PDA

View Full Version : Recht op miljoenen ja/nee



my2cents
20-11-2013, 20:25
Ben benieuwd wat jullie vinden van deze kwestie: http://www.rechtopmiljoenen.nl (http://www.rechtopmiljoenen.nl/)

Denk dat hij eigenlijk best een goede kans maakt m iig een verbeterde aanbieding te krijgen. Wat jullie?

jantje11
20-11-2013, 20:33
Ten eerste je zit met deze thread in t verkeerde topic.

En nee hij heeft geen recht op de miljoenen. Hij geeft het zelf toe dat die er met zn stomme kop op slaat.
En ook al was die doorgegaan was het nog niet zeker dat die die 5 miljoen zou winnen ook al had die hem in zn koffertje zitten.
Zo,n kans krijg je 1x in je leven is het dan zo moeilijk om op te letten wat je doet.

GM
20-11-2013, 21:01
Ben benieuwd wat jullie vinden van deze kwestie: http://www.rechtopmiljoenen.nl (http://www.rechtopmiljoenen.nl/)

Denk dat hij eigenlijk best een goede kans maakt m iig een verbeterde aanbieding te krijgen. Wat jullie?

2.5 miljoen minus het al uitgekeerde bedrag......wedden ?

Leventdepevent
20-11-2013, 21:07
naar mijn mening heeft ie er geen recht op, maar ja hij kan het altijd proberen

The Company
20-11-2013, 21:26
Niet geschoten is altijd mis. Je krijgt niet vaak de kans om met een rechtzaak 4.875.000 euro te winnen.

Ik gun het hem wel en zijn zaak is volgens mij best wel sterk.

my2cents
20-11-2013, 21:30
2.5 miljoen minus het al uitgekeerde bedrag......wedden ?

Denk dat hij inderdaad een goede kans maakt om er meer uit te slepen. Wel een leuke juridische zaak

Tony
21-11-2013, 09:48
Volgens mij heeft ie geen poot om op te staan. Tis niet zo dat hij per ongeluk op het knopje drukte.. hij ramde de knop zowat door de tafel heen.

e-type
21-11-2013, 11:17
Hij drukte zelf en ze repetteren altijd een aantal maal, dus hij had het gewoon kunnen weten. Verloren zaak.

Facade
21-11-2013, 11:29
Hij zegt ook niet dat het een ongeluk was. Hij zegt dat hij wilde drukken en toen hij het daadwerkelijk deed, dacht hij van fuck dit is niet handig. Dus ja dan zou je toch zeggen dat wil en verklaring overeen komen op het moment dat hij drukt waardoor er sprake is van een overeenkomst. Het is niet dat ie struikelt en op de knop valt ofzo.

Wel ongelooflijk zuur zeg.

Pahlavan
21-11-2013, 13:04
Regels zijn simpel, druk je op het knop dan maak je een deal en is het klaar. Dat hij nou niet eerst helder na kon denken voordat hij op dat knop drukte is zijn probleem. Zoals iemand anders al zei, het is niet alsof hij struikelde en per ongeluk zijn hand op het knop legde ofzo.

Die kerel gun ik nu dus ook echt geen cent meer. Wees blij dat je uberhaupt meer dan een ton hebt gewonnen en accepteer dat je zelf een achterlijke fout hebt gemaakt en ga niet lopen janken. Veel mensen zouden al met 1/10e van dat bedrag hartstikke blij zijn en hij loopt nu te klagen.

leks
21-11-2013, 13:10
Ik heb het zelf niet gezien, in ieder geval niet het verloop naar het moment toe en eromheen.

Wel heb ik de betreffende advocaat horen spreken, die was van mening dat er iemand werd gepiepeld en besloot daarom die man te contacteren, en vervolgens is er een zaak van gemaakt.

Als het aan die gozer had gelegen was er dus niks gebeurd.

Kemal
21-11-2013, 13:15
Ik denk dat hij geen schijn van kans maakt. Ik denk wel dat eventueel de spelregels worden aangepast dat de mensen ongeveer een meter achter de drukknop plaatsnemen en pas als ze daadwerkelijk willen stoppen cq passen ze naar de knop lopen . Dit allemaal om deze shit te voorkomen..

my2cents
21-11-2013, 20:17
Regels zijn simpel, druk je op het knop dan maak je een deal en is het klaar. Dat hij nou niet eerst helder na kon denken voordat hij op dat knop drukte is zijn probleem. Zoals iemand anders al zei, het is niet alsof hij struikelde en per ongeluk zijn hand op het knop legde ofzo.

Die kerel gun ik nu dus ook echt geen cent meer. Wees blij dat je uberhaupt meer dan een ton hebt gewonnen en accepteer dat je zelf een achterlijke fout hebt gemaakt en ga niet lopen janken. Veel mensen zouden al met 1/10e van dat bedrag hartstikke blij zijn en hij loopt nu te klagen.

Dit klopt dus niet. In de eerdere seizoenen van dit programma was er helemaal geen rode knop. De hele rode knop stond dus niet in de spelregels beschreven en is pas na deze uitzending aan de spelreglementen toegevoegd.

Al dat gezeik van mensen; hij heeft al zoveel gewonnen hij moet niet zeuren/hij kwam met niks. Wat een bs. Ik denk dat ie in zijn recht staat en hij zou in mijn ogen dan ook gek zijn om deze weg niet te behandelen. Het zou mij geen reet uitmaken wat debiel nederland vindt en daarnaast denk ik dat 80% hetzelfde zou doen in deze situatie.

fifi23
24-11-2013, 14:00
Ja betalen alleen al om de postcode loterij een hack te zetten.