PDA

View Full Version : Ilona Wijmans vs Denise Kieholtz *update met uitslag protest*



killerboy
08-12-2013, 18:52
12 januari 2014 vechten deze 2 dames tegen elkaar op het Enfusion Live gala in Alkmaar , dit zijn op dit moment de 2 beste dames kickboksers van Nederland . Wie gaat deze partij winnen?

Richelieu
08-12-2013, 20:17
Wijmans, harde knokker met een knock out punch (oa vs Aleide Lawant)

Leventdepevent
08-12-2013, 20:54
wijmans!!

Willem033
08-12-2013, 22:33
Ik denk dat Ilona vrij makkelijk gaat winnen.

payap
08-12-2013, 23:17
Welk gewicht is dit gevecht eigenlijk? Ilona vecht over het algemeen toch een stuk zwaarder dan Denise.

pavani
08-12-2013, 23:37
Als ik het goed heb ik 57kg.

de Stiep
09-12-2013, 07:35
Ilona, geen twijfel mogelijk.

killerboy
09-12-2013, 10:23
Deze partij zal gaan om de Enfusion wereld titel tot 57kg

Kemal
09-12-2013, 10:37
wel een leuke partij. Het zou best kunnen dat Denise de winst gaat pakken

rollermanskunk
08-01-2014, 14:25
Interview “Miss Dynamite” Denise Kielholtz

Aanstaande zondag staat “Miss Dynamite” Denise Kielholtz in de ring tegenover de huidige wereldkampioene bij ENFUSION Ilona Wijmans. Denise won de laatste twee edities van de TV reality show bij Enfusion, namelijk Trial of the Gladiators en Search for the Superpro. Nu gaat het om de wereldtitel van Enfusionin de klasse van -57kg bij de dames. Hieronder een aantal vragen die onze collega’s van www.staredown.nl (http://www.staredown.nl) aan Denise hebben gesteld, een paar dagen voor haar partij.
http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads/2014/01/Kielholtz-682x1024.jpg
Wat vind je van het huidige niveau in het kickboksen? En wie is je grootste concurrente (nationaal en internationaal), en waarom juist diegene?
Het huidige niveau in het kickboksen ligt in Nederland hoger dan in andere landen. Ik ben trots om te zeggen dat de beste kickboksers uit Nederland komen. Verder zijn er geen namen die ik kan opnoemen die mijn grootste concurrentie zijn. Ik zie iedereen die tegenover mij staat in de ring als een grote concurrent, eentje die mijn winst wil afpakken. In Kickboksen ligt winnen en verliezen heel dicht bij elkaar; of je nou een grote naam tegenover je heb staan of iemand die net komt kijken, een rake klap of trap ligt in een klein hoekje en is het risico van deze sport. Daarom zie ik iedereen als een concurrent die tussen de touwen in de ring met me staat.
Je laatste partij was alweer een tijdje geleden, hoe komt het dat je de afgelopen maanden niet hebt gevochten?
Mijn laatste partij was in Thailand, daar vocht ik op 11 september. Ik heb er voor de tweede keer het Enfusion toernooi gewonnen. Dit keer vocht ik als invaller. Dit was eigenlijk niet eens mijn gewichtsklasse was maar ik hou van uitdagingen, dus ben ik hals over kop en ongetraind naar Thailand gevlogen om deel te nemen aan het reality programma Enfusion.
Daarna was het de bedoeling dat ik in november in Finland zou vechten maar helaas ging dit gala niet door. Daarnaast zijn er op dit moment geen andere tegenstanders die me boeien waar ik tegen zou willen vechten. Toen 12 januari vast stond, heb ik me na Thailand volledig hierop gefocust.
Je bent nu al 2x coach geweest bij Enfusion en je hebt er zelf ook gevochten. Wat vind je leuker? Het trainen/coachen of zelf trainen voor een partij?
Ik vind het trainen voor me zelf natuurlijk leuker!! Het is leuk om te coachen, maar zelf in de ring staan als vechtster inspireert mij op dit moment het meest. Naast het vechten heb ik ook mijn eigen judo school DeniSport, waar ik met alle plezier kinderen judo les geef in Almere. En verder geef ik ook personal-training bij Rocky fit. Het trainen van mensen vind ik ook nog steeds hartstikke leuk en daar ben ik ook dagelijks mee bezig, maar me eigen trainingen hebben toch meer prioriteit.
Je hebt een judo achtergrond. Bij de UFC zie je dat Ronda Rousey tot superster wordt gebombardeerd en dat MMA bij dames steeds populairder wordt. Er is zelfs een speciale damesdivisie nu bij de UFC. Heb jij er nooit serieus over nagedacht om MMA te gaan doen? Dat je de stap zou maken van het kickboksen naar MMA, net als bijvoorbeeld Germaine de Randamie? Of dat je het zou combineren en het beide blijft doen?
Nou toevallig staat op de planning dat ik na deze partij me ook meer gaan focussen op mijn grondwerk. Mijn grote droom is namelijk om ooit in een octagon te vechten. MMA staat dus zeker op mijn verlanglijstje in de toekomst. Judo is mijn achtergrond, dus MMA heeft altijd al een aantrekkingskracht op me gehad, alleen heb ik er nooit echt tijd voor gehad. Na deze partij ga ik me dus wel meer richten op het ‘MMA spelletje’.
Je komt uit in verschillende gewichtsklassen �n je vecht op verschillende regels (lees: Enfusion en FMT). Op welk gewicht en welke regels vecht je het liefst? Kom je nog uit voor Mousid Gym? Zo ja, .waarom is Mousid voor jou de beste trainer?Ja, ik kom nog steeds voor Mousid Gym uit en blijf dat ook doen. Mousid is voor mij de beste trainer, omdat hij me niet alleen fysiek en technisch gezien beter maakt, maar ook mentaal maakt hij me onverslaanbaar! Hij brengt mij elke training tot het uiterste en laat me zien dat ik me doelstellingen nog veel verder kan leggen. Verder heb ik een geweldige bokstrainer, Gerald Noorden. Die hoort ook bij Team Mousid. En niet alleen Mousid zelf, maar heel Mousid Gym staat achter me en steunen me door dik en dun. En naast Mousid Gym heb ik ook nog me vriend natuurlijk, Hesdy Gerges, die mij door dik en dun steunt! Kortom; ik heb de beste trainers, mijn vriend en mijn familie die me enorm steunen, dus kom niks tekort.


Enfusion organiseert steeds vaker gala’s in binnen- en buitenland en steeds meer mensen kennen het. Waar zie jij EnfusionLIVE over een jaar of 3?
Ik zit zelf onder het management van Enfusion en ben heel erg tevreden over de gang van zaken en de evenementen die ze organiseren. Ook wat ze doen voor het dames-kickboksen. Elk gala staat er wel een dames-partij op het hoofdprogramma. Ik denk en hoop dat Enfusion over 3 jaar naast Glory een van de grootste vechtsportorganisaties van de wereld is en nog meer �n grotere evenementen kan organiseren, wereldwijd.

Je vecht op 12 januari de hoofdpartij tegen Ilona Wijmans, de huidige kampioene. Wat verwacht je van deze partij?
Ik verwacht dat het een knal partij gaat worden!
http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads/2014/01/Wijmans-vs-kielholtz.jpg

rollermanskunk
08-01-2014, 14:54
Laatste vraag: Waarom stap jij 12 januari als winnares �n de nieuwe kampioene uit de ring?
Kijk, in eerste instantie was die titel al voor mij bedoeld maar vanwege 2 gala's waar ik al stond geboekt, heb ik toch in Nederland gevochten voor mijn wereldtitel. Zij mocht in in mijn plaats gaan en heeft toen gewonnen. Maar nu kom ik weer terugeisen wat voor mij bedoeld was: DIE ROZE BELT EN DE BIJBEHORENDE WERELDTITEL!!

Sadix
08-01-2014, 17:01
Denise man !!!!!!!

jantje11
12-01-2014, 22:32
Wijmans gewonnen bij decision zie ik net voorbij komen op Facebook. ! Gefeliciteerd bij deze !!

Willem033
12-01-2014, 22:51
Wijmans gewonnen bij decision zie ik net voorbij komen op Facebook. ! Gefeliciteerd bij deze !!

Ik las het ook Jantje, maar las ook dat het een discutabele beslissing was.
Hoop dat er snel beelden online komen.
Had al wel verwacht dat Ilona zou winnen maar lees hier en daar dat Denise de winst had verdiend.

jantje11
12-01-2014, 22:54
Ik las het ook Jantje, maar las ook dat het een discutabele beslissing was.
Hoop dat er snel beelden online komen.
Had al wel verwacht dat Ilona zou winnen maar lees hier en daar dat Denise de winst had verdiend.

Oke dat heb ik niet meegekregen maar ben dan inderdaad wel benieuwd wat er precies is gebeurt.

Richelieu
12-01-2014, 23:18
Ik las het ook Jantje, maar las ook dat het een discutabele beslissing was.
Hoop dat er snel beelden online komen.
Had al wel verwacht dat Ilona zou winnen maar lees hier en daar dat Denise de winst had verdiend.

Was overigs een split decision! Dit is wel zo'n partij waar nog lang over nagepraat kan gaan worden. Vond het zelf ook uiteindelijk meer richting Wijmans kant op gaan, met name vanaf de derde ronde. Kielholtz scoorde met haar "Judo style take-downs", dat mag bij Enfusion, maar geen idee hoeveel impact het echt heeft op de scorekaarten van de juryleden (FIMAC overigens). Overal vond ik Wijmans beter, hoewel het net zo makkelijk een draw geweest had kunnen zijn. Ook in dat geval had Wijmans haar titel gehouden. Wat wel als een paal boven water staat is dat de organisatie wel haar verwachtingen heeft waargemaakt door te roepen dat men de beste damespartij sinds lange tijd had staan! Het was vijf ronden lang vuurwerk en dat zie je niet vaak.

Richelieu
12-01-2014, 23:32
Onderstaand verslag van de partij is geschreven door een MF lid die tevens twee kaarten had gewonnen tijdens onze Enfusion actie;


Hoofdpartij. Kijken of Ilona het gewichtsverlies kan handelen. En of Denise met de power van Ilona om kan gaan. Leuke sfeer in zaal! Staat hier echt iets op het spel. Overigens prima gala hier, leuke sfeer, leuke partijen, catering prima. Overigens heeft de dame achter de bar liever geen kontjes (als je dit leest weet je het wel ). Ronde 1: links middenschop rood, judoworp blauw. Frontkick blauw, stoten blauw op rood. Lowkick rood. Denise gaat voor judoworpen. Links hoek blauw. Linksdirect in combi rood. Beide respect voor elkaar. Rechtse directe Denise hard. Ilona te afwachtend nu. Denis stapt in en werpt. Mag op deze regels. Links direct low kick Ilona. Bokscombi Denise. Deze ronde overtuigend Denise naar mijn mening. Blonde ringgirl nu in leuk glitterpak! 3 vrouwen in ring altijd leuk! 2e ronde: Ilona staat al klaar te springen. Ilona faked aantikken en geeft frontkick, onsportief. Bokscombi Denise. Links van Ilona erop. Judo van Denise. Afwachtend beide. Instappende Denise rechts direct er vol op. Rechtse direct na linksr opstoot hard van Ilona, Ilona zot er nu beter in. Mooie frontkick Denise. Boksend is Denise naar mijn idee beter. Achterwaartse schop mis van Ilona.

3e ronde: de meiden zijn volgens mij geen stapvriendinnen.... Ilona staat alweer. En daar hb je Denise. Clinch met knie en worp van Denise. Rechtse harde hoek van Ilona met leverstoot na. Veel los over en weer. Rechts hard van Denise. Backfist mooi van Denise. Ilona low kick rechts. Linkse harde jab Ilona. Over en weer, gaat nu gelijk op deze ronde. Worp van Denise. 4e ronde: Backfist mis van Denise. Ilona drukt. Publiek viert feest! Ilona drukt! Spetters over en weer, wat een treffers en harde meiden zeg. Ilona raakt Denise hard. Jab Denise. Frontlick Denise, Ilona op kont. Slagenwisselingen!!! Powerrrrrrr.... Harde stoten Ilona, Ilona drukt! Denise slaat Ilona hard, Ilona komt hard terug. Deze meiden knokken harder dan alle boys hiervoor! Wat een spetterpartij! Nog 1 ronde! 2 winnaars nu al wat mij betreft! 5e ronde! Nu wacht Denise op Ilona! Rechtse hoek Ilona hoog. Denise erin, beide wachten op counter. Hoge schop Ilona, Denise glijd uit. Ilona wil 8 tellen. Ilona sterker deze ronde. Achterwaartse schop hoog van Ilona, judoworp Denise. Denise heeft zwaar... Combinatie Ilona, Judoworp Denise. Einde partij.... Ilona loopt met handen hoog. Julie Kitchen in de ring... Tromgeroffel..... Tttttrrrrrrrrrrr.... Mo Jaraya fighter of the evening... Tromgeroffel weer aan.... Tttttrrrrrrrr..... Winnaarrrrrrr: Ilona Wijmans

rollermanskunk
13-01-2014, 00:09
Close fight, Denise had meer heupworpen maar Ilona was met name in de laatste 2 rondes dominanter. Een draw was denk ik beter op z'n plaats geweest. Ik zeg: rematch

rollermanskunk
13-01-2014, 00:43
http://distilleryimage4.ak.instagram.com/e26eb6687bcf11e3b975127e47281068_8.jpg

blade
13-01-2014, 06:42
http://distilleryimage4.ak.instagram.com/e26eb6687bcf11e3b975127e47281068_8.jpg


kijk hoe blij ze is ze heeft gewoon gewonnen geneuzel altijd:lol:

Jones
13-01-2014, 08:37
Maar als het volgens sommige van jullie een draw had moeten zijn dan heeft Ilona alsnog gewonnen als titelhoudster.

of zie ik dat verkeerd?

marcelt
13-01-2014, 08:55
Was een close call, maar ik vond Ilona de betere vechtster. die meer gescoord had. Het was idd. split decision. Denise was in ieder geval niet overtuigend de betere om de titel mee naar huis te nemen. Rematch is bij dit soort partijen altijd mooi.

faro
13-01-2014, 10:27
Wat een gelul zeg !!! Ilona is gewoon een terechte winnaar. Als Denise (of mensen om haar heen) dachten dat het een close verhaal was, dan betekend dat dat je dus gewoon harder en beter had moeten knokken.

Ilona "Gefeliciteerd" !!!! Wat een top prestatie.

RedDawn
13-01-2014, 10:56
Was overigs een split decision! Dit is wel zo'n partij waar nog lang over nagepraat kan gaan worden. Vond het zelf ook uiteindelijk meer richting Wijmans kant op gaan, met name vanaf de derde ronde. Kielholtz scoorde met haar "Judo style take-downs", dat mag bij Enfusion, maar geen idee hoeveel impact het echt heeft op de scorekaarten van de juryleden (FIMAC overigens). Overal vond ik Wijmans beter, hoewel het net zo makkelijk een draw geweest had kunnen zijn. Ook in dat geval had Wijmans haar titel gehouden. Wat wel als een paal boven water staat is dat de organisatie wel haar verwachtingen heeft waargemaakt door te roepen dat men de beste damespartij sinds lange tijd had staan! Het was vijf ronden lang vuurwerk en dat zie je niet vaak.

Met haar judo achtergrond zie ik Kielholz het liefst op shootboxing of MMA regels.

faro
13-01-2014, 13:09
Hesdy wil ook nog even reageren op Facebook !!! Hij zegt: Iedereen om hem heen vond dat Denise had gewonnen.
Dat komt omdat ze je vriendin is Hesdy. Als je had willen winnen, had je harder moeten knokken.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de partij! Iemand een link?

onne1983
13-01-2014, 14:11
Wat een gelul zeg !!! Ilona is gewoon een terechte winnaar. Als Denise (of mensen om haar heen) dachten dat het een close verhaal was, dan betekend dat dat je dus gewoon harder en beter had moeten knokken.

Ilona "Gefeliciteerd" !!!! Wat een top prestatie.

Kom op, mensen mogen het toch discutabel vinden?
Dat verhaal van harder trainen kan je ook omdraaien, Als Ilona deze discussie had willen voorkomen had ze ook maar harder en beter moeten trainen.
Ik had de partij ook voor Denise gescoord, maar vond het close genoeg dat ik niet verbaasd over de uitslag was.

De eerste 3 rondes vond ik dat Denise meer punten had gemaakt. Maar de laatste 2 rondes gaf Ilona wel echt een pak slaag aan Denise.

blade
13-01-2014, 15:33
tuurlijk mogen mensen het discutabel vinden maar het veranderd niks aan de uitslag gelul in de ruimte!!

faro
13-01-2014, 15:33
Dan is het toch gelul ?? Als je zelf al zegt dat Ilona na 3 rondes toch nog ff in 2 rondes een pak slaag aan het uitdelen is, dan is elke discussie te veel. Ja je had harder moeten knokken of je kunt niet beter ( Met alle respect, maar er is altijd wel iemand beter) maar dan moet je gewoon je verlies slikken.

rollermanskunk
13-01-2014, 15:47
Hesdy wil ook nog even reageren op Facebook !!! Hij zegt: Iedereen om hem heen vond dat Denise had gewonnen.
Dat komt omdat ze je vriendin is Hesdy. Als je had willen winnen, had je harder moeten knokken.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de partij! Iemand een link?

Vanavond komt er een fotoverslag met een aantal video's.

The Doctor
13-01-2014, 19:23
En vanavond exclusieve beelden voor mixfight.

payap
13-01-2014, 20:03
Benieuwd naar de beelden want begrijp een schitterende knokpartij geweest.

rollermanskunk
13-01-2014, 21:10
Small recap:

http://www.youtube.com/watch?v=ygnP8iAlpwo&list=UUllC7ASZ4GYGk0KSgXTaQ8A

lopez86
13-01-2014, 21:21
Nou ik hoor het alweer.
Die dames partij moet dus gewoon een rematch komen.

Wheelie
13-01-2014, 21:29
Ik krijg net te horen dat er officieel protest ingediend is.

Ook krijgen wij van Enfusion de beelden dus ik verwacht dat we deze vanavond en anders morgen op de site zetten.

rollermanskunk
13-01-2014, 22:28
Hier nog wat korte clips:

http://www.youtube.com/watch?v=Uwro0FkOBtA&list=UU4a3_uTRSAph3nT2gaY7yDA

rollermanskunk
13-01-2014, 22:30
http://www.youtube.com/watch?v=1QK8R8-z5VQ&list=UU4a3_uTRSAph3nT2gaY7yDA

rollermanskunk
13-01-2014, 22:31
http://www.youtube.com/watch?v=-t3kTCujEdw&list=UU4a3_uTRSAph3nT2gaY7yDA

rollermanskunk
13-01-2014, 22:31
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6GKqbq4-85M&list=UU4a3_uTRSAph3nT2gaY7yDA

payap
14-01-2014, 17:24
Full fight:


http://www.youtube.com/watch?v=w30Rb3ag0uY

Nosferatu187
14-01-2014, 17:35
thanks ff kijken jack.

Nosferatu187
14-01-2014, 17:43
wtf zegt die commentator in de video hesdy gerges is de vriend van denise?

Nosferatu187
14-01-2014, 17:44
het is gewoon waar ook: https://www.facebook.com/denise.kielholtz

Wheelie
14-01-2014, 18:00
wtf zegt die commentator in de video hesdy gerges is de vriend van denise?

Dat was toch al lang bekend ;)

jantje11
14-01-2014, 18:26
het is gewoon waar ook: https://www.facebook.com/denise.kielholtz


Jij bent wakker zeg 😒😒😰😰

Wheelie
14-01-2014, 19:09
Nu ik de beelden gezien heb vind ik dat Denise gewonnen heeft

Nosferatu187
14-01-2014, 19:11
Jij bent wakker zeg ��������

kan toch dat ik het niet wist of niet dan.

Pahlavan
14-01-2014, 19:47
Ik heb zojuist de beelden gezien en ik vind toch echt dat Denise had gewonnen.

Mexicano
14-01-2014, 21:16
Denise is bestolen en was overduidelijk een winst voor Denise!!

Nosferatu187
14-01-2014, 21:33
op het einde kwam illona super hard waarschijnlijk heeft dat de jury beinvloed.

mario the count
14-01-2014, 21:57
op het einde kwam illona super hard waarschijnlijk heeft dat de jury beinvloed.

Juist de jury moet zo professioneel zijn dat ze daar overheen kunnen kijken.

lopez86
14-01-2014, 22:34
Mooie partij van beide dames.
Ik ben niet affiliated met 1 van beide maar moet toch echt zeggen dat Denise de eerste 3 rondes zwaar overtuigend heeft gewonnen, en dus ook de partij.

Nosferatu187
14-01-2014, 22:37
Juist de jury moet zo professioneel zijn dat ze daar overheen kunnen kijken.

normaal gesproken wel het was ook een split decision, ik hoopte stiekem ook op illona dus ben wel blij met de uitslag.

RedDawn
14-01-2014, 23:13
Denise is echt bestolen! Ze won de eerste 4 rondes. Alleen de laatste ronde ging in mijn mening naar Ilona.

MRV
14-01-2014, 23:35
Een erg leuke partij. En volgens mij is er sowieso niemand "bestolen"... Was een close call.

Nosferatu187
14-01-2014, 23:53
ik vind ook van niet.

mario the count
15-01-2014, 07:40
Hoe dan ook zou een rematch wel op zijn plaats zijn. Al is het alleen maar om het publiek een plezier te doen, want knokken kunnen ze beide wel.

Sadix
15-01-2014, 13:03
toch had ik hem aan denise gegeven. Vond dat ilona iets te weinig deed in de vroegere rondes.

faro
15-01-2014, 13:53
Als het gelijk op gaat, en Ilona toch nog even in de laatste ronde goed raakt met een trap naar het gezicht (Ik denk gewoon een KD voor Ilona) dan snap ik niet waar een paar mensen moeilijk over doen. Ilona vocht naar voren + KD = winst in een gelijke wedstrijd. En ja Denise heeft in de eerste 2 ronde beter en slimmer gevochten, maar Denise begon van ronde 3 absoluut de mindere te zijn.

Myny
16-01-2014, 12:22
Een kickdown telt alleen als de scheidsrechter hem geeft. Ik vond hier gewoon een win voor Denise na een mooie partij.

onne1983
16-01-2014, 12:35
Als het gelijk op gaat, en Ilona toch nog even in de laatste ronde goed raakt met een trap naar het gezicht (Ik denk gewoon een KD voor Ilona) dan snap ik niet waar een paar mensen moeilijk over doen. Ilona vocht naar voren + KD = winst in een gelijke wedstrijd. En ja Denise heeft in de eerste 2 ronde beter en slimmer gevochten, maar Denise begon van ronde 3 absoluut de mindere te zijn.Jij hebt jouw Kickboks kennis zeker opgedaan bij Koert W. op RTL7? Scheids geeft geen 8 tellen en dus telt dat ook niet mee in de scores.

Verder ging het niet gelijk op. De eerste 3 rondes pakte Ilona bijna geen punten en werd ze weggetikt en geworpen door Denise. Ilona kwam redelijk terug maar wel te laat.

faro
16-01-2014, 16:00
Vecht je zelf? en is lezen moeilijk?

1. Er staat ook " ik denk " Dat betekend niet dat ik zeg dat hij die 8 tellen heeft gegeven, maar dat had wel op zijn plaats geweest.
2. Het werpen telt niet zo zwaar als het aanvallen en werkelijk stoten en trappen geven.

Kom eens bij deze Koert W. in de ring staan !!! Dan weet je waar de kennis vandaan komt.

En titelhouder heeft altijd voordeel. Maar dat is in veel situaties zo.... ( helaas )

Nosferatu187
16-01-2014, 16:04
dat was ik ook nog eens vergeten eigenlijk had zij toch 8 tellen moeten krijgen.

onne1983
16-01-2014, 16:28
Vecht je zelf? en is lezen moeilijk?

1. Er staat ook " ik denk " Dat betekend niet dat ik zeg dat hij die 8 tellen heeft gegeven, maar dat had wel op zijn plaats geweest.
2. Het werpen telt niet zo zwaar als het aanvallen en werkelijk stoten en trappen geven.

Kom eens bij deze Koert W. in de ring staan !!! Dan weet je waar de kennis vandaan komt.

En titelhouder heeft altijd voordeel. Maar dat is in veel situaties zo.... ( helaas )

Nee ik vecht niet zelf, maar ik heb wel 2 k-1 DVD's.
Maar ik reageerde op de opmerking "Ilona vocht naar voren+KD =Winst in een gelijke partij"
Daar maak ik uit op dat jij de KD meetelt. (kennelijk begrijp ik je verkeerd)
Maar ik stop met deze discussie, jij had je mening al klaar voor je de partij gezien had, dus je zal wel iets tegen Denise hebben.

Ik hoop dat er een rematch komt want ik vind beide dames toppers en hebben beide een wereldpartij neergezet.

faro
16-01-2014, 17:05
Klopt, beide zijn inderdaad toppers.
En eerlijk gezegd denk ik dat 2 zaken heel belangrijk zijn geweest in de winst voor Ilona.
Ilona was titelhouder en Ilona heeft Denise goed geraakt waar ze dan inderdaad geen 8 tellen voor heeft gekregen.

Nee ik heb niets tegen Denise, maar heb blijkbaar de wedstrijd met een ander oog bekeken.

payap
16-01-2014, 17:13
Van de site van Enfusion. Wellicht om er naast te leggen:

http://www.enfusion-tv.com/live/enfusion-rules/



CLOTHING AND (protective) EQUIPMENT:

Shorts (Thai boxing) pants and boxing gloves (8oz under 70kgs 10oz above).

Gum shield and groin protector.

Vaseline only on face, not on neck, shoulders or other body parts.


DURATION OF THE FIGHTS:
A class : 3 x 3 minutes , 1 minute pause between rounds and MAXIMUM one extra round if scored draw.
Title fight : 5 x 3 minutes , 1 minute pause between rounds. No extra round if scored draw.
In case of a draw in a championship fight the champion will keep the belt , if the title is vacant a winner must be decided.
OFFICIALLY PERMITTED TECHNIQUES AND FOULS:
PERMITTED:
Punches (fist) to: head, front and side upper body, front and side.
Kicks (foot) to: head, front and side neck, chest, stomach and side body.
Kicks (shin) to: inside and outside upper leg (low kicks) head, neck, chest, breast and body (round kicks).
Knees to: head, breast, side body, stomach and legs.
Back fist or spinning back fist.
Leg sweeps, trips, judo and hip throws (feet must be on canvas on a throw no other parts to the body).
Clinch work is allowed as long as the play is active and seen working between two combatants, the referee decides whether to break if the action is not flowing.


Push kick to the thigh.
FOULS:
Clinching and holding to avoid the fight without striking.
Head butts.
Use of elbow strikes.


Push kick to the knee.
All techniques directed at the groin.
Clinching in the lower back.
Punching with the inside of the gloves.
Continuing the fight after the command “break” or “stop” from the referee.
Continuing the fight when an opponent is (partially) outside the ropes.
Continuing the fight when an opponent is completely down or has contact with the ground with other parts of his body than his feet.
Biting, spitting, sticking fingers in the eyes of an opponent, avoiding to fight, failing to behave like a good sportsman.
Approaching, attacking an opponent with the head held too low.
Simulating being hit by a foul technique (like a low blow).
Not obeying the instructions of the referee.
Suplex or belly to back throws.


Choke , guillotines or any submissions attempt holds.


Wrestling style takedowns also known as “shoots”


If a fighter commits one of the above mentioned fouls he will be warned; If he repeats the foul or commits a grave foul, he shall receive an Official Warning (OW). 3 times an OW = disqualification.


AWARDING OF POINTS:
All effective techniques with impact are counted as scores; pro round the scores will be counted and awarded in 10-9 point-system, and 10-8 if the fight is very much one way. A knockdown is minus 2, two knockdowns is 10-7 and three knockdowns in a single round to the same opponent the fight is deemed over.
If the score is equal, the points will be given to the most aggressive fighter with hard techniques and damage infliction.
An Official Warning (OW) = 1 point deduction. An Eight-Count, is a two point deduction. Kicks to the arms count as points.
Official Warning (yellow card) = minus 10% wages pro card.

WEIGHT CLASSES:

MAN: -60 kg, -63 kg, -67 kg, -70 kg, -75 kg, -80 kg, -85 kg, -90 kg, -95 kg and open class (Heavy Weight)

WOMEN: -54 kg,-57 kg, -61 kg, -64 kg and open class

Wheelie
24-01-2014, 13:00
In een reactie op het protest van Denise Kielholtz op het gevecht Enfusion tegen Ilona Wijmans van 12 januari j.l. wil Team Ilona Wijmans van Manhoef Fight & Fitness meedelen:
Wij begrijpen de grote teleurstelling van Denise in het prachtige gevecht wat zij en Ilona hebben geleverd. Over de uitslag van de partij zijn de meningen verdeeld. Sportief zoals we zijn willen we Denise een rematch aanbieden op 25 mei a.s in een viermanstoernooi op K-1 regels op het Kings & Queens gala met een grote geldprijs in het verschiet.
Team Ilona Wijmans
Manhoef Fight & Fitness

mario the count
24-01-2014, 14:16
In een reactie op het protest van Denise Kielholtz op het gevecht Enfusion tegen Ilona Wijmans van 12 januari j.l. wil Team Ilona Wijmans van Manhoef Fight & Fitness meedelen:
Wij begrijpen de grote teleurstelling van Denise in het prachtige gevecht wat zij en Ilona hebben geleverd. Over de uitslag van de partij zijn de meningen verdeeld. Sportief zoals we zijn willen we Denise een rematch aanbieden op 25 mei a.s in een viermanstoernooi op K-1 regels op het Kings & Queens gala met een grote geldprijs in het verschiet.
Team Ilona Wijmans
Manhoef Fight & Fitness
K1 regels, dan heeft denise niet het voordeel van haar worpen.

Nosferatu187
24-01-2014, 14:27
dat is dan jammer voor haar.

Willem033
24-01-2014, 14:41
Ja idd.
Als ze voordeel van haar worpen wil hebben moet ze gaan judoën.

mario the count
24-01-2014, 17:20
dat is dan jammer voor haar.Dat zou idd een beetje
jammer voor haar zijn. Wel slim van wijmans haar team om haar op K1 regels uit te nodigen voor een rematch. Ik zou
me met haar achtergrond gaan richten op MMA.

Slome
01-02-2014, 23:44
Facebook Denise:

"Gerechtigheid BAM!!"

Facebook Bert Kielhotz:

DENISE KIELHOLTZ terechte wereld kampioen -57 kilo enfusion . gefeliciteerde denise en mousid


het bezwaar van de kan van Mousid gym is dus gehonoreerd. Ben benieuwd naar de offciele berichtgeving.

Wheelie
02-02-2014, 20:04
Klopt, Denise is uitgeroepen tot winnaar

Willem033
02-02-2014, 22:05
Kan niet wachten op de rematch op k1 regels

Slome
02-02-2014, 22:21
Kan niet wachten op de rematch op k1 regels

zou me niets verbazen als deze nu niet doorgaat btw

Willem033
02-02-2014, 22:24
Waarom niet slome?

Nosferatu187
02-02-2014, 23:03
omdat hij te sloom is.

Minotauro
02-02-2014, 23:20
Huh wat is er nou precies gebeurd na afloop? Ilona kreeg de overwinning en die is nu terug gedraaid en nu heeft Denise de overwinning gekregen?

Nosferatu187
02-02-2014, 23:42
ja

Slome
03-02-2014, 04:23
Omdat ilona een rematch voorstelde, op k-1regels die op papier in haar voordeel zouden zijn. Tis nu aan Denise om hierop integaan (natuurlijk) lijkt mij

Willem033
03-02-2014, 12:12
Ok op die manier.
Ja we zullen het zien.
Als Denise een beetje lef toont dan geeft ze haar die rematch oo k1 regels.

Nosferatu187
03-02-2014, 14:00
I cry everytime.

Richelieu
03-02-2014, 15:49
Goedemiddag mensen, bewust gewacht met inhoudelijk op mijn partij tegen Ilona wijmans in te gaan voordat de uitslag van het protest binnen was. Die is nu binnen en zoals de meesten van jullie onderhand wel weten is de uitslag terug gedraaid en ben ik nu alsnog de wereld enfusion kampioen 57- zoals t eigenlijk al meteen hoorde te zijn vonden mijn team en vele mensen samen met mij! Mijn team heeft protest ingediend omdat wij vonden dat de uitslag niet klopte. Nu het protest is behandeld door 4 onafhankelijke juryleden uit verschillende landen, die totaal geen belangen hebben nergens bij, die niet beïnvloed zijn door publiek of wat dan ook en zeer kritisch terug hebben gekeken naar de partij stukje voor stukje en punt voor punt geteld en uiteindelijk mij als winnaar uitgeroepen. Een duidelijkere en eerlijkere uitslag als dit bestaat niet! Dit is hoe t is en niet anders! Verder heb ik in mijn carrière onderhand laten zien dat ik tegen iedereen vecht net als die dag waar zowel ik als Ilona als leeuwinnen hebben geknokt tegen mekaar en de ECHTE kenners in de kickbokswereld weten dat ook zeker wel! Een rematch is absoluut geen probleem maar dan wel meteen met een goeie professionele jury die geen fouten maken en wel gewoon meteen mij als winnaar aan wijzen want zo zal t zeker weer zijn! Want dit is vervelend voor de onterechte winnaar maar ook zeker voor mij want t moment van je handen in de lucht als je gewonnen heb in de ring is toch echt van me afgepakt! Maar toch blij met dat stukje gerechtigheid nu. Dus dit moeten we zeker weer een keer overdoen! Hoop jullie nu allemaal duidelijk en voldoende te hebben geïnformeerd hierover. Ik kan t nu eindelijk afsluiten want de partij was afgesproken op 5 rondes maar ik heb er 3 weken voor moeten knokken! Het is nu tijd om even te genieten van me eindelijk wel verdiende winst en daarna weer vol aan de bak voor me volgende partij! Osu!!!

Richelieu
03-02-2014, 15:49
Goedemiddag mensen, bewust gewacht met inhoudelijk op mijn partij tegen Ilona wijmans in te gaan voordat de uitslag van het protest binnen was. Die is nu binnen en zoals de meesten van jullie onderhand wel weten is de uitslag terug gedraaid en ben ik nu alsnog de wereld enfusion kampioen 57- zoals t eigenlijk al meteen hoorde te zijn vonden mijn team en vele mensen samen met mij! Mijn team heeft protest ingediend omdat wij vonden dat de uitslag niet klopte. Nu het protest is behandeld door 4 onafhankelijke juryleden uit verschillende landen, die totaal geen belangen hebben nergens bij, die niet beïnvloed zijn door publiek of wat dan ook en zeer kritisch terug hebben gekeken naar de partij stukje voor stukje en punt voor punt geteld en uiteindelijk mij als winnaar uitgeroepen. Een duidelijkere en eerlijkere uitslag als dit bestaat niet! Dit is hoe t is en niet anders! Verder heb ik in mijn carrière onderhand laten zien dat ik tegen iedereen vecht net als die dag waar zowel ik als Ilona als leeuwinnen hebben geknokt tegen mekaar en de ECHTE kenners in de kickbokswereld weten dat ook zeker wel! Een rematch is absoluut geen probleem maar dan wel meteen met een goeie professionele jury die geen fouten maken en wel gewoon meteen mij als winnaar aan wijzen want zo zal t zeker weer zijn! Want dit is vervelend voor de onterechte winnaar maar ook zeker voor mij want t moment van je handen in de lucht als je gewonnen heb in de ring is toch echt van me afgepakt! Maar toch blij met dat stukje gerechtigheid nu. Dus dit moeten we zeker weer een keer overdoen! Hoop jullie nu allemaal duidelijk en voldoende te hebben geïnformeerd hierover. Ik kan t nu eindelijk afsluiten want de partij was afgesproken op 5 rondes maar ik heb er 3 weken voor moeten knokken! Het is nu tijd om even te genieten van me eindelijk wel verdiende winst en daarna weer vol aan de bak voor me volgende partij! Osu!!!

Wheelie
03-02-2014, 21:23
Bezwaar op titelgevecht D.Kieholtz vs Ilona Wijmans 12-01-2014

Naar aanleiding van het wereldtitel gevecht tussen Denise Kieholtz (Mousid Gym) en Ilona Wijmans (Manhoef Fight en Fitness) op 12 januari jl. te Alkmaar heeft de FIMAC op 14 januari 2014 een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder en vechter in de blauwe hoek (Denise Kieholtz).
Op 24 januari 2014 is tevens een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder van de vechter uit de rode hoek (Ilona Wijmans). De partij werd op 12 januari door de aanwezige jury toegekend aan de rode hoek.
Over de uitkomst waren de meningen dus verdeeld.
Voor een zorgvuldig behandeling van het bezwaar heeft de FIMAC de beelden van de partij, ontvangen op 14 januari jl. van de promotor voorgelegd aan een team van vier deskundige, onafhankelijke internationale scheidsrechters.
Het betrof een scheidsrechter uit Oostenrijk, een uit Engeland, een uit Nederland en een uit Thailand (Namen zijn bekend bij de promotor en de beide scholen).
Alle scheidsrechters zijn NIET aanwezig geweest op het evenement en hebben geen belang bij de uitkomst van de partij. Er is vooraf ook geen overleg geweest tussen de vier scheidsrechters om hun objectiviteit niet te beïnvloeden. Ook is geen onderlinge overleg geweest tussen de beoordelende scheidsrechters. Allen hebben exact dezelfde beeldmateriaal toegezonden gekregen. Hen werd de vraag gesteld welk partij, gezien de beelden, naar hun objectieve en deskundige mening de winnaar was.
De uitkomst was 3:1 voor de vechter in de blauwe hoek.
De eindconclusie was, ondanks het feit dat de vechter in het rood de laatste twee ronde zeker sterker was, heeft de vechter in het blauw over de hele partij meer punten gescoord.
Argumenten uit beide bezwaar zijn hierin meegewogen.
De onafhankelijke, internationale jury wijst dus de vechter in de blauwe hoek (Denise Kieholtz) aan als winnaar. De FIMAC zal zich conformeren aan dit besluit.

Wheelie
03-02-2014, 21:23
Bezwaar op titelgevecht D.Kieholtz vs Ilona Wijmans 12-01-2014

Naar aanleiding van het wereldtitel gevecht tussen Denise Kieholtz (Mousid Gym) en Ilona Wijmans (Manhoef Fight en Fitness) op 12 januari jl. te Alkmaar heeft de FIMAC op 14 januari 2014 een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder en vechter in de blauwe hoek (Denise Kieholtz).
Op 24 januari 2014 is tevens een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder van de vechter uit de rode hoek (Ilona Wijmans). De partij werd op 12 januari door de aanwezige jury toegekend aan de rode hoek.
Over de uitkomst waren de meningen dus verdeeld.
Voor een zorgvuldig behandeling van het bezwaar heeft de FIMAC de beelden van de partij, ontvangen op 14 januari jl. van de promotor voorgelegd aan een team van vier deskundige, onafhankelijke internationale scheidsrechters.
Het betrof een scheidsrechter uit Oostenrijk, een uit Engeland, een uit Nederland en een uit Thailand (Namen zijn bekend bij de promotor en de beide scholen).
Alle scheidsrechters zijn NIET aanwezig geweest op het evenement en hebben geen belang bij de uitkomst van de partij. Er is vooraf ook geen overleg geweest tussen de vier scheidsrechters om hun objectiviteit niet te beïnvloeden. Ook is geen onderlinge overleg geweest tussen de beoordelende scheidsrechters. Allen hebben exact dezelfde beeldmateriaal toegezonden gekregen. Hen werd de vraag gesteld welk partij, gezien de beelden, naar hun objectieve en deskundige mening de winnaar was.
De uitkomst was 3:1 voor de vechter in de blauwe hoek.
De eindconclusie was, ondanks het feit dat de vechter in het rood de laatste twee ronde zeker sterker was, heeft de vechter in het blauw over de hele partij meer punten gescoord.
Argumenten uit beide bezwaar zijn hierin meegewogen.
De onafhankelijke, internationale jury wijst dus de vechter in de blauwe hoek (Denise Kieholtz) aan als winnaar. De FIMAC zal zich conformeren aan dit besluit.

Willem033
03-02-2014, 21:48
Kan Ilona nu ook nog een bezwaar indienen?

mario the count
03-02-2014, 21:53
Kan Ilona nu ook nog een bezwaar indienen?

Lijkt me niet, dit is de beslissing van vier onafhankelijke scheidsrechters.

Willem033
03-02-2014, 22:11
Als Denise een bezwaar kan maken tegen een beslissing lijkt het me fair dat Ilona dat ook kan.

Klassikl
03-02-2014, 22:30
Ik vind het allemaal maar een vreemde gang van zaken. Een rematch lijkt me eigenlijk de enige oplossing. Die zal dan de ECHTE winnaar geven. Hopelijk toch...

mario the count
03-02-2014, 23:16
Als Denise een bezwaar kan maken tegen een beslissing lijkt het me fair dat Ilona dat ook kan.
En dan? Een nieuwe onafhankelijke partij die of meegaat met de beslissing van de andere onafhankelijke partij, of die toch beslissen dat Ilona heeft gewonnen. En dan kan denise weer in bezwaar gaan, enz enz. zo wordt het een gebed zonder eind.

Nosferatu187
03-02-2014, 23:29
:mad::mad:

Willem033
04-02-2014, 00:01
En dan? Een nieuwe onafhankelijke partij die of meegaat met de beslissing van de andere onafhankelijke partij, of die toch beslissen dat Ilona heeft gewonnen. En dan kan denise weer in bezwaar gaan, enz enz. zo wordt het een gebed zonder eind.

Zonder dat enz enz ja.
Beiden recht op 1 keer bezwaar.

payap
04-02-2014, 17:15
Maar beide beslissingen zijn dus split decision geworden? De wedstrijddag zelf 2-1 voor Ilona met 3 juryleden. En via een beroep 3-1 voor Denise met 4 juryleden.

Geeft al aan dat de partij close is omdat er beide keren geen unanieme beslissing uitkomt.

Wellicht dat een onbeslist het eerlijkste is en beide dames zsm een rematch met elkaar om de titel vechten op het eerste de beste Enfusion gala.

Willem033
04-02-2014, 17:18
Dat lijkt me idd het beste ja Payap.

Nosferatu187
04-02-2014, 17:25
gewoon denise tegen badr laten vechten en als ze wint dan heeft ze meteen de eer van haar vriend hersteld.

lopez86
04-02-2014, 19:50
ik vind het wel terecht.
nu idd zsm rematch, op DEZELFDE regels.


gewoon denise tegen badr laten vechten en als ze wint dan heeft ze meteen de eer van haar vriend hersteld.

haha, het zit je echt dwars he :)

Wheelie
04-02-2014, 20:28
Als Denise een bezwaar kan maken tegen een beslissing lijkt het me fair dat Ilona dat ook kan.

Dat bezwaar word dan weer door dezelfde onafhankelijk jury bekeken met dezelfde uitslag ;)

Die rematch moet er in ieder geval komen

payap
04-02-2014, 20:44
Dat bezwaar word dan weer door dezelfde onafhankelijk jury bekeken met dezelfde uitslag ;)

Die rematch moet er in ieder geval komen


Als er bezwaar is zou er een andere onafhankelijke jury moeten worden samengesteld omdat men in beroep gaat tegen de beslissing van deze jury. Immers er was ook een beroep tegen de oorspronkelijke jury en die werd in het beroep vervangen door een nieuwe jury omdat men het er niet mee eens was.

Maar de rematch moet er snel komen want ondertussen kan een rematch al wel gezien worden als de partij van het jaar hier in Nederland. En het was een prachtige partij waar beide dames lieten zien echte kampioenen te zijn.

Wheelie
04-02-2014, 20:46
OlK duidelijk payap, wie had jij als winnaar ?

daanII
04-02-2014, 20:47
Maar beide beslissingen zijn dus split decision geworden? De wedstrijddag zelf 2-1 voor Ilona met 3 juryleden. En via een beroep 3-1 voor Denise met 4 juryleden.

Geeft al aan dat de partij close is omdat er beide keren geen unanieme beslissing uitkomt.

Wellicht dat een onbeslist het eerlijkste is en beide dames zsm een rematch met elkaar om de titel vechten op het eerste de beste Enfusion gala.

Dat dus.

payap
04-02-2014, 21:15
OlK duidelijk payap, wie had jij als winnaar ?

Gezien het hele wedstrijdbeeld zou ik een draw geven. Begin is duidelijk voor Denise met een sterke 1e ronde en einde duidelijk voor Ilona met een hele sterke 5e ronde. Dat is puur als gehele wedstrijd beoordeelt.

Maar ik vraag me af hoe dan de jurering is?


Als ik onderstaande lees krijgt een vechter 10-9 als zij een ronde op haar naam zet. Maar als vechter een ronde met grote overmacht wint dan kan er ook 10-8 gegeven worden (zie vet gedrukte uit de regels van Enfusion). En zo te lezen is dat zonder evt knockdowns dat er ook 10-8 gegeven kan worden.

Ik durf ook bijna er om te wedden dat de 3-1 voor Denise vs Ilona is: Nederland, Engeland en Oostenrijk voor Denise en Thailand voor Ilona.

Overigens ken ik beide dames van diverse gezamelijke reizen met gala's naar Suriname, Curacao en Italie en zijn beide favorieten van me als ze vechten.

Enfusion:

AWARDING OF POINTS:
All effective techniques with impact are counted as scores; pro round the scores will be counted and awarded in 10-9 point-system, and 10-8 if the fight is very much one way. A knockdown is minus 2, two knockdowns is 10-7 and three knockdowns in a single round to the same opponent the fight is deemed over.
If the score is equal, the points will be given to the most aggressive fighter with hard techniques and damage infliction.

Nosferatu187
04-02-2014, 21:28
illona had een knock out die niet werd geteld.

Nosferatu187
04-02-2014, 21:29
haha, het zit je echt dwars he :)

valt wel mee, een klein beetje maar verder interesseert het me niet veel ik ben meestal aan het trollen.

Glen
04-02-2014, 21:36
Bezwaar op titelgevecht D.Kieholtz vs Ilona Wijmans 12-01-2014

Naar aanleiding van het wereldtitel gevecht tussen Denise Kieholtz (Mousid Gym) en Ilona Wijmans (Manhoef Fight en Fitness) op 12 januari jl. te Alkmaar heeft de FIMAC op 14 januari 2014 een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder en vechter in de blauwe hoek (Denise Kieholtz).
Op 24 januari 2014 is tevens een bezwaarschrift ontvangen van de sportschoolhouder van de vechter uit de rode hoek (Ilona Wijmans).

mario the count
04-02-2014, 21:37
illona had een knock out die niet werd geteld.

een Knock Out die niet werd geteld, dat heb ik nog niet veel gezien.

Wheelie
04-02-2014, 21:43
Ik durf ook bijna er om te wedden dat de 3-1 voor Denise vs Ilona is: Nederland, Engeland en Oostenrijk voor Denise en Thailand voor Ilona.


Wrong bet ;)

Nosferatu187
04-02-2014, 21:45
een Knock Out die niet werd geteld, dat heb ik nog niet veel gezien.

shit ik bedoelde dus een knock down natuurlijk.

mario the count
04-02-2014, 21:50
shit ik bedoelde dus een knock down natuurlijk.

I Know :ehhh:

payap
04-02-2014, 21:57
Wrong bet ;)

Ha ha!

Maar buiten een rematch zou ik beide dames ook graag eens zien vechten tegen Joanna Jedrzejczyk en Tifanny van Soest.

Dannyboy
05-02-2014, 08:42
7 februari Payap; Tiffany vs Caley!
In potentie een geweldige pot, ben benieuwd of het eruit komt.

Richelieu
05-02-2014, 14:43
7 februari Payap; Tiffany vs Caley!
In potentie een geweldige pot, ben benieuwd of het eruit komt.

Klopt, Lion Fight......erg goede matching!!

rollermanskunk
05-02-2014, 15:48
Ha ha!

Maar buiten een rematch zou ik beide dames ook graag eens zien vechten tegen Joanna Jedrzejczyk en Tifanny van Soest.

Ilona tegen Tifanny zou zomaar eens dit jaar kunnen gebeuren schat ik zo in...

Willem033
05-02-2014, 17:05
Reactie van Ilona.

Beste vechtsportfans, hierbij wil ik reageren op de voorlopige uitslag die is gedaan op het gevecht van Denise tegen Mij op 12 janauri j.l. Het laatste bericht geeft aan dat na een hertelling Denise heeft gewonnen. dit is echter geen hertelling door de originele scheidsrechters maar door een onafhankelijk pannel van juryleden uit verschillende landen die niet bij de wedstrijd aanwezig waren en de beleving van de overheersende rol van Mij in het gevecht ook zeker gemist hebben. Het is sportief van Denise om de rematch aan te gaan en ik accepteer bij deze je deelname en ga weer laten zien wie hier weer uiteindelijk de winnares zal zijn met een goeie professionele jury, die naar mijn mening er in eerste instantie ook al bij was. In mijn mening is het ook belangrijk dat de zittende jury die de sfeer en gevecht ter plekke meemaakt serieus word genomen door beide anders moet je een sport doen zonder jury. Het was dan duidelijk en Dat weten de ECHTE kenners in de kickbokswereld ook wie die heersende vechter was die de meeste schade aanbracht.Â*

Ik begrijp uit de reactie van Denise dat gerechtheid betekent het winnen van een wedstrijd nadat de uitslag in het voordeel voor jou is? De jury heeft inderdaad een hoge trap van Mij aan jou over het hoofd gezien en hier had je natuurlijk 8 tellen voor moeten krijgen, wat je zelf ook gezien en gevoeld moet hebben. Die trap had recht op 8 tellen, dat is pas gerechtigheid. Sportiviteit en gerechtigheid komen pas samen als je het uit liet roepen tot een rematch en de uitslag liet zoals het was. En je Gerechtigheid had je dan kunnen krijgen als je me dan had verslagen. Achteraf winnen door je eigen bond niet te erkennen en uit te gaan van de mening van een buitenlandse groep die de wedstrijd nakijkt is geen gerechtigheid, dat is namaak.
Als je op sportief en gerechtigheid voor jezelf en respect voor de jury had je je verlies geaccepteerd en had je een rematch aangenomen had die we je al hadden aangeboden ,zodat dit op een nette en sportieve manier opgelost zou worden zonder afhankelijkheid van een buitenlandse jury en tevens het publiek weer een mooie partij zou krijgen.Â*
Wij sluiten het nog niet af en wachten op het bezwaar wat ik heb ingediend om alsnog de punten te krijgen voor de hoge trap en dan zal wederom duidelijk zijn wie de partij heeft gewonnen namelijk ik Ilona Wijmans! Dat is pas gerechtigheid!

Willem033
05-02-2014, 17:06
Ilona heeft imo gelijk.

Nosferatu187
05-02-2014, 17:14
ze heeft ook gelijk alleen al om die 8 tellen al had ze gewonnen.

rollermanskunk
05-02-2014, 17:51
Pfff, 4 scheidsrechters uit het buitenland die er niet live bij waren beslissen na een maand over de uitslag? Ja hoor heel logisch...

mario the count
05-02-2014, 17:57
Gerechtigheid is in jouw ogen anders dan in denise haar ogen. Denise heeft net als jou het gevoel dat ze winnares was vandaar het bezwaar. Dus omdat een vechter het niet eens is met de beslissing van de zittende jury is een sport met jury niks voor die vechters, wat een onzin. Er worden wel vaker discutabele beslissingen genomen door een jury en ipv dat iemand daartegen in beklag zou mogen gaan moet hij / zij maar een andere sport gaan beoefenen? Nu begrijp ik in dit geval de beslissing van de jury wel, het was vrij close, maar dat terzijde.

Minotauro
05-02-2014, 18:19
Beter neemt ze ook eveneen cursusje Nederlands. Lijkt wel een Duitser met al die hoofdletters tussendoor. Vergeet de umlaut niet!

Aan sportiviteit mag ze ook werken. Hoop op een KO in de rematch!

Willem033
05-02-2014, 19:08
Als er gewoon zoals verdiend die 8 tellen gegeven waren was er duidelijk wie er gewonnen had.

Nosferatu187
05-02-2014, 19:23
ja precies en dan vind ik het nog heel raar dat ze het de tweede keer dus ook niet hebben meegerekend, wel heel toevallig dan.

mario the count
05-02-2014, 22:12
ja precies en dan vind ik het nog heel raar dat ze het de tweede keer dus ook niet hebben meegerekend, wel heel toevallig dan.

De taak van de juryleden was om de wedstrijd opnieuw te beoordelen, niet om de beslissingen van de scheids te herzien.
Had de scheids wel 8 tellen gegeven dan had ilona gewonnen.