PDA

View Full Version : Mijn reactie op de partij tegen Rico



Gokhan Saki
08-11-2013, 12:27
Beste mensen,

Ik wil toch even reageren naar aanleiding van het nieuws dat ik protest heb ingediend. Eerste wat ik erover kwijt wil is dat het geen rechtszaak is zoals sommige mensen denken, maar protest op basis van de Glory regels. Ten tweede wil ik kwijt dat ik met dit protest niks van de winst van Rico wil afnemen. Hij heeft er hard voor geknokt en heeft aan het einde van de avond de titel gewonnen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben! Rico heeft een mooie toekomst voor zich in de kickbokssport.

Dat de scheidsrechter me een down gaf was onterecht in mijn ogen. De stoot raakte me half op mijn borst en ik was gewoon uit balans doordat ik de trap van Rico blokte en zelf een linkerhoek maakte. Dat kan geen down zijn. Als je de regels er bij pakt dan zul je zien dat er sprake moet zijn van een ‘damaging attack’ en dat was dit niet. Ik viel wel op de mat, maar als dat de enige reden is om me een down te geven dan is het einde zoek. Hoe vaak valt een vechter niet nadat bijvoorbeeld zijn been wordt vastgehouden en de tegenstander een lowkick maakt. Dat is geen down en dit is ook geen down, dat was ook Rico met me eens na de wedstrijd.

Ik vind het jammer dat ik toch een down tegen kreeg. Ik vind dat men de regels goed moet toepassen en niet aanpassen. Het frustreerde me echt heel erg en daardoor reageerde ik niet professioneel. Dat hebben jullie gezien en de kritiek die ik heb gekregen is terecht. Achteraf baal ik daar ook ontzettend van en dat trek ik me aan, dus sorry mensen! Ik had scherp moeten blijven en de partij naar me toe moeten trekken. Dat is me helaas niet gelukt. Ik beloof jullie dat ik keihard terug zal knokken en tijdens de volgende wedstrijd mijn sportieve wraak zal nemen.

Osu!!

Gokhan

Kemal
08-11-2013, 12:32
Bedankt voor je reactie!

my2cents
08-11-2013, 12:34
Goede dat je dat even hier komt verduidelijken. Respect!

Minotauro
08-11-2013, 12:36
Mooi!

Peter0711
08-11-2013, 12:36
Beste mensen,

Ik wil toch even reageren naar aanleiding van het nieuws dat ik protest heb ingediend. Eerste wat ik erover kwijt wil is dat het geen rechtszaak is zoals sommige mensen denken, maar protest op basis van de Glory regels. Ten tweede wil ik kwijt dat ik met dit protest niks van de winst van Rico wil afnemen. Hij heeft er hard voor geknokt en heeft aan het einde van de avond de titel gewonnen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben! Rico heeft een mooie toekomst voor zich in de kickbokssport.

Dat de scheidsrechter me een down gaf was onterecht in mijn ogen. De stoot raakte me half op mijn borst en ik was gewoon uit balans doordat ik de trap van Rico blokte en zelf een linkerhoek maakte. Dat kan geen down zijn. Als je de regels er bij pakt dan zul je zien dat er sprake moet zijn van een ‘damaging attack’ en dat was dit niet. Ik viel wel op de mat, maar als dat de enige reden is om me een down te geven dan is het einde zoek. Hoe vaak valt een vechter niet nadat bijvoorbeeld zijn been wordt vastgehouden en de tegenstander een lowkick maakt. Dat is geen down en dit is ook geen down, dat was ook Rico met me eens na de wedstrijd.

Ik vind het jammer dat ik toch een down tegen kreeg. Ik vind dat men de regels goed moet toepassen en niet aanpassen. Het frustreerde me echt heel erg en daardoor reageerde ik niet professioneel. Dat hebben jullie gezien en de kritiek die ik heb gekregen is terecht. Achteraf baal ik daar ook ontzettend van en dat trek ik me aan, dus sorry mensen! Ik had scherp moeten blijven en de partij naar me toe moeten trekken. Dat is me helaas niet gelukt. Ik beloof jullie dat ik keihard terug zal knokken en tijdens de volgende wedstrijd mijn sportieve wraak zal nemen.

Osu!!

Gokhan

Respect voor deze reaktie! Vind ik heel netjes. Ik was al Fan,maar nu helemaal. Thanks voor de uitleg.

mario the count
08-11-2013, 12:38
Respect. Heel netjes dat je hier uitleg komt geven en dat je zelf zegt dat je gedrag na de partij niet netjes was, terwijl je ons 0,0 verantwoording schuldig bent.

Pansier
08-11-2013, 12:39
Goede reactie! Succes met de voorbereiding van je volgende partij!

Minotauro
08-11-2013, 12:43
Er wordt hier wel makkelijk respect gegeven.

http://60daymba.com/wp-content/uploads/2013/02/Ali-G-Respect.jpg

Richelieu
08-11-2013, 12:44
Bedankt voor de reactie.

Jabdealer
08-11-2013, 12:44
Beter laat dan nooit, maar zo klinkt de hele zaak toch weer een stuk genuanceerder...

Pahlavan
08-11-2013, 12:50
Nette reactie!

arielhelwani
08-11-2013, 12:54
Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.

Pahlavan
08-11-2013, 13:22
Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.

Mensen vinden het een nette reactie omdat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn onprofessionele gedrag en uitlatingen na afloop.

Guytje
08-11-2013, 13:31
Goeie reactie van Saki!! Nu terug in knalmode naar de volgende partij!!

Minotauro
08-11-2013, 13:49
Komt ie volgend toernooi straks weer Rico tegen op een slechte dag :lol:

Klassikl
08-11-2013, 14:18
Nette reactie. Jammer eigenlijk dat je dit niet direct duidelijker naar buiten hebt kunnen dragen. Want in deze reactie kom je zoveel beter over dan in alle andere berichtgeving na de partij. Vooral in combinatie met de (door Glory geregisseerde?) smacktalk voor de partij, werd het allemaal een beetje te negatief.

Achter je laten en succes in de volgende partijen

Osu.

Djani
08-11-2013, 14:26
Wat oordelen mensen toch graag over anderen. Misschien is het verstandig om niet zoveel waarde aan je eigen mening te hechten en niet zo hard neer te komen op iemand die een keer wat minder leuke dingen zegt. We zijn allemaal maar mensen.

Nosferatu187
08-11-2013, 14:37
Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.

precies.

rollermanskunk
08-11-2013, 14:40
Mooie statement Gokhan! Je eerste reactie was inderdaad verkeerd maar met deze statement maak je het weer goed. Bedenk wel dat Glory er niet veel aan kon doen. De refs worden in Amerika geinstructureerd door de ASC. Vanuit het perspectief van de Glory-regels was het zeker GEEN knock-down maar door de verscherpte ASC-instructies die de ref heeft meegekregen beoordeelde hij het te streng. Bij Ilunga vs Spong in NY was het niet anders. Ik vind wel dat je niet de ref had moeten duwen en ook dat natrappen tegen Rico was verkeerd. Zoals Thom Harinck het al tegen je zei: het is en blijft een jurysport en de hele wereld kijkt mee.

Focus, train en win...

Jabdealer
08-11-2013, 15:32
Mensen vinden het een nette reactie omdat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn onprofessionele gedrag en uitlatingen na afloop.

Exact

Willm
08-11-2013, 15:45
Mooie reactie Saki! Een tip maak geen gebruik van twitter als je boos bent, dat gaat zich later alleen maar tegen je keren.

Overhand Right
08-11-2013, 16:03
Duidelijk te zien dat een ander dit voor hem heeft getypt, dat is wel zo verstandig denk ik.

Wel netjes dat hij de moeite neemt om het ons uit te leggen. Hoeft hij helemaal niet te doen inderdaad.

Volgende keer één van die mooie hoeken landen en je bent champ.

Succes!

rollermanskunk
08-11-2013, 16:40
Nu nog een Engelse versie R.. uh Gokhan...

Sato
08-11-2013, 16:50
Reactie wordt altijd gewaardeerd, inderdaad niks nieuws onder de zon, maar opnieuw de feiten weergegeven.
Succes voor de volgende partij, de titel lonkt.

The Bulldog
08-11-2013, 17:09
Nette reactie zo.

Ik snap de comment over de Amerikaanse tellen.

Wel blijf ik van mening dat ook buiten de 8tellen om de uitslag van de partij terecht is.

Ben benieuwd hoenhier nu verder mee omgegaan word.

mario the count
08-11-2013, 17:36
Mensen vinden het een nette reactie omdat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn onprofessionele gedrag en uitlatingen na afloop.

+1, zijn gedrag was verkeerd ( duwen scheids en natrappen). Dat hij publiekelijk aangeeft dat hij fout zat is gewoon netjes en goed voor zijn imago, want die heeft wel een klein deukje opgelopen.

cornelus
08-11-2013, 18:00
Cool man, duidelijk!

MB667
08-11-2013, 18:05
Nette reactie maar je hoeft toch niet tegen de meeste mensen hier te verontschuldigen die slecht over je aan het praten waren na de actie die je deed. zij kraken toch alleen maar normaal alles en iedereen af. Nu vinden ze je weer even ok, maar dadelijk vinden ze toch wel weer iets van wat je doet om over je te zeiken. Misschien dat de scheidsrechter en Rico al dan wel of niet excuses zouden moeten krijgen ( vind ik trouwens ook van niet)maar dat zal je dan toch wel al gedaan hebben, het was een moment in een gevecht.

kruikenstad goes bjj
08-11-2013, 18:33
als dit bericht echt van saki zelf is,het komt allemaal goed met je saki weet iedereen hier op mixfight!!

RedDawn
08-11-2013, 20:27
Slimme zet van zijn management om met excuses te komen. Saki heeft door zijn uitlatingen heel wat goodwill bij de fans verloren. Ik lees trouwens niets over zijn natrappen van Verhoeven en het duwen van de scheidsrechter.

Overhand Right
08-11-2013, 20:45
Slimme zet van zijn management om met excuses te komen. Saki heeft door zijn uitlatingen heel wat goodwill bij de fans verloren. Ik lees trouwens niets over zijn natrappen van Verhoeven en het duwen van de scheidsrechter.

Hij schrijft: "En daardoor reageerde ik niet professioneel" , ik denk dat hij hiermee het natrappen en duwen bedoelt. Ook een slimme zet om het niet letterlijk neer te zetten, met de hoop dat mensen het concrete vergeten.

yuko
08-11-2013, 20:53
Goed dat je excuses maakt voor je onsportieve gedrag! Ik vind het wel raar dat je tegen de beslissing van de scheidsrechter een protest in dient, die maakte een inschattings-fout maar dat zal je altijd houden. Als een bepaalde scheidsrechter nou constant de fout in gaar kan ik nog enigszins begrijpen maar iedereen maakt soms een fout.

Een protest zou je eigenlijk alleen tegen een jury beslissing mogen maken, die zijn met zijn drieën en hebben de tijd om een weloverwogen keuze te maken. Als ze er dan nog heel erg naast zitten kan een protest op zijn plaats zijn (niet bij partijen die close zijn).

hankmoody
08-11-2013, 23:08
lol wat een triest volk hier op mixfight:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129674-Saki-schakelt-advocaat-in-en-dient-officieel-protest-in-tegen-uitslag-Verhoeven-Saki

Ronald
09-11-2013, 00:25
lol wat een triest volk hier op mixfight:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129674-Saki-schakelt-advocaat-in-en-dient-officieel-protest-in-tegen-uitslag-Verhoeven-Saki
Wat vreemd om jezelf als "triest volk" te bestempelen :confused:

Door deze reactie van Saki begrijp ik eigenlijk het ingediende protest nog minder. Vrij vertaald geeft hij aan dat er n.a.v. zijn gedrag reden zou zijn geweest voor puntaftrek. Toch vecht hij de puntaftrek die daadwerkelijk plaats heeft gevonden aan. Dat maakt dat ik geen sympathie kan opbrengen voor het ingediende protest, nog los van het feit of die 8 tellen nou terecht waren of niet.

Saki is een topvechter en iemand naar wiens partijen ik altijd uitkijk. Niet alleen vanwege zijn stijl maar ook vanwege zijn vechtershart. Het zou mooi zijn als we daar in de toekomst gewoon weer van kunnen genieten ín de wedstrijd i.p.v. het gedoe er omheen.

VetteVis
09-11-2013, 02:20
Nette reactie zo.

Ik snap de comment over de Amerikaanse tellen.

Wel blijf ik van mening dat ook buiten de 8tellen om de uitslag van de partij terecht is.

Ben benieuwd hoenhier nu verder mee omgegaan word.

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Door die in mijn ogen belachelijke 8 tellen, kan een vechter zijn concentratie en motivatie ietwat verliezen wat wel grote gevolgen heeft voor de verdere verloop van de partij.

Saki moest zich haasten en voelde druk om een acht tellen of ko te forceren, anders verloor hij. Dat is in het begin van de wedstrijd een uiterst ongunstige uitgangspositie.

makavelli
09-11-2013, 02:21
respect! goede reactie!! dit nuanceert de zaak en veranderd mijn mening

Facade
09-11-2013, 03:10
Ik denk dat het goed is dat ie toch zijn excuses maakt, alhoewel niet direct noodzakelijk is het fijn om te zien dat er nog enig reflectief vermogen aan de dag kan worden gebracht. Natrappen en het duwen van scheidsrechters daar houd ik zelf helemaal niet van. Alhoewel er hier omstandigheden zijn die een en ander in perspectief kunnen plaatsen, vormen zij wat mij betreft geen rechtvaardigingsgrond. Ik blijf daarom een zaak/protest, van welke aard dan ook, tegen de beslissing ongepast vinden.

Immers doe je met een dergelijke zaak een beroep op een correcte naleving van de regels, terwijl je er zelf ook blijk van geeft enige moeite te hebben om diezelfde regels correct na te leven. Waar er bij jou sprake moet zijn van verzachtende omstandigheden gezien jouw frustratie, zijn er blijkbaar geen verzachtende omstandigheden voor de scheidsrechter die heel snel een beslissing moet nemen...

Het zou wat mij betreft gepast zijn om dit dus verder te laten voor wat het is. Hoe kun je er immers voor pleiten dat regels voor een correcte behandeling van je tegenstander en scheidsrechter buiten toepassing moeten blijven, terwijl regels die je wel goed uitkomen (in dit geval betreffende de knockdown) wel toepassing moeten hebben. Ik vind dat krom en niet helemaal correct.

Maar goed, buiten het feit dus dat ik het niet eens ben met de gang van zaken vind ik het wel netjes dat je een reactie post.

BC1983
09-11-2013, 03:24
Respect voor deze nette realistische reactie!

Turboknecht
09-11-2013, 13:36
Duidelijk te zien dat een ander dit voor hem heeft getypt, dat is wel zo verstandig denk ik.



Precies het eerste wat ik dacht toen ik het las. Heel duidelijk dat iemand hier even voor is gaan zitten. Damage control. Begrijpelijk, maar daardoor kan ik het minder serieus nemen.

cornelus
09-11-2013, 14:37
Precies het eerste wat ik dacht toen ik het las. Heel duidelijk dat iemand hier even voor is gaan zitten. Damage control. Begrijpelijk, maar daardoor kan ik het minder serieus nemen.

Tja zit ook wat in. Aangezien het hier een forum van liefhebbers betreft is een officieel getint statement zeker weer net wat minder van toepassing dan een persoonlijk woordje voorzien van eventuele kromme zinnen en tikfouten. Zucht 't is ook nooit goed he :crying:

Turboknecht
09-11-2013, 15:04
Tja zit ook wat in. Aangezien het hier een forum van liefhebbers betreft is een officieel getint statement zeker weer net wat minder van toepassing dan een persoonlijk woordje voorzien van eventuele kromme zinnen en tikfouten. Zucht 't is ook nooit goed he :crying:

Haha, er is altijd wel wat te zeiken. :biggrinparty:

#teamBADGUY
09-11-2013, 15:16
Beste mensen,

Ik wil toch even reageren naar aanleiding van het nieuws dat ik protest heb ingediend. Eerste wat ik erover kwijt wil is dat het geen rechtszaak is zoals sommige mensen denken, maar protest op basis van de Glory regels. Ten tweede wil ik kwijt dat ik met dit protest niks van de winst van Rico wil afnemen. Hij heeft er hard voor geknokt en heeft aan het einde van de avond de titel gewonnen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben! Rico heeft een mooie toekomst voor zich in de kickbokssport.

Dat de scheidsrechter me een down gaf was onterecht in mijn ogen. De stoot raakte me half op mijn borst en ik was gewoon uit balans doordat ik de trap van Rico blokte en zelf een linkerhoek maakte. Dat kan geen down zijn. Als je de regels er bij pakt dan zul je zien dat er sprake moet zijn van een ‘damaging attack’ en dat was dit niet. Ik viel wel op de mat, maar als dat de enige reden is om me een down te geven dan is het einde zoek. Hoe vaak valt een vechter niet nadat bijvoorbeeld zijn been wordt vastgehouden en de tegenstander een lowkick maakt. Dat is geen down en dit is ook geen down, dat was ook Rico met me eens na de wedstrijd.

Ik vind het jammer dat ik toch een down tegen kreeg. Ik vind dat men de regels goed moet toepassen en niet aanpassen. Het frustreerde me echt heel erg en daardoor reageerde ik niet professioneel. Dat hebben jullie gezien en de kritiek die ik heb gekregen is terecht. Achteraf baal ik daar ook ontzettend van en dat trek ik me aan, dus sorry mensen! Ik had scherp moeten blijven en de partij naar me toe moeten trekken. Dat is me helaas niet gelukt. Ik beloof jullie dat ik keihard terug zal knokken en tijdens de volgende wedstrijd mijn sportieve wraak zal nemen.

Osu!!

Gokhan


Heel dope !!

Hier er hou ik van.... TOP SAKI

marcelt
09-11-2013, 16:30
Dit is een sportieve reactie. Heel fijn Gokhan.

Wheelie
09-11-2013, 21:26
Bedankt voor je reactie Gokhan

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Door die in mijn ogen belachelijke 8 tellen, kan een vechter zijn concentratie en motivatie ietwat verliezen wat wel grote gevolgen heeft voor de verdere verloop van de partij.

Saki moest zich haasten en voelde druk om een acht tellen of ko te forceren, anders verloor hij. Dat is in het begin van de wedstrijd een uiterst ongunstige uitgangspositie.

Glory heeft ook de regel dat je verliest wanneer je twee keer 8 tellen krijgt in een ronde, dan vecht je toch anders als je dus al een keer onterecht 8 tellen hebt gehad.

Nosferatu187
09-11-2013, 22:40
vooral als je struikelt ja.

micha
10-11-2013, 08:22
keurig

Bloeba
11-11-2013, 12:45
Best schattig als je al die comments leest van mensen die zelf nog nooit een stap in een sportschool/kickboxring hebben gezet of überhaupt ooit een kickbox wedstrijd hebben gevochten. Natuurlijk was saki onsportief maar ik vind niet dat bepaalde mensen op dit forum genoeg inlevingsvermogen 'kunnen' hebben over hoe saki zich voelde na de onterechte 8 tellen, dat zijn gedrag onsportief was oke dat terzijde. Makkelijk praten vanachter je toetsenbord is altijd makkelijk:)

Turboknecht
11-11-2013, 12:53
Makkelijk praten vanachter je toetsenbord is altijd makkelijk:)

Moeilijk praten vanachter je toetsenbord is altijd moeilijk:)


Maar even serieus, ik vind dat zo'n onzin argument dat je eerst alles zelf meegemaakt moet hebben om er kritiek over te mogen leveren. Ik hoef toch niet eerst net zo goed brood te kunnen bakken als de bakker zelf om het op te kunnen merken wanneer het aangebrand is?

ChingChong
11-11-2013, 13:06
Ik vind je nog steeds onprofessioneel en onsportief. Pas nadat je ongelofelijk veel kritiek krijgt op je gedrag kom je met een excuus om niet te veel fans te verliezen.

Jammer...

Guytje
11-11-2013, 13:48
Case Closed voor mij!! Die gasten zijn niet bezig om de Nobelprijs voor de vrede te bemachtigen. Moet natuurlijk niet meer gebeuren in de eerstvolgende partijen.

Bloeba
11-11-2013, 15:39
Vind de vergelijking van Saki en een sneetje brood een beetje onnodig.

Als de bakker mij een goor brood verkoopt dan ga ik of na een andere bakker of ik waarschuw de bakker dat ie maar beter een fatsoenlijk brood bakt,

Saki die 2 ton misloopt door een fout is een ander verhaal, hij kan moeilijk de ring uit stappen en die zelfde avond ff voor 2ton bij de ufc gaan vechten.

dat ie boos word is dus heel terecht, en zijn excuus is een class-act:-)

mario the count
11-11-2013, 17:25
Best schattig als je al die comments leest van mensen die zelf nog nooit een stap in een sportschool/kickboxring hebben gezet of überhaupt ooit een kickbox wedstrijd hebben gevochten. Natuurlijk was saki onsportief maar ik vind niet dat bepaalde mensen op dit forum genoeg inlevingsvermogen 'kunnen' hebben over hoe saki zich voelde na de onterechte 8 tellen, dat zijn gedrag onsportief was oke dat terzijde. Makkelijk praten vanachter je toetsenbord is altijd makkelijk:)
Saki is niet de eerste en ook zeker niet de laatste die 8 tellen krijgt terwijl hij niet aangeslagen was, maar toch zie je het 99% van de mensen die het overkomt niet de scheids duwen. Uiteraard voelt hij zich kut, maar dat betekend niet dat zijn gedrag goed gekeurd moet worden. En Saki zijn reactie hier op het forum zegt genoeg over het feit dat ook hij weet dat hij te ver is gegaan.

Nosferatu187
11-11-2013, 17:26
saki heeft dat echt niet zelf geschreven, nederlands is daarvoor te goed geschreven. :whistling:

Bloeba
11-11-2013, 17:31
Daar ben ik het idd met je mee eens mario, was geen nette vertoning op de avond zelf,wel goed rechtgezet, wilde ook niet opzettelijk mensen beledigen door mijn eerdere post maar als ik het butt-hurt gehalte na ga na 'eigenlijk' een lullige fout vergissing en wanvertoning vind ik dat het bashen wat ik hier lees niet echt in verhouding staat tot wat ie gedaan heeft maar oke,T feit dat mensen zich niet kunnen inbeelden dat je op zo'n grote avond jezelf kan laten gaan verbaast me vandaar de link naar mensen die zelf nog nooit met dat soort frustraties hebben hoeven kampen.http://www.youtube.com/watch?v=n_08HNSU_h8 < Dit vind ik vele malen erger! als we daar nou zo'n ding van maakten dan oke,

RedDawn
11-11-2013, 18:35
saki heeft dat echt niet zelf geschreven, nederlands is daarvoor te goed geschreven. :whistling:


Gezien de juridische formulering waarschijnlijk door een brede advocaat. ;)

RedDawn
11-11-2013, 18:35
Saki is niet de eerste en ook zeker niet de laatste die 8 tellen krijgt terwijl hij niet aangeslagen was, maar toch zie je het 99% van de mensen die het overkomt niet de scheids duwen. Uiteraard voelt hij zich kut, maar dat betekend niet dat zijn gedrag goed gekeurd moet worden. En Saki zijn reactie hier op het forum zegt genoeg over het feit dat ook hij weet dat hij te ver is gegaan.

x 2!

Overhand Right
11-11-2013, 19:56
Saki is a baaaadboooy !

Nosferatu187
11-11-2013, 19:58
saki houd zich aan de traditie van mike's gym van het natrappen, murthel groenhart deed het toen ook in spanje.

Overhand Right
11-11-2013, 20:08
Haha Mike is the baaadboooy!!

M3
11-11-2013, 21:31
Duidelijk, goede reaktie, wordt gewaardeerd, je bent een topper!

Minotauro
11-11-2013, 21:58
Daar ben ik het idd met je mee eens mario, was geen nette vertoning op de avond zelf,wel goed rechtgezet, wilde ook niet opzettelijk mensen beledigen door mijn eerdere post maar als ik het butt-hurt gehalte na ga na 'eigenlijk' een lullige fout vergissing en wanvertoning vind ik dat het bashen wat ik hier lees niet echt in verhouding staat tot wat ie gedaan heeft maar oke,T feit dat mensen zich niet kunnen inbeelden dat je op zo'n grote avond jezelf kan laten gaan verbaast me vandaar de link naar mensen die zelf nog nooit met dat soort frustraties hebben hoeven kampen.http://www.youtube.com/watch?v=n_08HNSU_h8 < Dit vind ik vele malen erger! als we daar nou zo'n ding van maakten dan oke,

Wat een vergelijking. Je vergelijkt hem nu met een van de grootste schandes in boksen en een psychopaat

Minotauro
11-11-2013, 22:00
En het is inderdaad jammer dat het wel vaker met vechters van Mikes gym gebeurd. De enige die representatief overkomt (tegenwoordig) is Melvin Manhoef. Melvin Manhoef is een baas, kijk maar naar Badr Hari - Hesdy Gerges. Hari was niet eens mans genoeg om de microfoon aan te pakken en direct een reactie te geven, wat nogmaals bevestigd dat hij wel redelijk achter zijn actie stond of psychisch niet het vermogen heeft om beredeneerd te handelen. Mike is te lief voor zijn pupillen