PDA

View Full Version : Ajax-fan valt van tribune



Minotauro
26-11-2013, 23:54
Wow, net de foto's gezien. Wat een smerige situatie. Hopen dat hij er boven op komt en niet zo triest sterft. Heb een schijthekel aan Ajax, maar dit heeft niets meer met voetbal te maken.

Willem033
27-11-2013, 00:40
Lekker aan de lsd tijdens een voetbal wedstrijd. Snuggere

Minotauro
27-11-2013, 22:19
Voor duidelijkheid: ben voor Feyenoord.

Reactie op willem: ohja? Jij bent zeker weer zo'n persoon die alles beter weet dan de persoon in kwestie zelf en de politie? Hij zou geduwd zijn na ruzie, overleden zijn, dronken zijn, drugs gebruikt hebben etc. Stel he.. Een van deze deze, of meerdere punten is/zijn waar. Wat dan nog? Verdien je het dan om zo luguber neer te vallen? Met levenslang letsel of zelfs de dood tot gevolg? Ga je even snel schamen. Dit is dieptriest. Denk ook eens aan de impact die het bij de andere toeschouwers heeft. Denk eens na aan die 5 a 10.000 supporters die er direct zicht op hadden. Vrouwen, kinderen, mannen, whatever.. Het is gewoon een zuur ongeluk (ongeacht de omstandigheden). Ik weet in ieder geval dat ik jou nu niet meer serieus kan nemen.

Willem033
28-11-2013, 12:42
Als iemand zijn post begint zoals jij hem begint dan kan je er beter niet tegen ingaan. Is vaak nutteloos.
Maar goed, je bent voor feyenoord en gunt de ajacied beterschap.
als er een 'vind ik leuk' knop op mf zat dan had ik hem voor je ingedrukt.

Ik ben niet iemand die alles beter weet ten eerste.
Ik zit zelf in een groep fanatieke supporters en onderling is er wel eens contact met andere groepen.
mij ia te oren gekomen van jongens van de f side dat hij zwaar aan de lsd zat en dacht dat die een adelaar was.

de Stiep
28-11-2013, 18:20
Hé mannen, ik ben voor die ploeg uit Rotterdam zuid, maar dit is gewoon echt zwaar heavy. Het zal me een roodkoperen rotzorg zijn of die jongen stijf stond van de paddenstoelen, LSD, heroìne, drank of skunk of dat hij gewoon broodnuchter was. Ik hoop echt dat hij hersteld en er weer bovenop komt. precies wat Minotouro ook schreef, je zal maar onbedoeld getuige zijn van zo een gruwelijk ongeluk. Gaat je niet in je koude kleren zitten.