PDA

View Full Version : Rousey: "Under right circumstances I could possibly beat Cain"



Soulbringer320
07-11-2013, 18:24
http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/.Rba5mMJcozj5sjjkNrEnw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en/blogs/sptusmmaexperts/RONDA-640.jpgUFC bantamweight champion Ronda Rousey celebrates a win with Manny Gamburyan (Getty)
UFC women's bantamweight champion Ronda Rousey (http://sports.yahoo.com/blogs/mma-cagewriter/ronda-rousey-ve-got-two-years-left-realistically-131440436.html) recently spoke with Spanish-language daily Hoy newspaper (http://www.vivelohoy.com/deportes/8374260/ronda-rousey-%E2%80%98podria-derrotar-a-cain-velazquez%E2%80%99) and said that, under the right circumstances, she believes that she could beat heavyweight king Cain Velasquez. (http://sports.yahoo.com/news/mma--ufc-166--cain-velasquez-beats-up-junior-dos-santos-again--wins-via-fifth-round-tko-050411727.html)
"In any given moment, under the right circumstance, I think it is possible," Rousey said of beating Velasquez when asked if she thought she could.
"You cannot tell me that it is physically impossible. It is possible that in any given moment that I could beat him. I simply believe in my possibilities."
The Olympic judo bronze medalist never seems to lack in confidence but her assertion that she could beat Velasquez despite giving up about a hundred pounds in weight, might seem over the top. Before you're quick to criticize "Rowdy" Ronda as delusional, however, remember that competitive fighting is necessarily an audacious practice.
In order to have a chance at successfully facing the tension of a fight, fighters need to believe in themselves to a ridiculous degree. In effect, all Rousey is saying is that, in a hypothetical situation where she had to fight Velasquez for some insane reason, she wouldn't just curl up and die - she'd fight on and believes that she'd find a way to win somehow.
You've gotta love that champion's attitude. Rousey, of course, next fights in the Octagon in December against rival Miesha Tate (http://sports.yahoo.com/news/mma--miesha-tate-ronda-rousey-womens-mma-champion-210450557.html).
The two can be seen coaching opposite one another on The Ultimate Fighter season 18 which airs Wednesdays on Fox Sports Net 1.

Naj85
07-11-2013, 18:33
lol!


http://www.youtube.com/watch?v=o9xjs2fWJEs

Sadix
07-11-2013, 19:19
bas rutten verslaat fedor, ronda pakt cain en ik pak Jon Jones in any given moment.

GilbertYvelFan24
07-11-2013, 19:20
Vreselijk mens. Vanaf haar eerste interview met Ariel Helwani (was ze nog zo goed als onbekend) kon ik haar arrogantie al niet uitstaan. Maar goed iedereen verdient een tweede kans...... maar zij is alleen maar arroganter geworden. Hoop dat Tate van haar wint (wat toch niet gebeurd).

Kemal
07-11-2013, 20:32
Volgens mij heeft ze weleens het sigaartje van Dana White gerookt..

Pahlavan
07-11-2013, 20:41
En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.

Soulbringer320
07-11-2013, 20:43
En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.

Hahah

my2cents
07-11-2013, 20:52
In before "I can beat klitschko"

Klassikl
07-11-2013, 22:19
En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.

En hierdoor kan ze direct niet meer winnen omdat de armbar onmogelijk is geworden :lol:

Pahlavan
07-11-2013, 22:22
En hierdoor kan ze direct niet meer winnen omdat de armbar onmogelijk is geworden :lol:

Lol daar zit wat in ja, niet eens aan gedacht :lol:

Nosferatu187
07-11-2013, 23:25
En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.


lmao

Westpaw
08-11-2013, 00:30
Alle voor de hand liggende grappen ten spijt heeft ze gewoon gelijk. Natuurlijk is de kans uiterst klein, dat snapt ze zelf ook wel maar het is domweg niet 100% zeker dat Velasquez onder člke omstandigheid ŕltijd zčker zou winnen. Dat ze daar wel in moet geloven staat verder prima uitgelegd in het stukje bovenaan. En met arrogantie heeft het geen zak te maken.

Pahlavan
08-11-2013, 00:57
Alle voor de hand liggende grappen ten spijt heeft ze gewoon gelijk. Natuurlijk is de kans uiterst klein, dat snapt ze zelf ook wel maar het is domweg niet 100% zeker dat Velasquez onder člke omstandigheid ŕltijd zčker zou winnen. Dat ze daar wel in moet geloven staat verder prima uitgelegd in het stukje bovenaan. En met arrogantie heeft het geen zak te maken.

Maar als je het zo bekijkt kan ik 'under the right circumstances' ook van cain winnen. Als het gevecht begint en hij door zijn knie gaat terwijl hij naar mij toe loopt en vervolgens niet meer op kan staan dan maak ik idd kans.

Maar nu for real man, het feit dat jij haar in dit geval serieus neemt is nog gekker dan wat ronda zegt. Ik kan nu wel mooi gaan uitleggen dat cain op alle facetten beter is etc etc maar ik neem haar uitspraak niet serieus genoeg om er daadwerkelijk serieus op in te gaan.

Leventdepevent
08-11-2013, 08:47
die kraamt tegenwoordig ook alleen maar onzin uit

stamang
08-11-2013, 09:26
Jammer dat er alleen wordt gekeken naar de uitspraak en niet naar de gedachte erachter.
Ronda is een fighter in hart en nieren en heeft een echte fighter spirit.
ik denk de uitpraak met deze gedachte is gedaan.

als jij niet gelooft dat je als vechter tot alles is staat bent wordt je nooit de beste.

en is zij nu de allerbeste ofniet? Dus wie is gek?

Pahlavan
08-11-2013, 10:17
Jammer dat er alleen wordt gekeken naar de uitspraak en niet naar de gedachte erachter.
Ronda is een fighter in hart en nieren en heeft een echte fighter spirit.
ik denk de uitpraak met deze gedachte is gedaan.

als jij niet gelooft dat je als vechter tot alles is staat bent wordt je nooit de beste.

en is zij nu de allerbeste ofniet? Dus wie is gek?

Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?

Turboknecht
08-11-2013, 10:34
Ronda zou ongewenst zwanger raken van een drieling door tegen Cain te vechten.

Garcia
08-11-2013, 10:38
Dat is nog eens trailer trash talk :lol:

Westpaw
08-11-2013, 11:11
Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?
Serieus? Volgens mij neem jij vooral jezelf veel te serieus. :lol:

Pahlavan
08-11-2013, 11:17
Serieus? Volgens mij neem jij vooral jezelf veel te serieus. :lol:

Sterk argument met veel inhoud!
En tja, als ik iemand serieus moet nemen dan liever mezelf dan Ronda lol. Zolang het maar under the right circumstances gebeurt.

mario the count
08-11-2013, 11:29
Dat wijf spoort niet man. Ik moest ook gelijk aan het trainingsfilmpje met mousasi denken. Onder de juiste omstandigheden kan Kameroen ook wereldkampioen worden, maar in de werkelijkheid zijn ze al blij als ze een keer een losse partij winnen.

leks
08-11-2013, 11:58
Het is aanstellerij en aandachttrekkerij van een schijnbaar labiel individu. Als ze dit echt meent ga dan geen onzin uitkramen maar begin door een keer een partij te vechten tegen een middelmatige mannelijke vechter. Nee tuurlijk doet ze dat niet, grote kans dat ze alsnog klopt krijgt, en wat dan?

mario the count
08-11-2013, 12:03
Het is aanstellerij en aandachttrekkerij van een schijnbaar labiel individu. Als ze dit echt meent ga dan geen onzin uitkramen maar begin door een keer een partij te vechten tegen een middelmatige mannelijke vechter. Nee tuurlijk doet ze dat niet, grote kans dat ze alsnog klopt krijgt, en wat dan?

Van een middelmatige mannelijke vechter wint ze het nog niet. We hebben het bij lucia rijker destijds ook gezien, er zit gewoon te veel verschil in het fysiek van een man en een vrouw. Een man van bv 63kg kan veel meer kracht genereren met stoten en trappen als een vrouw van hetzelfde gewicht.

Westpaw
08-11-2013, 12:26
Sterk argument met veel inhoud!
En tja, als ik iemand serieus moet nemen dan liever mezelf dan Ronda lol. Zolang het maar under the right circumstances gebeurt.
Tsja, als het kwartje niet wil vallen dan valt het kwartje niet.:doei:

jantje11
08-11-2013, 12:47
Under right circumstances zit Paula Sack vanavond mischien wel met mijn sack te spelen.

Klassikl
08-11-2013, 14:24
Tsja, als het kwartje niet wil vallen dan valt het kwartje niet.:doei:

Frank de Boer?!

The Bulldog
08-11-2013, 17:12
......... hell of a drug...

Nosferatu187
08-11-2013, 17:15
onder de juiste omstandigheden kan ik gokhan saki verslaan, zonder te trainen.

mario the count
08-11-2013, 17:32
Onder de juiste omstandigheden zouden ze in Syrie allemaal vrolijk met elkaar dansen op straat onder het genot van vrolijk klinkende muziek.

stamang
08-11-2013, 18:40
Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?


GSP, Jones en Silva hebben zeker de spirit en ik denk ook dat zij naar wedstrijden BIJV van Cain kijken met de gedachte wat ervoor nodig zou zijn omhem te kunnen verslaan. En ik denk zeker dat zij ervan overtuigd zijn dat zij dit onder hetzelfde gewicht een kans zouden maken... Dat is de gedachte van een vechter.. Uit bescheidenheid zullen ze een uitspraak als Ronda niet doen, maar geen van ze zou antwoorden dat ze bij voorbaat kansloos zijn..