PDA

View Full Version : Maidana vs Broner Full Fight 14-12-2013



Great Gambler
26-12-2013, 11:26
http://www.youtube.com/watch?v=ybGRpU4zvAg


Heerlijk dat deze [edit mod Tony] pak slaag krijg!!!

Minotauro
26-12-2013, 14:35
Waarom nou weer zo racistisch?

kendamac
26-12-2013, 15:21
Thanx voor het filmpje en fuck you voor je comment

Great Gambler
26-12-2013, 17:09
Thanx voor het filmpje en fuck you voor je comment

Respectloze nigger die hard afgestraft wordt. Hij denkt dat die in de jungle is.. heerlijk dat die gesloopt is... Als het een blanke was had ik hem ook gehaat!

Minotauro
26-12-2013, 17:19
Termen als nigger e.d. zijn niet echt normaal. Totaal overbodige vermelding. Ook niet echt iets wat normaal is in de vechtsportwereld om te roepen.

Great Gambler
26-12-2013, 17:29
Maar deze kansloze figuur moet je zo noemen! Hij doet die neuk actie in de eerste ronde en begin 2e ronde gaat die neer. Wat een mongol ben je dan. Voor mij maak het niet uit wat voor ras je bent. Je moet gewoon respect hebben voor mensen die ook respect hebben voor jou. Maidana doet niks is gewoon rustig en wil gewoon knokken. Maar deze fucker overtreft zelfs een aap in de jungle.

e-type
26-12-2013, 17:29
Die Great Gambler liep in het topic over Saki vs Verhoeven ook al zo ongenuanceerd te blaten over Verhoeven. Wat een debiel is dit zeg...wat mij betreft permaban. Veel nuttigs komt er niet uit.

Pahlavan
26-12-2013, 17:39
Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.

Great Gambler
26-12-2013, 17:42
Ik geef mijn mening en dat mag hier in NL!

Anderson
26-12-2013, 17:42
Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.

idd

Great Gambler
26-12-2013, 17:46
Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.

Ben je ook weer wakker! Waarom heb jij deze partij niet gezet op mixfight? Jij bent toch deskundige op het gebied van vechtsport. Alles weter toch. Alleen lullen kan je hier!

Pahlavan
26-12-2013, 17:56
Ben je ook weer wakker! Waarom heb jij deze partij niet gezet op mixfight? Jij bent toch deskundige op het gebied van vechtsport. Alles weter toch. Alleen lullen kan je hier!

Als we toch kinderachtig gaan doen, ik heb wel een link naar het gevecht op mixfight gezet... Je weet wel, zo'n twee weken geleden toen het gevecht pas had plaatsgevonden :)

Een fijne avond nog.

ArjanV
26-12-2013, 17:58
Kaboem! In your face....

Tony
26-12-2013, 18:17
Ik kan ff niet moderaten via mijn iphone. Maar die woorden als nigger, in deze context pikken wij hier niet.

Morgen met de bezem door dit topic. En tot die tijd, kappen met racistisch geneuzel. De ban-hammer staat klaar!

Wheelie
26-12-2013, 19:38
Ik geef mijn mening en dat mag hier in NL!

Dat mag hier ook maar wel met respect, woorden als nigger en aap zijn over de grens.

Probeer het volgend jaar maar opnieuw ;)