PDA

View Full Version : Peter Aerts high kicks explained



hypergiant
21-11-2013, 00:47
http://www.youtube.com/watch?v=Slee1TLwxYo

gido
21-11-2013, 11:40
Dit is een filmpje gemaakt door jack slack.

Hij is een schrijver door bleacher report. Zijn breakdowns zijn zeker een aanrader. Deze zijn vooral van mma wedstrijden en vechters, hierin gebruikt video's, gifs en foto's om bepaalde dingen te verduidelijken.

Nelisje
21-11-2013, 15:24
Hahaha.. elke highlight van Peter Aerts komt Rob van Esdonk voorbij die het thuisfront belt dat hij wat later komt eten omdat hij een trap heeft gehad van Peter Aerts..

Ik dacht zelf altijd dat Peter heel goed was in het inschatten van wat zijn tegenstander ging doen en daardoor zijn high kick perfect kon timen.. maar nu wordt duidelijk dat hij die omstandigheden zelf forceert. Heel knap en een geweldig wapen, zou toch mooi zijn als hij hem nog 1x kon laten zien, die beruchte high kick.

hypergiant
21-11-2013, 18:38
Dat dacht ik ook, daarom is zo'n breakdown mooi om te zien. Zo'n highkick die uit het niets wordt gegeven is een ongelofelijk goed wapen. Er zijn maar weinigen die dat kunnen, Saki heeft ook het maar die zijn lang niet zo effectief als de highkicks van Aerts.

daanII
21-11-2013, 19:04
Perfecte timing en een staaltje briljant anticiperen.

Nelisje
21-11-2013, 22:05
Blijkbaar is het dus niet anticiperen maar je tegenstander je wil opleggen..wat misschien nog wel knapper is..

Pansier
21-11-2013, 22:43
Deze techniek heb ik altijd al doorgehad van Peter Aerts, ik vind hem super! Het filmpje van Giorgio Pet is ook erg interessant, dat had ik nog niet eerder opgemerkt!

Kemal
22-11-2013, 07:43
Prachtig! Wat een baas is het toch!

tarantula
23-11-2013, 02:35
Die highkicks van hem zijn niet normaal vooral die tegen hoost en die kerel in die zwartwit broekje lights out.