PDA

View Full Version : Tommy van Wijngaarden Tegenstander Jan Siersema komt niet opdagen



Wheelie
22-12-2013, 13:51
Van zijn Facebook
Gisteren zou ik in mijn eigen stad Breda de hoofdpartij vechten op het gala van fight4victory. Mijn tegenstander Tommy van Wijngaarden is zonder iets te laten weten niet op komen dagen en reageerde die dag nergens op. Daardoor heb ik dus niet kunnen vechten op het evenement waar ik maanden hard voor heb getraind en maanden naar uitkeek. Ik wil alle mensen die voor mij kwamen kijken en teleurgesteld naar huis moesten bedanken.

Mooi triest

Richelieu
22-12-2013, 13:59
Das erg zuur!

Leventdepevent
22-12-2013, 14:36
klote zeg.

Willem033
22-12-2013, 14:38
Zo'n figuur moet elke promoter weren van zijn evenementen.

Diz
22-12-2013, 14:38
Trieste actie...

e-type
22-12-2013, 14:51
De hoofdpartij nog wel...ik ben benieuwd naar Tommy z'n verklaring.

lopez86
22-12-2013, 16:45
Ze boden Jan wel nog een tegenstander aan diezelfde avond nog, de naam ben ik ff kwijt maar hij was van Team Furious/Londt.
Deze jongen was een stuk lichter ook nog, maar Jan wou deze partij niet aannemen.
In principe had hij dus gewoon kunnen knokken, maar wel tries van van Wijngaarden dat hij zich niet afmeld oid.

Kemal
22-12-2013, 20:25
Das idd zuur

carlo1
22-12-2013, 23:49
Ze boden Jan wel nog een tegenstander aan diezelfde avond nog, de naam ben ik ff kwijt maar hij was van Team Furious/Londt.
Deze jongen was een stuk lichter ook nog, maar Jan wou deze partij niet aannemen.
In principe had hij dus gewoon kunnen knokken, maar wel tries van van Wijngaarden dat hij zich niet afmeld oid.

Ik vind het het totaal niet relevant dat hij een andere tegenstander aangeboden kreeg. Hij werkt zich maanden uit de naad, bedenkt met trainer een wedstrijdplan en krijgt dan op de dag zelf te horen dat zijn tegenstander niet op komt dagen.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een andere tegenstander niet accepteert, ongeacht wie het is en welk gewicht diegene draagt.
Het is mijns inziens goed van een organisatie dat zij een alternatief bieden, maar mijns inziens mag de vechter er niet om veroordeeld worden als hij deze afwijst. Bovenstaande post geeft mij toch een beetje het gevoel dat het hem wordt aangerekend dat hij deze alternatieve partij afgewezen heeft.
Mocht ik dat mis hebben, dan zie ik graag de reactie.

Sluwe Fox
23-12-2013, 01:18
Ik vind het het totaal niet relevant dat hij een andere tegenstander aangeboden kreeg. Hij werkt zich maanden uit de naad, bedenkt met trainer een wedstrijdplan en krijgt dan op de dag zelf te horen dat zijn tegenstander niet op komt dagen.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een andere tegenstander niet accepteert, ongeacht wie het is en welk gewicht diegene draagt.
Het is mijns inziens goed van een organisatie dat zij een alternatief bieden, maar mijns inziens mag de vechter er niet om veroordeeld worden als hij deze afwijst. Bovenstaande post geeft mij toch een beetje het gevoel dat het hem wordt aangerekend dat hij deze alternatieve partij afgewezen heeft.
Mocht ik dat mis hebben, dan zie ik graag de reactie.


Ik ben zeer benieuwd naar reactie kamp Wijngaarden, want wat ik weet is dat de organisatie al 2wk geleden geen contact met Tommy kregen en dat er toen al op zoek werd gegaan naar een andere tegenstander. Dus vreemd verhaal. Hoor en wederhoor maakt het eea toch duidelijker, maar goed dan moet men wel bereikbaar zijn daarvoor.

#teamBADGUY
23-12-2013, 08:58
Ik ben zeer benieuwd naar reactie kamp Wijngaarden, want wat ik weet is dat de organisatie al 2wk geleden geen contact met Tommy kregen en dat er toen al op zoek werd gegaan naar een andere tegenstander. Dus vreemd verhaal. Hoor en wederhoor maakt het eea toch duidelijker, maar goed dan moet men wel bereikbaar zijn daarvoor.


Zolang je je niet weet wat de reden is , kun je beter geen conclusies trekken . Voor het zelfde geld ligt die gast ergens dood

Rverm
23-12-2013, 11:01
Zolang je je niet weet wat de reden is , kun je beter geen conclusies trekken . Voor het zelfde geld ligt die gast ergens dood Of had ie net als ik door de drukte geen tijd om kerstkado's te kopen, en kon hij niet op een andere dag als de wedstrijddag...

Minotauro
23-12-2013, 13:51
Hij belde me net en zei dat hij geen zin had

mario the count
23-12-2013, 23:49
zo ken ik tommy niet. ik zal er eens achter aan gaan. kijken wat de reden is geweest.

Wheelie
24-12-2013, 13:39
zo ken ik tommy niet. ik zal er eens achter aan gaan. kijken wat de reden is geweest.

Ben benieuwd

arielhelwani
27-12-2013, 22:37
Nog geen duidelijkheid wat de reden was?

mario the count
28-12-2013, 18:06
Nog geen duidelijkheid wat de reden was?

Ik kan hem niet bereiken. Misschien kan de organisatie contact opnemen met Bulls academy voor een verklaring.

Leventdepevent
29-12-2013, 13:10
al met al dus al 3 weken onbereikbaar?

Pansier
29-12-2013, 13:33
Hij belde me net en zei dat hij geen zin had

Wat ben jij een misselijke vent... Zoals in het topic al wordt beschreven, niemand kan hem bereiken en er kan dus vanalles zijn gebeurd. En jij gaat een misselijke grap maken? ...

Willem033
29-12-2013, 13:35
Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen als zijnde vermist.
Dus had op zijn minst even wat kunnen laten horen.

Budokan
29-12-2013, 20:27
Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen als zijnde vermist.
Dus had op zijn minst even wat kunnen laten horen.

exact, anders zijn trainer wel