PDA

View Full Version : Nederlandse vechters in Thailand



Daalen
16-11-2013, 23:41
Zijn er ook Nederlandse vechters bekend die gevestigd zijn in Thailand? Bij het speuren naar verschillende muay thai kampen kom ik allerlei nationaliteiten tegen, Engelsen, Australiers, Italianen, Fransen etc maar nergens een Nederlander.

Bij jullie iemand bekend? Ben gewoon benieuwd. thx!

Anderson
17-11-2013, 06:17
nee

tidelot
17-11-2013, 07:21
je hebt toch golden glory pattaya
http://goldenglorypattaya.wordpress.com/training/

en bij super pro samui heb je altijd wel wat Nederlanders rondlopen
http://superprosamui.com/

Glen
17-11-2013, 10:36
je hebt toch golden glory pattaya
http://goldenglorypattaya.wordpress.com/training/

en bij super pro samui heb je altijd wel wat Nederlanders rondlopen
http://superprosamui.com/
Precies Tidelot, en (Frank) Sithpolek in Pattaya.
En is Rosalie ook niet Nederlands?

Daalen
17-11-2013, 11:25
Thanks voor de reacties. De kampen GG en SuperPro zijn bij mij wel bekend maar bedoelde eigenlijk of er ook Nederlandse vechters zijn die daar full time wonen. Zoals de franse vechter Damien Alamos en italiaan Mathias Cassarino.

Of is dat na Ramon Dekkers abrupt gestopt?

Guytje
17-11-2013, 11:27
Rosalie Berghuis woont in Thailand. Haar nieuwe gym gaat zeer binnenkort ook open!!

Dannyboy
17-11-2013, 17:37
Ikzelf ben ieder jaar in Thailand te vinden.

Heb er ook 3 keer een wedstrijd gedaan, waar Roy destijds van een wedstrijd een mooie Mixfight on tour heeft gemaakt.
Nederlanders zijn er wel, maar incidenteel draaien ze. Naar mijn weten is er niemand die er echt zit voor trainen en knokken over een langere periode.

Eigenlijk erg jammer gezien het feit dat de Fransen, Engelsen, Schotten, etc. wel jongens hebben lopen.
Destijds zat een jongen van Keumgang voor langere tijd in Thailand, Fred Sikking ging jaarlijks, en zo zullen er nog wel wat zijn.

Mocht iemand willen gaan, er zijn genoeg mogelijkheden. De gym betaald training en onderdak, overig onderhoud betaal je zelf. Hou er wel rekening mee dat je zo ongeveer twee wekelijks vecht... :)

Daalen
18-11-2013, 19:04
Wel mooi dat je daar hebt gedraaid. Staat nog steeds hoog op mijn lijstje.

Mijn beeld dat er eigenlijk geen Nederlandse jongens daar gevestigd zijn is wel bevestigd. Jammer is wel het wel, maar zelf vind ik iedere 2 weken vechten ook wel wat veel ;).

tidelot
18-11-2013, 19:49
Wel mooi dat je daar hebt gedraaid. Staat nog steeds hoog op mijn lijstje.

Mijn beeld dat er eigenlijk geen Nederlandse jongens daar gevestigd zijn is wel bevestigd. Jammer is wel het wel, maar zelf vind ik iedere 2 weken vechten ook wel wat veel ;).

Er zijn indd geen vechters gevestigd in thailand.
maar er zijn wel regelmatig a klassers op trainingskamp in thailand.
vooral bij super pro zie je ze vaak.
weet toevallig dat elotmani gym met veel pupillen in december naar thailand gaat op traningskamp

ijsblok
19-11-2013, 19:26
Rosalie Berghuis woont in Thailand. Haar nieuwe gym gaat zeer binnenkort ook open!!

Vecht zij nog dan??

bami112
20-11-2013, 09:58
a.s 3 januari 2014 vertrek ik samen met me vriendin naar Noord thailand voor een lange tijd.
In deze periode gaan we beide leven en trainen in thailand. dus als je info wilt oid, kan je altijd contacten via MF.
Kijk zelf ook natuurlijk nog wel eens op de site dus houd het in de gaten Daalen

Guytje
20-11-2013, 10:02
Rosalie vecht nog steeds. Maar laatste maandjes bezig met nieuwe sportschool op te bouwen. Maar denk dat ze binnen enkele maanden wel weer de ring in gaat.

Daalen
20-11-2013, 17:39
a.s 3 januari 2014 vertrek ik samen met me vriendin naar Noord thailand voor een lange tijd.
In deze periode gaan we beide leven en trainen in thailand. dus als je info wilt oid, kan je altijd contacten via MF.
Kijk zelf ook natuurlijk nog wel eens op de site dus houd het in de gaten Daalen

Heel cool Bami! Ben erg benieuwd! Weet je al in welk kamp?

En ik was nog wel van plan een keer een zaterdag training mee te pakken bij Cool gym ;)

Koike88
20-11-2013, 17:52
Ben er zelf in totaal 5 maanden geweest. Hoop volgend jaar ook weer terug te gaan. Daar trainen blijft toch heel anders dan hier trainen. Geen 'afleidingen': huur/werk/studie/sociale verplichtingen etc. maar gewoon 4/5 uur per dag knallen.

bami112
21-11-2013, 09:50
ja dankje, bij CharnChai muay thai in Pai noord thailand.. maar gaan eerst zuid thailand doen beetje rond trekken. Ja moet je zeker doen gezellig toch kom lekker sporten bij Coolgym
Heel cool Bami! Ben erg benieuwd! Weet je al in welk kamp?

En ik was nog wel van plan een keer een zaterdag training mee te pakken bij Cool gym ;)

Guytje
12-12-2013, 16:30
Hieronder de gegevens van de nieuwe gym van Rosalie Berghuis en Sompod Thotla!!

11/6 Tanon Nong Tapot
Amphoe Cha-am 76120

.

Telefoonnummer +66 86 318 8440
E-mailadres [email protected]

Sadix
12-12-2013, 23:57
een groep van 26 vechters is vandaag vertrokken. Waaronder vele toppers uit El otmani gym. Ook Ismael Lazaar is van de partij daar.

Fighterone
13-12-2013, 15:40
een groep van 26 vechters is vandaag vertrokken. Waaronder vele toppers uit El otmani gym. Ook Ismael Lazaar is van de partij daar.

Ze zijn goed bezig de jongens. Super ervaring.

RedDawn
13-12-2013, 15:55
een groep van 26 vechters is vandaag vertrokken. Waaronder vele toppers uit El otmani gym. Ook Ismael Lazaar is van de partij daar.

Toch niet weer op kosten van de gemeente?

Fighterone
13-12-2013, 16:53
Toch niet weer op kosten van de gemeente?

Beetje negatief, maar dat maakt niet uit, ik ken iemand die mee is en zelf alles betaald. Ik heb niks gehoord over gemeente.

Glen
13-12-2013, 17:58
Beetje negatief, maar dat maakt niet uit, ik ken iemand die mee is en zelf alles betaald. Ik heb niks gehoord over gemeente.
Iedereen heeft zijn eigen vakantie betaald hoor jongens!!

FightSense
14-12-2013, 03:20
Toch niet weer op kosten van de gemeente?


Weer???

Hoe kom je hierbij?