PDA

View Full Version : Dit is TV



Wheelie
11-11-2013, 20:35
Iemand bekend met http://www.ditistv.nl/


U sluit de DIT is TV Box simpelweg aan op uw TV met de meegeleverde HDMI en USB kabel en (al dan niet draadloos) op uw modem. De DiTV box maakt gebruik van allerlei verschillende internet apps en streams die letterlijk alle denkbare films en series on demand aanbieden. U kunt de apps op de DiTV Box vergelijken met de werking van Youtube, alleen dan met volledige (nieuwe!) films en series erop. Het aanbod van Netflix en Pathé Thuis valt in het niet vergeleken met alles wat de DiTV Box te bieden heeft en de DiTV Box werkt ook op elke mogelijke TV in tegenstelling tot Netflix of Pathé Thuis!
Kort overzicht van alles wat de DiTV Box te bieden heeft;


Bekijk alle denkbare films & series on demand; van Game of Thrones tot The Walking Dead, New Girl of Californication!
Gisteren in Amerika uitgezonden, vandaag bij ons te zien.
Géén maandelijkse abonnementskosten.
Uitzending gemist van alle Nederlandse TV zenders.
Duizenden verschillende live kanalen en vele live sport kanalen en streams.
Te bedienen met uw eigen TV afstandsbediening en via uw smartphone of tablet.
Plug & Play; kabels erin en kijken maar.

Uiteraard hebben we een aantal uitgebreide handleidingen online staan voor het gebruik van de verschillende functies van de DiTV Box. Deze vind u op onze Handleidingen (http://ditistv.nl/hoe-het-werkt-2/handleidingen/) pagina. Voor overige informatie kunt u vanzelfsprekend altijd contact (http://ditistv.nl/contact/) met ons opnemen.
Zie hier de DiTV Box in actie en ervaar hoe gemakkelijk deze te gebruiken is;

Kemal
12-11-2013, 07:08
ziet er goed uit, is dit maar eenmalig de 80 euro en dan voor de rest niets meer..?

Ik ben ook erg benieuwd welke kanalen er allemaal opzitten.

Leventdepevent
12-11-2013, 07:17
geloof er niks van dat je de nieuwste series en films zo gratis kan bekijken, op Itv van ziggo kost alles geld, op de maandelijks wisselende films en series die in je pakket zitten na dan

blade
13-11-2013, 13:29
lol tis gewoon een raspberry pi met een case en xbmc geinstalleerd werkt goed btw heb er zelf al jaren 1 tis net zoiets als apple tv maar dan met android

blade
13-11-2013, 13:36
ziet er goed uit, is dit maar eenmalig de 80 euro en dan voor de rest niets meer..?

Ik ben ook erg benieuwd welke kanalen er allemaal opzitten.

ja kan er van alles op zetten vaak staat er icefilms op en navix

Leventdepevent
13-11-2013, 14:02
en hoe is de beeldkwaliteit?

blade
13-11-2013, 15:32
en hoe is de beeldkwaliteit?

is vaak prima te noemen echter ligt het ook aan je internet verbinding wil er wel bij zeggen dat je dit systeem ook gewoon op je pc kunt zetten de rasberry pi is een soort mediaplayer met xbmc erop dit kun je ook gewoon via je pctje laten lopen dan kun je live tv series en films kijken zal eens kijken of ik een soort uitleg kan maken dat je het zelf kunt doen op je pc

Wheelie
13-11-2013, 15:53
zal eens kijken of ik een soort uitleg kan maken dat je het zelf kunt doen op je pc

Reps