PDA

View Full Version : mma kennis gevraagd



carlo1
29-11-2013, 19:16
De eerste mma partij die ik keek is mij altijd bijgebleven. Het moet in 96/97 zijn geweest. Ik denk 1 van de eerste ufc. Ik denk dat er een gracie vocht tegen een worstelaar. Op een gegeven moment maakt volgens mij die gracie een takedown. Gaat in full mount en klemt met zijn benen de armen van de worstelaar langs het lichaam van die worstelaar die op zijn rug ligt. Hierna volgt een ground and pound met vuisten en kopstoten. Gezicht van die worstelaar in paniek en in puin.
Heeft iemand enig idee welke partij dit is??? zou hem heel graag een keer terug willen zien.
NB: volgens mij vocht die mijns inziens gracie met een witte strakke korte broek met 2 zwarte ogen op de achterkant.

Djani
29-11-2013, 19:43
De enige Gracie die ik me kan bedenken die in die tijd in Vale Tudo shorts vocht en mensen ook de tering in sloeg met GNP etc. is Renzo Gracie, maar die vocht niet in de UFC destijds...

breahule
29-11-2013, 21:18
Is dit hem misschien?
Renzo gracie vs phil benedict WCC 1
http://www.youtube.com/watch?v=hYv-m72pLuM

onne1983
29-11-2013, 21:27
Nevermind. Boven me heeft hem al gevonden

carlo1
29-11-2013, 21:35
Ik denk idd dat renzo het was. Heb die partij net zelf ook gevonden, maar dat is hem niet. Was zeker weten een flinke lading kopstoten in het gezicht. Armen langs het lichaam geklemd en dus geen verdediging bij full mount

dennisyzf
30-11-2013, 14:06
was wel een leuk event.... ben spijkers vocht in hetzelfde toernooi, de judo reactie van op je buik gaan liggen zat er volgens mij toen alleen nog wat te veel in.
Zit ook een partij tussen waaruit bleek dat je toentertijd beter geen lang haar kon hebben!

carlo1
30-11-2013, 18:13
was wel een leuk event.... ben spijkers vocht in hetzelfde toernooi, de judo reactie van op je buik gaan liggen zat er volgens mij toen alleen nog wat te veel in.
Zit ook een partij tussen waaruit bleek dat je toentertijd beter geen lang haar kon hebben!

is dat toevallig die partij waarbij die bokser die gast met die blonde haren continue zijn staart vasthoudt?
nb: is er niemand die topicvraag kan beantwoorden, kan ook buiten ufc zijn en hoeft geen gracie te zijn.

ChingChong
04-12-2013, 14:32
Lol 5"6' en 200 lbs

TheSkindo
06-12-2013, 15:26
Die blonde gast was Erik Paulson...en ik las in een interview dat ze m in de verkeerde klasse hadden ingedeelt. (Hij is geen striker)