PDA

View Full Version : Verzekering voor vechtsport op Nederland



Zaher Thomas
05-12-2013, 00:26
Eerst, ik ben alleen nu nederlands leren zo, een beetje geduld aub.
Tweede, sorry als dit wordt de verkeerd forum

Ik heb mijn eerst wedstrijd op Nederland komende en, wat ik wil weten; het wordt normaal dat de promotee hebben verzekering voor de strijders?
Of moet ik mijn zelf verzekering gebruik?

Bijvoorbeeld, als ik breek mijn kaak, en ik moet ga naar de ziekenhuis, het is de verzekering van de promotie dat ik zal zijn gebruik?
Of het hangt ervan op de promotie? iedere promotie verschillend is?

lopez86
05-12-2013, 00:58
Nee, letsel dat je oploopt zal door je eigen ziektekosten verzekering gedekt (moeten) worden.
Promoters in Nederland, of daarbuiten met uitzondering van de UFC betalen nooit verzekering voor vechters.

Zaher Thomas
05-12-2013, 10:32
Oh echt!
En, een vraag meer.
Op nederland, het wordt mogelijk om te vechten zonder verzekering?
Ik bedoel, het wordt toegestaan of verboden?
De promotie doen een controle van de vechters over hun verzekering of niet?
Een dan wat zal gebeuren wordt de risico van de vechter zelf?

Guytje
05-12-2013, 11:55
Zowel voor jou als voor de promotor zou ik dat toch goed navragen!! Informeer in ieder geval de promotor of de bond dat je geen verzekereng hebt. In België zou je alvast niet mogen deelnemen.

Minotauro
05-12-2013, 12:15
In Nederland en OP de Nederlandse Antillen (bijvoorbeeld). Helpen je meteen even met je grammatica. Goed bedoeld hoor!

Zaher Thomas
05-12-2013, 13:52
Ja, dit wordt de eerst keer dat ik probeer om te ander taal leren.
Echt motherfucker is.

Maar dank jullie wel voor de informatie.
Beter ik niet een letsel ontvangen, ik denk.

Pansier
05-12-2013, 14:35
Ja, dit wordt de eerst keer dat ik probeer om te ander taal leren.
Echt motherfucker is.

Maar dank jullie wel voor de informatie.
Beter ik niet een letsel ontvangen, ik denk.

Beter niemand een letsel ontvangen! ;) Succes met het leren van de Taal!

beau01
05-12-2013, 14:58
Je tekent bij de weging een eigen risicoverklaring.
Je knokt op eigen verantwoordelijkheid.

Coldcrust
05-12-2013, 22:53
Je tekent bij de weging een eigen risicoverklaring.
Je knokt op eigen verantwoordelijkheid.

Dat is bij jou,maar verder teken je zelden iets. Wedstrijden zijn op eigen risico,in nederland is iedereen verplicht verzekerd.

Quato
06-12-2013, 08:33
Het lijkt me toch überhaupt niet verstandig om zonder verzekering rond te lopen, laat staan een vergroot risico op te zoeken door wedstrijden te doen. Gebeurd er iets waar je medische zorg voor nodig hebt in het ziekenhuis, kun je dit vaak nooit zelf betalen en ben je vervolgens de rest van je leven zoet met afbetalen.

Guytje
06-12-2013, 09:42
Het lijkt me toch überhaupt niet verstandig om zonder verzekering rond te lopen, laat staan een vergroot risico op te zoeken door wedstrijden te doen. Gebeurd er iets waar je medische zorg voor nodig hebt in het ziekenhuis, kun je dit vaak nooit zelf betalen en ben je vervolgens de rest van je leven zoet met afbetalen.

x2

Zaher Thomas
06-12-2013, 14:55
Het lijkt me toch überhaupt niet verstandig om zonder verzekering rond te lopen, laat staan een vergroot risico op te zoeken door wedstrijden te doen. Gebeurd er iets waar je medische zorg voor nodig hebt in het ziekenhuis, kun je dit vaak nooit zelf betalen en ben je vervolgens de rest van je leven zoet met afbetalen.

Eigelijk, de situatie specifiek voor mij, wordt dat ik heb verzekering maar, verzekering van Europa; van mijn land.
Niet specifiek Nederlands verzekering.
Mischein jullie weten de E111 soort verzekering?
Het is alleen voor echt noodgevallen, maar beter dan niks.

Maar, een interessant verhaal dat ik lees op de website mma.tv
Het zegt dat der was een man dat hebt getraind op Nederland, maar nu hij bent op American Top Team.
Altijd wanneer hij was op Nederland, hij vocht zonder verzekering.
De man die vertelde deze verhaal, zeg dat wanneer hij kwam naar ATT, hij werkte drie jaar heel zwaar voor geld, zo hij kun operatie hebben op hij knie.
Dat blessure was van een wedstrijd dat hij gehad op Nederland wanneer hij was zonder de verzekering.

Zo ja, ik weet het is heel belangerijk om te verzekering hebben.
Alleen, mijn eerst vraag was dat, ik dacht sommige van deze promoties bieden dekking voor de strijders maar, blijkbaar niet.

Anderson
06-12-2013, 15:12
Nee ik snap ook niet de vergelijking met Nederlands mma of kickboks promotor en de UFC.

lopez86
06-12-2013, 15:42
Eigelijk, de situatie specifiek voor mij, wordt dat ik heb verzekering maar, verzekering van Europa; van mijn land.
Niet specifiek Nederlands verzekering.
Mischein jullie weten de E111 soort verzekering?
Het is alleen voor echt noodgevallen, maar beter dan niks.

Maar, een interessant verhaal dat ik lees op de website mma.tv
Het zegt dat der was een man dat hebt getraind op Nederland, maar nu hij bent op American Top Team.
Altijd wanneer hij was op Nederland, hij vocht zonder verzekering.
De man die vertelde deze verhaal, zeg dat wanneer hij kwam naar ATT, hij werkte drie jaar heel zwaar voor geld, zo hij kun operatie hebben op hij knie.
Dat blessure was van een wedstrijd dat hij gehad op Nederland wanneer hij was zonder de verzekering.

Zo ja, ik weet het is heel belangerijk om te verzekering hebben.
Alleen, mijn eerst vraag was dat, ik dacht sommige van deze promoties bieden dekking voor de strijders maar, blijkbaar niet.

Het is zeker geen onverstandige vraag, beter nu vragen dan later erachter komen en gezeik hebben met je gezondheid.
Hier in Nederland is verzekering vanzelfsprekend, we vergeten af en toe dat dat in de rest van de wereld niet zo is.