PDA

View Full Version : Tyrone Spong || HOW BAD DO YOU WANT IT ||



Wheelie
23-12-2013, 08:42
http://vimeo.com/82517711

cornelus
23-12-2013, 09:55
Zit dat ding net te kijken.. fantastisch!

(en die highlights van roycoprod. worden echt steeds vetter, snotsamme)

Kemal
23-12-2013, 10:25
prachtige HL!!

mario the count
24-12-2013, 13:34
Pound for pound beste kickbokser als je het mij vraagt.

largo0
24-12-2013, 15:28
Houd het geen ronde vol tegen een afgetrainde Badr.

Ik zit wel met smart te wachten op Saki vs Spong 2.

RocknRolla
24-12-2013, 17:55
Badr is een over gehypte trein. Hij was goed en nu is het niks meer. prime spong vs prime badr. Spong wint altijd.

ChingChong
24-12-2013, 18:14
Badr is een over gehypte trein. Hij was goed en nu is het niks meer. prime spong vs prime badr. Spong wint altijd.

Hari heb ik altijd al iemand gevonden die op weg was om de beste te worden, maar hij was nooit dé beste. Werdt dan altijd wel door iemand verslagen. Spong is denk net te klein om met de HWs mee te komen in prime k1.

#teamBADGUY
24-12-2013, 19:17
Houd het geen ronde vol tegen een afgetrainde Badr.

Ik zit wel met smart te wachten op Saki vs Spong 2.


LoL badr ze kin is verzekerd bij Interpolis houopman ....
een vechter is hoe hij vecht , als ik afgetraind was en 10jaar strakk bij Lucien ofzo trainde sloopte ik badr ook . Als als als , tyrone sloopt badr echt echt , badr gaat zowiezo oor bijten of na trappen , want tyrone gaat em nog meer laten frustreren dan Rémy en hesdy ... Badr is middemoot

mario the count
24-12-2013, 19:22
Houd het geen ronde vol tegen een afgetrainde Badr.

Ik zit wel met smart te wachten op Saki vs Spong 2.

hahahaha , Badr mag nog niet in Spong zijn schaduw staan. Spong heeft minstens zoveel talent, maar benut het nog ook en is een goede ambassadeur voor de sport. Spong is de beste op meerdere gewichtsklasse's .

Tony Galento
25-12-2013, 09:22
Houd het geen ronde vol tegen een afgetrainde Badr.

Ik zit wel met smart te wachten op Saki vs Spong 2.

spong loopt dwars door badr heen.

ArjanV
25-12-2013, 10:12
Badr vecht niet eens meer tegen mensen van het niveau Spong....hij zal gek zijn...

Wiseguy
25-12-2013, 11:58
Daar gaan we weer.

Willm
25-12-2013, 14:23
Super vid! Al zie ik Spong het tegen de echte HWs gewoon niet redden. Als iemand als Rico de beste is, dan zegt dat gewoon veel over de huidige kwaliteit. Gewoon niks vergeleken met een paar jaren geleden. De jongens die nu in de top staan zouden niet eens in de kwart finale van de oude K1 komen. Op Saki na denk ik, al vind ik hem ook niet meer zo geweldig tegenwoordig.

ArjanV
25-12-2013, 14:48
Spong kan niet mee met de echte HW's,de echte HW's van nu zouden vroeger niet in de kwartfinale van de K1 komen....maar daar heeft Spong al gestaan hoor!

mario the count
25-12-2013, 16:38
Super vid! Al zie ik Spong het tegen de echte HWs gewoon niet redden. Als iemand als Rico de beste is, dan zegt dat gewoon veel over de huidige kwaliteit. Gewoon niks vergeleken met een paar jaren geleden. De jongens die nu in de top staan zouden niet eens in de kwart finale van de oude K1 komen. Op Saki na denk ik, al vind ik hem ook niet meer zo geweldig tegenwoordig.Spong zou de heavyweight klasse kunnen gaan domineren. Zie alleen Saki en Ghita in topvorm een kans maken op dit moment, maar dan zouden de kansen nog 65 /35 voor spong zijn als je het mij vraagt.

#teamBADGUY
27-12-2013, 15:15
Super vid! Al zie ik Spong het tegen de echte HWs gewoon niet redden. Als iemand als Rico de beste is, dan zegt dat gewoon veel over de huidige kwaliteit. Gewoon niks vergeleken met een paar jaren geleden. De jongens die nu in de top staan zouden niet eens in de kwart finale van de oude K1 komen. Op Saki na denk ik, al vind ik hem ook niet meer zo geweldig tegenwoordig.

ik vind het super gaar dat je dit zegt ! Hier doe je rico heel erg tekort mee,
saki en ghita waren eerst super goed en saki werd door meerdere als bijna onverslaanbaar genoemd .
nu verslaat rico ze beide op 1 avond en nu is het nivo inene zo slecht ..
K1 van toen kan je niet vergelijken met nu , of Peter ,Ernesto of Rémy in z'n prime zou winnen van tyrone ghita saki of rick gaan we nooit weten .

de "vroeger was alles beter" uitspraken gaan nou eenmaal niet op bij sporten , bij voetbal kun je Pelé cruyff maradonna en Messi ook niet vergelijken . Alle vechters van nu hebben ook geleerd van de oude garde .
en mbt vroeger ... Toen kwam Bob sap ook veel verder dan hij nu zou doen toch

Richelieu
27-12-2013, 19:27
Erg mooie highlight!

tidelot
30-12-2013, 20:56
LoL badr ze kin is verzekerd bij Interpolis houopman ....
een vechter is hoe hij vecht , als ik afgetraind was en 10jaar strakk bij Lucien ofzo trainde sloopte ik badr ook . Als als als , tyrone sloopt badr echt echt , badr gaat zowiezo oor bijten of na trappen , want tyrone gaat em nog meer laten frustreren dan Rémy en hesdy ... Badr is middemoot

wat is er gebeurd?
eerst zat je in elke topic badrs ballen te likken
en nu overal aan het af kraken

#teamBADGUY
31-12-2013, 14:06
Vriend ga aub lezen wat ik over badr heb gezegd .

badr was vroeger 1van me favorieten , voor de K1 , maar door discipline issues heeft hij het opgefokt .
en ik kraak badr niet af hoor de beste 8 vechters noem ik de top . En daar hoord badr denkik nu even nog niet bij , middenmoot dus.

tidelot
31-12-2013, 14:49
Vriend ga aub lezen wat ik over badr heb gezegd .

badr was vroeger 1van me favorieten , voor de K1 , maar door discipline issues heeft hij het opgefokt .
en ik kraak badr niet af hoor de beste 8 vechters noem ik de top . En daar hoord badr denkik nu even nog niet bij , middenmoot dus.

true, met alleen talent kom je er niet
zonde van zijn talent. om de top te halen heb je ook discipline nodig.
het is meer een eendagsvlieg

Lionheart
01-01-2014, 14:53
Spong is een baas. In mijn ogen de beste vechter van het moment. Kan geen Verhoeven tegenop.

Ch3f1
03-01-2014, 12:29
Super vid! Al zie ik Spong het tegen de echte HWs gewoon niet redden. Als iemand als Rico de beste is, dan zegt dat gewoon veel over de huidige kwaliteit. Gewoon niks vergeleken met een paar jaren geleden. De jongens die nu in de top staan zouden niet eens in de kwart finale van de oude K1 komen. Op Saki na denk ik, al vind ik hem ook niet meer zo geweldig tegenwoordig.

Vroegere tijden romantiseren is heel wat anders dan de kwaliteit van Rico beoordelen. Rico heeft zich ontwikkelt tot een absolute topper en zo het lijkt is de rek er nog lang niet uit. Naar mijn verwachtingen zal Rico de komende jaren de nummer 1 positie alleen maar steviger in handen nemen!

mokumnised
03-01-2014, 17:16
Ik denk dat Badr op dit moment geen schijn van kans maakt tegen Tyrone. Kijk alleen maar naar het verschil in hoe de 2 de sport benaderen. Bij Spong zie ik veel meer focus en bij Badr heb ik echt het gevoel dat hij het allemaal wel gelooft ondertussen. Wil hij de top kunnen bevechten zal het toch echt wat minder jet-setten moeten worden en meer focus op de sport. Ik denk dat hij nog een paar keer per jaar die zak geld ophaalt bij Legend en dat het dan over is.

Fightfan
03-01-2014, 23:49
Vroegere tijden romantiseren is heel wat anders dan de kwaliteit van Rico beoordelen. Rico heeft zich ontwikkelt tot een absolute topper en zo het lijkt is de rek er nog lang niet uit. Naar mijn verwachtingen zal Rico de komende jaren de nummer 1 positie alleen maar steviger in handen nemen!

Denk ik niet. Ik heb veel respect voor de groei en prestaties van Verhoeven.
Maar als mensen echt vol gas knallen gaat hij het moeilijk krijgen omdat hij geen knock outer is.

Fightfan
03-01-2014, 23:50
true, met alleen talent kom je er niet
zonde van zijn talent. om de top te halen heb je ook discipline nodig.
het is meer een eendagsvlieg

Die vlieg vloog wel flink wat jaren rond.....