PDA

View Full Version : Ignacio Capllonch - Taekwondo Kickboxer (2012 Highlight Reel)



Pansier
02-12-2013, 16:40
http://www.youtube.com/watch?v=TKdYM1jiq_c

Djani
02-12-2013, 16:56
Niiiiiiiice

Sadix
02-12-2013, 17:30
gruwelijkkkkkkkkk! echt een vette vette showman stijl!

Guytje
02-12-2013, 17:49
Hassan Kasroui stijltje!!

WIM_de _Echte
03-12-2013, 00:57
Alleen Hassan was effectiever.

pronk
03-12-2013, 02:11
Doet me ook een beetje denken aan Serkan Yılmaz die je hoofd bijna kon scheren met zijn scheen.


http://www.youtube.com/watch?v=TJxVgKy_zGU

Leventdepevent
03-12-2013, 08:22
vet filmpje!!

mario the count
03-12-2013, 09:59
Tof. Behalve het feit dat zijn trappen zoiezo mooi zijn, zijn de lowkicks die hij geeft ook echt uit het boekje.

mister1
03-12-2013, 22:36
Zou dit geen goede aanwinst zijn voor Glory .Altijd leuk om te zien .

mario the count
03-12-2013, 22:44
Zou dit geen goede aanwinst zijn voor Glory .Altijd leuk om te zien .Ik heb het gevoel dat de tegenstander uit de highlight van een ander niveau zijn dan de top 5 van glory. Ik twijfel of hij zulke partijen weg kan zetten tegen topvechters.

Coldcrust
05-12-2013, 01:01
Hassan Kasroui stijltje!!

Het verschil is dat dit een ITF Taekwondo jongen is en de meeste anderen die de overstap maakten afkomstig waren van het WTF. De ITF stijl kenmerkt zich door een (ietsje) betere dekking en (iets) betere stoottechnieken op het hoofd. Deze highlight is prachtig maar zoals iemand al zei,het is sterk de vraag wat het niveau was van de opponenten..ik zag mensen met scheendekkers,dus dat zal geen A klasse zijn geweest. Bovendien betrof het hier highlights..een volledige partij tegen een tegenstander die hem niet de ruimte geeft om zijn indrukwekkende traparsenaal in stelling te brengen kan er heel anders uitzien. Maar mooi is het wel!

mario the count
05-12-2013, 10:56
Het verschil is dat dit een ITF Taekwondo jongen is en de meeste anderen die de overstap maakten afkomstig waren van het WTF. De ITF stijl kenmerkt zich door een (ietsje) betere dekking en (iets) betere stoottechnieken op het hoofd. Deze highlight is prachtig maar zoals iemand al zei,het is sterk de vraag wat het niveau was van de opponenten..ik zag mensen met scheendekkers,dus dat zal geen A klasse zijn geweest. Bovendien betrof het hier highlights..een volledige partij tegen een tegenstander die hem niet de ruimte geeft om zijn indrukwekkende traparsenaal in stelling te brengen kan er heel anders uitzien. Maar mooi is het wel!

Hoe is het eigenlijk met Naoufal , vecht hij nog? Ook een ITF jongen die bij jou traint toch? Die jongen had ook een opvallende stijl in de kickboksring.