PDA

View Full Version : Ronald Wustenburg als commentator bij glory 11



makavelli
28-11-2013, 22:56
Mijn mond valt net weer open van verbazing. Zit ik naar Ghita vs Anderson Silva te kijken, hoor ik het wustenburg over een
10 voudige ufc kampioen hebben. Hadden we niet verwacht dat Ghita van deze MMA vechter zou winnnen.. Hij doet al vanaf jonge leeftijd 'mai tai'

Hoe kan het dat eurosport hier niemand anders voor vraagt?

blackadder
28-11-2013, 22:57
Misschien is hij heel goedkoop?

Jeru
28-11-2013, 23:00
Hahaha hoorde het ook net langskomen. Je blijft je elke keer weer verbazen.

Leventdepevent
28-11-2013, 23:02
hahaha t is toch onverstelbaar.......misschien kan ie eens samen met wonderboy koert een uitzending presenteren. dan hebben wij iig een hilarische avond

Tony Galento
28-11-2013, 23:06
hij heeft zelfs jaren geleden nog eens live verkondigd dat 'maai taai' de enige juiste uitspraak betrof.

Willem033
28-11-2013, 23:24
Haha ja zou mooi zijn.
zet je je tv aan hoor je u krijgt het commentaar van worstenberg en koekert. Nou dat wordt lachen gieren brullen.

Leventdepevent
28-11-2013, 23:31
Haha ja zou mooi zijn.
zet je je tv aan hoor je u krijgt het commentaar van worstenberg en koekert. Nou dat wordt lachen gieren brullen.
en daarna analyse van sierd de vos.....koekkoek

Nosferatu187
28-11-2013, 23:40
hij heeft zelfs jaren geleden nog eens live verkondigd dat 'maai taai' de enige juiste uitspraak betrof.

wel een taaie is het dan.

sprAe
28-11-2013, 23:53
Ik heb daarna de tv uitgezet. Ik kan er echt niet bij dat hij niet goed weet wie de twee Anderson Silva's zijn. Hij loopt al zo lang mee. Hij had zelfs even kort een talkshow waarbij kickboksen én mma werden behandeld. Misschien was het alleen een pilot, ik kan me herinneren dat in ieder geval Irma Verhoeff te gast was (en waarschijnlijk dus ook Bob)

Soulbringer320
29-11-2013, 01:50
Mijn mond valt net weer open van verbazing. Zit ik naar Ghita vs Anderson Silva te kijken, hoor ik het wustenburg over een
10 voudige ufc kampioen hebben. Hadden we niet verwacht dat Ghita van deze MMA vechter zou winnnen.. Hij doet al vanaf jonge leeftijd 'mai tai'

Hoe kan het dat eurosport hier niemand anders voor vraagt?


hmmmmm, Mai Tai

http://www.scienceofdrink.com/wp-content/uploads/2007/10/mai-tai-_2.jpg

Leventdepevent
29-11-2013, 09:27
hij bedoelde vast deze.....http://img5.bdbphotos.com/images/orig/4/k/4k8epkjxu56965j.jpg?skj2io4l (http://www.whosdatedwho.com/ctn_23470911/cool-is-the-rule-mai-tai/tpx_5944210)

Kemal
29-11-2013, 09:41
hahaha wat een topic!

RedDawn
29-11-2013, 12:21
Waarschijnlijk zullen wel heel veel mensen roepen dat Ronald Wustenburg erbij hoort en zo'n aardige man is.

Maar dit kan toch niet? De sport wordt zo toch niet serieus genomen. Vechters trainen zich de laplazerus, zetten wereldpartijen neer, en dan wordt het commentaar verzorgd door iemand -die al tientallen jaren meeloopt - en er nog de ballen verstand van heeft.

Echt treurig!!

rollermanskunk
29-11-2013, 13:13
Mai Tai?
http://www.marktplaza.nl/images/1/91/nieuwe-single-mai-tai-1400791.jpg

Emilio
29-11-2013, 14:06
Niet gezien, maar dat is inderdaad wel tenenkrommend slecht...

Nou zal het gros van de kijkers waarschijnlijk niks door hebben en het idee hebben gehad dat ze naar iets fantastisch aan het kijken waren! :)

Maar zulke fouten op een toch hele specifieke tak van sport kunnen echt niet.

RedDawn
29-11-2013, 17:29
Mai tai. Hahha!

micha
29-11-2013, 17:35
european champion of the world.........

RedDawn
29-11-2013, 17:37
european champion of the world.........

Hahha. Nog zo'n klassieker. Eigenlijk moeten we een lijstje aanleggen.

Turboknecht
29-11-2013, 17:43
Hoe suf die man het ook altijd weet te brengen, niet te zuinig.

payap
29-11-2013, 17:45
european champion of the world.........

Nou met al die bonden en al die titels die ze erbij verzinnen zal het me geeneens verbazen als die titel nog echt bestaat ook!

cornelus
29-11-2013, 18:02
Mai Tai?Mai Tai :)

http://youtu.be/Tfq3GtS-5lk

En die Ronald Wustenberg... :twak:

(maar eigenlijk wil niemand 'm kwijt ;))

Turboknecht
29-11-2013, 18:53
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?63922-ronald-wustenberg

Maf topic.

marcelt
01-12-2013, 00:03
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128707-Glory-NY-Eurosport-blunder-Ronald-Wustenberg&highlight=wustenberg

anthony kane
01-12-2013, 07:15
Ik vind ronald een top gozer maar ik stond ook echt versteld 😶 dit kan echt niet ook bij het comentaar van slamm sloeg het nergins op

Richelieu
05-12-2013, 09:15
Ik vind ronald een top gozer maar ik stond ook echt versteld  dit kan echt niet ook bij het comentaar van slamm sloeg het nergins op

Ronald is inderdaad een erg aardige gozer, maar dat staat imo los van zijn prestaties als commentator bij Eurosport. Deze fout is natuurlijk echt kansloos, maar vertellen dat Maikel Polanen & Milton Felter een fantastisch promotieduo vormen bij Slamm!! betekend gewoon dat hij totaal niet meer op de hoogte is als beide al meer dan een jaar uit elkaar waren gegaan. Hetzelfde is van toepassing tot Henk Verschuur; commentaar leveren vanuit ervaringen en gebeurtenissen uit het verleden bij actuele uitzendingen en verzuimen zich in te lezen in de huidige situatie! Voor de leek zal het geen ene moer uitmaken wat er verteld word, maar iemand die enigszins bekend is met de sport prikt hier meteen doorheen, en levert dat uitspraken op zoals de topicstarter al opmerkte.

RedDawn
05-12-2013, 10:36
Ronald is inderdaad een erg aardige gozer, maar dat staat imo los van zijn prestaties als commentator bij Eurosport. Deze fout is natuurlijk echt kansloos, maar vertellen dat Maikel Polanen & Milton Felter een fantastisch promotieduo vormen bij Slamm!! betekend gewoon dat hij totaal niet meer op de hoogte is als beide al meer dan een jaar uit elkaar waren gegaan. Hetzelfde is van toepassing tot Henk Verschuur; commentaar leveren vanuit ervaringen en gebeurtenissen uit het verleden bij actuele uitzendingen en verzuimen zich in te lezen in de huidige situatie! Voor de leek zal het geen ene moer uitmaken wat er verteld word, maar iemand die enigszins bekend is met de sport prikt hier meteen doorheen, en levert dat uitspraken op zoals de topicstarter al opmerkte.

Helemaal mee eens. Ronald is zeker een aardig iemand, maar zijn werk als commentator en ringspeaker is gewoon belabberd.

Als ik zo onvoorbereid en slordig zou zijn op mijn werk, wordt ik op staande voet ontslagen. Ik verbaas erover dat Wustenburg en ook Henk Verschuur hun werk schijnbaar niet serieus nemen. Dat is toch minachting voor de vechters, het publiek en de kijkers op tv?

Turboknecht
05-12-2013, 10:40
Helemaal mee eens. Ronald is zeker een aardig iemand, maar zijn werk als commentator en ringspeaker is gewoon belabberd.

Als ik zo onvoorbereid en slordig zou zijn op mijn werk, wordt ik op staande voet ontslagen. Ik verbaas erover dat Wustenburg en ook Henk Verschuur hun werk schijnbaar niet serieus nemen. Dat is toch minachting voor de vechters, het publiek en de kijkers op tv?

Ja, maar hij is zo aardig!! Blijkbaar niet dus. Dat is toch niet aardig, om gewoon schijt aan iedereen te hebben en lekker te cashen met de ene na de andere wanprestatie.

Leventdepevent
05-12-2013, 10:46
aardig of niet, hij wordt in zijn functie als presentator beoordeeld op zijn presenteren en kennis van zaken. dat is gewoon van bedroevend niveau. koert W. lijkt mij verder ook een aardige vent maar als presentator is het gewoon 3x Kut

Turboknecht
05-12-2013, 11:05
Wordt hij eigenlijk wel beoordeeld? Ik bedoel, hij is niet te stoppen. Ze laten hem z'n gang maar gaan jaar in, jaar uit.

Leventdepevent
05-12-2013, 11:21
Wordt hij eigenlijk wel beoordeeld? Ik bedoel, hij is niet te stoppen. Ze laten hem z'n gang maar gaan jaar in, jaar uit.
bedoelde eigenlijk beoordeeld door ons als kijker..........maar verder is ie eigen baas denk ik want hij loopt idd al jaren onzin te verkopen

mokumnised
05-12-2013, 17:40
Kan me het afscheid van Rob Kaman nog goed herinneren, daar was hij echt tenenkrommend slecht. Liep ie ''hoi hoi hoi hoi, hey hey hey hey'' mee te brullen op de beat van het opkomstnummer van Kaman en de aankondiging was echt dramatisch slecht.

Het is echt onkunde. Dat geld ook voor Koert Westerman, die begrijpt er ook echt geen ene moer van. Zet er gewoon een goede commentator op, dit wil je als organisatie toch ook niet?

biggz
05-12-2013, 18:25
Zet Fred Royers maar op zijn plek. Die weet tenminste wat die doet en weet waar die over praat.