PDA

View Full Version : Kickboksers + delicten



Minotauro
07-11-2013, 03:47
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/vechtpartij-later-voor-de-rechter-1.4083067

Las net dit. Eeuwig zonde weer dat er vermeld moet worden dat het om een kickbokser gaat. Anderzijds jammer van de persoon in kwestie.

Kemal
07-11-2013, 06:47
Tja persoon in kwestie is een topper. Hij heeft trouwens ook een hele goede advocaat in de armen genomen. :)

Leventdepevent
07-11-2013, 07:15
kickbokser......ze kunnen mixed martial artist niet spellen denk ik.

S.B.
07-11-2013, 07:27
Tja persoon in kwestie is een topper. Hij heeft trouwens ook een hele goede advocaat in de armen genomen. :)

Oh dan mag het inderdaad...

easy01
07-11-2013, 07:52
Oh dan mag het inderdaad...

Doet deze jongen aan kickboksen? of verdient hij zijn brood met kickboksen? Hetgeen mij sterk lijkt, aangezien er voor de meeste Nederlandse vechters momenteel geen droog brood te verdienen is in het kickboksen wereldwijd.

easy01
07-11-2013, 07:52
Dus als hij in het vierde van bal op het dak in Voorthuizen had gespeeld, had er ook voetballer gestaan?

Leventdepevent
07-11-2013, 08:04
Doet deze jongen aan kickboksen? of verdient hij zijn brood met kickboksen? Hetgeen mij sterk lijkt, aangezien er voor de meeste Nederlandse vechters momenteel geen droog brood te verdienen is in het kickboksen wereldwijd.
verdient zn brood met mma partijen

Kemal
07-11-2013, 08:08
Oh dan mag het inderdaad...

zeg ik dat ergens?

Justinian
07-11-2013, 11:02
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/vechtpartij-later-voor-de-rechter-1.4083067

Las net dit. Eeuwig zonde weer dat er vermeld moet worden dat het om een kickbokser gaat. Anderzijds jammer van de persoon in kwestie.
Hoezo jammer van de persoon in kwestie? De zoon heeft uit noodweer gehandeld; hij verdient een lintje!! Zijn vader is neergestoken en heeft zijn vader gered. Zelf is hij nota bene beschoten. Het gaat hier om een vader en zoon die beide zijn aangevallen door een groep van ten minste 4 bewapende personen! Ze mogen van geluk spreken dat ze zichzelf dankzij deze mooie sport goed hebben kunnen verdedigen, anders was het heel anders afgelopen. Dat er boksbeugels zijn gebruikt kan naar het rijk der fabelen worden verwezen. Als je het dossier hebt gelezen dan begrijp je wel waarom ;)

Anderson
07-11-2013, 11:12
lijkt mij ook

de Stiep
07-11-2013, 11:16
Hoezo jammer van de persoon in kwestie? De zoon heeft uit noodweer gehandeld; hij verdient een lintje!! Zijn vader is neergestoken en heeft zijn vader gered. Zelf is hij nota bene beschoten. Het gaat hier om een vader en zoon die beide zijn aangevallen door een groep van ten minste 4 bewapende personen! Ze mogen van geluk spreken dat ze zichzelf dankzij deze mooie sport goed hebben kunnen verdedigen, anders was het heel anders afgelopen. Dat er boksbeugels zijn gebruikt kan naar het rijk der fabelen worden verwezen. Als je het dossier hebt gelezen dan begrijp je wel waarom ;)


DIT dus !! Helemaal mee eens Roy.

Rverm
07-11-2013, 12:31
Om wie gaat het hier?

Willem033
07-11-2013, 13:03
H.g.

Minotauro
07-11-2013, 13:08
Hoezo jammer van de persoon in kwestie? De zoon heeft uit noodweer gehandeld; hij verdient een lintje!! Zijn vader is neergestoken en heeft zijn vader gered. Zelf is hij nota bene beschoten. Het gaat hier om een vader en zoon die beide zijn aangevallen door een groep van ten minste 4 bewapende personen! Ze mogen van geluk spreken dat ze zichzelf dankzij deze mooie sport goed hebben kunnen verdedigen, anders was het heel anders afgelopen. Dat er boksbeugels zijn gebruikt kan naar het rijk der fabelen worden verwezen. Als je het dossier hebt gelezen dan begrijp je wel waarom ;)

Van moet voor zijn. Zonde dat je in zo'n situatie terecht komt. Dan alsnog is het ook weer niet zo dat ieder persoon in zo'n situatie terecht kan komen, dus het js wel enigszins typisch. Wat je zegt en vindt snap ik helemaal, hopen op een positieve uitspraak voor deze jongen en dat zijn naam niet te veel door het slijk wordt gehaald.

Weet nu ook om wie het hier gaat. Zeker een topper en volgens mij echt geen type die geweld zomaar gebruikt. Maakt ook niet uit wie het is. We gaan nog veel van hem horen

Bromios
07-11-2013, 13:29
Heb ik ook altijd. Loop ik lekker met mijn vader over het woonwagenpark in de buurt en word ik ineens zomaar neergestoken of geschoten. Hebben jullie dat nou nooit ? Wat raar.

Willem033
07-11-2013, 13:41
Heb ik ook altijd. Loop ik lekker met mijn vader over het woonwagenpark in de buurt en word ik ineens zomaar neergestoken of geschoten. Hebben jullie dat nou nooit ? Wat raar.

LoL

Sato
07-11-2013, 15:09
De persoon in kwestie is enorm getalenteerd, inhoudelijk weet ik geen zak van de zaak dus ga ik me daar ook niet over uit laten. Het is alleen jammer dat dit soort personen weer in deze situatie terecht komen. Kunnen we het "beestje" niet gewoon bij zijn naam noemen, dit wordt in andere gevallen ook gedaan. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Bromios
07-11-2013, 15:26
De persoon in kwestie is enorm getalenteerd, inhoudelijk weet ik geen zak van de zaak dus ga ik me daar ook niet over uit laten. Het is alleen jammer dat dit soort personen weer in deze situatie terecht komen. Kunnen we het "beestje" niet gewoon bij zijn naam noemen, dit wordt in andere gevallen ook gedaan. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Hij heeft een foto met een niet nader te noemen advocaat op zijn facebook staan....

Sato
07-11-2013, 15:50
Hij heeft een foto met een niet nader te noemen advocaat op zijn facebook staan....

Die niet nader te noemen advocaat is iets te breed bij zijn schouders voor zijn pak ;). Zal wel lastig shoppen zijn.

Kemal
07-11-2013, 16:37
Die niet nader te noemen advocaat is iets te breed bij zijn schouders voor zijn pak ;). Zal wel lastig shoppen zijn.

allemaal maat-pakken ;)

Minotauro
08-11-2013, 01:13
Ohja die brede advocaat ;) snap hem haha. Sprak net iemand die de man in kwestie goed kent en het gaat toch echt om een treurige samenloop van omstandigheden. Dat hij een lintje verdient is aan de rechter! Hoop wel dat hij er niet onder te lijden heeft want zijn handelingen zijn gegrond en dit is een van de jongens die in de UFC kan komen met zijn talent. Laten we hopen op een positieve uitspraak voor hem en dat het geen smet op zijn carriere heeft, want deze man kan ons nog mooie dingen laten zien.

makavelli
08-11-2013, 09:53
idd jammer... zie hem ook als talent met de meeste potentie op dit moment

Mr.Geven
08-11-2013, 11:07
idd jammer... zie hem ook als talent met de meeste potentie op dit moment


Ik ken hem best goed.
Denk dat die dit leuk vind om te lezen haha.