PDA

View Full Version : 8 NEDERLANDSE KARATETITELS VOOR KARATE & MUAY THAISCHOOL ALKEN



Roger Alken
26-11-2013, 12:35
SPORTSCHOOL ALKEN BESTE KARATESCHOOL VAN NEDERLAND

Tijdens de Nederlandse karatekampioenschappen onder 21 jaar te Apeldoorn hebben de karateka’s van Karate & Muay Thaischool Alken maarliefst 22 prijzen in de wacht gesleept, nog nooit heeft een Limburgse school zoveel prijzen gewonnen op een NK. De Nederlandse kampioenschappen van de KBN (als enige erkend door NOC/NSF) werden over 2 dagen afgewerkt, zaterdag waren de cadetten (14/15 jarigen), junioren (16/17 jarigen) en 18 tot 21 jarigen aan de beurt terwijl zondag de 7 t/m 13 jarigen aan de beurt waren. Maarliefst 14 karateka’s van Alken knokten zich naar de finale, totaal werd 8 keer goud, 6 keer zilver en 8 keer brons gewonnen, Unity ’99 uit Rotterdam en Kenamju uit Haarlem eindigden met 7 keer goud op de gedeelde 2e plaats in het medaille klassement. Trainers/coachen Hub en Roger Alken zijn dan ook zeer trots met dit overweldigende resultaat ook de coachen Theo Zwakhalen, John Lindelauf, Hubert Klesman, Marisca Verspaget, Pascal Cnoops, Maurice Engin en Richard Schippers zijn super trots op hun school.
GOUD EN NEDERLANDS KAMPIOEN 2013:
1.Tyrell Williams in de klasse jongens 8/9 jaar -28 kilo
2.Denzel Engin in de klasse jongens 10/11 jaar +43 kilo
3.Nashka Kuhnen in de klasse meisjes 12/13 jaar -48 kilo
4.Nina van der Weij in de klasse meisjes 12/13 jaar -42 kilo
5.Kaine van der Dussen in de klasse jongens 12/13 jaar -42 kilo
6.Romana Plettenberg in de klasse meisjes 12/13 jaar -55 kilo
7.Julia Schulpen in de klasse junioren dames 16/17 jaar +59 kilo
8.Kaylee Zwakhalen in de klasse -21 jaar dames +60 kilo.
ZILVER EN VICE NEDERLANDS KAMPIOEN:
Iris In de Braek, Demi Oidtmann, Gyano Maurmair, Danique klesman, Michelle Mertens en Jolano Lindelauf.
BRONZEN MEDAILLE|
Fleur de Bruijn, Twan Cnoops, Sammy Schippers, Joanna Verspaget, Naomi Cals, Sheena Stockbroeks, Gian Adriaans en Patrick Mertens

Tony
26-11-2013, 12:47
Roger, meer dan puike prestatie. Goed bezig hoor. Mag je trots op wezen.
Ik had het al gelezen in de diverse regionale media. Top!!

Leventdepevent
26-11-2013, 12:53
Roger en natuurlijk het gehele team Alken nogmaals van harte met het behalen van zoveel titels en prijzen. ik heb zondag zelf een hoop partijen gezien en het was erg mooi om te zien hoe ontzettend goed deze groep met veelal jonge karateka's is.
Tot de volgende keer! osu

Roger Alken
26-11-2013, 13:19
Dank voor jullie mooie woorden Levent en Tony ik ben ook super trots :)

Leventdepevent
26-11-2013, 16:14
Dank voor jullie mooie woorden Levent en Tony ik ben ook super trots :)
osu!
mijn zoon verloor overigens zijn kumite partij (12-13 jaar -55kg), van de latere nr 3, na 4 strafpunten bij een 5-0 achterstand...maar ik ben trots op hem ;)

cobra
26-11-2013, 21:23
Tja Roger als je in Nederland aan karate denkt kom je niet om karateschool Alken heen. Top prestatie.
Felicitatie voor je vechters maar zeker ook voor jouw Roger en je vader Hub (7de Danhouder) en grondlegger van karateschool Alken. :box:

Roger Alken
27-11-2013, 06:15
Dank je Jos voor je mooie woorden, Levent je kunt ook trots zijn op je jongen, hij heeft voor zijn eerste grote toernooi goed gedaan. Osu

Leventdepevent
27-11-2013, 10:39
Levent je kunt ook trots zijn op je jongen, hij heeft voor zijn eerste grote toernooi goed gedaan. Osu
dank je wel, dat vind ik ook. nu een jaartje lekker doortrainen en meer ervaring opdoen op grotere toernooien en volgend jaar verder proberen te komen