PDA

View Full Version : UFC Fight Night 32: Belfort VS. Henderson | Results **Spoiler**



Kemal
10-11-2013, 08:27
Vitor Belfort def. Dan Henderson via TKO (kick, strikes) - Round 1, 1:17
Cezar Ferreira def. Daniel Sarafian via split decision (28-29, 30-27, 30-28)
Rafael Cavalcante def. Igor Pokrajac via TKO (strikes) - Round 1, 1:18
Brandon Thatch def. Paulo Thiago via submission (strikes) - Round 1, 2:10
Ryan Laflare def. Santiago Ponzinibbio via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
Jeremy Stephens def. Rony Jason via KO (kick, punch) - Round 1, 0:40
Sam Sicilia def. Godofredo Pepey via TKO (punches) - Round 1, 1:42
Omari Akhmedov def. Thiago Perpetuo via KO (punches) - Round 1, 3:31
Thiago Tavares def. Justin Salas via submission (rear-naked choke) - Round 1, 2:38
Adriano Martins def. Daron Cruickshank via submission (kimura) - Round 2, 2:49
Dustin Ortiz def. Jose Maria via TKO (strikes) - Round 3, 3:19

Kemal
10-11-2013, 08:28
UFC Fight Night 32 bonuses: Belfort, Martins, Akhmedov, Perpetuo win $50,000

Vitor Belfort, Adriano Martins, Omari Akhmedov and Thiago Perpetuo each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday's UFC Fight Night 32 event.

Belfort earned the "Knockout of the Night," Martins won "Submission of the Night" and Akhmedov and Perpetuo picked up "Fight of the Night" honors.

UFC President Dana White announced the winners at the night's post-event news conference, which MMAjunkie.com attended.

UFC Fight Night 32 took place at Goiania Arena in Goiania, Goias, Brazil. The main card aired on FOX Sports 1 following prelims that streamed on MMAjunkie.com.

Belfort (24-10 MMA, 13-6 UFC) won the KO award for the third straight time when he stopped Dan Henderson (29-11 MMA, 6-5 UFC) in the first round with yet another head kick. He also took the honor in January against Michael Bisping and in May against Luke Rockhold, both of which stemmed from kicks to the head, and both of which came in his native Brazil.

Martins (25-6 MMA, 1-0 UFC) made his UFC debut a stellar one against Daron Cruickshank (13-4 MMA, 3-2 UFC). After taking him down in the second round, Martins worked out of half guard and continued to work to get Cruickshank's wrist. The American did his best to avoid it, but the Brazilian was able to straighten his left arm out and he had the kimura victory.

Akhmedov (12-0 MMA, 1-0 UFC) had to go back and forth with Perpetuo (9-2-1 MMA, 1-1 UFC). The two took turns taking each other down and trying to take each other's backs. Perpetuo had Akhmedov in trouble several times in the first round. But then while backpedaling, Akhmedov threw a right hand that put Perpetuo to his knees. And as the Brazilian was getting up, Akhmedov landed a second one that had him out.

Kemal
10-11-2013, 08:30
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZVVMk9NTvTQ

Kemal
10-11-2013, 08:31
After punching wall, Rony Jason sent to hospital following UFC Fight Night 32

UFC featherweight Rony Jason probably thought his night was bad enough after suffering a devastating first-round knockout loss at the hands of Jeremy Stephens at UFC Fight Night 32. But as he headed backstage following the loss, he let his emotions get the best of him and, in the process, made things even worse for himself.

According to backstage rumors, an angry Jason punched a wall and injured his hand so badly he had to be taken to the hospital. The true story was slightly different, according to UFC President Dana White – but not by much.

"He punched a wall and had to be transported to the hospital," White told MMAjunkie.com "That's exactly what happened. He punched his arm through the wall and sliced the back of his arm wide open."

White said Jason would likely need stitches to close up the wound, but added that he wasn't particularly upset with the post-fight outburst.

"Listen, this stuff happens, man," White said. "Especially a young guy, a big loss like that, a devastating loss like that, you do stupid stuff sometimes. I don't think he expected to slice his arm open and get hurt, but it happens."

Stephens (22-9 MMA, 9-8 UFC) won his second straight bout with the FOX Sports 1-televised head-kick knockout at Goiania Arena in Goiania, Goias, Brazil. Jason (13-4 MMA, 3-1 UFC) suffered his first defeat in the octagon.

Kemal
10-11-2013, 08:33
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FR2ofbpIRzs

Kemal
10-11-2013, 08:33
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SbJ7z351Vo0

Kemal
10-11-2013, 08:33
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0qNmbLFOYgU

carlo1
10-11-2013, 09:04
dat waren mooie partijen, zag ik het nou goed dat Igor Pokrajac en paolo thiago tapte na strikes. Uitslag is mijns inziens niet helemaal correct. allebei tapte ze voordat de scheids ertussen kwam.

Kemal
10-11-2013, 09:40
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eg-VOB4u3iw

Kemal
10-11-2013, 09:41
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lH5_9NG1hJE

Kemal
10-11-2013, 09:41
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SPm-w9R6Ivo

Kemal
10-11-2013, 09:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DYcL2nTZXLg

Kemal
10-11-2013, 09:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tBtgHnIMn5M

Kemal
10-11-2013, 09:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rlXesK-wg9E

Kemal
10-11-2013, 09:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wBWEhYszmr0

Kemal
10-11-2013, 09:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Cx7AoYQXMZA

Kemal
10-11-2013, 09:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=T_SJJvSHexk

Kemal
10-11-2013, 09:45
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OdYdAeMRBbI

Kemal
10-11-2013, 09:46
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RIR8fuChXKA

Kemal
10-11-2013, 09:47
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TXzwESxoWFo

Kemal
10-11-2013, 09:47
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=h6jCWPHVeVY

Kemal
10-11-2013, 09:47
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Bzi_xoaJIXc

Kemal
10-11-2013, 09:48
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pjCbOXJxbqA

Kemal
10-11-2013, 09:48
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hnf204ElWT4

Wheelie
10-11-2013, 10:49
Belfort volg ik al vanaf het begin, wat een vechter. Hij vecht al zo lang in de top en heeft alleen van toppers verloren, ben benieuwd naar zijn volgende partij.

Willem033
10-11-2013, 11:53
Belfort is een goede vechter zie graag partijen van hem alleen dat eeuwige gelul over God begin ik nu wel een beetje zat te worden.

the boxer
10-11-2013, 12:07
Het mooie van Belfort is dat je op voorhand weet dat er geknald wordt!

S.B.
10-11-2013, 12:44
Ja tuurlijk wordt er altijd geknald als je strak staat van de TRT. Dana White wil hem tegen Silva of Weidman, dat wordt vast geen partij in Brazilie dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

123trisweat
10-11-2013, 13:04
Ja tuurlijk wordt er altijd geknald als je strak staat van de TRT. Dana White wil hem tegen Silva of Weidman, dat wordt vast geen partij in Brazilie dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Ja hoe zit dat nu met TRT dat wordt door de Amerikaanse commissie niet toegestaan en door de Braziliaanse doping commissie wel??

yuko
10-11-2013, 13:21
Ja hoe zit dat nu met TRT dat wordt door de Amerikaanse commissie niet toegestaan en door de Braziliaanse doping commissie wel??

TRT mag in Amerika ook als je kunt aantonen dat je lage testosteron waardes hebt

Pahlavan
10-11-2013, 13:35
TRT mag in Amerika ook als je kunt aantonen dat je lage testosteron waardes hebt

Maar in sommige staten, waaronder nevada, mag je geen trt gebruiken als je voorheen betrapt bent op het gebruik van ped's. Dus zou vitor daar willen/moeten vechten dan zou hij moeten stoppen met trt.
Dana kan wel mooi lullen dat het toeval is dat vitor alleen in brazilië vecht en dat het komt omdat vitor daar populair is maar dat is lulkoek.

anyway, mooie overwinning van Vitor, al hoopte ik zelf op hendo, maar ik wordt echt schijtziek van zijn hypocriete gelul. Hij heeft de hele tijd over 'god's will' etc etc maar als het god's will is dat jij lage testosterone hebt moet je dat dan niet accepteren? Nee dan gelden dat soort dingen natuurlijk niet he?! Alleen wanneer het je gunstig uitkomt.

Naj85
10-11-2013, 17:24
Damn, Belfort is een Beest!!
zou deze versie van belfort wel eens tegen Jones willen zien. denk dat belfort het nu wel zou winnen. Als hij nu nog geen title shot krijgt is dana white gewoon gestoord
wat ik niet begrijp is waarom die vechters nooit het antwoord geven op de vragen die gesteld worden! allemaal gelul eromheen behalve antwoord op de vraag zelf
vond het wel erg jammer dat Hendo het slachtoffer moest zijn, zie hendo niet graag verliezen..

T15Boxing
10-11-2013, 17:53
Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.

jantje11
10-11-2013, 18:39
Belfort zal wel weer dicht tegen een Titleshot aanzitten.

Naj85
10-11-2013, 18:46
Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.
daar geef ik je gelijk in
hoewel ik machida niet echt in dat rijtje vind zitten, nu hij op middleweight zit

Ralphie89
10-11-2013, 20:35
Lol @ "God lives in me". Hij had er beter achteraan kunnen zeggen ".. and runs on TRT". Maargoed, hele mooie overwinning en ik kijk uit naar z'n volgende partij!

Klassikl
10-11-2013, 23:36
Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.

Prima dat jij hem wel kan waarderen. Hoef je niet gelijk zo melodramatisch te doen. Belfort is een topper maar wel eentje die bij veel fans een negatieve reactie oproept.

Turboknecht
11-11-2013, 00:28
Wat een vette event was dit zeg. Co-main event viel tegen, de rest was top.

Sadix
11-11-2013, 01:04
kan iemand mij uitleggen wat TRT te maken heeft met het perfect timen van een opstoot en een linker highkick? in ronde 1 nog wel.

Pahlavan
11-11-2013, 01:11
Prima dat jij hem wel kan waarderen. Hoef je niet gelijk zo melodramatisch te doen. Belfort is een topper maar wel eentje die bij veel fans een negatieve reactie oproept.

x2

wanneer iemand voorheen al betrapt is op het gebruik van ped's, vervolgens later in zijn carriëre aan de trt gaat (ter verduidelijking, jarenlange gebruik van bepaalde ped's kan je natuurlijke test. aanmaak aantasten) en opeens als nooit te voren gaat vechten op een relatief oudere leeftijd en dan ook nog eens alleen maar in brazilië kan ik me ook voorstellen dat mensen vraagtekens zetten bij vitor. Dat gecombineerd met het feit dat hij geen zin kan afmaken zonder over god of jezus te praten kan ik me nogmaals voorstellen dat mensen niet dol op hem zijn.

neemt niet weg dat ik hem graag zie vechten aangezien het een zeer spectaculaire vechter blijft om te zien maar men moet niet doen alsof het vreemd is dat niet iedereen dol op vitor is.

T15Boxing
11-11-2013, 01:38
Ik heb het van Amerikanen verwacht aangezien hun de grootste hypocrieten zijn(Vitor constant neerhalen terwijl ze grote fans blijven van gasten als Sonnen en Hendo die ook beiden gefaalde drug tests in hun geschiedenis hebben en alsnog TRT gebruiken) maar hier niet. We waren allemaal jarenlang fans van Overeem maar we wisten duidelijk wat er al die tijd aan de hand was.

Klassikl
11-11-2013, 03:30
Alsof het enkel over TRT gaat? Het is persoon die op mij heel arrogant en vol valse bescheidenheid over komt. Met onzinnige teksten over warrior spirits en god komt wanneer (haast) niemand hier op zit te wachten. Natuurlijk wordt zijn TRT gebruik aangegrepen om te bashen of om vraagtekens te zetten bij zijn prestaties. Het blijft de vechtsport en als je goed bent en veel wint vangt hoort dit erbij.

Maar je zou eens verder dan mixfight moeten kijken. Zat plekken waar ook Sonnen en Henderson en andere aangepakt worden om het gebruiken van TRT.

appelsap
11-11-2013, 05:56
Ik had meer met de Belfort die een normaal kapsel had, de Brazliaanse Big Brother opleukte met heftige scenes met zijn playboy bunny vriendin, en god alleen gebruikte als hij godverdomme zei.
Maar het blijft wel een unieke vechter en ik zie hem graag tegen Anderson of Weidman. Kan best een aardige pot worden, met of zonder TRT.

Brainthief
11-11-2013, 10:13
Ufc is gewoon dom bezig met dat trt gebeuren. Hoeveel gasten gebruiken dat wel niet?? Ze zien er uit als monsters maar hebben testosteron als een bejaarde... Things that make you say hmmmm. Die doktoren die dat uitschrijven zijn imo vergelijkbaar met wielersport artsen. Maargoed het is niet verboden dus..... Jammer voor hendo maar die uppercut was fraai.

Turboknecht
11-11-2013, 10:25
Ze zouden die Overeem aan de TRT moeten zetten. Eigenlijk zouden ze iedereen aan de TRT moeten zetten, wat een spektakel levert dat op zeg haha.

Willem033
11-11-2013, 10:48
Cain is een pillow fist
Jones is niet meer de echte champ
Gsp is saai
ronda kent maar 1 trucje

mensen klagen altijd.

KeobNepo
11-11-2013, 12:50
Vitor heeft het weer prachtig afgemaakt. Hij zit in een geweldige streak, ik zou hem graag voor een titelgevecht willen zien

T15Boxing
11-11-2013, 15:35
Alsof het enkel over TRT gaat? Het is persoon die op mij heel arrogant en vol valse bescheidenheid over komt. Met onzinnige teksten over warrior spirits en god komt wanneer (haast) niemand hier op zit te wachten. Natuurlijk wordt zijn TRT gebruik aangegrepen om te bashen of om vraagtekens te zetten bij zijn prestaties. Het blijft de vechtsport en als je goed bent en veel wint vangt hoort dit erbij.

Maar je zou eens verder dan mixfight moeten kijken. Zat plekken waar ook Sonnen en Henderson en andere aangepakt worden om het gebruiken van TRT.

Dus je mag hem niet omdat je hem discrimineert op basis van zijn geloof. Dat zegt meer over jou en hoe belachelijk je bent. Vitor beledigd er niemand mee en heeft er juist goede bedoelingen mee ook al vind je het onzinnig. Maar dat is absoluut geen reden om hem meer te haten dan Sonnen en Hendo die ook TRT gebruiken(en drugs testen verprutst hebben) die niet zo spectaculair als Belfort zijn.

Bromios
11-11-2013, 15:56
Dat hele TRT slaat nergens op omdat je aan de fysiek van die mannen kan zien dat ze wel iets meer gebruiken dan een standaard aanvulling tot de maximale waarde. Dus als ze nou gewoon stoppen met het TRT te noemen en iedereen moet zich gewoon aan het testosteron plafond houden en wat je daar onder uitspookt mag je zelf weten, dan heb je dat hele gelul over exemptions niet.

The Company
11-11-2013, 16:34
Ik heb het van Amerikanen verwacht aangezien hun de grootste hypocrieten zijn(Vitor constant neerhalen terwijl ze grote fans blijven van gasten als Sonnen en Hendo die ook beiden gefaalde drug tests in hun geschiedenis hebben en alsnog TRT gebruiken) maar hier niet. We waren allemaal jarenlang fans van Overeem maar we wisten duidelijk wat er al die tijd aan de hand was.

Hendo is nooit positief bevonden, en Sonnen faalde omdat hij aan de TRT zat zonder formele toestemming.

Chane
11-11-2013, 16:47
Dat hele TRT slaat nergens op omdat je aan de fysiek van die mannen kan zien dat ze wel iets meer gebruiken dan een standaard aanvulling tot de maximale waarde. Dus als ze nou gewoon stoppen met het TRT te noemen en iedereen moet zich gewoon aan het testosteron plafond houden en wat je daar onder uitspookt mag je zelf weten, dan heb je dat hele gelul over exemptions niet.
X2

Klassikl
11-11-2013, 16:54
Dus je mag hem niet omdat je hem discrimineert op basis van zijn geloof. Dat zegt meer over jou en hoe belachelijk je bent. Vitor beledigd er niemand mee en heeft er juist goede bedoelingen mee ook al vind je het onzinnig. Maar dat is absoluut geen reden om hem meer te haten dan Sonnen en Hendo die ook TRT gebruiken(en drugs testen verprutst hebben) die niet zo spectaculair als Belfort zijn.

Ik discrimineer helemaal niemand. Doe eens normaal zeg.

Ik geef gewoon aan waarom ik hem niet zo waardeer. Dat jij me daardoor belachelijk vind moet je zelf weten. Ik zie wel waarom je Vitor kan waarderen, kramen beide veel onzin uit.

e-type
11-11-2013, 17:11
Hendo is nooit positief bevonden, en Sonnen faalde omdat hij aan de TRT zat zonder formele toestemming.

Ach, Sonnen had een T:E ratio van 16:1. Iets te enthousiast met de spuit gewerkt voor een legale TRT exemption, volgens mij.
Maar hij heeft zich er mooi uit weten te babbelen, gladde prater dat ie is.

Hendo blijft wel netjes in de marge.

Pahlavan
11-11-2013, 17:33
Persoonlijk vind ik TRT cheaten ongeacht wie het doet of het nou hendo, chael of vitor is maar dat is een andere discussie.

Maar de reden dat veel mensen veel meer kritiek op vitor uiten komt volgens mij vanwege het feit dat hij eerder al eens betrapt was op het gebruik van ped's. Een van de redenen voor onvoldoende natuurlijke testosterone aanmaak in het lichaam kan zijn dat iemand vroeger lange tijd middelen heeft misbruikt waardoor het lichaam dus stopt of in mindere mate testosterone produceert.

Dus veel mensen hebben nu zoiets van: De kans is groot dat hij door zijn eigen doen nu een laag test.gehalte heeft (al vraag ik me af wat TE laag is en wanneer men in aanmerking komt voor trt) en nu alsnog dmv trt zijn testosterone gehalte kan verhogen.

T15Boxing
11-11-2013, 17:34
Ik discrimineer helemaal niemand. Doe eens normaal zeg.

Ik geef gewoon aan waarom ik hem niet zo waardeer. Dat jij me daardoor belachelijk vind moet je zelf weten. Ik zie wel waarom je Vitor kan waarderen, kramen beide veel onzin uit.

Uhh grapjas, mischien moet je nogmaals je post lezen. Je benoemd zijn geloof als een van de redenen dat je hem niet mag, dat is duidelijk discriminatie of ben jij sinds groep 3 van school af? En dat je zijn gedrag "nep" vind is jouw interpretatie en niets meer.
Sonnen gebruikt TRT sinds 2008. Bekijk zijn record, kijk maar eens hoe goed hij het daarvoor deed. Vergelijk dat met Vitor die ook voor zijn TRT gebruik jarenlang een topper is geweest. Leuke dubbele maatstaaf van MMA fans.

Brainthief
11-11-2013, 18:37
Dat is geen discriminatie vriend. Vitor is gewoon heel erg irritant met dat god gelul. Al die stakkers waar hij tegen vecht zijn waarschijnlijk net zo gelovig ( Alleen vechters uit noord Europa zijn statistisch gezien vaker atheïst) maar "god" zet zich in zodat vitor kan winnen? Wat een gelul zeg. Hij mag natuurlijk zoveel hij wilt het billenmaatje van god spelen als hij wilt....

T15Boxing
11-11-2013, 19:07
^The pit is enkele secties naar onderen waar je behoort, troll. Je zult verder geen serieuze reacties krijgen.

Turboknecht
11-11-2013, 19:11
Pfff... Wat een onzin om het op discriminatie te gooien. We zitten weer zielig te doen hier hoor.

Als je dat gemekker over 'deus dit, deus dat' na de wedstrijd niet waardeert, dan discrimineer je toch niet gelijk. Kom op zeg.

Klassikl
11-11-2013, 20:05
Uhh grapjas, mischien moet je nogmaals je post lezen. Je benoemd zijn geloof als een van de redenen dat je hem niet mag, dat is duidelijk discriminatie of ben jij sinds groep 3 van school af? En dat je zijn gedrag "nep" vind is jouw interpretatie en niets meer.
Sonnen gebruikt TRT sinds 2008. Bekijk zijn record, kijk maar eens hoe goed hij het daarvoor deed. Vergelijk dat met Vitor die ook voor zijn TRT gebruik jarenlang een topper is geweest. Leuke dubbele maatstaaf van MMA fans.

Ik heb al 3 keer aangegeven dat het niet eens zijn TRT gebruik is waarom ik hem niet mag. Ik zeg letterlijk 'Met onzinnige teksten over warrior spirits en god komt wanneer (haast) niemand hier op zit te wachten'. Ik vind het zelfverheerlijking om na je gevecht te roepen dat Jezus in je woont en te staan oreren alsof hij door God verkozen is om mensen KO te schoppen ter vermaak van ons stervelingen. Het is dus gewoon zijn houding, uitspraken en in mijn ogen valse bescheidenheid waardoor ik hem liever zie verliezen dan winnen. Ik wil ruimschoots toegeven dat het een topper is en ik zeer onder de indruk ben van zijn laatste partijen. Dit betekent niet dat ik in zijn volgende partij voor hem sta te juichen. Jij waarschijnlijk wel, prima.

Dat dit allemaal mijn eigen interpretatie is, daar heb je natuurlijk gelijk in. Echter geld dit net zo goed voor jouw. Het zou je daarom sieren om niet zo gelijk op de man te spelen. En me voor racist, grapjas en een belachelijk persoon uit te maken. Puur omdat ik uitleg waarom ik geen fan van Belfort ben.

Overhand Right
11-11-2013, 20:05
Als je alleen van trt gebruik zo kan presteren als Vitor, gooi mij dan even vol ofzo! Hij doet het gewoon super goed, kunnen we dat niet allemaal gewoon waarderen? Sommige leden doen het er gewoon om volgens mij.. discriminatie en shit. Hou op zeg.

Turboknecht
11-11-2013, 20:10
Ik vind het geweldig om die KO's te zien. Dat het TRT gebeuren niet helemaal jofel is zie ik wel in, maar ja, ik heb geen zin om me eraan te ergeren tot het moment dat dat systeem beter in elkaar zit. Ik kijk uit naar Vitor's volgende partij, zijn speech erna spoel ik gewoon door.

Pahlavan
12-11-2013, 11:32
The once hushed cries for Vitor Belfort to receive a middleweight title shot have become a roar in the wake of Belfort's dramatic 77-second victory over Dan Henderson at UFC Fight Night 32.


Belfort, 36, now rides perhaps the largest wave of momentum of his career, having scored consecutive head kick knockouts over Michael Bisping, Luke Rockhold, and Henderson. Though his remarkable accomplishments remain clouded by his usage of Testosterone Replacement Therapy (TRT), as each of Belfort's past three wins were contested in Brazil, where he is free to undergo the controversial treatment.


Common belief is that the same would not hold true if Belfort sought a Therapeutic Use Exemption (TUE) in Nevada, in part due to Belfort's muddled history with drug abuse.


"That's not true, that's completely not true," UFC President Dana White said over the weekend. "There is no reason why Vitor Belfort can't fight in Las Vegas or anywhere else in the United States. Vitor Belfort has not been abusing TRT. In a million f--king years I would never let that happen.


"Vitor could fight in the United States now. There's no reason why he couldn't fight in Las Vegas, no matter what (Nevada State Athletic Commission executive director) Keith Kizer says. He should be allowed to fight in Las Vegas. It's ridiculous."


Belfort's ability to gain licensure in Nevada was never in question, as the state has licensed far more severe offenders, even recently granting three-time culprit Josh Barnett a license to fight on the condition of year-long random drug testing.


The issue of whether Belfort could receive a TUE for TRT, though, is a more complicated one. And it may not be as set in stone as first believed.


"Due to his past, Mr. Belfort would need to go before the Commission if he applies for a TRT TUE," Kizer told MMAFighting.com. "This is not anything new. (For example, I would not administratively grant Antonio Margarito a contestant's license so he had to appear before the full Commission -- likewise, Dave Herman.)


"The Commissioners could grant (with or without condition), deny, or take other action on any such application."


While Kizer has voiced doubts in the past about whether Belfort would be granted a TUE by the NSAC, when asked about the scenario on Monday, Kizer responded that he couldn't say what the outcome would be for certain, and that any final verdict, "would be up to the five Commissioners."


Back in late-2006, Belfort infamously failed a post-fight drug test in Nevada, then disregarded the NSAC's subsequent nine-month suspension and fought overseas in London the following April.


Regardless, if the situation arises, Belfort doesn't anticipate running into any problems in Nevada.


"It's easy, Chael Sonnen's fighting in Las Vegas," Belfort said on Saturday. "We here, we do everything by the book. I'm just gonna take my blood right now, after [the press conference], so everything is good. We can get licensed, that's no problem."

Lionheart
12-11-2013, 15:02
Mensen lullen wel allemaal over Vitor's trt gebruik, maar wij mochten willen dat zo een vechter met zo een talent uitkwam voor Nederland. Wij hebben op het moment 0'0 als het om MMA talent gaat.

Brainthief
12-11-2013, 15:31
Ik zie geen relatie tussen trt en vechters welke voor NL uitkomen???
als ik het goed begrijp is Dana nu ineens weer voor TRT. In principe doet Vitor nu al niets wat niet mag volgens de regels. Volgens mij kan Alistair ook beginnen aan trt . vitor is ooit eens gaan vechten terwijl hij geschorst was voor peds. Dat heeft Ali nooit gedaan...

Bloeba
12-11-2013, 15:38
Haha je slaat de spijker op zn kop. ja we hadden er zo een maar ons paradepaardje werd Ko getrapt door Travis browne. Lol

Naj85
12-11-2013, 17:00
Mensen lullen wel allemaal over Vitor's trt gebruik, maar wij mochten willen dat zo een vechter met zo een talent uitkwam voor Nederland. Wij hebben op het moment 0'0 als het om MMA talent gaat.
helaas.. heb je wel gelijk
hoop toch op een keiharde comeback van TRT Ubereem 3.0