PDA

View Full Version : Petrosyan vs Ristie (spoiler)



ARMENIA
24-11-2013, 14:00
Kom ik gisternacht om half 5 thuis en denk ik: "oohjaa Petrosyan moest ook nog". Direct de computer opgestart voor een livestream. Ik zie Edwards tegen Ben Saddik vechten, maar ik hoor de commentator zeggen: "Andy Ristie with the upset of the night". Ik dacht huh? Want ik verwacht immers dat Petrosyan moeiteloos zijn tegenstanders verslaat en met $150.000 richting Gorizia gaat. Ik start Google op en tik in "Petrosyan" en ga naar de Wikipedia pagina. En ja hoor: Petrosyan loss on KO!! Pff, Wtf, dit is gewoon shocking voor mij! Ondertussen begint de partij Ristie vs Roosmalen op de gratis livestream. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteiten van Ristie, maar ik verwacht dat Roosmalen hem eruit slaat. Het kan toch niet zo zijn dat een relatief onbekende vechter eerst Petrosyan KO slaat en daarna ook nog eens van Roosmalen wint! Maar, Ristie slaat ook Van Roosmalen KO! WTF denk ik.

Nu heb ik zojuist de tussen Petrosyan en Ristie bekeken en vallen mij een aantal dingen op. Het lijkt wel alsof Petrosyan zijn inzicht en ritme kwijt is. Bij één van de eerste acties van Ristie komt hij al gelijk in de problemen. Eigenlijk komt Petrosyan gedurende de gehele partij meerdere malen in de problemen. Bovendien wint hij ronde één niet op punten, terwijl hij een puntenvechter is. In ronde 3 explodeert Ristie uit de startblokken en Petrosyan weet hier geen raad mee.

Was dit eigenlijk Armen Petrosyan die zich heeft opgemaakt als Giorgio en de strijd aanging met Ristie? Was Petrosyan dronken? heeft die gesmoked? was die ziek? of was Ristie gewoon zo goed?

Tony Galento
24-11-2013, 14:23
Kom ik gisternacht om half 5 thuis en denk ik: "oohjaa Petrosyan moest ook nog". Direct de computer opgestart voor een livestream. Ik zie Edwards tegen Ben Saddik vechten, maar ik hoor de commentator zeggen: "Andy Ristie with the upset of the night". Ik dacht huh? Want ik verwacht immers dat Petrosyan moeiteloos zijn tegenstanders verslaat en met $150.000 richting Gorizia gaat. Ik start Google op en tik in "Petrosyan" en ga naar de Wikipedia pagina. En ja hoor: Petrosyan loss on KO!! Pff, Wtf, dit is gewoon shocking voor mij! Ondertussen begint de partij Ristie vs Roosmalen op de gratis livestream. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteiten van Ristie, maar ik verwacht dat Roosmalen hem eruit slaat. Het kan toch niet zo zijn dat een relatief onbekende vechter eerst Petrosyan KO slaat en daarna ook nog eens van Roosmalen wint! Maar, Ristie slaat ook Van Roosmalen KO! WTF denk ik.

Nu heb ik zojuist de tussen Petrosyan en Ristie bekeken en vallen mij een aantal dingen op. Het lijkt wel alsof Petrosyan zijn inzicht en ritme kwijt is. Bij één van de eerste acties van Ristie komt hij al gelijk in de problemen. Eigenlijk komt Petrosyan gedurende de gehele partij meerdere malen in de problemen. Bovendien wint hij ronde één niet op punten, terwijl hij een puntenvechter is. In ronde 3 explodeert Ristie uit de startblokken en Petrosyan weet hier geen raad mee.

Was dit eigenlijk Armen Petrosyan die zich heeft opgemaakt als Giorgio en de strijd aanging met Ristie? Was Petrosyan dronken? heeft die gesmoked? was die ziek? of was Ristie gewoon zo goed?


ristie is gewoon zo goed.

cornelus
24-11-2013, 14:36
Ik las ergens iets over een gebroken hand ofzo?

my2cents
24-11-2013, 14:42
Ik las ergens iets over een gebroken hand ofzo?

dat las ik ook....in ronde 1

Anderson
24-11-2013, 14:44
WTF Ristie heeft mijn grote mond gesnoerd.

Anderson
24-11-2013, 14:44
iemand een video

breahule
24-11-2013, 14:46
fights4all

ARMENIA
24-11-2013, 14:47
www.fights4all.com

Silat
24-11-2013, 14:56
ein-de-lijk

Nosferatu187
24-11-2013, 15:22
:crying::crying:

Nosferatu187
24-11-2013, 15:25
whyyyyyyyyyyyy

http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/226/080/Crying-meme.png

ARMENIA
24-11-2013, 15:38
hahah i feel you


whyyyyyyyyyyyy

http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/226/080/Crying-meme.png

STERKE JERKE
24-11-2013, 15:45
Kom ik gisternacht om half 5 thuis en denk ik: "oohjaa Petrosyan moest ook nog". Direct de computer opgestart voor een livestream. Ik zie Edwards tegen Ben Saddik vechten, maar ik hoor de commentator zeggen: "Andy Ristie with the upset of the night". Ik dacht huh? Want ik verwacht immers dat Petrosyan moeiteloos zijn tegenstanders verslaat en met $150.000 richting Gorizia gaat. Ik start Google op en tik in "Petrosyan" en ga naar de Wikipedia pagina. En ja hoor: Petrosyan loss on KO!! Pff, Wtf, dit is gewoon shocking voor mij! Ondertussen begint de partij Ristie vs Roosmalen op de gratis livestream. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteiten van Ristie, maar ik verwacht dat Roosmalen hem eruit slaat. Het kan toch niet zo zijn dat een relatief onbekende vechter eerst Petrosyan KO slaat en daarna ook nog eens van Roosmalen wint! Maar, Ristie slaat ook Van Roosmalen KO! WTF denk ik.

Nu heb ik zojuist de tussen Petrosyan en Ristie bekeken en vallen mij een aantal dingen op. Het lijkt wel alsof Petrosyan zijn inzicht en ritme kwijt is. Bij één van de eerste acties van Ristie komt hij al gelijk in de problemen. Eigenlijk komt Petrosyan gedurende de gehele partij meerdere malen in de problemen. Bovendien wint hij ronde één niet op punten, terwijl hij een puntenvechter is. In ronde 3 explodeert Ristie uit de startblokken en Petrosyan weet hier geen raad mee.

Was dit eigenlijk Armen Petrosyan die zich heeft opgemaakt als Giorgio en de strijd aanging met Ristie? Was Petrosyan dronken? heeft die gesmoked? was die ziek? of was Ristie gewoon zo goed?

STERKE JERKE
24-11-2013, 15:50
GEEF RISTIE GEWOON DE EER DIE HEM TOEKOMT !!!!!!!
Hij heeft de dokter voorzien van zijn eigen medicatie, afgemaakt met wat Surinaamse specerijen en kruiden !!!!!
Tot slot voorzag hij de dokter van een snelwerkende Antibioticum, waarop deze in slaap viel!

Was het Souwer of Kraus geweest, dan zou jouw mening voorzien zijn van LOF, LOF EN LOF!

ANDY THE MACHINE RISTIE, ALLE LOF, LOF, LOF, LOF, LOF, LOF EN LOF VOOR JOU!!!!!!!


Kom ik gisternacht om half 5 thuis en denk ik: "oohjaa Petrosyan moest ook nog". Direct de computer opgestart voor een livestream. Ik zie Edwards tegen Ben Saddik vechten, maar ik hoor de commentator zeggen: "Andy Ristie with the upset of the night". Ik dacht huh? Want ik verwacht immers dat Petrosyan moeiteloos zijn tegenstanders verslaat en met $150.000 richting Gorizia gaat. Ik start Google op en tik in "Petrosyan" en ga naar de Wikipedia pagina. En ja hoor: Petrosyan loss on KO!! Pff, Wtf, dit is gewoon shocking voor mij! Ondertussen begint de partij Ristie vs Roosmalen op de gratis livestream. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteiten van Ristie, maar ik verwacht dat Roosmalen hem eruit slaat. Het kan toch niet zo zijn dat een relatief onbekende vechter eerst Petrosyan KO slaat en daarna ook nog eens van Roosmalen wint! Maar, Ristie slaat ook Van Roosmalen KO! WTF denk ik.

Nu heb ik zojuist de tussen Petrosyan en Ristie bekeken en vallen mij een aantal dingen op. Het lijkt wel alsof Petrosyan zijn inzicht en ritme kwijt is. Bij één van de eerste acties van Ristie komt hij al gelijk in de problemen. Eigenlijk komt Petrosyan gedurende de gehele partij meerdere malen in de problemen. Bovendien wint hij ronde één niet op punten, terwijl hij een puntenvechter is. In ronde 3 explodeert Ristie uit de startblokken en Petrosyan weet hier geen raad mee.

Was dit eigenlijk Armen Petrosyan die zich heeft opgemaakt als Giorgio en de strijd aanging met Ristie? Was Petrosyan dronken? heeft die gesmoked? was die ziek? of was Ristie gewoon zo goed?

dj
24-11-2013, 16:17
waar bij carbin dan in de hoek van ristie, traint ristie niet meer bij lucien carbin

ARMENIA
24-11-2013, 16:19
Kerel, alle lof voor Ristie. Ik zeg alleen dat Petrosyan, niet de Petrosyan was zoals we hem kennen.


GEEF RISTIE GEWOON DE EER DIE HEM TOEKOMT !!!!!!!
Hij heeft de dokter voorzien van zijn eigen medicatie, afgemaakt met wat Surinaamse specerijen en kruiden !!!!!
Tot slot voorzag hij de dokter van een snelwerkende Antibioticum, waarop deze in slaap viel!

Was het Souwer of Kraus geweest, dan zou jouw mening voorzien zijn van LOF, LOF EN LOF!

ANDY THE MACHINE RISTIE, ALLE LOF, LOF, LOF, LOF, LOF, LOF EN LOF VOOR JOU!!!!!!!

lopez86
24-11-2013, 16:21
Ristie was gewoon goed.
Niemand is onverslaanbaar en verliest op een gegeven moment.
Fedor, Silva, bijna GSP en nu ook Petrosyan.
Gefeliciteerd Ristie, met 2x een KO op naam tegen de sterksten kan niemand zeggen dat dit niet verdiend is.

largo0
24-11-2013, 16:23
Wat zei ik jullie?

Mensen zeiden zelfs dat als jan plas hem zou trainen hij alsnog niet van Petro zou winnen.

pronk
24-11-2013, 16:23
GEEF RISTIE GEWOON DE EER DIE HEM TOEKOMT !!!!!!!
Hij heeft de dokter voorzien van zijn eigen medicatie, afgemaakt met wat Surinaamse specerijen en kruiden !!!!!
Tot slot voorzag hij de dokter van een snelwerkende Antibioticum, waarop deze in slaap viel!

Was het Souwer of Kraus geweest, dan zou jouw mening voorzien zijn van LOF, LOF EN LOF!

ANDY THE MACHINE RISTIE, ALLE LOF, LOF, LOF, LOF, LOF, LOF EN LOF VOOR JOU!!!!!!!

Ik denk dat de waarheid nog te hard is , men dacht immers dat petro over hem heen zou walsen niet gebeurt en nu komen de excuses.

Minotauro
24-11-2013, 16:36
http://cdn2.sbnation.com/fan_shot_images/312477/Giorgio_Petrosyan_vs._Andy_Ristie.gif

payap
24-11-2013, 16:47
Ristie vecht gewoon erg slim. Hij blijft Petrosyan bezig houden en vecht eigenlijk erg irritant (positief bedoeld) voor Petrosyan want Ristie blijft bezig zonder echt zich in het web van Petrosyan te laten verstrikken. Imo krijgt door deze vechtstijl Petrosyan geen grip op Ristie om zijn eigen spel te spelen. In die 3e ronde echter komt Ristie in een keer met een echt offensief en overdonderd hij Petrosyan met het bekende gevolg.

Djani
24-11-2013, 17:09
Ristie is gewoon een slechte stylematchup voor Petrosyan; lang, atletisch, explosief en onvoorspelbaar.

Mauro
24-11-2013, 17:10
Op de valreep nog even de upset van het jaar !
Congratz Ristie !

Pahlavan
24-11-2013, 17:17
Dat zag ik dus echt niet aankomen.... Niet alleen het feit dat petrosyan verloor maar dat het dmv van een ko gebeurde. Ben zelf een petrosyan liefhebber maar als iemand op één avond zowel petrosyan als van roosmalen ko slaat dan kun je niks anders dan hem de verdiende credits geven.

STERKE JERKE
24-11-2013, 17:34
RISTIE WAS GEWOON DE BOMB!...OF WAS VAN ROOSMALEN OOK NIET IN VORM?



Kerel, alle lof voor Ristie. Ik zeg alleen dat Petrosyan, niet de Petrosyan was zoals we hem kennen.

Nosferatu187
24-11-2013, 17:35
Dat zag ik dus echt niet aankomen.... Niet alleen het feit dat petrosyan verloor maar dat het dmv van een ko gebeurde. Ben zelf een petrosyan liefhebber maar als iemand op één avond zowel petrosyan als van roosmalen ko slaat dan kun je niks anders dan hem de verdiende credits geven.

precies dit, kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.

Nelisje
24-11-2013, 17:41
RISTIE WAS GEWOON DE BOMB!...OF WAS VAN ROOSMALEN OOK NIET IN VORM?

Van Roosmalen moest zijn neus snuiten voor de wedstrijd.. ik wil verder niets zeggen.. maar hij was gewoon verkouden of grieperig ;-)

Zowel Petrosian als van Roosmalen kwamen niet goed op mij over, het zou ook zomaar de kracht van Ristie kunnen zijn dat hij ze niet hun eigen gevecht laat vechten..

Hij heeft in ieder geval 2x verdiend gewonnen en het waren geen lucky ko's. Ere wie ere toekomt..

Nosferatu187
24-11-2013, 17:46
eigenlijk gleed petrosyan uit en raakte bewusteloos toen hij met zijn achterhoofd op de vloer kwam, het had eigenlijk een no contest moeten worden, petrosyan heeft eigenlijk niet verloren hij is nog steeds onverslagen.







































nee grapje, goed gedaan risty.

Willm
24-11-2013, 17:51
En Roosmalen heeft oppeens griep, altijd die smoesjes. Hij kon de Surinaamse power van Ristie gewoon niet aan, Petrosyan idem :lol:

STERKE JERKE
24-11-2013, 18:18
Ristie had ook een linkeroorlel blessure!..ongelooflijk!



Van Roosmalen moest zijn neus snuiten voor de wedstrijd.. ik wil verder niets zeggen.. maar hij was gewoon verkouden of grieperig ;-)

Zowel Petrosian als van Roosmalen kwamen niet goed op mij over, het zou ook zomaar de kracht van Ristie kunnen zijn dat hij ze niet hun eigen gevecht laat vechten..

Hij heeft in ieder geval 2x verdiend gewonnen en het waren geen lucky ko's. Ere wie ere toekomt..

STERKE JERKE
24-11-2013, 18:19
Alle respect voor Robin trouwens. Blijft een van mijn favoriete vechters!

T15Boxing
24-11-2013, 18:33
Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.

STERKE JERKE
24-11-2013, 18:48
Hoop doet leven. Blijven hopen!

Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.

mario the count
24-11-2013, 18:49
Heb het al eerder gezegd ( en het is altijd afwachten of het daadwerkelijk gebeurd) , ook petrosyan verliest en dan is een onorthodoxe vechter als ristie heel gevaarlijk voor hem. Ristie kan van iedereen winnen, wel vind ik ristie een vechter die ook net zo makkelijk een partij kan verliezen van iemand buiten de top 3. Ik zie hem niet de nummer 1 blijven. Alle lof voor ristie want hij heeft gewoon de beste kickbokser op -70kg verslagen en een van de beste daarna ook nog even, en beide op KO. Ik denk dat ristie nog steeds een glimlach op zijn gezicht heeft.

STERKE JERKE
24-11-2013, 19:00
Geloof mij, er staat een grote groep jonge vechters klaar in de 70/72,5 kg. klassen.
Ik kan het weten, daar ik er midden in zit en zelf een zoon heb die aan de deur klopt bij de toppers. Ik heb het dan louter over Amsterdam en omstreken.
LET OP MIJN WOORDEN: WIJ, IN NEDERLAND VECHTENDE EN TRAINENDE JONGE JONGENS, GAAN DEZE KLASSEN DOMINEREN!

Willem033
24-11-2013, 19:18
Is je caps lock toets kapot??

TOON
24-11-2013, 19:25
leuk voor Ristie man! tis um gegund!
wel een upset, maar dit keer een leuke :)

STERKE JERKE
24-11-2013, 19:35
ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
DE NAAM IS RAY VALPOORT

Is je caps lock toets kapot??

rollermanskunk
24-11-2013, 19:36
Zowel Ristie als Verhoeven hebben gewoon heel goed hun tegenstanders geanalyseerd en zijn uiterst professioneel, serieus en vooral gemotiveerd die partijen aangegaan. Scherpte en focus dat zag ik bij beiden.

Gewoon een mooie ontwikkeling dat zulke verrassingen in deze tijd van calculatie/berekening nog kunnen.

Tykill
24-11-2013, 19:43
Wat een held. En nog zo ingetogen na zijn KO overwinningen. Je ziet gewoon aan hem dat het een goeie gozer is.
Laten we Petrosyan niet vergeten. Die man heeft zo veel respect opgebouwd ondanks zijn controversiële vechtstijl.

appelsap
24-11-2013, 19:56
ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
DE NAAM IS RAY VALPOORT

Dat is geen atwoord op de vraag, maar in ieder geval bedankt voor de uitnodiging. Of was ie alleen voor Wimpie?

OT. Zeer goed gevochten van Ristie. Explosief, en slim. En op zoek naar een KO, dat is wel lekker om naar te kijken. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven als liefhebbers.

Nosferatu187
24-11-2013, 20:21
Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.

nu je het zegt, het einde van een tijdperk nadert zeker dan.

Nosferatu187
24-11-2013, 20:23
Is je caps lock toets kapot??

volgens mij is die vastgelopen ja.

Minotauro
24-11-2013, 20:24
Sterke Jerke, wat is dit nou jongen? Zoveel haat en frustraties. Niemand neemt hier de shine van Risties overwinning af en de uitslag van een partij is altijd afhankelijk van factoren, daar doe je niets aan. Jammer dat je je zo laat kennen, vooral aangezien je ook een zoon hebt waar we wellicht (als we jou moeten geloven) ook nog veel van gaan horen. Het zou zonde zijn als door jouw opmerkingen hier er minder respect wordt getoond aan de eventuele prestaties van je zoon. Mag ik vragen van waar deze felle reacties van je komen richting andere members?

Herinner me nog wel dat mensen hier zeiden dat Ristie voor een verrassing kon zorgen. Nou bij deze!

Willem033
24-11-2013, 20:36
ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
DE NAAM IS RAY VALPOORT

Spreek liever af met een lekker wijf.
Dus ik bedank.

xxx

LeeMurray
24-11-2013, 20:44
Niet verwacht maar klasse overwinning. Ik zag het al in de 1e en 2e ronde. Petrosyan kwam gewoon niet in z'n spel. Normaliter controleert hij de wedstrijd, maar nu lukte dat niet. In de 3e ronde overrompelt Ristie hem en scoort hij de upset van het jaar. Eens maar weer het bewijs dat niemand onverslaanbaar is.

Ristie is moeilijk te bevechten omdat hij onvoorspelbaar is en optimaal gebruik maakt van z'n lengte. Hij probet met z'n linker en soms rechter voorhand. Golovkin doet dit op een andere manier ook.

Nosferatu187
24-11-2013, 20:46
golovkin en 90% van de boksers uit de oostblok landen.

Nosferatu187
24-11-2013, 20:46
dus ook klitschko.

WIM_de _Echte
24-11-2013, 21:05
Laten we Petrosyan niet vergeten. Die man heeft zo veel respect opgebouwd ondanks zijn controversiële vechtstijl.

Controversieel?
Leg uit.

Nosferatu187
24-11-2013, 21:08
hij bedoeld dat veel mensen kritiek op zijn vechtstijl hebben.

WIM_de _Echte
24-11-2013, 21:23
Tja er zijn een aantal mensen die graag naar kroegvechters kijkt.
Dat is hoogstens een kwestie van smaak, dat maakt de vechtstijl van Petrosian niet controversieel.

LeeMurray
24-11-2013, 21:31
Tja er zijn een aantal mensen die graag naar kroegvechters kijkt.
Dat is hoogstens een kwestie van smaak, dat maakt de vechtstijl van Petrosian niet controversieel.
Ja, precies. Ik kan zijn vechtstijl en partijen wel waarderen. Net zoals dat ik Chahbari's partijen kon waarderen. Onwetende fans willen inderdaad wilde brawlers die voor de KO gaan zien. Ze snappen het spelletje niet en willen vermaakt worden.

Nosferatu187
24-11-2013, 23:34
toen ook donaire verloor tegen die dominicaan, ik kan zijn naam niet spellen maar toen ging iedereen ook boe roepen terwijl hij technisch perfect had gevochten, ik dacht echt bij mezelf wtf kopen jullie nog een kaartje dan.

LeeMurray
25-11-2013, 00:08
Je bedoelt Rigondeaux die volgens mij uit Cuba komt. Dat ze hem gingen uitfluiten was inderdaad belachelijk. Mensen begrijpen het spelletje helemaal niet en willen domme gebrawl zien. Jij eentje, ik eentje totdat iemand gaat zitten. Als een vechter hersenbeschadiging oploopt zie ik die zg fans niet bijdragen aan de medische kosten. Als een vechter vanwege z'n domme stijl verliespartijen ga draaien laten die zg fans hem ook keihard vallen. Kijk wat er met Drago gebeurd is.

Nosferatu187
25-11-2013, 00:11
die bedoel ik inderdaad ja.

Nosferatu187
25-11-2013, 00:12
en niet alleen dat, maar ik kan ook genieten van een super technisch spektakel.

STERKE JERKE
25-11-2013, 01:00
Beste Minotauro,
Ik, en met mij vele anderen, weten wat jongens als Ristie doen en vooral laten, om te bereiken wat hij nu o.a. bereikt heeft. Op voorhand, en daar hoef je geen waarzegger voor te zijn, wist ik dat er oppervlakkig op een overwinning van Ristie gereageerd zou worden.
Je hebt gelijk, ik reageerde vrij direct en bij vlagen fel.
Ik ben absoluut iemand die meerdere keren tot 10 telt, maar ook ik heb een grens. Er wordt dan inderdaad , naar mijn mening subtiel, een complimentje t.a.v. Ristie geuit, echter dit gebeurde in 1e instantie nadat breed uitgemeten was dat Petrosian niet in vorm was, geblowd had enz.enz.!
Dat vind ik jammer. Juist wanneer de toppers worden afgelost, moeten wij blij zijn met de aflossing van de wacht en aub niet zeuren om het zeuren.
V.w.b. het laatste, ook ik ben er van overtuigd dat Ristie voor nog meer verrassingen zal zorgen.
Vergeet aub niet jonge talenten zoals Cedric Manhoef, Christian Baya, Mootje Messaoudi, Kevin Hesseling en nog meer van die aanstormde jonge gedreven vechters. Ik respecteer hen ten zeerste!..wat niet wil zeggen dat jij, en met jou vele anderen, dat niet doen!

Fijne week toegewenst!



Sterke Jerke, wat is dit nou jongen? Zoveel haat en frustraties. Niemand neemt hier de shine van Risties overwinning af en de uitslag van een partij is altijd afhankelijk van factoren, daar doe je niets aan. Jammer dat je je zo laat kennen, vooral aangezien je ook een zoon hebt waar we wellicht (als we jou moeten geloven) ook nog veel van gaan horen. Het zou zonde zijn als door jouw opmerkingen hier er minder respect wordt getoond aan de eventuele prestaties van je zoon. Mag ik vragen van waar deze felle reacties van je komen richting andere members?

Herinner me nog wel dat mensen hier zeiden dat Ristie voor een verrassing kon zorgen. Nou bij deze!

Pansier
25-11-2013, 01:22
Beste Minotauro,
Ik, en met mij vele anderen, weten wat jongens als Ristie doen en vooral laten, om te bereiken wat hij nu o.a. bereikt heeft. Op voorhand, en daar hoef je geen waarzegger voor te zijn, wist ik dat er oppervlakkig op een overwinning van Ristie gereageerd zou worden.
Je hebt gelijk, ik reageerde vrij direct en bij vlagen fel.
Ik ben absoluut iemand die meerdere keren tot 10 telt, maar ook ik heb een grens. Er wordt dan inderdaad , naar mijn mening subtiel, een complimentje t.a.v. Ristie geuit, echter dit gebeurde in 1e instantie nadat breed uitgemeten was dat Petrosian niet in vorm was, geblowd had enz.enz.!
Dat vind ik jammer. Juist wanneer de toppers worden afgelost, moeten wij blij zijn met de aflossing van de wacht en aub niet zeuren om het zeuren.
V.w.b. het laatste, ook ik ben er van overtuigd dat Ristie voor nog meer verrassingen zal zorgen.
Vergeet aub niet jonge talenten zoals Cedric Manhoef, Christian Baya, Mootje Messaoudi, Kevin Hesseling en nog meer van die aanstormde jonge gedreven vechters. Ik respecteer hen ten zeerste!..wat niet wil zeggen dat jij, en met jou vele anderen, dat niet doen!

Fijne week toegewenst!

Wat ben jij een wisselvallig type... :lol: Eerst probeer je aandacht te trekken door zo schreeuwerig als mogelijk over te komen en dan nu kom je met een bijna briefbericht op een forum.

Mijn tip is om het weg te blijven van het internet. Iedereen zal vroeg of laat op het internet afgezeken worden, geen uitzonderingen. Het is jouw keuze om ermee te doen wat je wilt.

Nosferatu187
25-11-2013, 01:28
http://www.bestinjurylawyers.com/wp-content/uploads/2013/09/steroid-injections.jpg

Turboknecht
25-11-2013, 04:09
http://www.slagerijboersema.nl/uploads/asset/data/1364/droge_worst.jpg

Gaan we plaatjes posten?

cornelus
25-11-2013, 10:51
http://www.brandnewfresh.nl/wp-content/uploads/banana-phone.jpg

Kalikula
25-11-2013, 11:32
Mooie overwinningen.

Nelisje
25-11-2013, 12:40
Ristie had ook een linkeroorlel blessure!..ongelooflijk!
Welkom op het internet.. waar je niet alles even serieus moet nemen. Of hij verkouden was of griep had weet ik niet. Kan gebeuren.. en zoals gezegd kwamen Petrosian en van Roosmalen niet heel goed over, maar dat kan ook de verdienste van Ristie zijn. Ze zullen allemaal elkaar nog wel eens tegen komen denk ik.. dan zullen we het zien.

Er zijn dit jaar genoeg vechters van hun voetstuk gevallen..in de UFC Silva en bijna Jones en GSP.. in het kickboksen zijn toch ook een flink aantal onverwachte uitslagen geweest..

Minotauro
25-11-2013, 14:15
GSP en Jones hebben in mijn ogen, en volgens mij ook in de ogen van het merendeel hier, verloren. Alleen voor de judges en de PPV hebben ze niet verloren.

#teamBADGUY
25-11-2013, 14:29
Kom ik gisternacht om half 5 thuis en denk ik: "oohjaa Petrosyan moest ook nog". Direct de computer opgestart voor een livestream. Ik zie Edwards tegen Ben Saddik vechten, maar ik hoor de commentator zeggen: "Andy Ristie with the upset of the night". Ik dacht huh? Want ik verwacht immers dat Petrosyan moeiteloos zijn tegenstanders verslaat en met $150.000 richting Gorizia gaat. Ik start Google op en tik in "Petrosyan" en ga naar de Wikipedia pagina. En ja hoor: Petrosyan loss on KO!! Pff, Wtf, dit is gewoon shocking voor mij! Ondertussen begint de partij Ristie vs Roosmalen op de gratis livestream. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteiten van Ristie, maar ik verwacht dat Roosmalen hem eruit slaat. Het kan toch niet zo zijn dat een relatief onbekende vechter eerst Petrosyan KO slaat en daarna ook nog eens van Roosmalen wint! Maar, Ristie slaat ook Van Roosmalen KO! WTF denk ik.

Nu heb ik zojuist de tussen Petrosyan en Ristie bekeken en vallen mij een aantal dingen op. Het lijkt wel alsof Petrosyan zijn inzicht en ritme kwijt is. Bij één van de eerste acties van Ristie komt hij al gelijk in de problemen. Eigenlijk komt Petrosyan gedurende de gehele partij meerdere malen in de problemen. Bovendien wint hij ronde één niet op punten, terwijl hij een puntenvechter is. In ronde 3 explodeert Ristie uit de startblokken en Petrosyan weet hier geen raad mee.

Was dit eigenlijk Armen Petrosyan die zich heeft opgemaakt als Giorgio en de strijd aanging met Ristie? Was Petrosyan dronken? heeft die gesmoked? was die ziek? of was Ristie gewoon zo goed?


vriend , Ristie is een Baas !
If you dont know now you know

ps ristie vocht voorheen in Su

#teamBADGUY
25-11-2013, 14:33
Klopt normaal ligt hij niet zwaar KO .

tidelot
26-11-2013, 00:46
Winners have plans , losers have excuses

blackadder
26-11-2013, 03:28
E-I-N-D-E-L-I-J-K!!!

blackadder
26-11-2013, 03:29
Kerel, alle lof voor Ristie. Ik zeg alleen dat Petrosyan, niet de Petrosyan was zoals we hem kennen.
Niet?
Hij vocht boring zoals altijd. Zo ken ik hem.

ARMENIA
26-11-2013, 11:46
Wat betreft boring, tjah. Ik vind technische gevechten leuk om te zien. Als je hem vond vechten zoals hij altijd deed, dan weetje niet hoe hij altijd vecht.

Respect voor Ristie, maar er moet een rematch komen, moet gewoon.


Niet?
Hij vocht boring zoals altijd. Zo ken ik hem.

moop
26-11-2013, 12:52
Ristie was gewoon goed.
Niemand is onverslaanbaar en verliest op een gegeven moment.
Fedor, Silva, bijna GSP en nu ook Petrosyan.
Gefeliciteerd Ristie, met 2x een KO op naam tegen de sterksten kan niemand zeggen dat dit niet verdiend is.

What about All the way money green money team maywheather :pimp: 45-0 haha of wachten we de laatste 4 wedstrijden af

Willem033
26-11-2013, 13:57
Lijkt me ook niet meer dan normaal dat Petrosyan een rematch krijgt.

Nelisje
26-11-2013, 14:01
Google maar eens op "Mayweather controversy": https://www.google.nl/search?q=maywheather&oq=maywheather&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#es_sm=122&espv=210&q=mayweather%20controversy&safe=off

Daar komt ook nog bij dat Mayweather niet undisputed is omdat hij het nooit opgenomen heeft tegen Pacquiao.

Nosferatu187
26-11-2013, 14:52
E-I-N-D-E-L-I-J-K!!!

http://www.uproxx.com/wp-content/uploads/2012/06/tumblr_lydfx4Zqjd1r4bg1q.gif

Nosferatu187
26-11-2013, 14:53
lijkt me sterk dat hij net zoals altijd aan het vechten was aangezien hij zijn linkerhand al meteen had gebroken, waarmee hij dus niet kon jabben wat hij normaal gesproken altijd doet.

Guytje
26-11-2013, 17:49
lijkt me sterk dat hij net zoals altijd aan het vechten was aangezien hij zijn linkerhand al meteen had gebroken, waarmee hij dus niet kon jabben wat hij normaal gesproken altijd doet.

Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!

daanII
26-11-2013, 18:19
Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
Op 0:34


http://youtu.be/cug7q4DwG_Y

cornelus
26-11-2013, 18:33
En volgens mij zie ik een huilende vent met een grote baard? .. Op 0:56


:lol:

cornelus
26-11-2013, 18:45
Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
Op 0:34

denk dat zijn arm een beetje doorschiet, hij slaat hard!@

http://2.bp.blogspot.com/-_1Al6lxRDHg/UpF9rS50VHI/AAAAAAAA8EY/8h3fR5xmT6k/s1600/23.gif

Guytje
26-11-2013, 18:47
nope, geen elleboog volgens mij..

Nosferatu187
26-11-2013, 18:53
Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!

bovenstaande klopt allemaal, ik heb ook nergens gezegd dat ristie het niet goed gedaan zou hebben.

blackadder
26-11-2013, 23:39
Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
Op 0:34


http://youtu.be/cug7q4DwG_Y
Neuh.

moop
27-11-2013, 00:21
Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!

sluit ik me helemaal bij aan
eerlijk gezegt ik had dit zelf niet verwacht.... Maar de manier hoe hij de toernooi heeft gewonnen is hij de titel meer dan waardig..
dus give him his credits that is the martial arts code...:cool2:

moop
27-11-2013, 00:35
Google maar eens op "Mayweather controversy": https://www.google.nl/search?q=maywheather&oq=maywheather&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#es_sm=122&espv=210&q=mayweather%20controversy&safe=off

Daar komt ook nog bij dat Mayweather niet undisputed is omdat hij het nooit opgenomen heeft tegen Pacquiao.


manny en floyd is een verhaal apart dat gaat dieper dan gewoon niet willen vechten...
betreft floyd hij heeft tegen alle toppers gevochten en verslagen dus waar is the controversy
wat hij heeft gedaan zie ik geen andere nog doen.... kijk alleen naar zijn manier van vechten

hypergiant
27-11-2013, 01:19
http://www.youtube.com/watch?v=Uu2kXIwwoHY

Nelisje
27-11-2013, 10:58
manny en floyd is een verhaal apart dat gaat dieper dan gewoon niet willen vechten...
betreft floyd hij heeft tegen alle toppers gevochten en verslagen dus waar is the controversy
wat hij heeft gedaan zie ik geen andere nog doen.... kijk alleen naar zijn manier van vechten

Controversy was bij een discutable jury beslissing waarbij een jurylid besluit op te stappen.. das toch zeker wel controversieel, of hij er zelf iets aan kan doen doet er niet veel toe.

De voornaamste reden dat Manny en Floyd niet tegen elkaar vochten is volgens mij geld (hoe kan het ook anders als je bijnaam Money is).. Deze twee mannen worden gezien als de 2 beste vechters van hun tijdperk, zolang niet duidelijk wie van de 2 een onderling duel zou winnen is er maar 1 conclusie.. beiden zijn niet undisputed.

Mattie73
27-11-2013, 11:08
...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. !!

Het zou leuk zijn als Mohammed Khamal ook aan dit rijtje wordt toegevoegd. Hij is alweer een tijdje terug van zijn "vakantie". Hij zou natuurlijk niet misstaan op het Glory tournament.
Ik zag trouwens dat Khamal ook aanwezig was (als toeschouwer) op het Legend gala in Moskou waar Badr tegen Ignashov vocht. Khamal was daar samen met Ivan Hypolite, Warren Stevelmans en Kamal Chabrani naar toe gegaan.

ARMENIA
27-11-2013, 11:25
hell yeah. als hij terug is van zijn vakantie, moet hij zeker meedoen.


Het zou leuk zijn als Mohammed Khamal ook aan dit rijtje wordt toegevoegd. Hij is alweer een tijdje terug van zijn "vakantie". Hij zou natuurlijk niet misstaan op het Glory tournament.
Ik zag trouwens dat Khamal ook aanwezig was (als toeschouwer) op het Legend gala in Moskou waar Badr tegen Ignashov vocht. Khamal was daar samen met Ivan Hypolite, Warren Stevelmans en Kamal Chabrani naar toe gegaan.

Nosferatu187
27-11-2013, 14:49
waarom was khamal dan op vakantie gegaan?

ChingChong
27-11-2013, 14:50
lijkt me sterk dat hij net zoals altijd aan het vechten was aangezien hij zijn linkerhand al meteen had gebroken, waarmee hij dus niet kon jabben wat hij normaal gesproken altijd doet.
Rechts is z'n Jab hand

Mattie73
27-11-2013, 15:02
waarom was khamal dan op vakantie gegaan?

In verband met een knokpartij (of dacht je dat hij echt op vakantie was ;))

Nosferatu187
27-11-2013, 15:04
nee, ik wist de reden niet.

sinds wanneer ga je hier weg voor een knokpartij dan.

cornelus
27-11-2013, 16:30
lol