PDA

View Full Version : Ricardo van den Bos vs. Raul Catinas (spoiler)



RedDawn
10-11-2013, 09:08
Wat ging Van den Bos zwaar KO zeg. Maar ik vraag me af waarom Mike hem tegen Catinas liet uitkomen. Iedereen wist toch dat hij een maatje te groot was voor Ricardo? Waarom hem dan toch laten vechten. Bij de vorige superkombat lieten ze Amir Zeyeda afslachten door Bogdan Stoica. Ook Zayeda werd zwaar KO geslagen.

Ik snap de beslissing van hun trainer/manager niet.

Richelieu
10-11-2013, 10:03
Het gage zal ongetwijfeld goed zijn. Bovendien heeft vd Bos ook niet echt veel opties meer denk ik.

R.D.N
10-11-2013, 11:14
Hij ging echt Zwaar neer zeg pffff

Turboknecht
10-11-2013, 12:31
Filmpje maar even opgezocht:


http://youtu.be/a1mcJAgt6hE


Stevige ko inderdaad.

Minotauro
10-11-2013, 14:27
Zo hey.. Gaat niet zo goed met Ricardo van de Bos' carriere de laatste jaren heb ik het gevoel. Zonde!

Willm
10-11-2013, 14:33
Dit was niet de enige mismatch op Supercombat, elke Oostblokker kreeg een waardeloze buitenlander als tegenstander.

Jabdealer
10-11-2013, 16:35
Zo hey.. Gaat niet zo goed met Ricardo van de Bos' carriere de laatste jaren heb ik het gevoel. Zonde!

Is die carrière ooit goed gegaan dan? Zijn record op Wikipedia is meer rood dan groen.

Nosferatu187
10-11-2013, 16:52
die stoicas komen trouwens zwaar tekort telkens als ze tegenover de echte toppers komen te staan.

123trisweat
10-11-2013, 17:01
Dit was niet de enige mismatch op Supercombat, elke Oostblokker kreeg een waardeloze buitenlander als tegenstander.
Da's geen mismatch maar matchfix(ing), ach laat maar

Anton09
10-11-2013, 20:39
Levertrap die vol erop zit, door de impact dekking laten zakken en vervolgens een linkerhoek erover heen. Mooie combi volgens het boekje maar niet fijn om te zien hoe iemand zo zwaar nokkie gaat en aan het zuurstof moet...

Wheelie
10-11-2013, 21:29
Damn, dat is inderdaad een zware KO

Rougemonkey
10-11-2013, 21:35
No mercy die Catinas. Hij zag al dat hij neer ging op die lever. Snap het op zich wel. Als hij hem niet KO had geslagen was hij misschien weer terug gekomen.

blackadder
10-11-2013, 21:56
die stoicas komen trouwens zwaar tekort telkens als ze tegenover de echte toppers komen te staan.
Daarom komt dat waarschijnlijk ook niet zo vaak voor. ;) Zijn toch twee boegbeelden van SuperKombat.

blackadder
10-11-2013, 21:59
Filmpje maar even opgezocht:


http://youtu.be/a1mcJAgt6hE


Stevige ko inderdaad.
Catinas zag er toch wat athletischer uit toen hij nog door Harinck getraind werd.

Rverm
11-11-2013, 00:49
Wat een dikke KO! Wel sneu voor van den Bos, maar met alle respect, ik zie hem toch wel te vaak verliezen en klappen krijgen. Maar de gage zou niet verkeerd zijn mag ik hopen voor hem.

mario the count
11-11-2013, 10:52
Filmpje maar even opgezocht:


http://youtu.be/a1mcJAgt6hE


Stevige ko inderdaad.

Vd Bos durfde geen moment zijn dekking bij zijn hoofd weg te halen, kwam alleen met een paar inside lowkicks. Goed gezien van Catinas, hup op t levertje, dekking zakt en bots KO. Twee maten te groot voor vd Bos die Catinas.

Raar van de scheids dat hij op het eind van het filmpje Catinas in zijn gezicht duwt trouwens, die snap ik niet echt.

cornelus
11-11-2013, 11:28
Zo dat was een keihard schot op een wel heel open doel...

king
11-11-2013, 11:36
Wat mij opvalt is dat die echte toppers (vrijwel) nooit last lijken te hebben van zo'n levertrap. Is dat een kwestie van gewenning of toch een bepaalde soort dekking?

gieloe
11-11-2013, 12:25
Wat een wanvertoning. Je ziet vanaf de eerste seconde al dat die vd Bos het gewoon in zijn broek doet. Waarom ga je dan in godsnaam die ring in? Zo kan je nooit winnen. Als het puur alleen voor gage is... Ik heb begrepen dat een nier $300.000,- oplevert op de zwarte markt.

Pansier
11-11-2013, 13:12
Wat mij opvalt is dat die echte toppers (vrijwel) nooit last lijken te hebben van zo'n levertrap. Is dat een kwestie van gewenning of toch een bepaalde soort dekking?

Denk dat die gewoon minder vaak met een voltreffer op de lever geraakt worden. Een echte voltreffer met de juiste angle erin, voelt iedereen neem ik aan goed. Fedor weet ik dan niet zeker! :lol: ;)

Leventdepevent
11-11-2013, 13:39
Denk dat die gewoon minder vaak met een voltreffer op de lever geraakt worden. Een echte voltreffer met de juiste angle erin, voelt iedereen neem ik aan goed. Fedor weet ik dan niet zeker! :lol: ;)
precies een VOLtreffer op de lever of solar plexus = neergaan hoor

Kemal
11-11-2013, 13:46
Jeetje dat was een stevige ko zeg!

onne1983
11-11-2013, 15:01
Wat ging Van den Bos zwaar KO zeg. Maar ik vraag me af waarom Mike hem tegen Catinas liet uitkomen. Iedereen wist toch dat hij een maatje te groot was voor Ricardo? Waarom hem dan toch laten vechten. Bij de vorige superkombat lieten ze Amir Zeyeda afslachten door Bogdan Stoica. Ook Zayeda werd zwaar KO geslagen.

Ik snap de beslissing van hun trainer/manager niet.
Ik vond Zayada niet afgeslacht worden! Totdat hij die lucky punch(Zoals Stoica het zelf noemde) ontving vond ik het een zeer gelijkwaardige partij!

RedDawn
11-11-2013, 16:14
Ik vond Zayada niet afgeslacht worden! Totdat hij die lucky punch(Zoals Stoica het zelf noemde) ontving vond ik het een zeer gelijkwaardige partij!

En die zeer gelijkwaardige partij duurde een minuutje.

tidelot
11-11-2013, 17:12
Wat een wanvertoning. Je ziet vanaf de eerste seconde al dat die vd Bos het gewoon in zijn broek doet. Waarom ga je dan in godsnaam die ring in? Zo kan je nooit winnen. Als het puur alleen voor gage is... Ik heb begrepen dat een nier $300.000,- oplevert op de zwarte markt.

Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.

onne1983
11-11-2013, 18:23
En die zeer gelijkwaardige partij duurde een minuutje.

Aerts ging ook ooit na 1 minuut liggen tegen Lebanner om even een rivaliteit op te noemen, Maar was het daarom een Mismatch?

RedDawn
11-11-2013, 18:30
Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.

Dat dacht ik ook. Het maakt de keuze om Ricardo door Catinas te laten afslachten nog twijfelachtiger.

RedDawn
11-11-2013, 18:33
Aerts ging ook ooit na 1 minuut liggen tegen Lebanner om even een rivaliteit op te noemen, Maar was het daarom een Mismatch?

Het verschil tussen de matchmaking is dat Aerts van 10 wedstrijden tegen LeBanner er 5 zal winnen. Zayeda zou van 10 partijen er geen 1 winnen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat Zayeda een slechte vechter is. Helemaal niet. Maar hij was er meer dan 2 jaar uit en vocht in een hogere gewichtsklasse. En dan nog tegen een topper als Stoica. Dat is vragen om een zware KO.

carlo1
11-11-2013, 20:37
das een behoorlijke ko. Hij had in ieder geval geen last meer van die levertrap.

onne1983
11-11-2013, 20:57
Daar verschillen we van mening. :-) ik denk namelijk dat zayada in een rematch best een goede kans zou maken.. (wel als underdog, maar zeker niet kansloos)

Minotauro
11-11-2013, 22:01
Zayada? Zayeda? Jullie bedoelen Amir Zeyada? of hebben we het over nog iemand anders?

onne1983
11-11-2013, 22:02
Ja amir inderdaad

GM
11-11-2013, 22:16
Vd Bos durfde geen moment zijn dekking bij zijn hoofd weg te halen, kwam alleen met een paar inside lowkicks. Goed gezien van Catinas, hup op t levertje, dekking zakt en bots KO. Twee maten te groot voor vd Bos die Catinas.

Raar van de scheids dat hij op het eind van het filmpje Catinas in zijn gezicht duwt trouwens, die snap ik niet echt.

Misschien vond de scheids iemand die al aan het neergaan is op een levertrap nog gauw even vol op z'n bakkes poetsen niet echt kosher ?
Misschien vind de scheids hem een flapdrol ?
Misschien was het in de trend van "ach boefje toch" ?
Misschien is de scheids een dominant mannetje ?
Misschien zat er een snotje aan z'n neus ?

Ben er nog niet echt achter

andyhugfan
12-11-2013, 14:24
http://www.youtube.com/watch?v=QD7oTR9b_z8

Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld.

Kay
12-11-2013, 16:38
http://www.youtube.com/watch?v=QD7oTR9b_z8

Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld.

Denk dat dat te maken heeft met de tijd die Stoica nodig heeft om te herstellen van de trap in zijn ballen. Daarnaast was het een vrij gelijke strijd tussen Zeyada en Stoica, dus niet te vergelijken met Vd Bos tegen Catinas wat vanaf het begin een ongelijke strijd is.

victor45
12-11-2013, 17:32
Bij Mike's gym mag wel eens extra aandacht geschonken worden aan het blokkeren van een linker hoek. Viel me al vaker op dat mannen uit zijn gym hierop verliezen of in de problemen komen.

cornelus
12-11-2013, 18:15
http://www.youtube.com/watch?v=QD7oTR9b_z8

Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld. toch echt een foutje van Zeyada zelf... hij was verder echt goed bezig!!!

de Stiep
12-11-2013, 18:59
Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.

Oké, jij kunt ons dus vertellen wat de vechters daar verdienen.
Dan wil ik geen sprookjes, maar keiharde feiten. Contracten e.d. en geen gelul.
Kom maar op gozer.
Be there or be square !

estoban
13-11-2013, 15:34
Word tijd dat de toppers van nederland superkombat gaan om ff te huishouden saki ghita spong zimmerman rico.