PDA

View Full Version : Promo: The Voice versus Bas Rutten



Wiseguy
05-11-2013, 23:21
http://www.youtube.com/watch?v=kdEtILTIb9s&feature=youtu.be

Kemal
06-11-2013, 07:53
Ik hoop dat de gehele uitzending ook ergens te vinden is, dit wil ik wel zien

Sadix
07-11-2013, 02:19
met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.

Nosferatu187
07-11-2013, 02:34
Ik hoop dat de gehele uitzending ook ergens te vinden is, dit wil ik wel zien

komt standaard op youtube.

Down under
07-11-2013, 11:25
Helemaal mee eens ;)

e-type
22-12-2013, 22:13
http://www.youtube.com/watch?v=CZyumzn9INI

e-type
22-12-2013, 22:13
http://www.youtube.com/watch?v=7wfmxV6tj-c

e-type
22-12-2013, 22:13
http://www.youtube.com/watch?v=hTEtPzwrwh4

e-type
22-12-2013, 22:14
http://www.youtube.com/watch?v=35jW_4MTpIM

Pahlavan
23-12-2013, 00:47
Thanks

Ulis-E
23-12-2013, 15:41
die man heeft zeker geen saai leven geleid ;)

Wiseguy
23-12-2013, 18:58
Als hij over vechtpartijen in discotheken praat vindt men het grappig, maar als Badr het doet is het foei.

Willem033
23-12-2013, 19:23
Als hij over vechtpartijen in discotheken praat vindt men het grappig, maar als Badr het doet is het foei.

Dat er met 2 maten gemeten wordt is een feit.

Peter0711
23-12-2013, 19:40
Dat er met 2 maten gemeten wordt is een feit.

Appels en peren. 2 verschillende persoonlijkheden. Bas staat compleet anders in het leven als Badr,dat geeft ook wel even een ander tintje aan een verhaal wat vertelt word. Ik denk dat dat wel degelijk mee telt. Beetje een rare vergelijking ook trouwens.

Maar goed,weer op-topic. Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.

Fightfan
23-12-2013, 20:52
Appels en peren. 2 verschillende persoonlijkheden. Bas staat compleet anders in het leven als Badr,dat geeft ook wel even een ander tintje aan een verhaal wat vertelt word. Ik denk dat dat wel degelijk mee telt. Beetje een rare vergelijking ook trouwens.

Maar goed,weer op-topic. Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.

Vechten in disco is van beide sporters slecht. Dat gedrag is wat rotte appeltjes en zure peren doen.

Peter0711
23-12-2013, 21:15
Vechten in disco is van beide sporters slecht. Dat gedrag is wat rotte appeltjes en zure peren doen.

Mee eens. Het is absoluut niet netjes.

e-type
23-12-2013, 22:32
Mee eens. Het is absoluut niet netjes.


Precies. Het verschil tussen Bas en Badr is dat Bas er gewoon eerlijk over is. Badr probeert altijd overal gluiperig onderuit te komen.

En eerlijk gezegd, zoals Bas het verteld is gewoon machtig mooi :thup:

Pansier
23-12-2013, 22:37
Als het waar is wat Bas zegt, dan waarschuwt hij de ander ook meerdere malen. In mijn ogen is dat correct. Hij zegt dan ook enkel te slaan wanneer hij zelf wordt geslagen en daardoor geen keus heeft. Dat is zelfverdediging in mijn ogen.

largo0
23-12-2013, 23:29
Bas Rutten is echt een top kerel. Heb me wel vermaakt met deze videos hahah! Hoe hij ook zijn verhalen verteld.

Pahlavan
23-12-2013, 23:53
Als het waar is wat Bas zegt, dan waarschuwt hij de ander ook meerdere malen. In mijn ogen is dat correct. Hij zegt dan ook enkel te slaan wanneer hij zelf wordt geslagen en daardoor geen keus heeft. Dat is zelfverdediging in mijn ogen.

Bovendien heb ik het gevoel dat Bas met 'zware' jongens te maken had, althans geen types waar badr graag zijn macho gedrag bij toont. Bas vertelde in een andere interview dat hij ook bij een tent als uitsmijter werkte waar mensen hun wapens moesten inleveren voordat ze naar binnen mochten etc. Lijken mij dan net iets andere types dan waar badr mee vecht tijdens het uitgaan.

willy123
24-12-2013, 00:25
Bard is een lafaard die enkel totaal weerloze mensen kapot slaat in groepsverband. Dat is het verschil.

Willem033
24-12-2013, 01:03
Wat een haters weer.
Vrede op aarde.

Leventdepevent
24-12-2013, 08:42
Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.
ik had hem altijd erg hoog staan maar na het gezever van hem over alistair is dat wel een heel stuk minder geworden moet ik zeggen, en dat is jammer.

cornelus
24-12-2013, 10:19
met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.

Ik vind dit citaat wel mooi als reactie op jouw post, misschien ogenschijnlijk niet direct van toepassing, maar toch.. mooi.

"Alles heeft een betekenis voor me. Ik heb een symbool voor het jaar van de Slang. Alle tatoeages op de zijkant van mijn knie en ellebogen zijn bedoeld om me rustig te maken. Ik geloof echt in deze geesten. Ik heb de namen van mijn dochters op mijn polsen. Op mijn rechter handpalm heb ik een qi (of chi) symbool dat 'levens energie' betekent - en nadat ik deze had laten zetten heb ik nooit meer een gevecht verloren. En toen ik dacht (voor wat voor reden dan ook) dat ik snel zou sterven, heb ik op de andere palm xiao laten zetten, dat 'lang leven' betekent. Op mijn onderarm heb ik een heel mooi samurai logo die ik in een bijzondere plek in Japan heb laten zetten. Het staat voor family. Op mijn linker arm staat het symbool van een boeddhistische God die alle mensen die in het jaar van de Slang zijn geboren beschermt. Lang geleden zette ik furoshin op mijn hand en dat betekent 'onverzettelijke monnik'. Dus wat voor stressvolle situatie ik ook in terechtkom, dit alles helpt me om relaxt te blijven en te focussen."

YoMarK
24-12-2013, 11:24
met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.
Als je het hele interview bekijkt, dan nuanceert hij het ook. Hij dacht in z'n prime dat hij van iedereen zou kunnen winnen.

e-type
24-12-2013, 11:35
Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.

Achteraf had ie wel gelijk over de glazen kin van Overeem en z'n nonchalante stijl van vechten.
En blijkbaar had Alistair toentertijd een boel mensen op hun teentjes getrapt bij Glory, inclusief Marloes Coenen die er ook niet over op kon houden leek wel.