ik vraag me af of cristianotje op de hoogte is van alles waar badr van wordt beschuldigd en of hij dan nog steeds zo klef met hem zou doen. Lijkt me niet bepaald goed voor cristianotje's imago om straks met een veroordeelde 'vriendjes' te zijn.

Inderdaad, vooral als je ook nog eens naar de delicten kijkt. Is niet niets

Turboknecht
28-11-2013, 00:40
Ach, ze trappen er allemaal graag op los. Dat schept toch een band.

hakkelaar
28-11-2013, 08:44
hoe durfd hij daar zomaar te gaan zitten.

Serieus??

Leventdepevent
28-11-2013, 14:27
ik denk dat we die twee vaker samen gaan zien

Minotauro
28-11-2013, 17:35
Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.

Heb je hem ook weer. De Arie Boomsma van Mixfight. Je vergelijkt appels met peren. Mayweather is een gruwelijk goede bokser, maar arrogant, respectloos en een slecht voorbeeld. MAAR qua prestaties perfectionistisch, waardoor hij niet alle topgevechten heeft aangenomen en in MIJN ogen niet 'the greatest of all time is'. Zoals ze in de Filipijnen zeggen: Run Floyd, Run.

Badr hari is een ander geval. Een in potentie topkickbokser, die het nooit heeft waargemaakt. Door misdrijven en fouten in de ring zijn carriere heeft verpest en desalniettemin erecodes heeft verbroken, zowel binnen de ring als jegens vrouwen. Daarnaast was de Ronaldo/Hari-affaire te genant voor woorden! Maar om je ego te strelen, Hari mag samen met Ronaldo nog niet de bokshandschoenen van Mayweather strikken!


Serieus??

Dat dacht ik ook, dacht even dat het Wiseguy was die dat typte

Nosferatu187
28-11-2013, 17:52
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKQEgJXbn9k3q-57Yg8zgLam_EQS9TTi1vRZJqFxxr7UK8KiT4zQ

mario the count
28-11-2013, 18:45
Ze worden haters genoemd omdat ze alleen opduiken als er wat op hem valt te zeiken. Als hij iets goeds doet dan zijn dezelfde mensen (vaak) angstvallig stil of komen ze met opmerkingen als "zijn tegenstander is over the hill". De haat voor hem maakt veel mensen niet objectief als het om zijn prestaties gaat.

Dit geldt overigens helemaal voor Minotauro die dit op pijnlijke wijze duidelijk maakt in de Pacman vs Mayweather en de Badr discussies.

Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij iets goeds doet.

arielhelwani
29-11-2013, 07:45
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij iets goeds doet.
Overeem KO geslagen
Aerts KO geslagen
Schilt KO geslagen

Kijk naar zn record en KO ratio..genoeg domme gedaan ben ik het mee eens maar ga nou niet doen alsof het een koekenbakker is

mario the count
29-11-2013, 19:21
Overeem KO geslagen
Aerts KO geslagen
Schilt KO geslagen

Kijk naar zn record en KO ratio..genoeg domme gedaan ben ik het mee eens maar ga nou niet doen alsof het een koekenbakker is

Met goed doen doelde ik meer op het dienen van de maatschappij. In de ring heeft hij idd goede dingen laten zien, al wegen die niet op tegen de onsportieve dingen die hij heeft laten zien.

Ik weet nog wel dat ik weer een heel jaar naar de K1 finale had uitgekeken om vervolgens te zien hoe badr de finale verneukte.

LeeMurray
29-11-2013, 23:50
lol Grappige reacties.

"Oh Badr zit naast Ronaldo, hoe durft ie :crying:."

Ergens is het wel in interessant om te kijken waar die woede vandaan komt. Het kan niet slechts met zijn daden in en buiten de ring te maken hebben. Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat veel van die 'haat' richting Badr deels is ingegeven door jaloezie. Hij verdient goed en laat het breed hangen in een land met Calvinistische normen, doet wat hij wil en lijkt er nog vaak mee weg te komen ook en heeft relaties met vrouwen die deze posters niet kunnen krijgen.

Het raciale aspect... Holleeder werd na z'n vrijlating salonfähig verklaard, mensen willen en wilden met hem op de foto en hij kreeg zelfs een column. Je hebt tegenwoordig programma's als "Echte penoze" op primetime waar (NL) ex-criminelen een platform krijgen om hun misdrijven te verheerlijken en bagatelliseren. Men kijkt naar dit soort gasten met een heimelijke bewondering. Stiekem zouden ze ook wel zo'n leven willen leiden. "Zij durven het tenminste wel." Met die criminelen kunnen zij zich identificeren, omdat die criminelen dezelfde achtergrond hebben.

Met een Badr kunnen zij zich minder identificeren. Daarom zie je deze felle, irrationele reacties...

Pahlavan
30-11-2013, 01:34
lol Grappige reacties.

"Oh Badr zit naast Ronaldo, hoe durft ie :crying:."

Ergens is het wel in interessant om te kijken waar die woede vandaan komt. Het kan niet slechts met zijn daden in en buiten de ring te maken hebben. Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat veel van die 'haat' richting Badr deels is ingegeven door jaloezie. Hij verdient goed en laat het breed hangen in een land met Calvinistische normen, doet wat hij wil en lijkt er nog vaak mee weg te komen ook en heeft relaties met vrouwen die deze posters niet kunnen krijgen.

Het raciale aspect... Holleeder werd na z'n vrijlating salonfähig verklaard, mensen willen en wilden met hem op de foto en hij kreeg zelfs een column. Je hebt tegenwoordig programma's als "Echte penoze" op primetime waar (NL) ex-criminelen een platform krijgen om hun misdrijven te verheerlijken en bagatelliseren. Men kijkt naar dit soort gasten met een heimelijke bewondering. Stiekem zouden ze ook wel zo'n leven willen leiden. "Zij durven het tenminste wel." Met die criminelen kunnen zij zich identificeren, omdat die criminelen dezelfde achtergrond hebben.

Met een Badr kunnen zij zich minder identificeren. Daarom zie je deze felle, irrationele reacties...

Jaloezie? Ik kan zo tientallen sporters noemen die veel meer geld dan badrtje hebben, veel meer hebben bereikt en vriendinnen hebben die niet volgespoten zijn met botox (maar serieus? Jij vindt estelle een mooie vrouw? Tja, smaken verschillen blijkbaar) en een stuk meer geliefd zijn dan badr. Dus een mooi verhaal van je maar nee heeft weinig met jaloezie te maken naar mijn mening.


En ik kan niet voor anderen spreken maar als ik een documentaire of programma over bijvoorbeeld de mafia kijk is het niet omdat ik stiekem ook een mafioso wil zijn maar gewoon omdat het simpelweg boeiend kan zijn om iets te weten te komen en een kijkje te nemen in een wereld die totaal anders is dan die van jezelf. Als men bijvoorbeeld een film kijkt over een serie-moordenaar betekent het toch ook niet dat diegene zelf graag een serie-moordenaar wil zijn?!
oh en ps: persoonlijk vind ik het erg triest dat al die bn'ers zo graag met holleeder op de foto wilden. Maar nogmaals, ik geef nu alleen mijn mening.


wel ironisch dat badr liefhebbers altijd een of ander theorie willen bedenken voor waarom badr zoveel haat krijgt. Maar volgens mij is het simpel: het is iemand die de sport waar wij van houden meer schade toegebracht heeft dan de sport heeft geholpen en hij weet zich binnen de samenleving ook niet normaal te gedragen. Raar he dat mensen het niet goedkeuren dat iemand 'hulpeloze' mensen een pak slaag geeft?! Zal gewoon jaloezie zijn!

ArjanV
30-11-2013, 02:44
Wijze woorden Pahlavan,wijze woorden!

Asura
30-11-2013, 03:22
lol Grappige reacties.

"Oh Badr zit naast Ronaldo, hoe durft ie :crying:."

Ergens is het wel in interessant om te kijken waar die woede vandaan komt. Het kan niet slechts met zijn daden in en buiten de ring te maken hebben. Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat veel van die 'haat' richting Badr deels is ingegeven door jaloezie. Hij verdient goed en laat het breed hangen in een land met Calvinistische normen, doet wat hij wil en lijkt er nog vaak mee weg te komen ook en heeft relaties met vrouwen die deze posters niet kunnen krijgen.

Het raciale aspect... Holleeder werd na z'n vrijlating salonfähig verklaard, mensen willen en wilden met hem op de foto en hij kreeg zelfs een column. Je hebt tegenwoordig programma's als "Echte penoze" op primetime waar (NL) ex-criminelen een platform krijgen om hun misdrijven te verheerlijken en bagatelliseren. Men kijkt naar dit soort gasten met een heimelijke bewondering. Stiekem zouden ze ook wel zo'n leven willen leiden. "Zij durven het tenminste wel." Met die criminelen kunnen zij zich identificeren, omdat die criminelen dezelfde achtergrond hebben.

Met een Badr kunnen zij zich minder identificeren. Daarom zie je deze felle, irrationele reacties...

Les: Elke Nederlander die Badr een lul vind is een racist. Dat Badr door dezelfde media ook geromantiseerd word als "Bad Boy" en veel meer aandacht krijgt dan hij verdient gebaseerd op de prestaties van afgelopen jaren laat je achterwege, want het is wel belangrijk dat jij je een slachtoffer kan voelen in deze maatschappij.


Nu we het toch over racisme hebben, is het mogelijk om een soort ruil te doen?
Alle Nederlanders die volgens jou fel reageren op Badr vanwege het raciale aspect, houden daar vanaf nu mee op. Maar, dan krijgen we wel een zwarte piet met gouden oorbellen terug. Niemand hier is blij met compensatie-piet , hij ziet er maar sloeber uit,en laten we wel wezen, die hele beslissing slaat nergens op.
Alleen Illest doet niet mee met deze ruil, hij heeft namelijk een bloedhekel aan Badr maar hij voelt zich ook zwaar gediscrimineerd als er ergens een Zwarte Piet pepernoten uitdeelt aan blije kinderen, maar de rest zal zich gewoon houden aan deze afspraak.

Deal?

sportfan
30-11-2013, 14:09
lol Grappige reacties.

"Oh Badr zit naast Ronaldo, hoe durft ie :crying:."

Ergens is het wel in interessant om te kijken waar die woede vandaan komt. Het kan niet slechts met zijn daden in en buiten de ring te maken hebben. Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat veel van die 'haat' richting Badr deels is ingegeven door jaloezie. Hij verdient goed en laat het breed hangen in een land met Calvinistische normen, doet wat hij wil en lijkt er nog vaak mee weg te komen ook en heeft relaties met vrouwen die deze posters niet kunnen krijgen.

Het raciale aspect... Holleeder werd na z'n vrijlating salonfähig verklaard, mensen willen en wilden met hem op de foto en hij kreeg zelfs een column. Je hebt tegenwoordig programma's als "Echte penoze" op primetime waar (NL) ex-criminelen een platform krijgen om hun misdrijven te verheerlijken en bagatelliseren. Men kijkt naar dit soort gasten met een heimelijke bewondering. Stiekem zouden ze ook wel zo'n leven willen leiden. "Zij durven het tenminste wel." Met die criminelen kunnen zij zich identificeren, omdat die criminelen dezelfde achtergrond hebben.

Met een Badr kunnen zij zich minder identificeren. Daarom zie je deze felle, irrationele reacties...

Zit wel iets in. Iedereen die zomaar roept dat Badr de sport kapotgemaakt zou hebben... Recentelijk een kickbokser die na 20 jaar of blijkt 2 bejaarden afgeslacht te hebben of een bekende MMA-vechter die nu al een tijd in voorarrest zit voor de moord op een prostituee vind ik veel erger en schadelijker voor de vechtsport.

Ook wel grappig te zien dat iedere thread met Badr uitloopt in discussie terwijl andere threads die inhoudelijk over de sport gaan snel verdwijnen om plaats te maken voor nieuwe Badr threads...

Turboknecht
30-11-2013, 14:53
Wel ja, de meningen omtrent Hari zijn behoorlijk gepolariseerd. Dat krijg je natuurlijk wanneer iemand zich zo extreem gedragen heeft.

Willem033
30-11-2013, 15:28
Men vergeet ook de drugshandel in het verleden door enkele trainers/vechters.
Die drugs hebben meer kapot gemaakt dan Hari.

Turboknecht
30-11-2013, 15:33
Men vergeet ook de drugshandel in het verleden door enkele trainers/vechters.
Die drugs hebben meer kapot gemaakt dan Hari.

Wat maakt het nou uit wie er 'meer' gedaan heeft? Maakt dat het andere dan minder erg?

Willem033
30-11-2013, 15:39
Wat maakt het nou uit wie er 'meer' gedaan heeft? Maakt dat het andere dan minder erg?

Het maakt het niet minder erg, het valt me alleen op dat er in het geval van Badr veel meer aandacht wordt besteed dan van andere

Nosferatu187
30-11-2013, 16:06
Men vergeet ook de drugshandel in het verleden door enkele trainers/vechters.
Die drugs hebben meer kapot gemaakt dan Hari.

drugs verkopen zichzelf, er zijn geen mensen die geen drugs willen en toch kopen dus vind ik dit erg overdreven.

Willem033
30-11-2013, 16:10
drugs verkopen zichzelf, er zijn geen mensen die geen drugs willen en toch kopen dus vind ik dit erg overdreven.

Er zijn geen mensen die geen drugs willen maar toch kopen????
Wake up dude.
Hoeveel junkies willen er wel niet stoppen met de dope maar ze zijn er lichamelijk aan verslaafd.
Die mensen willen duidelijk geen drugs kooen maar hun lichaam heeft het nodig.

Nosferatu187
30-11-2013, 16:12
ze gaan maar al te graag naar dealer of niet?

Nosferatu187
30-11-2013, 16:17
btw roken en drinken is trouwens veel schadelijker dan cocaine en heroine en dat word gewoon legaal verkocht in de winkels.

http://www.nujij.nl/gezondheid/alcohol-en-tabak-net-zo-slecht-als-heroine.6063885.lynkx

http://www.scientias.nl/alcohol-is-schadelijker-dan-heroine/18878

dus je opmerking over dealers gaat nergens over.

tidelot
30-11-2013, 16:34
ik vind badr ook een enorme eikel. Denk dat hij ook de grootste vijand van zichzelf is.
Maar om te zeggen dat badr de sport kappot maakt, lijkt me niet.
Sterker nog, hij heeft het kickboksen enorm gepromoot de afgelopen jaren.
Kickboksen is nog nooit zo bekend geweest als nu het geval is.ik merk het bij collega's en de enorme belangstelling van kleine jongens die bij de gym inschrijven.
Hoe je het went of keert , hij is enorm populair .

Willem033
30-11-2013, 16:37
btw roken en drinken is trouwens veel schadelijker dan cocaine en heroine en dat word gewoon legaal verkocht in de winkels.

http://www.nujij.nl/gezondheid/alcohol-en-tabak-net-zo-slecht-als-heroine.6063885.lynkx

http://www.scientias.nl/alcohol-is-schadelijker-dan-heroine/18878

dus je opmerking over dealers gaat nergens over.

Nice try. Maar die vlieger gaat niet op gast.

Nosferatu187
30-11-2013, 16:42
ik vind badr ook een enorme eikel. Denk dat hij ook de grootste vijand van zichzelf is.
Maar om te zeggen dat badr de sport kappot maakt, lijkt me niet.
Sterker nog, hij heeft het kickboksen enorm gepromoot de afgelopen jaren.
Kickboksen is nog nooit zo bekend geweest als nu het geval is.ik merk het bij collega's en de enorme belangstelling van kleine jongens die bij de gym inschrijven.
Hoe je het went of keert , hij is enorm populair .

vind ik ook, die gala's van legend komen op televisie "dankzij" hari.

Nosferatu187
30-11-2013, 16:53
Nice try. Maar die vlieger gaat niet op gast.

wel waar kijk maar






















http://www.judikarman.nl/_images/fotoboek/vlieger%20wit.jpg

ArjanV
30-11-2013, 17:53
Men vergeet ook de drugshandel in het verleden door enkele trainers/vechters.
Die drugs hebben meer kapot gemaakt dan Hari.

Zelden grotere onzin gelezen dan dit...

mario the count
30-11-2013, 18:11
Jaloezie? Ik kan zo tientallen sporters noemen die veel meer geld dan badrtje hebben, veel meer hebben bereikt en vriendinnen hebben die niet volgespoten zijn met botox (maar serieus? Jij vindt estelle een mooie vrouw? Tja, smaken verschillen blijkbaar) en een stuk meer geliefd zijn dan badr. Dus een mooi verhaal van je maar nee heeft weinig met jaloezie te maken naar mijn mening.


En ik kan niet voor anderen spreken maar als ik een documentaire of programma over bijvoorbeeld de mafia kijk is het niet omdat ik stiekem ook een mafioso wil zijn maar gewoon omdat het simpelweg boeiend kan zijn om iets te weten te komen en een kijkje te nemen in een wereld die totaal anders is dan die van jezelf. Als men bijvoorbeeld een film kijkt over een serie-moordenaar betekent het toch ook niet dat diegene zelf graag een serie-moordenaar wil zijn?!
oh en ps: persoonlijk vind ik het erg triest dat al die bn'ers zo graag met holleeder op de foto wilden. Maar nogmaals, ik geef nu alleen mijn mening.


wel ironisch dat badr liefhebbers altijd een of ander theorie willen bedenken voor waarom badr zoveel haat krijgt. Maar volgens mij is het simpel: het is iemand die de sport waar wij van houden meer schade toegebracht heeft dan de sport heeft geholpen en hij weet zich binnen de samenleving ook niet normaal te gedragen. Raar he dat mensen het niet goedkeuren dat iemand 'hulpeloze' mensen een pak slaag geeft?! Zal gewoon jaloezie zijn!

+1, reps.

Minotauro
30-11-2013, 18:17
Willem snapt er weer eens helemaal niets van, of is graag tegendraads met zijn beperkte kennis

mario the count
30-11-2013, 18:23
Men vergeet ook de drugshandel in het verleden door enkele trainers/vechters.
Die drugs hebben meer kapot gemaakt dan Hari.

Badr Hari is nu en is bekend ( mede doordat hij een date met een BN'er en op een populair dancefeest een rijke NL'er zwaar heeft mishandeld). Dat kan je niet vergelijken met een Balrak. Ook kan je de media aandacht die Badr nu krijgt niet vergelijken met de kickboksers / trainers die vroeger in het criminele circuit zaten. Vroeger was daar minder aandacht voor omdat je minder mediabronnen had dan nu.

Ik zelf walg net zo goed van de daden van bv Balrak als die van Badr. Balrak is echter minder vaak onderwerp van discussie.

Fightfan
30-11-2013, 18:24
Het maakt het niet minder erg, het valt me alleen op dat er in het geval van Badr veel meer aandacht wordt besteed dan van andere

Mij ook. Bij andere vechtsporters die delicten pleegden waren de reacties milder.

Willem033
30-11-2013, 18:28
Willem snapt er weer eens helemaal niets van, of is graag tegendraads met zijn beperkte kennis

Verklaar je nader Einstein.

ArjanV
30-11-2013, 18:46
Voor 99% van de mensen is handel in drugs niet te vergelijken met meerdere pogingen tot doodslag...
"Slachtoffer" van drugshandel wordt je niet als je geen gebruiker/dealer bent...slachtoffer van Badr Hari kan iedereen worden...

Willem033
30-11-2013, 18:53
Voor 99% van de mensen is handel in drugs niet te vergelijken met meerdere pogingen tot doodslag...
"Slachtoffer" van drugshandel wordt je niet als je geen gebruiker/dealer bent...slachtoffer van Badr Hari kan iedereen worden...

Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Slachtoffer van druhshandel wordt je noet alsnje geen gebruiker of dealer bent?
Al die junken die de hele dag lopen te stelen om hun portie dope te kunnen halen.
De hele maatschappij kan slachtoffer worden door drugs handel.

ArjanV
30-11-2013, 19:13
Indirect ja...

Overgens zijn junkies gewoon zwaar verslavingsgevoelig...die worden net zo makkelijk verslaafd aan drank,gokken en weet ik veel waar je allemaal verslaafd aan zou kunnen worden,dus als er morgen geen drugs(dealers) meer zouden zijn,utopie natuurlijk,is het merendeel gewoon verslaafd aan iets anders...

Maar goed,daar ging het hier niet over,ik snap in ieder geval goed dat mensen meer schrik hebben slachtoffer te worden van geweld dan van drugshandel...en dat Hari meer aandacht krijgt dan Balrak of in het verleden Jan Plas is ook logisch....Hari staat zoiezo meer in de belangstelling dan eerdergenoemden....gewoon door uitzendingen van K1 op TV,meer belangstelling en acceptatie (ja,echt waar) in andere media...omdat het dus in een andere tijd speelt..daarnasst heeft Hari ook nog eens zelf gekozen voor iemand als Estelle...dan weet je ook wat je over jezelf afroept...

sportfan
30-11-2013, 19:37
Indirect ja...

Overgens zijn junkies gewoon zwaar verslavingsgevoelig...die worden net zo makkelijk verslaafd aan drank,gokken en weet ik veel waar je allemaal verslaafd aan zou kunnen worden,dus als er morgen geen drugs(dealers) meer zouden zijn,utopie natuurlijk,is het merendeel gewoon verslaafd aan iets anders...

Maar goed,daar ging het hier niet over,ik snap in ieder geval goed dat mensen meer schrik hebben slachtoffer te worden van geweld dan van drugshandel...en dat Hari meer aandacht krijgt dan Balrak of in het verleden Jan Plas is ook logisch....Hari staat zoiezo meer in de belangstelling dan eerdergenoemden....gewoon door uitzendingen van K1 op TV,meer belangstelling en acceptatie (ja,echt waar) in andere media...omdat het dus in een andere tijd speelt..daarnasst heeft Hari ook nog eens zelf gekozen voor iemand als Estelle...dan weet je ook wat je over jezelf afroept...

Ben je serieus? Of heb je wat gerookt?

Ik heb het over moordenaars, 1 kickbokser die nu vastzit voor het afslachten van 2 bejaarden (hebben die het ook opgezocht?), een Eigenaar van een managementteam en een in voorarrest voor moord zittende MMA vechter (prostituee dus eigen schuld?) ... En Badr roept ea op zich af omdat hij voor Estelle Cruijf als vriendin koos?

Nosferatu187
30-11-2013, 19:42
Voor 99% van de mensen is handel in drugs niet te vergelijken met meerdere pogingen tot doodslag...
"Slachtoffer" van drugshandel wordt je niet als je geen gebruiker/dealer bent...slachtoffer van Badr Hari kan iedereen worden...

dat is precies wat ik zei ja.

ArjanV
30-11-2013, 19:44
Ben je serieus? Of heb je wat gerookt?

Ik heb het over moordenaars, 1 kickbokser die nu vastzit voor het afslachten van 2 bejaarden (hebben die het ook opgezocht?), een Eigenaar van een managementteam en een in voorarrest voor moord zittende MMA vechter (prostituee dus eigen schuld?) ... En Badr roept ea op zich af omdat hij voor Estelle Cruijf als vriendin koos?

Lezen is niet je sterkste kant he?
(hoop ik tenminste)