PDA

View Full Version : Rtl 7: Badr Hari - Ignashov



Minotauro
08-11-2013, 23:15
Trek het niet om topic te openen met *spoiler* in de titel, maar wat is koertje weer lekker bezig.

Stoot van Samedov, reactie Koert: OEI OEI OEI OEI :lol:

Gelukkig krijgen we zijn kop met die dikke wallen niet te zien

GilbertYvelFan24
08-11-2013, 23:46
Ik kijk gewoon NIET meer naar RTL dat kickboksen uitzend zolang Koert Westerman of Marcel Maijer hierbij betrokken worden....kijk nog liever een slechte stream op internet.

Highline
09-11-2013, 00:11
Edwin van os is nu ook niet de meest inspirerende commentator

GilbertYvelFan24
09-11-2013, 00:17
Edwin van os is nu ook niet de meest inspirerende commentator

Nee goed, maar die man heeft tenminste verstand van zaken. Koert heeft vannacht pas geleerd wat het verschil is tussen een jab en een punch.....bij voetbal is hij meestal al slecht maar kan ik het nog wel waarderen. Maar ik zie toch liever vakmensen bij de juiste sport. Dan iemand die het heeft over 'een poffer op zijn kop krijgen'

Kemal
09-11-2013, 08:04
Tja, ik vind het in ieder geval top dat RTL dit uitzend. Wie mij van het commentaar voorziet vind ik persoonlijk niet zo erg, de partijen ansich zijn voor mij belangrijker.

mario the count
09-11-2013, 11:06
Tja, ik vind het in ieder geval top dat RTL dit uitzend. Wie mij van het commentaar voorziet vind ik persoonlijk niet zo erg, de partijen ansich zijn voor mij belangrijker.

Alleen jammer dat ze Legend uitzenden en niet Glory. Ik zit meer op een Spong, Saki,Verhoeven, Ghita enz enz te wachten dan op een uitgerangeerde vechters op hun retour als Crocop, Ignashof en Hari.

Leventdepevent
09-11-2013, 15:15
ik laat mn avond niet meer verpesten door knoert.....heb lekker op de stream gekeken