PDA

View Full Version : Klitschko moet titel inleveren



Leventdepevent
16-12-2013, 22:57
Aangezien het er niet naar uitziet dat WBC zwaargewicht kampioen Vitali Klitschko op korte termijn zijn titel zal verdedigen, heeft de World Boxing Council (WBC) besloten dat de 42-jarige Oekraïner zijn titel moet inleveren.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Vitali-Klitschko-moet-titel-inleveren.jpg
"Het was en is een grote eer"De WBC steunt Klitschko in zijn politieke activiteiten in Oekraïne en begrijpt dat hij niet in staat is om in de nabije toekomst zijn titel te verdedigen. Daarom heeft de WBC Klitschko benoemd tot 'Kampioen Emeritus'. Dit houdt in dat wanneer Klitschko weer besluit in actie te komen, hij direct voor de titel kan vechten. Andere Emeritus Kampioenen die met succes hun titels hebben heroverd zijn: Erik Morales, Bernard Hopkins en Floyd Mayweather Jr.

"Ik wil de WBC en haar president Don Jose Sulaiman bedanken voor de steun in onze strijd voor democratie en vrijheid in Oekraïne. Het was en is een grote eer om de WBC-titel in mijn bezit te hebben en ik heb hem altijd met trots gedragen. Het aanbod van de WBC geeft mij de theoretische mogelijkheid om terug te keren in de boksring. Op dit moment concentreer ik me volledig op de politiek in Oekraïne. Ik heb het gevoel dat de mensen mij hier nodig hebben," aldus Klitschko.
www.R1N.com

Nosferatu187
16-12-2013, 23:07
the legend, the emperor.

Kalikula
16-12-2013, 23:09
Mooi gebaar van de WBC.

Pahlavan
17-12-2013, 00:25
Heb enorm veel respect voor Vitali's prestaties zowel binnen als buiten de ring. Hopelijk kan hij ook nog veel successen boeken in zijn politieke carriére.

Leventdepevent
17-12-2013, 08:26
in theorie zou Wladimir dus nu ook nog die WBC titel kunnen pakken toch? denk niet dat ie dat wil of hij moet er zeker van zijn dat Vitali niet meer zal boksen

Kemal
17-12-2013, 08:44
Ik denk ook dat Wladimir de titel oppakt.

de Stiep
17-12-2013, 10:17
Heb enorm veel respect voor Vitali's prestaties zowel binnen als buiten de ring. Hopelijk kan hij ook nog veel successen boeken in zijn politieke carriére.

Ik hoop dat hij in de politiek net zo succesvol is als in de ring

The Bulldog
18-12-2013, 18:02
the legend, the emperor.

Hoho er was al een last emperor....

Dusschh

Nope...


Wel monsterlijk goed idd..poeh

Nosferatu187
18-12-2013, 18:14
hohoho it's christmas everybody.

T15Boxing
18-12-2013, 23:48
Het werd eens tijd.

Leventdepevent
19-12-2013, 11:05
jajaja dus toch:
Wladimir Klitschko zet zinnen op WBC zwaargewicht titel Nadat zijn oudere broer eerder deze week besloot de WBC zwaargewicht titel vacant te laten verklaren omdat hij zich volledig op de politiek in Oekraïne wil richten, heeft Wladimir Klitschko zijn zinnen gezet om de eerste onbetwiste zwaargewicht kampioen te worden sinds Lennox Lewis in 1999.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Wladimir-Klitschko-zet-zinnen-op-WBC-zwaargewicht-titel.png
TitelDe 37-jarige Oekraïner is momenteel in het bezit van de WBO, WBA, IBF en IBO titels, maar wil de oude titel van zijn broer veroveren en daarmee de titel in de familie houden. "Mijn doel is om de titel terug in de familie Klitschko te brengen," aldus Wladimir.
Vitali Klitschko, die 15 maanden geleden voor het laatst in actie kwam, werd eerder deze week door de WBC benoemd tot 'Kampioen Emeritus'. Dit houdt in dat wanneer Klitschko besluit weer in actie te komen, hij direct voor de titel kan vechten. Hoewel Vitali zegt dat hij zichzelf niet meer door de touwen ziet stappen, heeft hij zijn officiële afscheid nog altijd niet aangekondigd
round1network

T15Boxing
19-12-2013, 12:59
Maar de WBC is zo corrupt dat Wlad niet de titel kan pakken zonder dat hij daarna zijn andere titels moet inleveren. Waarschijnlijk zal hij bakken met geld aan die corrupte moeten schoften geven(en dat mischien wel behind the scenes) om alle titels te behouden.

Zou toch wel prachtig zijn. Er is sinds 1999 niet meer 1 kampioen geweest (Lennox Lewis)